قیمت لحظه ای تور چین + نمودار قیمت RUNE 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

THORChain
RUNE
رتبه: 58
$ 5.42
360,939 تومان
12.15%
ارزش کل بازار
$ 1,813,723,603
حجم معاملات 24 ساعته
$ 533,584,026
عرضه در گردش
335,179,586 RUNE
عرضه کل
414,170,021 RUNE


نوسانات و اطلاعات قیمت تور چین

هر واحد تور چین در این لحظه با قیمت 5.42 $، معادل 360,939 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال تور چین، معادل $ 1,813,723,603 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 533,584,026 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 12.15% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت تور چین یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره تور چین

قیمت ارز دیجیتال تورچین (THORChain) از زمان عرضه اولیه آن رشد زیادی داشته است. این ارز دیجیتال دو توکن دارد که یکی روی شبکه بایننس چین پیاده‌سازی شده و دیگری روی شبکه اتریوم. هر دوی این توکن‌‌ها RUNE نام دارند. توکنی که روی شبکه اتریوم پیاده‌سازی شده در سال 2021 و توکن شبکه بایننس در سال 2019 وارد بازار ارز‌های دیجیتال شده‌اند.
ارز دیجیتال تورچین یک شبکه بین بلاکچینی است. از آنجایی که وجود چنین شبکه‌ای برای ارتباط بین بلاکچین‌های مختلف در حوزه ارزهای دیجیتال یک چالش و نیاز است، به نظر می‌رسد این رمزارز ‌آینده خوبی داشته باشد.
تورچین (THORChain) را ‌می‌توان یک شبکه نقدینگی غیر متمرکز و بدون نیاز به مجوز (permission less) نامید که امکان مبادله سریع ارزهای دیجیتال را فراهم می‌آورد. ارز دیجیتال تورچین یک قرارداد ارتباطی ایجاد ‌می‌کند که اجازه می‌دهد بلاکچین‌های مختلف بتوانند ارتباطی امن و مطمئن داشته باشند. در ارز دیجیتال تورچین یک استخر نقدینگی وجود دارد که ارزهای دیجیتال در این استخر ذخیره استیک می‌شوند. کسانی که رمزارزی را استیک کرده‌اند کارمزد پرداخت می‌کنند.
توکن RUNE توکن اصلی داخل بلاکچین ارز دیجیتال تورچین است. در پلتفرم ارز دیجیتالTHORChain ، توکن RUNE کاربردهای زیادی دارد. توکن RUNE برای مبادله ارزهای دیجیتال مختلف، پرداخت کارمزد استیکینگ و پاداش برای اعتبارسنجان، استفاده می‌شود.
توکن RUNE قابل استخراج نیست اما در شبکه تورچین گروهی به نام اعتبارسنج (ولیدیتور) وجود دارد که وظیفه آنها تأیید تراکنش‌ها است و به عنوان پاداش فعالیت خود در شبکه، توکن RUNE دریافت می‌کنند.
ارز دیجیتال THORChain چند چالش در ارزهای دیجیتال را حل می‌کند، از جمله:

  • نوسان قیمت ارزهای دیجیتال
نوسان قیمت ارزهای دیجیتال سبب ‌می‌شود که استفاده از ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره سخت باشد.
  • کمبود نقدینگی
کمبود نقدینگی به راحتی منجر به نوسانات زیادی در قیمت‌ها خواهد شد.
امروزه مبادلات صرافی‌های غیر متمرکز (DEX) عمدتاً با تراکنش‌های توکن فقط در یک بلاکچین سروکار دارند و نه چندین شبکه. توکن RUNE روی بلاکچین بایننس چین (Binance Chain) تعریف شده است و تحت استاندارد BEP2 است. این توکن در سال 2019 آغاز به کار کرد. قیمت ارز دیجیتال تورچین در ابتدای عرضه 0.017 دلار بود. تا حدود تقریباً ده ماه قیمت THORChain تغییر مثبتی نداشت. از ماه ژوئن سال 2020 قیمت توکن RUNE مقدار کمی شیب مثبت گرفت. اما رشد اصلی قیمت توکن رون از ژانویه 2020 شروع شد که قیمت RUNE به 1.4 دلار رسید. این رشد قیمت تورچین ادامه داشت و شیب صعودی رشد قیمت THORChain بیشتر شد تا اینکه قیمت رمزارز THORChain از ماه مارس سال 2021 از عدد 4.6 دلار به عدد 15.6 دلار در آوریل 2021 رسید. به عبارت دیگر قیمت رون (RUNE) در کمتر از یک ماه بیش از سه برابر شد.
تیم ارز دیجیتال THORChain در سال 2021 یک توکن دیگر را با همین نام RUNE در شبکه اتریوم و تحت استاندارد ERC-20 طراحی کرده‌اند.
در این نمودار قیمت توکن RUNE که بر روی شبکه بایننس فعال است را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments