صرافی تترلند (tetherland) – بررسی قیمت و امکانات

صرافی تترلند

  • تعداد ارز: 290
  • حداکثر کارمزد: %0.39
  • کیف پول اختصاصی: دارد
  • اپلیکیشن: دارد
  • قدمت صرافی: 5 سال
  • زمان احراز هویت: 10 دقیقه

معرفی صرافی تترلند و بررسی قیمت‌ها

در جامعه کاربران رمزارزی، کاربری نیست که با نام تتر آشنایی نداشته باشد. صرافی تترلند نیز از همین شهرت تتر، این استیبل کوین محبوب، استفاده کرده و نام TeterLand (سرزمین تتر) را برای خود برگزیده است. اگر قصد آشنایی و ثبت نام در این صرافی را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

تترلند چیست؟

تترلند یک صرافی رمزارزی ایرانی است که به ‌صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. در ابتدا این صرافی کلیه معاملات خود را بر پایه تتر بنا کرده بود. اما در حال حاضر می‌توانید در این صرافی به معامله 290 رمزارز پرطرفدار با استفاده از تومان یا تتر بپردازید.

صرافی تترلند در چه سالی تأسیس شده است؟

ایده اولیه صرافی تترلند در سال 1396 به ذهن تیم مدیریتی این مجموعه رسید و پس از مطالعات و انجام امور مربوطه، در فروردین سال 97 از اولین سایت خود رونمایی کرد.

آدرس صرافی تترلند کجاست؟

راه های ارتباطی این صرافی عبارتند از:

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، نبش کوچه سلطانی، برج سایه، طبقه 5، واحد 4
شماره تماس: 02191300300

کارمزد تترلند چقدر است؟

از زمان ثبت نام در این صرافی به ازای میزان فعالیت خود، به سطوح کاربری مختلفی ارتقا پیدا می‌کنید. این سطوح کاربری از سطح برنزی آغاز و به سطح ویژه ختم می‌شود. برای دستیابی به سطح ویژه و پرداخت کمترین کارمزد، باید 3 میلیون واحد تتر را معامله کنید. بنابراین هرچه میزان معاملات شما بیشتر باشد، کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد. به عنوان نمونه، کارمزد سطح برنزی در معاملات بازار، 0.28 درصد است و این درحالی است که در سطح ویژه این کارمزد به 0.15 درصد کاهش پیدا می‌کند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در معاملات زیر 250 تتر در خریدوفروش آسان تتر، فارغ از سطح کاربری به صورت ثابت 1 تتر کارمزد اخذ می‌شود.

برای اطلاع از کارمزدهای این صرافی به نشانی tetherland.com/fee مراجعه کنید.

مزایا و امکانات تترلند چیست؟

انتخاب یک صرافی از میان صدها صرافی موجود، منوط به شناخت مزایا و سایر ویژگی‌های آن است. بر همین اساس برخی از مزایا و معایب صرافی تترلند را با هم بررسی می‌کنیم:

بهره‌مندی از اپلیکیشن

ارائه یک اپلیکیشن کاربردی و ساده می‌تواند در افزایش تعداد کاربران تأثیر به‌سزایی داشته باشد. همچنین سهولت استفاده از اپ باعث می‌شود که کاربران رضایت خاطر نسبی نسبت به صرافی پیدا کنند. تیم مدیریت صرافی تترلند با آگاهی از این موضوع اقدام به طراحی اپلیکیشن در دو پلتفرم اندروید و ios نموده است.

تبدیل رایگان

شما می‌توانید به ‌صورت رایگان و بدون پرداخت کارمزد، ارزهای دیجیتال خود را به یکدیگر تبدیل کنید. این امکان به خصوص در موارد معاملاتی بالا بسیار حائز اهمیت است.

امنیت نسبتاً بالا

میزان امنیت در این صرافی، یکی از مهم‌ترین دل‌شوره‌های تیم پشتیبانی تترلند است. به این منظور شما می‌توانید از 2 طریق پیامک رمز پویا یا استفاده از برنامه Google Authenticator امنیت حساب کاربری خود را تضمین کنید. همچنین علاوه بر این شیوه، برای ورود باید از رمز یکبار مصرف پیامکی کمک بگیرید که همین امر امنیت این پلتفرم را افزایش می‌دهد.

استیکینگ

شما می‌توانید با انتخاب ارزهای معرفی‌شده در تترلند برای استیکینگ، در موعد مقرر سود خود را برداشت کنید. این ویژگی می‌تواند برای افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند، بسیار مفید باشد.

تنوع بالای رمزارزی

هرچند که نام صرافی تترلند کاربران را به‌ سوی خرید تتر سوق می‌دهد، با این حال همان‌طور که گفتیم، با ثبت نام در صرافی تترلند می‌توانید به صورت رایگان تتر خود را به حدود 300 ارز دیگر تبدیل کنید.

کیف پول اختصاصی

پس از تبدیل تتر به ارزهای دیجیتال دیگر، نیاز به کیف پول اختصاصی برای نگهداری آنها دارید. با کیف پول تترلند شما می‌توانید مدیریت دارایی‌های خود را به آسانی بر عهده بگیرید.

دریافت پاداش با دعوت از دوستان

با ارسال لینک دعوت برای دوستان خود، می‌توانید 20 تا 40 درصد از کارمزد معاملات آنها را برای مادام‌العمر دریافت کنید. همچنین اولین معاملۀ دوستان دعوتی شما نیز با کارمزد صفر صورت می‌پذیرد.

یکی از جذاب‌ترین خلاقیت‌های این صرافی، امکان دانلود پست و استوری‌های اینستاگرامی با لینک دعوت شما است که در جذب کاربران جدید، تأثیر زیادی دارد.

برنامه تسویه ريالی سریع

تسویه حساب ریالی در صرافی تترلند به صورتی تعریف شده است که در سریع‌ترین زمان انجام شود. در صورتی که شماره ‌حساب شما مربوط به یکی از 10 بانک طرف قرارداد با تترلند باشد، این تسویه‌حساب به آسان‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته یکی از حقوق عادی کاربران است که تترلند به این حق احترام گذاشته است. شما می‌توانید از طریق چت با پشتیبانی، تیکت و تماس با مرکز پشتیبانی، سؤالات خود را مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخ بگیرید.

اخبار و اطلاعیه های صرافی تترلند را از کجا دنبال کنم؟

اینستاگرام:
instagram.com/tetherland

کانال تلگرام:
t.me/tetherland

لینکدین:
linkedin.com/company/tetherland

فیس‌بوک:
facebook.com/tetherland

توییتر:
twitter.com/tetherland

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

امروز برای برداشت ارز دیجیتال و‌ واریز به یک کیف پول در سایت تترلند درخواست دادم. بعد از چند بار تلاش ، ایمیل تایید ارسال نمیشد. به پشتیبانی که گفتم گفتند باید ایمیل را عوض کنید و جالبه که یک فرایند الزامی و ناقص و کاملا سنتی(نوشتن متن ، امضا برگه و ارسال مدارک ) برای تغییر ایمیل معرفی کردند که از طریق یک بات تلگرام است.اینکه من در اون شرایط مدارک همراهم نبود و به مشکل اساسی خوردم یک طرف و اینکه تترلند حاضر نیست تغییر در فرایند خود بدهد ، مثلا ایمیل یاهو را از تایید خارج کند یا با پیامک یا هر روش دیگر اختلال را اطلاع رسانی و مشتری را در شرایط خاص قرار میدهد واقعا بد است و نمونه خدمات بی‌کیفیت می‌باشد. واقعا متاسفم