دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

ویژگی‌های اپلیکیشن رمزارز نیوز:

  • لیست قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال
  • مشاهده جزئیات هر ارز + جدول تغییرات قیمت
  • ماشین حساب ارز دیجیتال
  • مقایسه قیمت صرافی‌ها
  • جدیدترین اخبار و مقالات حوزه رمزارزها

اصلی‌ترین رسالت مجموعه رمزارزنیوز افزایش سطح دانش، آگاهی و توانمندی کاربران ایرانی در زمینه بلاکچین و رمزارزها است. رمزارز نیوز از سال 1397 با جمعی از جوانان متخصص و آشنا به تکنولوژی شروع به کار کرد. حوزه تخصصی مجموعه ما، بلاکچین و رمزارز است. باتوجه به افزایش علاقه و توجه کاربران به استفاده از رمزارزها و بلاکچین، نیاز به وجود یک رسانه معتبر و به‌روز برای آگاهی‌رسانی به کاربران، بیش از پیش احساس می‌شود.

از این رو تیم رمزارزنیوز در تلاش است تا با انتشار و ارائه به‌روزترین مطالب آموزشی و اخبار روز دنیا در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاکچین، گامی مهم در زمینه رشد دانش و آگاهی فعالان رمزارزی داخلی بردارد.

با توجه به اینکه چیزی حدود 90 درصد از کاربران فعال در این حوزه، کاربرانی هستند که با استفاده از موبایل فعالیت می‌کنند، بر آن شدیم تا اپلیکیشن رمزارزنیوز را در اختیار کاربران قرار دهیم.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به تمامی ابزارها و امکانات وبسایت رمزارزنیوز دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای و در هر جا رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.