قیمت لحظه ای شیبا اینو + نمودار قیمت SHIB 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Shiba Inu
SHIB
رتبه: 12
$ 0.000023
1.534711 تومان
2.69%
ارزش کل بازار
$ 13,480,703,860
حجم معاملات 24 ساعته
$ 445,736,614
عرضه در گردش
589,263,813,937,447 SHIB
عرضه کل
999,982,361,825,597 SHIB


نوسانات و اطلاعات قیمت شیبا اینو

هر واحد شیبا اینو در این لحظه با قیمت 0.000023 $، معادل 1.534711 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال شیبا اینو، معادل $ 13,480,703,860 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 445,736,614 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.69% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت شیبا اینو یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره شیبا اینو

در دنیای پرشتاب ارزهای دیجیتال، پدیده‌های کمی به اندازه  شیبا اینو (SHIB) توانسته‌اند توجه سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب کنند. SHIB که از روحیه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) نشأت گرفته و توسط یک جامعه پرشور حمایت می‌گردد، به یک پدیده جهانی در دنیای دارایی‌های دیجیتال تبدیل شده است.
این ارز دیجیتال در اواخر سال ۲۰۲۰ توسط فردی ناشناس که تنها با نام ریوشی شناخته می‌‌شود، به جهانیان معرفی شد. SHIB در واقع، به عنوان جایگزینی جالب و در عین حال قدرتمند برای ارزهای دیجیتال شناخته شده ظهور کرد. خالق مرموز آن، درست مانند ساتوشی ناکاموتو افسانه‌ای بیت کوین (BTC)، از دید همگی پنهان است که تجسم‌کننده روحیه تمرکززدایی آن به شمار می‌رود.
رشد خیره‌کننده SHIB را می‌توان به چند عامل کلیدی نسبت داد که مهمترین آن‌ حمایت چهره‌های تأثیرگذار مانند ایلان ماسک و ویتالیک بوترین است. توییت‌های ماسک و مشارکت بوترین در ایجاد نقدینگی اولیه در یونی سواپ، تأیید زودهنگامی برای این پروژه به ارمغان آورد و آن را به کانون توجه بازار پررونق ارزهای دیجیتال سوق داد.
با این حال، آنچه واقعاً SHIB را متمایز می‌کند، روحیه جامعه‌محور آن است. برخلاف ارزهای دیجیتال سنتی با ساختارهای رهبری متمرکز، SHIB بر اساس اصول عدم تمرکز و حکمرانی جمعی عمل می‌کند. ریوشی در سخنان خود بر عدم وجود یک مرجع مرکزی تأکید کرد و خود را تنها به عنوان یک شرکت‌کننده در این ارز دیجیتال به جای یک رهبر نشان داد.
موفقیت SHIB فراتر از ارزش آن در صرافی‌هاست. این ارز دیجیتال به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده، به طوری که نماد سگ محبوب آن یعنی شیبا اینو، روی کالاها نقش بسته و قلب علاقه‌مندان را در سراسر جهان به تپش انداخته است. تلاش‌های جامعه برای ایجاد کاربرد برای این توکن که منجر به ابتکاراتی مانند شیبا سواپ شد، جایگاه آن را به عنوان چیزی فراتر از یک دارایی سفته‌بازانه تقویت می‌کند.
شیبا سواپ، صرافی غیرمتمرکز اختصاصی برای SHIB، نقطه عطفی حیاتی در تکامل این توکن است. شیبا سواپ که بر پایه پروتکل‌های موجود مانند سوشی سواپ ساخته شده است، ویژگی‌ها و نوآوری‌های منحصر به فردی را متناسب با نیازهای جامعه SHIB معرفی می‌کند. در واقع، این تعهد به نوآوری، بلندپروازی پروژه برای ایجاد یک اکوسیستم پر جنب و جوش در اطراف این توکن را به تصویر می‌کشد.
با نگاهی به آینده، نقشه راهی که در وایت پیپر SHIB ترسیم شده است، تصویری از آینده‌ای پر از پتانسیل را نشان می‌دهد. معرفی شی (SHI)، یک استیبل کوین الگوریتمی که به یک سنت دلار آمریکا متصل است، نویدبخش انقلاب در پرداخت‌های دیجیتال و سازوکارهای ذخیره ارزش است. علاوه بر این، برنامه‌ها برای یک بستر مالی جامع، بلندپروازی SHIB را برای فراتر رفتن از جایگاه صرفا یک ارز دیجیتال و تبدیل شدن به سنگ بنای امور مالی غیرمتمرکز نشان می‌دهد.
یکی دیگر از بزرگترین دستاوردهای شیبا اینو، شیباریوم است. شیباریوم یک راه‌حل لایه ۲ به شمار می‌رود که برای بهبود عملکرد و کارایی اکوسیستم شیبا اینو طراحی شده است. این راه‌حل با هدف حل مشکلاتی مانند سرعت پایین تراکنش و هزینه‌های بالای گس در بلاکچین اتریوم که شیبا اینو بر روی آن سوار بوده، توسعه داده شده است. شیباریوم با استفاده از تکنیک‌های مختلف مانند زنجیره‌های جانبی و شاردینگ، می‌تواند تراکنش‌ها را سریع‌تر و ارزان‌تر پردازش کند. این امر باعث می‌شود که اکوسیستم شیبا اینو برای کاربران و توسعه‌دهندگان جذاب‌تر شود و به رشد و توسعه آن کمک کند.
علاوه بر این، شیباریوم امکانات جدیدی را به اکوسیستم شیبا اینو اضافه می‌کند، مانند: پشتیبانی از قراردادهای هوشمند. انتظار می‌رود که راه‌اندازی شیباریوم تأثیر مثبتی بر قیمت توکن شیبا اینو داشته باشد.
از مزایای شیباریوم می‌توان به تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر، قابلیت مقیاس‌پذیری، و امکانات جدید اشاره کرد. در واقع، شیباریوم می‌تواند تراکنش‌ها را سریع‌تر و ارزان‌تر از بلاکچین اتریوم پردازش کند. شیباریوم می‌تواند با افزایش تعداد کاربران و تراکنش‌ها به راحتی مقیاس‌بندی شود. همچنین شیباریوم امکانات جدیدی مانند پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و توکن BONE را به اکوسیستم شیبا اینو اضافه می‌کند.
به طور کلی، SHIB بیش از یک دارایی دیجیتال است؛ این رمزارز روحیه نوآوری، عدم تمرکز و توانمندسازی جامعه را که جنبش ارز دیجیتال را تعریف می‌کند، تجسم می‌بخشد. همانطور که SHIB به ترسیم مسیر خود در چشم‌انداز همیشه در حال تغییر امور مالی ادامه می‌دهد، به عنوان شاهدی بر قدرت تحول‌آفرین فناوری‌های غیرمتمرکز و خلاقیت بی‌حد و حصر نبوغ انسانی ایستادگی می‌کند.

تاریخچه قیمت شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو در اواخر سال ۲۰۲۰ به عنوان رقیبی برای دوج کوین (DOGE) معرفی شد. در زمان عرضه، قیمت SHIB حدود ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۱ دلار بود. در اواخر سال ۲۰۲۱، شیبا اینو به واسطه حمایت افراد مشهوری مانند ایلان ماسک، بنیان‌گذار اسپیس ایکس و تسلا، و ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم (ETH)، رشد قیمتی ناگهانی و چشمگیری را تجربه کرد. در اکتبر ۲۰۲۱، قیمت SHIB به ۰.۰۰۰۰۸۸ دلار رسید که رشدی ۱۷۰۰۰۰۰۰ درصدی را نسبت به قیمت اولیه خود نشان می‌داد.
توییت‌های ایلان ماسک در مورد شیبا اینو، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به این رمزارز جلب کرد و به رشد تقاضا برای آن کمک کرد. همچنین لیست شدن SHIB در صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال مانند بایننس و کوین بیس، به افزایش دسترسی و نقدشوندگی آن دامن زد.
پس از رسیدن به اوج قیمت در اکتبر ۲۰۲۱، قیمت SHIB به تدریج شروع به کاهش کرد. تا مارس ۲۰۲۲، قیمت به ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار رسید که ۷۷ درصد افت را نسبت به اوج خود به تصویر می‌کشید. از مارس ۲۰۲۲ تا آخر سال ۲۰۲۳، قیمت SHIB در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۰ تا ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار در نوسان بوده است.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو به عوامل مختلفی از جمله شرایط کلی بازار ارزهای دیجیتال، پیشرفت‌های صنعت بلاکچین و میزان پذیرش آن توسط کاربران و توسعه‌دهندگان بستگی دارد. با توجه به وضعیت شیبا اینو، انتظار می‌رود که قیمت SHIB در بلندمدت افزایش یابد.
تحلیل‌گران Changelly پیش‌بینی می‌کنند که قیمت رمزارز SHIB در پایان سال ۲۰۲۴ پایین‌تر از ۰.۰۰۰۰۰۹۴۷ دلار نخواهد آمد. با بررسی روند قیمت‌ ارز دیجیتال شیبا اینو در سال‌های گذشته، فرض بر این است که در سال ۲۰۲۵، حداقل و حداکثر قیمت رمزارز SHIB حدود ۰.۰۰۰۰۸۷ و ۰.۰۰۰۰۷۳ دلار باشد. بر اساس تحلیل کارشناسان Changelly، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۶ قیمت توکن شیبا اینو حداقل ۰.۰۰۰۱۰۷ دلار و حداکثر ۰.۰۰۰۱۲۸ دلار باشد. از سوی دیگر، در سال ۲۰۲۷، حداقل قیمت توکن SHIB ممکن است به ۰.۰۰۰۱۶۶ دلار کاهش یابد، در حالی که حداکثر آن می‌تواند به ۰.۰۰۰۱۸۹ دلار برسد. در نهایت، برآورد شده است که قیمت رمزارز شیبا اینو در سال ۲۰۳۰ بین ۰.۰۰۰۵۰۵ دلار و ۰.۰۰۰۵۷۹ دلار معامله شود.

توکنومیک شیبا اینو

عرضه کل شیبا اینو یک کوادریلیون SHIB است. در واقع، تعداد کل توکن‌های SHIB در بدو تولد این ارز دیجیتال یک کوادریلیون بود که رقمی نجومی و به مراتب بیشتر از سایر رمزارزهاست. ۵۰ درصد از این مقدار به بوترین هدیه داده گشت و ۵۰ درصد دیگر آن در صرافی یونی‌ سواپ قفل شد تا نقدینگی کافی و ثبات قیمت را به ارمغان آورد.
شیبا اینو فرآیندهای توکن‌سوزی جالبی دارد. ابتدا شایان ذکر است بوترین ۹۰ درصد از توکن‌های اهدایی خود را سوزاند که به کاهش عرضه و افزایش ارزش SHIB کمک کرد. از سوی دیگر، پلتفرم‌هایی مانند Shibburn، به طور مداوم توکن‌های SHIB را می‌سوزانند که می‌‌تواند منجر به به ارزشمندتر شدن آن شود. در واقع، با سوزاندن توکن‌ها، عرضه کل SHIB به تدریج کاهش می‌یابد و باعث افزایش قیمت آن در بلندمدت می‌شود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

شیبا بخرید چهار ماه نگه دارید
بعد بهتون میگم چقدر میشه

چرا هی میاد پایین چیکارکنم

یا خدا
حسابش از دستم خارج شده شیبا چه میکنه

سلام کاربر گرامی من ۱۳۳۰تاسهم شیبا دارم الان چند تومان میشه

سلام. از ماشین حساب ارزهای دیجیتال میتوانید استفاده کنید.

من چند سال رمزارز نیوز رو دنبال میکنم واقعا سایت خوب و بروزی هست ممنون از مجموعه رمزارز نیوز

خیلی‌ جذاب‌ و خوبه،ممنون‌ و تشکر‌ از‌‌ مدیران‌ با تدبیر‌‌ و بی‌ نقص‌ این‌مجموعه، فقط‌ اگه‌ خبرها رو‌سریعتر‌ به‌روزرسانی‌ کنند‌ و خبره ا‌بیشتر و سریعتر‌ به‌دست‌مابرسه‌عالی‌تر‌میشه.

سلام ریسکش بالاست عزیزان بهتر از گلم سرمایه گذاری روی شیبا

مطلب جالبی بود

نظرتون در مورد سرمایه گذاری روی دوج ا آی چیه دوستان؟

سلام من راکت چند مبلیونی خودم فروختم رفتم خریدم،بدبخت شدم شیبای لعنتی

لعنت به شیبا که پیر و کورم کرد،به خدا

سلام به دوستان خوب امیدواریم که آینده نزدیک به بالاترین سطح جدول برسدمتشکریم

سلام من ۱۲۵۰۰۰۰تا شیبا دارم ممنون میشم بگید چقد میشه

لعنت به شیبا

لعنت به شیبا

سلام من ۱۰۰/۰۰۰برنده شدم

چطوری برنده شدی دوست عزیز

جدی؟

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط قاسمی قلم

سلام میشه بگید کجا ثبت نام کردید ممنون میشم

یک میلیون تومان چند عدد ارز شیبا میشود خرید

یک میلیون وپانصد هزار تا

من که بیچاره شدم یک خودرو داشتم اونم رفت.

