قیمت لحظه ای ایموتبل ایکس + نمودار قیمت IMX 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Immutable
IMX
رتبه: 42
$ 1.91
128,060 تومان
0.49%
ارزش کل بازار
$ 2,726,789,729
حجم معاملات 24 ساعته
$ 59,708,692
عرضه در گردش
1,431,285,079 IMX
عرضه کل
2,000,000,000 IMX


نوسانات و اطلاعات قیمت ایموتبل ایکس

هر واحد ایموتبل ایکس در این لحظه با قیمت 1.91 $، معادل 128,060 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال ایموتبل ایکس، معادل $ 2,726,789,729 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 59,708,692 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.49% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت ایموتبل ایکس یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره ایموتبل ایکس

ارز دیجیتال Immutable X یک پروتکل بسیار کاربردی برای اجرای پروژه‌های مختلف NFT است که می‌تواند مشکلات موجود بر سر راه این عرصه عظیم را تا حد زیادی مرتفع کند. با اینکه NFT امروزه دارای کاربران و توسعه‌دهندگان بسیار زیادی است، اما معضلاتی در مسیر رشد آن وجود دارد که ارز دیجیتال Immutable X، آنها را حل می‌کند.
این مجموعه بر این عقیده است که هر دارایی در دنیای دیجیتال، مانند آثار هنری، ارزهای موجود درون بازی و حتی کالاهای فیزیکی، می‌تواند به‌ نوعی NFT در فضای بلاکچین عمومی، محسوب شود. پروژه Immutable X اهدافی دارد که می‌تواند به همه کاربران حوزه NFT، تا حد زیادی کمک کند و مسیر استفاده و بهره‌برداری از آن را برایشان هموار سازد.
برخی از اهداف Immutable X به‌ شرح زیر است:

  • بهبود وضعیت و تجربه کاربران و توسعه‌دهندگان: ارز دیجیتال Immutable X، با در نظر داشتن نیازهای افراد، فضایی را فراهم کرده تا آنها بتوانند معاملات موردنظر خود را با کارمزد صفر، سرعت مناسب و همچنین نقدینگی بالا، ارائه دهند.
  • بهبود مقیاس‌پذیری: این پروتکل، بدون اینکه سرمایه و امنیت دارایی‌های کاربران را به خطر بیندازد، از توان عملیاتی بسیار بالایی برای بهبود مقیاس‌پذیری، استفاده می‌کند.

توکن IMX

توکن ارائه‌شده برای این پروژه، IMX نام دارد که برای سرعت‌ بخشیدن به روند رشد Immutable X ارائه شده است. با استفاده از این توکن، می‌توانید از خدمات زیادی از جمله حق رأی در رویدادهای جامعه، استیکینگ و همچنین پرداخت ۲۰ درصد از هزینه‌های هر تراکنش، استفاده کنید.

قیمت توکن IMX

با توجه به کاربردهای مختلف این توکن، حجم ارائه‌شده برای آن نیز بالا است. کل حجم توکن IMX، معادل ۲ میلیارد واحد است. قیمت توکن IMX در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۱، در حدود ۴.۰۸ دلار اعلام شده که البته این مقدار تغییراتی نیز دارد. بالاترین قیمت ارز دیجیتال Immutable X در تاریخ ۲۶ نوامبر و معادل ۹.۴۹۲۸ دلار ثبت شده و پایین‌ترین قیمت ایموتبل ایکس مربوط به تاریخ ۸ نوامبر و در قیمت ۳.۰۵۳ دلار، بوده است.

آینده توکن IMX

ارز دیجیتال Immutable X به دلیل داشتن کاربردهای فراوان، می‌تواند در حوزه محبوب NFT، مسیرهای زیادی را به روی کاربران و توسعه‌دهندگان بگشاید. با توجه به اینکه این ارز، مشکلات اساسی را در این حوزه رفع می‌کند، در حال حاضر نیز موردتوجه مجموعه‌های بزرگی قرار گرفته است. انتظار می‌رود در آینده روند خوب و رو به رشدی پیدا کند؛ چراکه نیازها و استفاده افراد ازNFT رو به افزایش است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2396 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments