صرافی او‌ام‌پی‌فینکس (ompfinex) – بررسی قیمت و امکانات

صرافی او‌ام‌پی‌فینکس

  • تعداد ارز: 73
  • حداکثر کارمزد: %0.35
  • کیف پول اختصاصی: دارد
  • اپلیکیشن: دارد
  • قدمت صرافی: 2 سال
  • زمان احراز هویت: 1 روز

معرفی صرافی او ام پی فینکس و بررسی قیمت ها

صرافی او ام پی فینکس (ompfinex) یکی از معدود صرافی‌هایی است که توانسته است در مدت کوتاهی مسیر رشد خود را پیدا کند و آن را ادامه دهد. به ادعای مدیران این مجموعه، این صرافی هر روز در پی گسترش امکانات خود است. با هم بیشتر با این صرافی آشنا می‌شویم.

او ام پی فینکس چیست؟

صرافی او ام پی فینکس یک صرافی معاملاتی رمزارزی است که به‌ منظور ایجاد فضایی امن برای کاربران دنیای کریپتو در ایران ایجاد شده است. این مجموعه را می‌توان یکی از نامزدهای پیشرفته‌ترین صرافی ایرانی دانست.

صرافی او ام پی فینکس در چه سالی تأسیس شده است؟

صرافی او ام پی فینکس (ompfinex) قدمتی کمتر از 3 سال دارد. با این حال این صرافی توانسته است امکانات جذابی را برای کاربران خود مهیا کند.

آدرس صرافی او ام پی فینکس کجاست؟

دفتر پشتیبانی این مجموعه در مشهد، بلوار جانباز، برج مروارید گوهرشاد، طبقه ۱۱ تهران، خیابان خرمشهر پلاک ۳۴ واقع شده است.

شماره تماس این صرافی نیز 05131790 است.

کارمزد او ام پی فینکس چقدر است؟

کارمزد معاملات قابل پرداخت در صرافی او ام پی فینکس، بستگی به سطح کاربری شما دارد. همچنین کارمزدهای واریز در این صرافی به ‌استثنای چند ارز، صفر است. برای آگاهی از انواع کارمزدها و میزان دقیق آنها به نشانی ompfinex.com/fa/commission مراجعه کنید.

مزایا و امکانات او ام پی فینکس چیست؟

انتخاب شدن یک صرافی آنلاین به ‌عنوان پلتفرم معاملاتی کاربران رمزارزی، بستگی به امکانات و همچنین قیمت و … دارد. صرافی او ام پی فینکس نیز در طول مدت فعالیت خود تلاش کرده است تا مزیت‌های رقابتی خود را افزایش دهد. برخی از این مزایا را با هم مرور می‌کنیم:

ربات معامله‌گر

اگر یک کاربر حرفه‌ای هستید و برای ترید مجبور می‌شوید تا نیمه‌شب بیدار بمانید، خبر خوبی برای شما داریم. ربات معامله‌گر او ام پی فینکس، به ‌جای شما بیدار می‌ماند و معاملات شما را انجام می‌دهد.

محاسبه سود و زیان

شما در این صرافی به آسانی می‌توانید سود و زیان معاملات خود را محاسبه کنید. واقعیت این است که برای این کار کافی است به پنل کاربری خود مراجعه کنید تا در قسمت نمودار سود و زیان، آمار خلاصه‌ای از سود و زیان خود داشته باشید.

ابزار حد ضرر (Stop Loss)

استفاده از این ابزار برای کاربران مبتدی نسبت به کاربران حرفه‌ای بسیار مهم‌تر است. البته اگر در مورد نحوه استفاده از این ابزار اطلاعات کافی ندارید، حتماً از کاربران حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.

امنیت نسبتاً بالا

شما می‌توانید از طریق مراجعه به قسمت امنیت و فعال‌سازی برنامک GAuthenticator، نسبت به افزایش امنیت ناحیه کاربری خود اقدام کنید. با این اقدام حتی در صورت نفوذ هکرها به صرافی، حساب کاربری و دارایی کریپتویی شما تا حد زیادی از دزدیده شدن و هر گونه ضرر و زیان احتمالی محفوظ می‌ماند.

پشتیبانی 24 ساعته

دریافت پشتیبانی در همه ساعات روز و ایام هفته از طریق تیکت و چت امکان‌پذیر است. تیم پشتیبانی صرافی او ام پی فینکس مانند رقبای خود این اطمینان را به شما می‌دهد که در اسرع وقت پاسخگوی سؤالات شما باشد.

کیف پول اختصاصی

گاهی ممکن است که بخواهید در یک زمان مشخص ارز دلخواه خود را به فروش برسانید. اینجا است که اگر کیف پول اختصاصی خود را از قبل شارژ نکرده باشید یا ارز خریداری‌شده را به والت شخصی منتقل کرده باشید، زمان را از دست خواهید داد. بنابراین وجود کیف پول اختصاصی برای هر ارز دیجیتال یک امر مهم تلقی می‌شود.

بهره‌مندی از اپلیکیشن

داشتن اپلیکیشن برای هر صرافی یکی از مزیت‌های بسیار حائز اهمیت است. اپلیکیشن او ام پی فینکس در دو نسخه اندروید و iOs در اختیار علاقه‌مندان و کاربران قرار گرفته است.

دریافت پاداش با دعوت از دوستان

شما با دعوت هر یک از دوستان خود می‌توانید تا سقف 50 درصد از کارمزد آنها را دریافت کنید. برای دریافت این هدیه به صفحه دعوت از دوستان مراجعه کنید.

معایب او ام پی فینکس چیست؟

مزیت‌های او ام پی فینکس به ‌قدری هست که برخی از معایب آن به چشم نیاید. با این ‌حال برخی از معایب آن برای یک صرافی قدمت‌دار قابل چشم‌پوشی نیست. برخی از این معایب عبارتند از:

تنوع پایین رمزارزها

تعداد رمزارزهای قابل‌معامله در این صرافی کمتر از 100 عدد است. به همین جهت بسیاری از کاربران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند که از سایر صرافی‌‎ها برای خرید ارزهای دیگر استفاده کنند.

کارمزد غیرشفاف

هرچند که در صفحه کارمزدها می‌توانید کارمزدها را مشاهده کنید، اما با توجه به تعیین کارمزدها بر اساس سطح کاربری می‌توان گفت که کاربر قبل از انجام معامله از میزان دقیق آن مطلع نیست.

عدم امکان خرید حداقلی

حداقل میزان خرید در این پلتفرم 100 هزار تومان است که در مقایسه با صرافی‌هایی که بدون محدودیت قابل استفاده هستند، طرفداران کمتری دارد.

اخبار و اطلاعیه های صرافی او ام پی فینکس را از کجا دنبال کنم؟

نشانی صرافی او ام پی فینکس در شبکه اینستاگرام:

instagram.com/ompfinex

کانال تلگرام:

t.me/OMPFINEX

لینکدین:

linkedin.com/company/ompfinex/

آپارات اوام پی فینکس:

aparat.com/OMPFINEX

توییتر:

twitter.com/ompfinex

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments