قیمت لحظه ای مونرو + نمودار قیمت XMR 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Monero
XMR
رتبه: 52
$ 116.53
7,833,227 تومان
3.04%
ارزش کل بازار
$ 2,112,952,903
حجم معاملات 24 ساعته
$ 51,692,664
عرضه در گردش
18,147,820 XMR
عرضه کل
0 XMR


نوسانات و اطلاعات قیمت مونرو

هر واحد مونرو در این لحظه با قیمت 116.50 $، معادل 7,833,227 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال مونرو، معادل $ 2,112,952,903 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 51,692,664 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.04% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت مونرو یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره مونرو

مونرو، عرضه شده در سال 2014، یک حریم خصوصی مبتنی بر رمزارز است که بر پایه فناوری کریپتونوت می باشد. حریم خصوصی به طور پیشفرض برای همه اعضای شبکه ایجاد می شود. در حال حاضر توسعه آن بعد از جدا شدن از پروژه بیت مونرو اصلی (منشعب شده از بایت کوین) در سال 2014، از سوی ریکاردو اسپاینی همراه با چندی از توسعه دهندگان اصلی دیگر پروتکل مدیریت می شود. مونرو بعد از انتشار 18.132 میلیون مونرو در می 2022، تورم های لگام گسیخته ای دارد. عرضه دائم 0.6 XMR، هر 2 دقیقه یک بار به تورم حدودا یک درصدی در سال منجر می شود. یک تورم دائم ماینرها را دلگرم نگه می دارد و از این روی شبکه را ایمن می سازد. مونرو معاملات غیرقابل رهگیری و لینک دهی را ممکن می کند. این رمزارز از امضاها و آدرس پنهان استفاده می کند تا به ترتیب از هویت ارسال کننده و هویت دریافت کننده مراقبت کند و از رینگ CT (معامله محرمانه رینگ) بهره می برد تا از مقدار معامله محافظت کند. این امکان تفاوت زیادی با بیت کوین دارد که همه تراکنش ها در آن در دید عموم است و یک آنالایزر (تحلیل گر) خبره بلاکچین، توانایی افشای هویت کاربر را دارد. مونرو در حال حاضر بر روی Kouri فعالیت می کند تا 12P (پروژه درونی غیرقابل رؤیت) را یکپارچه کند تا از IP آدرس کاربران هم محافظت کند. در آوریل 2018، مونرو در تلاشی که تاکنون موفقیت آمیز بوده، سعی کرد در برابر ASIC مقاوم باشد تا از ماینینگ تمرکززدایی کند. ویژگی حریم خصوصی مونرو آن را کوین قابل تبدیل به پول واقعی کرده است. همچنین از مفهوم مشاهده کلید پشتیبانی می کند. کاربر با استفاده از ویژگی مشاهده کلید امکان در اختیار گذاشتن جزئیات معامله به شخص ثالث یا یک حسابرس را دارد. هیچ کس با استفاده از امکان مشاهده کلید توانایی خرج کوین را ندارد. دولت ها معمولا مفهوم رمزارز گمنام را دوست ندارند. شایان ذکر است که آژانس امنیت مالی ژاپن در حال حاضر در تلاش برای ممنوع کردن چنین کوین هایی است چرا که نگران استفاده این کوین ها در فعالیت های غیرقانونی می باشد. اما جامعه مونرو قوی و حمایت گر است و قریب به یقین نیاز واقعی بازار به حریم خصوصی در حوزه کوین همواره موجود است. مونرو هم اکنون روش پرداخت اصلی برای خرید دامنه های برند Tor onion است.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments