آموزش کامل کیف پول تراست والت (Trust) + ویدئو

زمان مطالعه: 7 دقیقه

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)، یک کیف پول چند ارزی و متن‌باز است که توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود. این کیف پول برای پلتفرم‌های موبایلی اندروید و IOS طراحی شده است و امکان ذخیره، دریافت و پرداخت ارزهای دیجیتال را برای کاربران موبایل فراهم می‌کند. بهترین بستر برای دریافت این کیف پول وبسایت رسمی کیف پول تراست می‌باشد و می‌توانید نسخه سازگار با تلفن همراه خود را به صورت رایگان دریافت و نصب نمایید. سادگی استفاده از این کیف پول را می‌توان یکی از نقاط قوت آن برشمرد. کاربران Trust Wallet با امنیت می‌توانند کوین‌ها و توکن‌های خود را در کیف پول داشته باشند، ارزش آن‌ها را مشاهده کنند و در صورت لزوم سایر کیف پول‌های خود را در تراست والت بازیابی نمایند. علاوه بر این‌ها، صرافی غیرمتمرکز داخلی این کیف پول به شما امکان تبادل ارزها با یکدیگر را می‌دهد. از مهمترین مزایای این کیف پول، پشتیبانی از بلاکچین های اختصاصی صرافی بایننس و شبکه هوشمند بایننس (Binance Smart Chain) و توکن های BEP-20 می‌باشد.

کیف‌ پول تراست والت (Trust)
ارز بیش از 100 توکن
پلتفرم
امنیت
افزودن توکن اختصاصی دارد
تایید دو مرحله‌ای ندارد
رابط کاربری متوسط
صرافی داخلی دارد
وب سایت Trust Wallet
Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

امنیت در کیف پول تراست

این کیف پول برای در امان ماندن از هک و سرقت دارایی کاربران خود اقدامات امنیتی زیادی را در نظر گرفته است. کلیدهای خصوصی کیف پول تراست شما در سروری ذخیره نمی‌شود، این کلیدها فقط در موبایل کاربر ذخیره می‌شوند و کس دیگری به آن دسترسی ندارد. همچنین در زمان باز کردن اکانت در کیف پول، هیچ اطلاعت شخصی از کاربر دریافت نمی‌شود. نکته منفی جهت امنیت این کیف پول را می‌توان نداشتن احراز هویت دو مرحله‌ای دانست.

ویدئو آموزش ساخت کیف پول تراست والت

رمزارزهای پشتیبانی شده در تراست والت

در روزهای اولیه عرضه کیف پول تراست، این کیف پول فقط از توکن‌های ERC20 و ERC223 پشتیبانی می‌کرد. اما لیست کوین‌ها و توکن‌های پشتیبانی شده توسط این کیف پول رفته ‌رفته کامل‌تر شده است. در حال حاضر تراست از کوین‌های بسیاری از جمله بیت کوین، ریپل، مونرو، زی کش، ترون، نانو، استلار، دوج کوین، بیت کوین کش، دش، لایت کوین و بایننس کوین پشتیبانی می‌کند.

حتما ببینید: لیست کیف پول های ارز دیجیتال

کیف پول تراست

در جولای 2018 بود که بایننس اعلام کرد Trust Wallet را تحت مالکیت خود درآورده تا سرویس‌های بهتر ارائه دهد و امنیت بیشتری برای کاربران ارزهای دیجیتال به ارمغان آورد.

آموزش نصب و استفاده از کیف پول تراست والت

برای نصب Trust Wallet نیازی به وارد کردن مشخصاتی مانند ایمیل یا نام نیست. برای دانلود تراست والت به سایت رسمی تراست والت مراجعه کنید یا از گوگل پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

توجه داشته باشید که همواره از نصب اپلیکیشن‌های کیف پول الکترونیکی که در سایت‌های متفرقه و منابع ناشناس ارائه شده، خوداری کنید تا امنیت موجودی‌تان به خطر نیافتد.

دانلود تراست والت (Trust Wallet) در گوگل پلی

دانلود تراست والت (Trust Wallet) در اپ‌استور

پس از نصب اپلیکیشن و باز کردن آن، دو انتخاب دارید:

کیف پول تراست

ایجاد کیف پول جدید (Create a new wallet)

بازیابی کیف پول قبلی (I already have a wallet)

با اشاره روی Create a new wallet به مراحل بعد می‌روید که از شما می‌خواهد تا قوانین و شرایط استفاده از کیف پول تراست والت را مطالعه و با آن‌ موافقت کنید و پس از آن پشتیبان‌گیری از کیف پول را یادآور می‌شود.

کیف پول تراست

در قدم بعدی عبارت 12 کلمه‌ای (فریز یا سید فریز) که برای بک آپ گیری است را یادداشت کنید. این کلمات را در جای امنی نگه دارید تا در صورت پاک شدن اپ از روی گوشی یا عدم دسترسی به گوشی موبایل‌تان، بتوانید موجودی ارز را در یک کیف پول جدید وارد کنید. برای برداشتن عبارات بازیابی کیف پول تراست والت، می‌توانید با کلیک روی لینک Copy، آنرا به شیوه‌ی دلخواه‌تان در جایی ذخیره کنید. پس از آن از شما خواسته می‌شود، کلماتی که در مرحله قبل ذخیره کرده‌اید را به همان ترتیب انتخاب کنید، این مرحله برای اطمینان از این است که عبارات را به درستی کپی کرده‌اید تا بعدا جهت بازیابی کیف پول خود دچار مشکل نشوید.

کیف پول تراست

عبارت 12 کلمه‌ای بک آپ مانند رمز گاوصندوق شماست. چنانچه گوشی موبایل خود را گم و یا ریست کنید، برای بازیابی دارایی خود به این عبارت نیاز دارید. پس به دقت این کلمات را ذخیره نموده و در جای امن نگه دارید.
کیف پول تراست
پایان نصب والت تراست والت

حال در صفحه ابتدایی کیف پول تراست می‌توانید رمزارزهای پیش‌فرض این کیف پول را مشاهده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که با زدن علامت به علاوه در بالای صفحه، رمزارز مورد نظر خود را به فهرست پیش‌فرض اضافه کنید تا در صفحه اصلی قرار گیرد.

کیف پول تراست

در صورتی که قصد دریافت یا ارسال هر رمزارز را دارید، کافی است آن را لمس کنید تا وارد صفحه آن رمزارز شوید و عملیات انتقال آن را انجام دهید و یا فهرست تراکنش‌های قبلی خود را مشاهده کنید.

بطور مثال صفحه اصلی اتریوم و صفحه دریافت آن به شکل زیر است. (هر دو صفحه کنار هم آورده شده است)

کیف پول تراست

آدرس کیف پول اتریوم شما در بخش Receive قابل مشاهده است. با لمس گزینه کپی، می‌توانید آدرس را کپی کنید و به افراد و سایت‌هایی که قصد دارند برای شما اتریوم بفرستند، ارسال کنید.

برای ارسال ارز دیجیتال مدنظر خود به یک آدرس، کافیست گزینه send را زده و در بخش بعدی آدرس گیرنده و مبلغ ارسالی را قرار دهید.

کیف پول تراست

در مرحله بعد پس از مشاهده آدرس فرستنده و گیرنده، می‌توانید مقدار کارمزد شبکه و ارزش دلاری رمزارز ارسالی را نیز مشاهده کنید و با زدن دکمه تنظیمات در قسمت بالای صفحه، می‌توانید مقدار کارمزد شبکه را به میزان دلخواه تغییر دهید.

کیف پول تراست

به عنوان مثال میزان کارمزد شبکه برای انتقال بیت کوین به صورت پیشفرض در زمان نگارش مقاله، 45 ساتوشی می‌باشد که می‌توانید آن را به میزان دلخواه تغییر دهید. توجه داشته باشید، در صورتی که میزان کارمزد انتقال خیلی کم باشد، احتمال تایید نشدن انتقال و یا تاخیر زیاد انتقال وجود دارد.

کیف پول تراست

پس از هر تراکنش رمزارز می‌توانید جزئیات آن تراکنش را در کیف پول تراست خود مشاهده نمایید. به این منظور کافیست تا به صفحه رمزارز مورد نظر خود بروید و تراکنشی که می‌خواهید جزئیاتش را ببینید، انتخاب نموده و در صفحه جدید می‌توانید برخی جزئیات این تراکنش را مشاهده کنید.

البته جهت مشاهده جزئیات کامل تراکنش می‌بایست گزینه MORE DETAILS را بزنید تا به آدرس آن تراکنش منتقل شوید. مثلا در اینجا می‌توانید جزئیات کامل‌تر تراکنش تایید شده اتریوم بالا را در etherscan.io مشاهده فرمایید.

همچنین می‌توانید ارزهای مورد نظر خود را در کیف پول تراست اضافه کنید و از این طریق مدیریت نمایید.

برای گذاشتن رمز عبور روی کیف پول، به بخش Setting وارد شوید و گزینه Passcode را فعال کنید. با این‌کار به صفحه‌ای هدایت می‌شوید و امکان تعریف رمز را خواهید داشت.

نتیجه گیری

پشتیبانی توسط صرافی بایننس، تنوع رمزارزهای این کیف پول، رابط کاربری ساده و امنیت بالا را می‌توان از مزیت‌های اصلی کیف پول تراست دانست.

همانطور که در مراحل نصب کیف پول تراست مشاهده کردید، در هنگام نصب کیف پول‌ها بک آپ گیری همیشه باید رعایت شود تا در صورتی که به تلفن همراه خود دسترسی نداشتید، باز هم بتوانید دارایی خود را در اختیار داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

273 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

باسلام
دوستان خواهشا تا وفتی کاملا اشنا نشدیر به این مقوله کیف پول تراست ولت نصب نکنبد و سرمایه تون رو دور نریزید .من صدوشصت تتر واریز کردم تو کیف تراست ولت الان واسه برداشتش اولا که میگه اتریوم تو همون شبکه بده رفتم اتریوم خریدم حالا باز میبینم کاسه بردلشت صدوشت تتر پتجاه دلار هزینه میخاد!!!!اخه لامصب واسه صدوشصت تتر پنجاه دلار هزینه برداشت!!!!!

سلام . بله موقع انتخاب شبکه بایستی خیلی مواردرو مدنظر قرار بدید.

سلام.من میخوام از صرافی تتر واریز بکنم از شبکه TRC20,باید تراست ولت هم TRC20 وارد کنم و آدرسش رو کپی کنم؟؟

سلام و عرض خسته نباشید
ببخشید من یه سوالی داشتم ٫من مقداری ارز دارم ک درون خود کوینکس نگهداری میکنم ٫ الان به نظر شما کوینکس امنیتش واسه هولد بیشتره یا تراست
نیاز به جابجایی هست یا تو همون کوینکس نگهداری کنم سیف و مطمعن هست ؟
ممنون

سلام. امنیت کیف پول‌های نرم افزاری بیشتر از صرافی‌های آنلاین می باشد.

سلام
من قبل از جام جهانی از طریق تراست والت توکن Wci که مربوط به جام جهانی بود خریدم ولی به هیچ عنوان نمیتونم آن را برگشت دهم یا سوآپ کنم خطا میده الان مقدار داراییwci را به من نشون میده ولی سوآپ نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام از صرافی بیت پین ،شیبا بر بستر bepانتقال دادم تراست ولتم ،از صرافی کم شده ولی داخل تراست نیومد.چکار میشه کرد

سلام. لطفا بررسی کنید شبکه انتقال در مبدا و مقصد برابر باشند.

سلام من ارز ماتیک رو یک سال پیش خریدم الان میخوام انتقال بدم به صرافی شبکه BEP2هست و توی چند صرافی هم گشتم این شبکه رو نداره باید چکار کنم

سلام
اگر امکانش است استیک کردن رو ی توضیحی بدین .ممنون

سلام. با سرچ کلمه استیک در سایت میتوانید مقالات و آموزش‌های مربوط به استیکینگ را مشاهده کنید.

سلام من یه ارزی خریدم فراموش کردم چی بوده چه طور میتونم پیداش کنم ؟؟؟

سلام.شما نیاز دارید یکی از این موراد(آدرس ولت،عبارت بازیابی ولت یا صرافی که در آن ثبت سفارش انجام دادید) را مشخص کنید.

با تشکر از شما و توضیحاتی که ارائه دادید.خیلی روان و گویا آموزش داده شد.موفقیت همگان آرزوی قلبی ماست.

سلام من پولم رو تبدیل به ترون کردم یک ماه هر روز با برنامهesty خرید رو انجام میدادم الان از ۳۱ اردیبهشت نمیشه پول رو برداشت و ۲روزه نمیشه خرید کرد برنامه esty بالا ننیاره لطفا اگه میتوتید راهنمایی کنید
سایتش بسته شد که اینطوری میشه؟؟

سلام. وقت بخیر
این مقاله و نظرات افراد در این باره میتونه کمکتون کنه:
https://ramzarz.news/news/52920/

مقداری اتریوم از تراس والت به کوینکس انتقال دادم ،الان از تراس والت کم شده ولی در کوینکس ننشسته،چیکار باید بکنم

اتریوم ها روی چه شبکه ای بودن ؟

ERC20 بود،هم در تراس والت و هم در کوینکس

آدرس تراکنش خود را که با عنوان Hash address یا TXID در جزییات تراکنش در تراست ولت قابل مشاهده است را ابتدا در اکسپلورر etherscan سرچ کنید تا از وضعیت تراکنش مطلع شوید. در صورتی که تراکنش موفقیت آمیز بوده است، با پشتیبانی کوینکس ارتباط بگیرید و آدرس تراکنش را برای ایشان ارسال کنید تا بررسی کنند.

سلام من گوشیمو عوض کردم چطور میتونم ارزهای تراست ولت گوشی قبلیمو انتقال بدم به گوشی جدیدم . تراست ولت رو با کدهای قبلی رو گوشی جدید نصب کردم ولی موجودی صفر میزنه

در صورتی که ۱۲ کلمه بازیابی کیف پول قبلی خود را به درستی وارد کرده باشید، تمام دارایی شما بازیابی خواهد شد. ضمنا توجه فرمایید هنگام ساخت کیف پول جدید، نوع کیف پول از نظر Multi-Coin Wallet بودن یا فقط اختصاصی یک شبکه خاص، دقیقا مانند کیف پول قبلی باشد.