نگران نباش تا ۱ سال یا کمتر میبینی دو تا خودرو داری

سلام اساتید۲۵۰/۰۰۰شیبا چند تومن میشه؟؟؟

۳۰تومن

یعنی ۳۰ هزار تومن؟

سلام
به شما ۱۰۰ تتر نمی‌دهند تا ۱۰۰ تتر از شما کارمزد نمی‌گیرند

من ثبت نام انجام دادم پس کو ۱۰۰ دلار

شببا بیشتر به جای ارز، عرظ هست
من حدود یک سال پیش وقتی قیمتش خیلی بالا بود میخواستم بفروشمش ولی نتونستم و بلوکه شد
کیف پولم هم guarda بود هنوزم که هنوزه اونجاست نمیتونم برداشتش کنم. send نمیشه اصلا کارمز رو هم کم یا زیاد میکنی اصلا تکون نمیخوره

سلام دوست عزیز حتما اشتباه برداشت میکنید اگر کمک خواستید بهم خبر بدید

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط کاوان

سلام من یکم اطلاعات میخام چه جوری میتونم باهاتون ارتباط بگیرم؟

سلام. منم همین مشکل رو با متامسک داشتم. معمولا هر کیف پولی یه ارزی رو کارمزد میگیره.

دوستان عزیز اگر تحلیلی در مورد اتریوم دارید بفرمائید استفاده کنیم.

الان من ثبت نام کردم پس چرا شیبا هدیه ندادید

سلام. لطفا از طریق پشتیبانی سایت پیگیری کنید.

سلام و عرض ادب
چقدر دریافتی داشتین؟

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط sara

کجا ثبت نام کردید

۸۰ درصد کاهش یافته الان وقته خریدنه

اگه ریال همچین ثباتی داشت الان هیچ کسی نیاز نداشت از راه ارض درآمد زایی کنه متاسفانه
ولی خوشبینم به شیبا

مجید دلبندم ارز نه ارض

تعجب می کند یارم ز رفتاری که من دارم

تصور می کند دیوانه ام یاری که من دارم

نه او، هر کس دگر باشد تعجب می کند طبعاً

ز رفتار عجیب و نابهنجاری که من دارم

همه گویند رفتارم عجیب و نابهنجار است

و گاهی مایه شرم است اطواری که من دارم

خودم یکبار رفتار خودم را بررسی کردم

ولی دیدم که معقول است رفتاری که من دارم

و دیشب دست آخر گفتمش با صد زبان بازی:
خودت -یارا!- مرض داری و پنداری که من دارم

همیشه فکر می کردی که من از خویش شک دارم

کنون دیدی بی علت نیست اصراری که من دارم؟

چه خواهی گفت اگر روزی در آری سر ز افکارم؟
که رفتارم شده مشتق ز افکاری که من دارم

کسی دیگر مرا کی می تواند کنترل کردن؟
نباشد دست کس -غیر تو- افساری که من دارم

برایم آبرو نگذاشتی، بی آبرو! شرمی

کنون نقل محافلهاست آماری که من دارم

نه پولم می دهد، نه احترامم پاس می دارد

طلبکار است خود گویی بدهکاری که من دارم

تمام سالمندان از پرستار جوان گویند ولی صد سال سن دارد پرستاری که من دارم یکی از خریداران شیبا

خواجه حافظ شیبایی
معلومه اول راهی که اینطور کبکت خروس میخونه.

شما شیدایی خرید کردی نه شیبا

اقایون سرمایه گذاری در شیبا دیگه سود دهی بالایی نداره.چون عرضه در گردش بالایی رو پیدا کرده.واسه همین توان پامپ بیشتر از ۳۰ درصد رو نداره.نوش جون اون کسایی که همون روزهای اول سرمایه گذاری موفقی روی شیبا داشتن و الان صاحب سرمایه های بالایی شدن.اون دسته از کسایی که جرات ریسکهای بالایی رو در میم کویین ها دارن و میخان بعدها صاحب سرمایه های بالایی بشن.بگردن یک میم کویین پرطرفدار پیدا کنن.
البته این فقط نظر شخصی بنده است.
به امید جیبی پر پول برای همه عزیزان

حتما در جریان هستید که دنیا با شتاب زیادی به سمت ارزهای دیجیتال داره حرکت میکنه و خیلی زود همه وارد این بازار میشن چون بهش نیاز پیدا می کنن.

