قیمت لحظه ای پپه + نمودار قیمت PEPE 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Pepe
PEPE
رتبه: 51
$ 0.000005
0.348514 تومان
9.32%
ارزش کل بازار
$ 2,187,362,749
حجم معاملات 24 ساعته
$ 323,194,094
عرضه در گردش
420,690,000,000,000 PEPE
عرضه کل
420,690,000,000,000 PEPE


نوسانات و اطلاعات قیمت پپه

هر واحد پپه در این لحظه با قیمت 0.000005 $، معادل 0.348514 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال پپه، معادل $ 2,187,362,749 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 323,194,094 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 9.32% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت پپه یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره پپه

ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم (میم کوین) با تم سگ، از هیجان‌انگیزترین ترندهای بازار کریپتو در سال ۲۰۲۱ بودند. در آن سال، رشد چشمگیر دوج کوین (DOGE) توسعه‌دهندگان را نیز بر آن داشت تا رمزارزهای دیگری را با تم شوخی ایجاد کنند؛ با این امید که بتوانند به همان موفقیت میم کوین‌های اولیه دست یابند.
در نیمسال اول سال ۲۰۲۳ هم شاهد موج دیگری از محبوبیت میم کوین‌ها در بین معامله‌گران بودیم. اما تفاوت اصلی این میم سیزن با سال ۲۰۲۱ در این بود که این بار، میم کوین‌های با تم قورباغه توانستند رهبری رالی بازار میم کوین‌ها را به دست بگیرند. در صدر جدول این میم کوین‌های جدید، پپه (PEPE) قرار دارد که با الهام از میم اینترنتی معروف پپه قورباغه (Pepe the Frog) ساخته شده است.
میم کوین پپه که در اواسط ماه آوریل ۲۰۲۳ معرفی شد، با رشد سرسام‌آور و سوددهی بالای خود برای سرمایه‌گذاران اولیه، سر و صدای زیادی را در بازار ایجاد کرد و برای چندین ماه، ترندترین ارز دیجیتال بود. توسعه‌دهندگان پپه انتظار دارند که محبوبیت این میم کوین تا جایی افزایش یابد که بتواند میم کوین‌های با تم سگ محبوب در بازار، یعنی دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) را پشت سر بگذارد و به میم کوین برتر بازار تبدیل شود. جاه‌طلبی و بلندپروازی این تیم آنقدر زیاد است که امیدوارند پپه روزی بتواند با بیت‌ کوین (BTC)، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال جهان، هم رقابت کند.
میم کوین پپه به عنوان یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز و در قالب یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم اجرا می‌شود. تیم پپه ادعا می‌کند که این میم کوین برای ارائه یک پلتفرم امن، خصوصی و غیرمتمرکز برای کاربران جهت انجام معاملات و ذخیره ارزش ایجاد شده و تضمین می‌کند که تراکنش‌های آن شفاف و تغییرناپذیر هستند.
پپه از مکانیسم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد با اعتبارسنجی تراکنش‌ها، پاداش بگیرند. این مکانیسم نسبت به مکانیسم اثبات کار که توسط سایر ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین استفاده می‌شود، از نظر انرژی کارآمدتر است و به همین دلیل، پپه را به گزینه‌ای پایدارتر تبدیل می‌کند.
پپه با شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی در حوزه ارزهای دیجیتال مشارکت داشته و این مشارکت‌ها به افزایش دیده شدن و پذیرش پپه در بین سرمایه‌گذاران کمک کرده است. علاوه بر این، نقشه راه پپه شامل برنامه‌هایی برای بهبود مقیاس‌پذیری و کارایی پلتفرم و همچنین، گسترش موارد استفاده و پذیرش آن است. این پروژه همچنین در حال بررسی مشارکت‌ها و همکاری‌های جدید برای تقویت هرچه بیشتر اکوسیستم خود است.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال پپه

ارز دیجیتال پپه در ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ و با قیمت اولیه ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۵۷۸ دلار وارد بازار شد. از همان روزهای ابتدایی، این میم کوین با استقبال بالایی از سوی معامله‌گران مواجه شد و روند قیمتی آن صعودی بود. در روز ۵ می، قیمت پپه به بالاترین رکورد تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۰۰۴۳۱ دلار رسید که به معنای رشد چشمگیر بیش از ۷،۳۰۰ درصدی در کمتر از سه هفته است.
علی‌رغم این شروع شگفت‌انگیز، پپه نتوانست این سطوح قیمتی را حفظ کند و پس از ثبت رکورد تاریخی خود، کمی عقب‌نشینی کرد. در طول این روند نزولی، قیمت پپه تا تاریخ ۱۲ می، به ۰٫۰۰۰۰۰۱۲۲ دلار کاهش یافت. اگرچه پس از آن، پپه توانست کمی از ضررهای خود را جبران و دوباره تا محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۱۹۹ دلار صعود کند، اما دوباره وارد یک روند پرنوسان و در کل، نزولی شد.
تا اینکه در ماه ژوئن ۲۰۲۳ و به دنبال ثبت درخواست چندین شرکت مالی بزرگ، از جمله بلک‌راک (BlackRock) و فیدلیتی (Fidelity)، برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده، خوش‌بینی معامله‌گران نسبت به ارزهای دیجیتال و در نتیجه، قیمت رمزارزها در بازار افزایش یافت. در این میان، پپه هم از این رالی صعودی عقب نماند و دوباره رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرد.
در طول این رالی صعودی، قیمت پپه از ۰٫۰۰۰۰۰۰۹۳ دلار در ۲۰ ژوئن، به ۰٫۰۰۰۰۰۱۸۳ دلار در ۴ جولای افزایش یافت؛ یعنی یک رشد تقریباً ۱۰۰ درصدی. پس از آن و با پیروزی ریپل در دعوای حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده و تداوم احساسات مثبت در بازار، پپه هم همچنان در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا این میم کوین می‌تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد یا خیر.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال پپه

ارزهای دیجیتال، به ویژه میم کوین‌ها بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم priceprediction.net پیش‌بینی می‌کنند که پپه سال ۲۰۲۳ را با متوسط قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۱۸۵ دلار به پایان برساند. این تحلیلگران همچنین متوسط قیمت ارز PEPE را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۰٫۰۰۰۰۰۲۷۲ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۰۰۰۰۰۳۹۹ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت پپه در سال ۲۰۳۰، تا ۰٫۰۰۰۰۲۴۳ دلار افزایش یابد.
توجه به این نکته ضروری است که اکثر میم کوین‌ها کاربرد محدودی دارند و عمر آنها در مقایسه با ارزهای دیجیتال اصلی بازار، مانند بیت ‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) کوتاه‌تر است. همچنین، در نظر داشته باشید که عملکرد خوب یک ارز دیجیتال در گذشته، هرگز تضمینی برای تکرار نتایج آن در آینده نیست و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در مورد قیمت آینده و حتی قیمت لحظه ای پپه ممکن است درست از آب در نیایند. بنابراین، هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها، به ویژه میم کوین‌ها سرمایه‌گذاری نکنید.

توکنومیک ارز دیجیتال پپه

همانند بیشتر میم کوین‌ها، پپه هم دارای حداکثر عرضه بسیار بالا، یعنی ۴۲۰،۶۹۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ واحد است. برخلاف برخی از رمزارزهای دیگر که بخش بزرگی از عرضه آنها به سرمایه‌گذاران اولیه یا تیم‌های توسعه داده می‌شود، ۹۳٫۱ درصد از عرضه پپه به استخر نقدینگی و ۶٫۹ درصد دیگر به یک کیف پول چند امضایی (که توسط تیم توسعه و با هدف لیست شدن در صرافی‌ها، مشارکت‌ها، تبلیغات و کاربردهای مشابه نگهداری می‌شود)، اختصاص یافته است.
ارز دیجیتال پپه شامل یک سیستم توزیع مجدد است که از طریق آن، به استیک‌کنندگان بلندمدت پاداش می‌دهد. از طرفی، تیم پپه با وجود حداکثر عرضه بیش از ۴۲۰ تریلیون واحدی میم کوین خود، قصد دارد با سوزاندن منظم توکن‌های تأمین نقدینگی، کمیابی آن را حفظ کند.
یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه پپه، سیاست «بدون مالیات» آن است؛ به این معنی که تمام هزینه‌ها برای رمزارز پپه کاملاً حداقلی است و تنها دلیلی که کاربر ممکن است نیاز به پرداخت این هزینه‌ها داشته باشد، استفاده زیاد از شبکه است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

ارز pepe آینده داره،بخرید ضرر نمیکنید.
ارز پپه و شیبا ۱۵۰ تا ۳۰۰ درصد رشد قیمتی میتونن داشته باشن. ۱۰۰۰ تا شیبا و ۵۰۰۰ تا پپه خریدم.

آخرین ویرایش 1 ماه پیش توسط YOOOOU

هنوزم وقت خرید شیبا و پپه هست یا نه؟

به زودی از ۱۰۰درصد تا ۲۰۰%رشد قیمتی داره به بالا وتا یک صفر کم کردن میره ونسبت به بقیه میم کوین ها ریسک خیلی کمتری داره تونسته قیمتش رو حفظ کنه تو ریزش بازار واز قیمت اوج خود زیاد فاصله نگیره

سلام هرکی ایردراپ این ارز رایگان میخواد به من پیام بده

سلام من ایر دراپشو می خوام اگه امکانش هست

سلام؟من که خریدم فریزشون میکنم واسه آینده براین باورم که قیمتش تا چند سال آینده به قیمت دوج کوین میرسه

چطور بهت پیام بدم

دوستان نظرتون در مورد این ارز چیه؟

نمیدونم بخرم نخرم خودمم موندم

بخر ریسک نداره این ارز