سلام.وقت بخیر.یه مقدار اتریوم متا داشتم.برای انتقال چکارکنم.یا تبدیل به چیزی که قابل برداشت باشه.
برای انتقال میگه بی ان بی میخواد.میریزم خودبخود خارج میشه تو همون لحظه.میتونین برام جابجا کنین؟یا کمکم کنین.الان نزدیک ۳ هزار دلار ارزش داره

سلام داخل کیف پول هست ؟

سلام.بله.میخواستم به تتر تبدیل کنم بفرستم نوبیتکس.هیچ کاری نمیتونم بکنم باهاش.

سلام فعلا اتریوم متا فقط در صرافی پنکیک سواپ خرید و فروش میشه . باید ببرید پنکیک سواپ و بفروشید.

مشکل من هم همینه خارج نمیشه.network fee
بی ان بی میخواد.بی آن بی میریزم، خودکار برداشت میشه.نمیتونم برداشت کنم

بی ان بی به اندازه کافی دارین ؟

سلام خسته نباشید.
زبان گوشیم انگلیسی هست اما در تراست ولتم اعداد رو بصورت فارسی نوشته برای اسکرین شات و نشان دادن تراکنش ها به صرافی خارجی باید همه چی انگلیسی باشه.لطفا راهنمایی کنید که چطور اعداد بصورت انگلیسی بشه .تو تنظیمات رفتم ولی چیزی در مورد زبان داخل کیف پول پیدا نکردم.ضمنا تراست ولتم آپدیت هم هست و نیازی به آپدیت ندارم.
با تشکر

سلام باید تراست ولت رو آن اینستال کنید دوباره نصب کنید دقت کنید که زبان گوشی انگلیسی باشد . باید کیف پولتون رو دوباره IMPORT کنید و کلمات بازیابی رو وارد کنید

ممنون ازمطلبتون

خسته نباشید… ارزهایی که بر بستر اتریوم هستند را چطور میشه در تراست والت خرید؟ یا اگر اتریوم داشته باشم روی تراست والت امکانش هست اون اتریوم رو توی یونی سواپ چنج کنم به ارزی که بر بستر اتریوم هست؟

سلام تراست ولت فقط امکان سواپ کردن توکن ها رو داره

سلام. ممنون از اطلاعات کاملتون.
من از کوکین تتر بر بستر trc20 انتقال دادم به تراست ولت. حالا چجوری تو تراست ولت سواپ کنم و تبدیل به ارز دیگه مثل آدا بکنم؟
یکی هم اینکه اگه بخوام دوباره برگردونم کوکین هزینه تراکنش با ترون میخواد. من باید دوباره ترون شارژ کنمم تا بتونم بفرستم کوکین؟

سلام تتر در تراست ولت امکان سواپ نداره . بهتره تتر رو انتقال بدید به صرافی در صرافی ادا بخرید ادا رو انتقال بدید به تراست ولت .

اگه تتر بر بستر bep2 باشه میشه تو قسمت اکسچنج تراست ولت به ارزای دیگه بر بستر bep2 کرد یونی سواپ کارمزد بالا میگیره

سلام،استاد لطف کنید از انتقال دارایی ها از کیف پول تراست والت که داریم به کیف پول تراست والت جدید ی آموزش تصویری بذارید و اینکه اگه از ی کیف پول به کیف پول جدید از میزان دارایی هامون کم میشه یا نه،خیلی سپاسگذارم اگه برامون کامل توضیح بدید

سلام . کارمزد انتقال رو باید پرداخت کنید

سلام و ممنون از سایت خوبتون، من نمیخوام ارز رو از کیف خارج کنم قفط میخوام داخل کیف ارزم رو به تتر تبدیل کنم. میشه در خصوص نحوه عمل و مهمتر نحوه کاهش کارمزد این کار توضیح بفرمایید. ممنون

سلام خواهش می کنم . چه ارزی داخل چه کیف پولی ؟

با تشکر از توجه شما، کیف تراست و ارز بیتکوین و اتریوم. برای تبدیل به تتر راهنمایی خواستم. ممنون

برای بعضی از ارزها امکان سواپ کردن داخل کیف پول وجود داره که با زدن روی نام هر ارز میتونین اون رو ببینین.

