قیمت لحظه ای کاسپا + نمودار قیمت KAS 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Kaspa
KAS
رتبه: 50
$ 0.109779
6,738 تومان
6.22%
ارزش کل بازار
$ 2,534,801,520
حجم معاملات 24 ساعته
$ 61,235,762
عرضه در گردش
23,088,387,841 KAS
عرضه کل
23,471,388,784 KAS


نوسانات و اطلاعات قیمت کاسپا

هر واحد کاسپا (KAS) در این لحظه با قیمت 0.109750 $، معادل 6,738 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال کاسپا، معادل $ 2,534,801,520 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 61,235,762 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 6.22% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت کاسپا یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره کاسپا

یک بلاکچین لایه اول غیرمتمرکز، متن باز و مقیاس‌پذیر را تصور کنید که بهترین ویژگی‌های بیت کوین و اتریوم را ادغام کرده و در عین حال، تراکنش‌ها را به صورت سریع‌تری تأیید می‌کند؛ به دنیای ارز دیجیتال کاسپا (Kaspa) خوش آمدید! کاسپا پروژه‌ای نوآورانه است که با بهره‌گیری از قدرت پروتکل GHOSTDAG و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، تلاش می‌کند تا محدودیت‌های بلاکچین‌های قدیمی را رفع کند و جایگزینی سریع‌تر، ایمن‌تر و مقیاس‌پذیرتر را به کاربران ارائه دهد.
همان‌طور که می‌دانید، شبکه‌های بلاکچینی در کل از دو نوع الگوریتم اجماع استفاده می‌کنند: ۱) اثبات کار (PoW) که در آن، افرادی به نام ماینر، ضمن تأیید تراکنش‌ها و با حل معادلات پیچیده ریاضی، بلاک‌های جدید را به بلاکچین اضافه می‌کنند و ۲) اثبات سهام (PoS) که در آن، افرادی به نام اعتبارسنج که توکن اصلی شبکه را در اختیار دارند و استیک می‌کنند، مسئولیت ایمن‌سازی بلاکچین را بر عهده دارند. هر دوی این الگوریتم‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و در این میان، بلاکچین کاسپا برای ارائه بهترین ویژگی‌‌های هر دو الگوریتم طراحی شده است. در واقع، کاسپا خود را به عنوان یک بلاکچین اثبات کار با سرعت اثبات سهام توصیف می‌کند.
اما فناوری GHOSTDAG که کاسپا به آن می‌بالد، چیست؟ در حالی که اکثر بلاکچین‌های اثبات کار، بلاک‌های ایجادشده به صورت همزمان را نادیده می‌گیرند، کاسپا با فناوری GHOSTDAG آنها را به رسمیت می‌شناسد. به این ترتیب، شبکه کاسپا قادر به صدور ۱۰ بلاک در هر ثانیه بوده و در نظر دارد در آینده این رقم را به ۱۰۰ بلاک در ثانیه هم برساند.
برای دستیابی به اهداف خود، تیم کاسپا توکن بومی خود را با نماد اختصاری KAS معرفی کرده که نقش مهمی در اعتبارسنجی تراکنش‌ها و تشویق کاربران برای حفظ یکپارچگی شبکه دارد و از آن برای پاداش دادن به ماینرها استفاده می‌شود.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال کاسپا

