صرافی رمزینکس (ramzinex) – بررسی قیمت و امکانات

صرافی رمزینکس

  • تعداد ارز: 200
  • حداکثر کارمزد: %0.32
  • کیف پول اختصاصی: دارد
  • اپلیکیشن: دارد
  • قدمت صرافی: 5 سال
  • زمان احراز هویت: 2 روز

معرفی صرافی رمزینکس و بررسی قیمت‌ها

در سال‌های نه‌ چندان دور، تعداد صرافی‌های رمزارزی در کشور کمتر از انگشتان دست بودند و صرافی‌های موجود هم امکانات زیادی نداشتند. به ‌مرور زمان و با افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به این دنیای بی‌مرز، صرافی‌های دیگری نیز به وجود آمدند و مسیر را برای دسترسی به بازار جهانی هموار کردند. صرافی رمزینکس یکی از صرافی‌هایی است که سابقه خوبی در این زمینه دارد.

رمزینکس چیست؟

رمزینکس یک بازار معاملاتی رمزارزی است که تلاش می‌کند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد تا از رقبای خود عقب نماند.

صرافی رمزینکس در چه سالی تأسیس شده است؟

هسته اولیه این صرافی متشکل از فارغ‌التحصیلان نخبه رشته‌های ام بی ای، مالی و امنیت بود. این گروه در سال 1396 توانستند این صرافی رمزارزی را وارد چرخه اقتصادی کشور کنند.

آدرس صرافی رمزینکس کجاست؟

در سایت رمزینکس آدرس دفتر پشتیبانی این صرافی این‌گونه ثبت شده است:

تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب‌اللهی، ایستگاه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف

همچنین شماره تماس این صرافی 02162999214 است که می‌توانید در مواقع لازم از آن استفاده کنید.

کارمزد رمزینکس چقدر است؟

کارمزد معاملات در رمزینکس بستگی به حجم معاملات شما در ماه دارد. هر چه مبلغ معاملات شما بیشتر باشد، کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد. البته این کارمزد از هر دو طرف معامله دریافت می‌شود. برای آگاهی بیشتر از کارمزدهای این صرافی می‌توانید به نشانی ramzinex.com/info/commissions/ مراجعه کنید.

مزایا و امکانات رمزینکس چیست؟

تنوع بالای ارزها

در این صرافی شما قادر به معامله بیش از 100 ارز مختلف از طریق ريال و تتر هستید. این تعدد رمزارز به شما در چینش یک سبد خرید جذاب و سودده کمک می‌کند.

ابزارهای متعدد معاملاتی

در نسخه جدید این صرافی، شما می‌توانید از ابزارهایی مانند تعیین حد ضرر استفاده کنید تا سود بیشتری نصیبتان شود.

امنیت بالا

شما می‌توانید از طریق پین کد یا استفاده از برنامه Google Authenticator، امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید و آسودگی خیال را در زمینه امنیت دارایی‌های کریپتویی خود تجربه کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی این مجموعه، به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال، آماده خدمت‌رسانی به کاربران است. پشتیبانی 24 ساعته حتی اگر در برخی موارد ضعیف باشد، باعث قوت قلب کاربران خواهد شد.

دریافت جایزه با دعوت از دوستان

با دعوت از دوستان و آشنایان خود به صرافی رمزینکس می‌توانید تا 30 درصد از کارمزد معاملات آنها را دریافت کنید.

امکان ساخت کارت هدیه رمزارزی

اگر در انتخاب هدیه برای دوستان رمزارزی خود وسواس دارید، می‌توانید از طریق کارت هدیه رمزارزی این مشکل را مرتفع کنید. برای استفاده از این خدمت، حتماً باید Google Authenticator حساب خود را فعال کرده باشید.

امکان استفاده از API

اگر شما سایت یا اپلیکیشن مالی دارید و نیاز به API برای اتصال سایت خود به بازار رمزینکس داشتید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

بهره‌مندی از کیف پول اختصاصی

شما در این صرافی مانند رقبای امروزی رمزینکس، برای هر ارز یک کیف پول اختصاصی دارید. این ویژگی سبب تمرکززدایی می‌شود و درصد خطاهای انسانی را کاهش می‌دهد.

بهره‌مندی از اپلیکیشن اندروید و iOs

ارائه یک اپلیکیشن کاربردی به کاربران، برای هر صرافی رمز ارزی مزیت محسوب می‌شود. حال اگر این اپ علاوه بر نسخه اندروید از نسخه iOs نیز پشتیبانی کند، مزیت بیشتری دارد. ضمن اینکه داشتن اپلیکیشن باعث آشنایی کاربران بیشتری با صرافی می‌شود و احتمال موفقیت آن را افزایش می‌دهد.

معایب رمزینکس چیست؟

عدم پشتیبانی سریع

بر اساس مشاهدات برخی از کاربران، پشتیبانی آنلاین این صرافی سرعت عمل لازم برای ارائه کمک به کاربران را ندارد و همین امر باعث نارضایتی آنها شده است.

اخبار و اطلاعیه‌های صرافی رمزینکس را از کجا دنبال کنم؟

نشانی اینستاگرام: instagram.com/ramzinex_com

کانال تلگرامی: t.me/ramzinex_com

صفحه اختصاصی در آپارات: aparat.com/ramzinex

نشانی توییتر: twitter.com/ramzinex_com

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

چرا در این جا قیمت ۴۱۰۰۰ تومان است ولی در سایت حدود ۲۰۰۰تومان