سلام و عرض ادب
من تو کیف پول تراس ولتم ada دارم میخوام انتقال بدم ب صرافی کوکوین . همه مراحل send و ثبت ادرس رو (ادرس دریافت ada از صرافی کوکوین ) رو درست میزنم ولی بازم قبول نمیکنه invalid smart chain address میزنه .
Bnb هم توی کیف پول تراس ولتم ندارم . مکنه از این باشه ؟
لطفا راهنمایی بفرمایید . 🙏

روی چه شبکه ای می خواهید انتقال بدید؟

سلام خسته نباشید من تو تراست میخواستم یک ارز رو بفروشم که در حدود ۳۰۰ دلار بود و بر بستر بایننس هست مقدار بی ان بی موجودم ۲۰ دلار هست و قسمت اسلیپیج اتومات هست رو ۱۱ وقتی وارد قسمت معامله میشم با پیغام intrinsic gas too low مواجه میشم
اشکال کار کجا میتونه باشه ؟ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
این پیام میگه که مقدار کارمزد تراکنش خیلی کم هست

سلام میخوام از کیف پول شماره یک با آرم م تراست والت به کیف پول ۲ با آرم اسمارت چین ۴ تتر را انتقال دهم در واقع انتقال داخلی کیف پول تراست .

سلام.‌وقت بخیر. برای انتقال و تبدیل متاکینگ و متامکث از تراست به صرافی بهترین گزینه رو میشه بفرمایید. سپاس

سلام صرافی پنکیک سواپ می تونید بفروشید

شرمنده میتونم تماس تلفنی خدمتتون داشته باشم؟

پاسخ گویی تلفنی نداریم. سوالتون رو همینجا بپرسید پاسخ می دهیم

سلام. ممنون بابت سایت خوب و حوصله ای که برای پاسخ به سوالات میذارید. سوالم اینه؛ اگر بخوایم تتر از بایننس به تراست ولت منتقل کنیم با توجه به تحریم بودن ایران و اینکه ip تراست ولت روی گوشی ایرانه، ممکنه تتر ها فریز بشن، از طرف بایننس یا خود بنیاد تتر؟
برای اطمینان بیشتر چه راه حلی پیشنهاد میکنید برای برداشت از بایننس، طوریکه هیچ مشکلی پیش نیاد.
با تشکر.

سلام خیلی ممنون از لطفتون
تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده و هیچ تتری در ولت ها فریز نشده

سلام وقت بخیر، ارز نانو رو چطور میشه استخراج کرد از تراست والت؟

سلام خدمت شما منظورتون برداشت هست ؟

سلام. برا انتقال ارز هارمونی از کو کوین به تراست ولت باید چه شبکه ای رو برای ارسال انتخاب کنیم. هم شبکه one هست و هم شبکه erc20 …. اگه از شبکه one استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد؟ هزینه تراکنش ۱ است. ولی بستر اتریش ۲۵ وان کم میکنه

سلام تراست ولت شبکه One رو پشتیبانی می کنه می تونید روی این شبکه ارسال کنید مشکلی پیش نمیاد کارمزدش هم پائین تر هست.

سلام. من مقداری اتریوم توی تراست ولت دارم میخواستم انتقال بدم به صرافی داخلی. میگهBNBنداری. حالا باید چیکار کنم.بعدشم من فکر میکنم بخام BNBبخرم خیلی بیشتر از اتریوم که دارم میشه. من فکرکنم اندازه ۸۰۰ هزار تومن اتریوم خریدم حالا یعنی چند برابر کارمزد میخاد؟ میگه۰.۲۰تا BNB میخاد یعنی به پول ما چقدر میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام این مقدار BNB که به شما گفته شده حداقل مقدار خرید از صرافی هست نه کارمزد انتقال شبکه . اضافه BNB برای خودنتون باقی می مونه

سلام
رمز ارز mneb که تو کیف پول تراست ولت اضافه شده چیه . آیا امان کلاهبرداری یا هک کیف پول که خیلیا میگن وجود داره . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

سلام . یک ایردراپ تقلبی هست.

سلام ببخشید من تعداد ده میلیون، ریتون از کیف پولم تو ترس والت انتقال دادم، تو همون ترس والت به کیف پول جدیدم، حدود دومیلیون از ریتون من کم شده، دلیلش چیه؟بدبخت شدم

سلام لطفا نام انگلیسی رمز ارزی که گفتید رو بنویسید

Rhyton

روی چه شبکه ای انتقال دادید؟ کارمزد شبکه چقدر بود در اون لحظه؟

اسمارچین.نفهمیدم چقده کارمزدش، یه بار انتقال دادم دیدم خیلی از توکن هام کم شد، شاید گفتم اشتباهی شده، مجدد برش گردوندم به کیف اولم، باز کم شد، حدود ۵۰میلیون تومان، انگار کارمزد گرفته از من

خیلی زیاد کارمزد کم شده، نباید اینجوری باشه، مثل اینکه من صدمیلیون انتقال میدم، بانک سی میلیون کارمزد بگیره، اصلا خیلی خیلی زیاده.لطفا کمکم کنید.ممنونم

اسم ارزتون رو اشتباه نوشتین . اسپل درست ارز رو به انگلیسی بنویسید.