داده‌های تاریخی نشان می‌دهند که ارز دیجیتال کاسپا اولین بار در اواسط سال ۲۰۲۲ وارد بازار شد؛ یعنی زمانی که صنعت کریپتو با رکود ناشی از فروپاشی اکوسیستم ترا (Terra) دست و پنجه نرم می‌کرد. در آن زمان، رمزارز KAS حدود ۰٫۰۰۰۵ دلار ارزش داشت. قیمت کاسپا برای چند ماه در این محدوده در نوسان بود و حتی در ۲۶ می، پایین‌ترین قیمت تاریخی خود را در محدوده ۰٫۰۰۰۱۷ دلار ثبت کرد. تا اینکه از آگوست سال ۲۰۲۲، این ارز دیجیتال وارد یک روند صعودی شد و در نهایت، آن سال را با قیمت ۰٫۰۰۵۲ دلار به پایان رساند.
با آغاز سال ۲۰۲۳، شاهد رونق گرفتن دوباره بازار ارزهای دیجیتال بودیم و کاسپا نیز از این موضوع مستثنی نبود. از اوایل ماه مارس، کاسپا یک روند صعودی قوی را در پیش گرفت که طی آن، قیمت رمزارز Kaspa در ۴ آوریل به اوج محلی ۰٫۰۴۲ دلار رسید. با این حال، روند صعودی کاسپا دوام چندانی نداشت و پس از آن، شاهد کاهش قیمت کاسپا بودیم. در نتیجه این روند کاهشی، قیمت توکن KAS در ۲۴ می به ۰٫۰۱۲ دلار رسید.
با این حال، پس از آن تاریخ، قیمت کاسپا دوباره وارد یک چرخه گاوی شد و در این میان، انتشار اخبار مربوط به افزایش سرعت بلاکچین کاسپا نیز رشد قیمت توکن KAS را تقویت کرد. از اواسط ماه اکتبر و به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر تأیید صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده، بازار کریپتو شاهد بهبود چشمگیری بود که در نتیجه آن، کاسپا هم توانست به روند صعودی خود ادامه دهد. طی این رالی قوی، بالاترین قیمت تاریخی کاسپا در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۳ و در محدوده ۰٫۱۵۲ دلار به ثبت رسید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کاسپا

ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال کاسپا این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم priceprediction.net متوسط قیمت ارز دیجیتال KAS را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۱۶۰۸ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۲۲۹۱ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت کاسپا در سال ۲۰۳۰، تا ۱٫۵۴ دلار افزایش یابد.

توکنومیک ارز دیجیتال کاسپا

ساختار توکنومیک ارز دیجیتال کاسپا بر اساس یک مدل توزیع منصفانه و عادلانه ساخته شده است؛ زیرا این رمزارز بدون هیچ‌ گونه پیش‌استخراج، پیش‌فروش یا تخصیص کوین راه‌اندازی شد. این امر تضمین می‌کند که پذیرندگان اولیه کاسپا، مزیت غیرمنصفانه‌ای نسبت به کاربران بعدی ندارند و آن را به یک ارز دیجیتال واقعاً غیرمتمرکز و جامعه محور تبدیل می‌کند.
حداکثر عرضه ارز دیجیتال کاسپا ۲۸٫۷ میلیارد واحد KAS در نظر گرفته شده و انتشار KAS به طور مداوم از طریق مکانیسم سوزاندن کاهش می‌یابد. از این رو، عرضه کل این رمزارز به تدریج در طول زمان کاهش می‌یابد و این امر به نوبه خود، منجر به افزایش کمیابی، افزایش بالقوه قیمت و رشد پایدار اکوسیستم کاسپا می‌شود.
کاسپا از یک مدل حاکمیتی رأی‌گیری باز و جمعی استفاده می‌کند. از طریق این سیستم، دارندگان رمزارز KAS می‌توانند به توسعه شبکه و برنامه، آموزش و ابتکارات بازاریابی و موارد دیگر کمک کنند. این مدل دموکراتیک، حس مالکیت و مسئولیت مشترک را تقویت و جامعه را برای همکاری در جهت اهداف جمعی ترغیب می‌کند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

به صورت آنلاین نوسانات قیمت بخواهیم روزانه تا سالانه یا از ابتدا بدلیل کندی اینترنت سرعت پایین و گوشی خراب وغیره چندساعت طول میکشه و اعصاب و روان و بیماری میگیریم لطفا یک لیست آفلاین از اول و آخر قیمت کوین ها سالانه بزارید انفجاری ترین ها و نزولی یا سقوطی ترین ها

لطفا یه لیست بزارید از قیمت اول و آخر تمام کوین ها تا بطورکلی بفهمیم انفجاریها و سقوطیها کدامند سالانه باشه بهتره