صرافی والکس (wallex) – بررسی قیمت و امکانات

صرافی والکس

  • تعداد ارز: 100
  • حداکثر کارمزد: %0.4
  • کیف پول اختصاصی: دارد
  • اپلیکیشن: دارد
  • قدمت صرافی: 4 سال
  • زمان احراز هویت: 2 روز

معرفی صرافی والکس و بررسی قیمت‌ها

انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی و خارجی از امور بسیار مهم است. اهمیت انتخاب صرافی در زمان مدیریت دارایی‌های رمزارزی ملموس‌تر است. صرافی والکس یکی از صرافی‌های ایرانی است که توانسته در این زمینه عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

والکس چیست؟

صرافی والکس (wallex)، یک صرافی کریپتویی ایرانی است و از نوع بازارهای معاملاتی محسوب می‌شود. این صرافی توسط تیمی از جوانان دانشگاه شریف پایه‌گذاری شده است که در زمینه‌های مدیریت، مالی و برنامه‌نویسی تخصص دارند. تبدیل شدن به یک پایگاه امن برای دادوستدهای رمزارزی، بزرگ‌ترین آرمان این صرافی بیان شده است.

صرافی والکس در چه سالی تأسیس شده است؟

والکس فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است و در این مدت توانسته در برخی از ویژگی‌ها، پیشتاز باشد. در مورد مزیت‌های این صرافی در ادامه صحبت خواهیم کرد.

آدرس صرافی والکس کجاست؟

در سایت والکس آدرس دفتر پشتیبانی این صرافی ثبت نشده است. اما شما می‌توانید علاوه بر چت آنلاین یا ارسال تیکت به پشتیبانی، از طریق تماس با شماره 02191006555 سؤالات خود را مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

کارمزد والکس چقدر است؟

کارمزد معاملات در والکس به صورت درصدی از معاملات محاسبه می‌شود. همچنین این کارمزد از 2 طرف معامله دریافت می‌گردد. ضمناً کارمزدها بر اساس سطح کاربری هر کاربر متفاوت است. برای آگاهی از کارمزدهای این صرافی می‌توانید به نشانی wallex.ir/commission مراجعه کنید.

مزایا و امکانات والکس چیست؟

ابزار حد ضرر (Stop Loss)

صرافی والکس را می‌توان از اولین صرافی‌های ارائه‌دهنده این ابزار قلمداد کرد. شما با استفاده از این ابزار و سایر ابزارهای مشابه می‌توانید معاملاتی با ریسک کمتر را تجربه کنید.

ربات معامله‌گر

شما می‌توانید با استفاده از ربات‌های معامله‌گر در والکس، بدون نیاز به آنلاین بودن اقدام به خرید و فروش کنید. البته استفاده از این ربات‌ها نیازمند بهره‌مندی از دانش کافی  و تخصصی است. بنابراین در صورت عدم آگاهی لازم در این ‌رابطه، حتماً قبل از ایجاد ربات با تیم پشتیبانی این مجموعه مشورت کنید.

امکان اعلام قیمت موردنظر

شما می‌توانید با استفاده از امکان گوش به زنگ، برای ارزهای موردنظر خود، قیمت دلخواه را انتخاب کنید. به‌ محض عبور قیمت ارز از قیمت تعیین‌شده، برای شما یک هشدار (نوتیفیکیشن) ارسال می‌شود تا دیگر نیازی به چک‌کردن مداوم قیمت‌ها نداشته باشید. این ویژگی یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های صرافی والکس محسوب می‌شود.

بهره‌مندی از اپلیکیشن

ارائه اپلیکیشن موبایلی برای صرافی‌های رمزارزی به ارتقای سطح آنها کمک شایانی خواهد کرد. والکس با ارائه برنامه موبایلی خود برای اندروید و iOs قدم بزرگی در این زمینه برداشته است.

امنیت نسبتاً بالا

شما برای ورود به والکس علاوه بر رمز عبور، باید کد تأیید ارسال شده به ایمیل خود را نیز وارد کنید تا بتوانید وارد سامانه شوید. این ویژگی در بالا بردن امنیت حساب کاربری شما تأثیر به‌سزایی دارد.

احراز هویت سریع

در این صرافی شما می‌توانید کمتر از 5 دقیقه مراحل ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید. همچنین امکان احراز هویت ویدئویی از مزایای این صرافی است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. این پروسه در 3 سطح مختلف صورت می‌پذیرد تا کارمزد هر کاربر مشخص شود.

کیف پول اختصاصی

برخورداری از کیف پول اختصاصی در پنل کاربری برای رمزارزهای مختلف، مدیریت آسان دارایی‌های رمزارزی را به دنبال دارد. والکس نیز مانند بسیاری از رقبای خود این امکان را به کاربران خود هدیه داده است.

دریافت پاداش با دعوت از دوستان

شما می‌توانید با اشتراک‌گذاری لینک دعوت خود، تا 45 درصد از کارمزد معاملات دوستان بهره‌مند شوید. بنابراین هر چه تعداد بیشتری از دوستان خود را دعوت کنید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.

پشتیبانی 24 ساعته

برای کاربران حرفه‌ای تفاوتی نمی‌کند که چه ساعتی از شبانه‌روز است. آنها ممکن است بخواهند تا پاسی از شب به فعالیت خود ادامه دهند. اینجا است که پشتیبانی 24 ساعته صرافی والکس می‌تواند به آنها کمک کند تا در صورت بروز مشکل، مشکل خود را حل کنند.

معایب والکس چیست؟

والکس با همه مزیت‌هایی که دارد، معایبی نیز دارد که برخی از آنها را با هم مرور می‌کنیم.

کارمزد غیرشفاف

هر چند که در قسمت کارمزدها در مورد کارمزدهای صرافی والکس صحبت کردیم، اما این کارمزدها به دلیل شفافیت کم تا قبل از انجام معامله تا حدودی برای کاربران ناخوشایند است.

عدم امکان خرید حداقلی

میزان حداقل خرید برای ارزهای دیجیتال بر پایه تومان در این صرافی 100 هزار تومان است که در مقایسه با برخی از صرافی‌ها، بالا است.

تنوع پایین رمزارزها

تعداد ارزهای قابل خرید و فروش در این صرافی نسبت به صرافی‌های هم‌تراز و هم‌سابقه تا حدودی کم محسوب می‌شود. بی شک با اوج‌ گرفتن تقاضا در بازار ایران برای خرید ارزهای دیجیتال، این محدودیت به ضرر صرافی والکس خواهد بود.

اخبار و اطلاعیه‌های صرافی والکس را از کجا دنبال کنم؟

نشانی صرافی والکس در اینستاگرام:
instagram.com/wallexchange

کانال تلگرامی:
t.me/WallexChange

نشانی لینکدین:
linkedin.com/company/wallexexchange

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام ! والکس اپلیکیشن داره.شما نوشتید نداره

سلام. ممنون از اطلاع رسانی شما. در اسرع وقت اصلاح خواهد شد.