0xb4bdd5dc9620146194cf14025c6566514595ec6d

Rhytoncoin

اینی که فرستادید آدرس کانترکت هست. ضمنا این توکن هیچ جا لیست نشده و سایت هم نداره

ببخشید،خودمم اینو میدونم، من از شما پرسیدم،مگه برا انتقال ارز از کیف پول تو ترس والت به یه کیف پول دیگه کارمزد زیادی میگیرن یانه؟؟ حالامهم نیست چی انتقال دادم.

دوست عزیز ارزها با هم متفاوت هستند بعضی از ارزها خاصیت ضد تورمی دارن به روشی که با انجام تراکنش یک مقدار از توکن ها رو می سوزونن . برای همین مهم هست که چه ارزی بوده. اگر رمزارز شما از این مدل رمزارز ها بوده باشه با هر بار تراکنش مقداری از توکن های شما از بین میره

اخه من تعداد ۵میلیون مثلل از این داشتم تا انتقال دادم ترس والت یه میلیون رو بابت کارمزد کم کرده، یعنی یک چهارم.مگه اینجورچیزی داریم.لطفا اینو بگید کارمزش چقده مگه

بله این ارزها یکسری کد و برنامه هستن که طراحان اونها می نویسن. ممکن هست در کد رمزارز مورد نظر هر چیزی نوشته باشن . برای همین هست که نباید رمزارز های غیر معتبر رو خریداری کرد.

کارمزد انتقال یک ارز،چه معتبر،چه غیرمعتبر،از کیف پول ترس والت به کیف پول جدید تو همون ترس والت چنددرصده؟

بستگی به شبکه انتقال داره ربطی به کیف پولش نداره

شبکه من اسمارچین هست

در حال حاضر حدود ۰.۴۷ دلار برای یک تراکنش است.

پس چرا برای انتقال ارز من به کیف پولم تو همون ترس والت حدود ۵میلیون ارزم کم شده، چطوری باید پیگیری کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید، ۵۰میلیون تومانم رفته

دوست عزیز همون طور که گفتم اون به خاطر خود ارزتون بوده. متاسفانه رمزارز شما هم جایی لیست نشده که بتونیم ماهیتش رو بررسی کنیم.

این ارز تو pocoinapp هست

هنوز ظاهرا جایی لیست نشده، شت کویین هست.

سلام دارایی من مخفی شده در تراست والت چطور بازیابی کنم‌؟

سلام خدمت شما عدد دارایی که به صورت ستاره شده را لمس کنید دوباره عدد دارایی را نمایش می دهد.

سلام ممنون بابت حوصله جناب عالی

بنده ۹۶دلار از صرافی به تراست انتقال دادم ولی ۶۹دلار اومده میخوام بدونم یک سوم کارمزد کم کرده
وایا باز بخوام بیارم دوباره تو صرافی همون ۳۰دلار که یک سوم مبلغ بود رو کم میکنه با نه
لطفا جواب بدین پولم یک سوم شد
اینم از ناآگاهی

اتریوم

بله کارمزد انتقال اتریوم بین ۲۰ تا ۵۰ دلار به ازای هر تراکنش هست.

برای جابجایی ارز بین کیف پولهای داخل تراس ولت هم لطفا،راهنمایی بفرمایین

سلام. اگر منظورتون جابجایی یک ارز بین ۲ کیف پول تراست هست، راه خاصی نداره و شما باید از یکی برداشت بزنید. ولی اگر میخواهید تمام دارایی های یک والت تراست رو منتقل کنید، میتونید اون والت رو در یک والت دیگه بازیابی کنید.

سلام
کیف پول تراست ولتم هک شده.
آیا می توانم کل دارایی را به یک حساب تراست ولت دیگرم انتقال بدم و آیا حساب دیگرم هک شده نیست دیگر؟
و نحوه کل دارایی به حساب دیگر را لطفا توضیح دهید

سلام به می تونید انتقال بدید . کیف پول جدید بسازید دارایی تون رو به ادرس اون کیف پول جدید Witdrow کنید.

سلام
بنده ارز amb رو از آدرس شبکه ambبه اشتباه به شبکه اتریوم تراست ولت فرستادم،پشتیبانی تراست هم البته باترجمه ناقص متوجه شدم میگه کلیدخصوصی اتریوم رو در متامسک وارد کنین برایربازیابی،شما دراین خصوص کمک وراهنمایی میفرمایین

تراست والت توکن Ambrosus روی شبکه ERC20 رو داره. چه اشتباهی کردید دقیقا؟

ارزجو شبکهambیعنی شبکه اصلی آمبروسس روداشته،درواقع ارزو از شبکهambبه شبکه اتریوم تراست ولت فرستادم

بله باید با روی متامسک، شبکه amb رو فعال کنید. اول تراست والتتون رو خالی کنید.
بعد متامسک رو نصب کنید و کلید خصوصی تراست والتتون رو داخلش import کنید. بعد طبق این دستورالعمل به amb متصلش کنید:
https://tech.ambrosus.io/wp-content/uploads/2018/10/Metamask_tutorial.pdf

آخرین ویرایش 2 سال پیش توسط رمزارز نیوز

سلام مقداری ارز چیلیز در تراست والت دارم میخام انتقال بدم کادری به اسم ممو باز میشه باید چکار کنم آیا برا انتقال چیلیز باید بایننس کوین داشته باشی

اگر کیف پول مقصدتون تگ یا ممو داره باید ممو یا تگ رو از اونجا کپی کنین و در کادر مربوطه قرار بدین

سلام،چطور میتونیم موجودی تراست ولت رو به تومان برداشت کنیم؟؟؟

سلام باید ارزتون یا تترتون رو انتقال بدید به یک صرافی ارز دیجیتال داخلی سپس اونجا تبدیل به تومان کنید.

با سلام ؛ چگونه می توان در قسمت security؛ transaction signing را فعال و استفاده کرد . ممنون میشم که زود جوابمو بدین .
من از شرکتی با ارز دیجتال خرید کردم ؛ از محصولشون راضی نبودم . حالا برای پس گرفتن ارز دیجیتالم ؛ یکی از چیزهایی که می خواهند ترنز اکشن ساینیگ است . ظاهرا بایستی به گوگل Authenticator وصل بشه . لطفا بنده را راهنمایی کنید. .متشکرم

سلام از بخش setting / security با فعال کردن passcode ، این گزینه هم فعال میشه
این آپشن transaction signing ربطی به گیرنده تراکنش نداره
کاربردش اینه که موقع هر برداشت، تاییدیه امنیتی مثل پسورد یا اثر انگشت از شما میخواد

سلام ، با فعال کردن pass code گزینه transaction signing فعال نمیشه و هر کدام تیک فعال کردن مخصوص به خودشونو را دارند .

اگه بخوام مثلا بی بی دوج رو به تتر تبدیل کنم باید تو تراست والت تتر داشته باشم؟ میشه تبدیل به بی ان بی کنم یاخیر

اول چک کنین ببینین در سواپ بی بی دوج رو داره. اگر نداره باید انتقال بدین به یه صرافی و انجا بفروشین و تبدیل به هر ارزی که می خواهید کنید.

سلام… من چندتا توکن خریدم مثل ولف..بی بی دوج و اینا ..برای فروش تو تراست والت باید اونارو به چه ارزی تبدیل کنم

سلام سواپ کنید به ارزی که راحت قبل نقد شدن باشه تتر یا اتریوم یا….

سلام وقت بخیر تراست ولت که نصب کردم به زبان فارسی هست میخوام به زبان انگلیسی تبدیل بشه چکارکنم

سلام . از سایت خود Trustwallet نصب کنید.

سلام وقت به خیر تراست ولت که نصب کردم به زبان فارسی هست الان میخوام زبانش روعوض کنم چکاربایدبکنم بشه زبان انگلیسی ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنین.

سلام همون طور که در پیام قبلی گفتم بهتر هست از سایت خود تراست ولت یا گوگل پلی نصب کنید و هنگام نصب هم زبان رو روی انگلیسی بگذارید.

سلام من میخام ارزشیباازکیف پولم به یک کیف پول دیکه ای بفرستم ولی اتریوم ندارم آیامیشه ازخودشیباکارمزدش کم بشه یاباید اتریوم واریزکنم

سلام . باید حتما اتریوم داشته باشید

سلام وقت بخیر
من چند ماه قبل یه تعداد ارز و شت کوین خریدم از طریق تراست ولت قسمت پنکیک سواپ
به دلیل اینکه گوشی من دست کسی بوده و تیک نمایش ارز در صحفه اصلی تراست راغیر فعال کرده که الان متوجه این موضوع شدم
نام ارزها و شت کوین ها روهم یادم نیس دقیقا چیا بودن الان فقط چون مبلغ دارایم کم شده متوجه شدم تموم ارزهای که خود تراست ولت داره رو هم تیک نمایششرو فعال کردم ولی بازم چند تا ازشون نیستن
لطفا راهنمایی کنید چه جوری بفهمم چه ارزی دارم وبشه دوباره به صحفه اصلی اضافش کنم

سلام وقت شما هم بخیر .
با فعال کردن گزینه ALL هر ارزی در تراست باشه نمایش داده میشه .

از کدام قسمت تراست فعال کنمش
مسیرش رو لطفا بگین کدام گزینه هستش

سلام در گوشه سمت راست یک ایکن هست به شکل خط و دایره روی اون کلیک کنید تمام توکن های موجود رو نشون میده. در اخرین گزینه هم می تونید توکن مورد نظر خودتون رو اضافه کنید.

سلام مجددوخسته نباشبد خدمت شما
قبل هرجیز تشکر ویژه دارم ازتون بابت پاسخگویی.
منظورم این هستش که من توکن (شت کوین)قبلا خریدم ولی نمیدونم و یادم نیس اسمش چی بوده الان تو کوشه سمت راست هم در ایکن تو لیست نیستش . میخوام بینم امکان دیدن گزارش خریدتوکنهایا شت کوینها در تراست ولت هستش
اگر نیس من باید چکار کنم
امروز پس از کلی جستجو خوشبختانه از دفتر یاداشتم یک عدد از شت کوینها رو پیدا کنم مطمین هستم چند تا دیگه داشتم ولی اسامی شون رو یادم نیس ؟ لطفا راهنمایی کنید

سلام . کیف پول تراست ولت چنین گزینه ای نداره . از چه صرافی خرید کردین؟ صرافی ها تاریخچه تراکنش ها رو نگه می دارن . باید از اون طریق کوین هاتون رو پیدا کنید

ميخوام گوشي تلفنم رو عوض كنم و پسورد هاي كيف پولم رو هم دارم راهنماييم كنيد كه چطور روي گوشي ديگه بتونم كيف پولم رو داشته باشم لطفا مرحله به مرحله بهم بگيد ممنونم

سلام
کلمات بازیابی رو باید داشته باشید .
بعد کیف پول ها رو نصب می کنید روی گوشی جدید.
بعد روی گزینه recovery کلیک می کنید.
و باید کلمات بازیابی رو با دقت وارد کنید .

با سلام من مقداري slp خريدم و داخل كيف پولم هست ولي زيرش مبلغ به دلار و روبروش مثل بقيه رمز ارزهام تغييرات رو نشون نميده

سلام احتمالا اشکال نرم افزاری هست حل میشه

سلام من کلمات ریکاوری تراست ولت رو گم کردم ولی روی لپ تاپ هنوز کانکتم به ولتم. از طریق qr code میخوام بازیابیش کنم میگه invalid mnemonic phrase
چکار میشه کرد؟

سلام خدمت شما
این خطا برای زمانی هست که کلمات بازیابی رو اشتباه وارد کردین

من اصلا کلمات بازیابی رو ندارم. میخوام از روی ادرس تراست والت که هنوز روی پنکیک سواپ هست بازیابی کنم. با qr code

اگر به خود کیف پول دسترسی دارید و روی سیستم هست در قسمت setting بعد Wallet دنبال گزینه Show recovery Phrase بگردید . کلمات بازیابی رو بهتون نشون میده

سلام . بنده از صرافی io شیبا خریده بودم و به trust wallet انتقال داده بودم الان میخواستم که دوباره به صرافی انتقال بدم تا مقداری بفروشم ولی وقتی میخوام از trust wallet انتقال بدم یه متن قرمز رنگی میاد که میگه ” اترویم کافی ندارید ” !!! میشه توضیح بدین چجوری میشه انتقال داد …؟!

برای پرداخت کارمزد شبکه نیاز دارید که مقداری اتریوم برای پرداخت کارمزد داخل کیف پولتون داشته باشید

چقد باید باشه مقدار اتریوم …؟! و اون مقدار کم رو مگه میشه به trust wallet انتقال داد …؟!

سلام مقدار کارمزد بر اساس ازدحام شبکه متفاوت است . می توانید در این سایت قیمت لحظه ای گس اتریوم را ببینید https://ethgasstation.info/

سلام برای برداشت slp از تراست ولت نیاز به اتریوم دارم ایا راه دیگری داره و اگه نداره با چی میتونم در تراست ولت اتریوم erc 20 بخرم که کم هزینه باشه از صرافی که بخوای انتقال بدی .۰۰۵. کار مزد داره

بله برای پرداخت کارمزد شبکه نیاز دارید که مقداری اتریوم داخل کیف پولتون داشته باشین

سلام..چندماه پیش ۱۴میلیون شیبا خرید کردیم و به تراشت ولت انتقال دادیم که ۴میلیون واحد به عنوان کارمزد برداشت! برای انتقال مجدد به صرافی آیا کارمزد دوباره برمیداره؟ بستر اولیه ارسال ERC20بود

برای انتقال فقط کارمزد شبکه کم میشه

یه سوال داشتم ، من خیلی وقت پیش ، یه شت کوین خریدم ، و تو کیف پول trust نگه داشتم ، با پن کیک خریدم.
الان اومدم بفروشم میبینم contract عوض شده و یه کد دیگر است ، و توکن من تو کیف پول هم مینویسد ، old version.
برای فروشش راهی هست ، راهنمایی کنید؟
ممنونم

سلام
برای وارد شدن به کیف پول تراست ولت حتما باید از تغییر ip استفاده کنیم؟
تابحال از تغییر ip استفاده نکردم
برای ادامه چیکار کنم؟
کدام نرم افزار معتربر هست؟

بهتره همیشه اینکار رو بکنید