پس فرصت های زیادی هست که قطعا اگر راهشو یاد بگیری، میتونی ازش استفاده کنی و سرمایتو چندین برابر کنی.

البته این مسیر، ریسک های خودشو داره که اگر عضو کانال زیر بشی، میتونی با کمترین ریسک به بیشترین سرمایه برسی و فقط با خريد يكي از ارزهايي كه معرفي ميكنيم، بيشتر از ٣٠٠٪؜ سود کنی

این فرصت رو اصلا از دست نده و با استفاده از ربات زیر، عضو کانال شو

بد نیست

کدام کانال

منتظر صعود و پرواز و پامپ و انفجار شیبا باشید( البته در خواب)

😂😂😂😂👌

سلام. آیا به این می گویند صعود و پرواز و پامپ. این یک حرکت لاک پشتی به بالا است

سلام. این جمله((شیبا رسماً وارد متاورس شد منتظر پامپ باشید)) چه مفهومی دارد؟

پروژه شیبا هم اخیرا فعالیت هایی در حوزه متاورس انجام داده که باتوجه به پتانسیل های حوزه متاورس و ترند بودنش در حال حاضر، برخی از تحلیلگران معتقد هستن که ممکنه باعث افزایش قیمت این ارز بشه. اما با توجه به ماهیت میم کوین ها برای خرید و سرمایه گذاری در چنین ارزهایی کاملا محتاط باشید

کسی میدونه چرا اینجا قیمت زده یک تومان ولی توی نوبیتکس زده۶۳۷ تومان؟؟؟

قیمت هزار شیبا ۶۳۷ تومن هست.یعنی هزار توکن شیبا برابر است با ۶۳۷ تومن

همین کامنت نشون میده ارزش ذاتی این توکن رو . قیمت ۱۵ روز پیش ۶۳۷ الان ۷۸۸

۱ تومن یعنی چی ادمین ؟ یا بنویس ۱۰۰۰۰ ریال یا ۱۰۰۰ تومن مثل قیمت بقیه ارزها رفتار کن . برای شیبا فقط اینطوری قیمت زدی

الان شیبا خیلی پایین اومده اگر هر کس شیبا را الان بفروشه افسوس می خوره در واقع ضرر می کنه چون بعداً می ره بالا. اگر نفروشه باز هم ضرر می کنه چون شیبا روز به روز داره پایین تر می آید. و پولش کمتر و کمتر میشه.

دیگ اون دویست هزار پول نیس ک برای شیبا بزاری

سلام دوستان واقعا امکان داره تا عید شیبا به قیمت تقریبا ۵هزارتومان برسه…

اگر دانه اي يك سنت هم بشه باز ميليلردر ميشيم يعني دانه اي ۳ هزار تومن – كاش تا عيد ۲ صفر كم كنه

استاد یک سنت میشه ۲۷۰ تومن نهایت ۳۰۰ تومن ۳ هزار تومن از کجا آوردی شما

داداش سخت نگیر

م ج عزیز یک سنت الان ۲۷۸ تومان است نه سه هزار تومان میدونی هر ۱۰۰ سنت یک دلار هستش بس خدا خدا کن بشه ده سنت ولی همون یک سنت هم خیلیه

خدا از زبونت بشنوه من ۳۰۰هزار واحد شیبا گرفتم

بفروش. ازینم بدتر میشه

سلام .توروخدا یکی بگه چکار کنیم شیبا بیچاره مون کرد.خیلی تو ضرریم.چکار کنیم هر ثانیه پایین میاد بفروشیم یا بمونیم؟

حتما رشد می‌کنه. آینده شیبا درخشان

تموم داریم ۲۰ م بود گذاشتم سربازم واقعا رشد میکنه ؟

بلند مدت رشد میکنه

چقدر طول میکشه

کدوم رشد عزیزم .اون بیته که تو بلند مدت رشد میکنه

علی جان حسنم بله رشد میکنه نگران نباش کجایی تو؟؟

۶ ماه الی یک سال اصلا بهش نگاه نکن فکرت رو هم درگیر نکن مطمئن باش که بعدا سود بسیار خوبی بهت میده.

به نظرتوون براي شروع كدومخوبه؟

هر روز میخرم با این قیمت ها که پایینه اضافه می کنم شاید فرجی شد

چرا اینقدر خبرای خوب درباره ی شیبا هست ولی همچنان قیمت پایینه

در حال حاضر اکثر رمزارزها تحت تاثیر شرایط فعلی بازار هستن

باید صبر داشته باشید بعضی ها میخوان یک شبه با ۵ میلیون میلیارد شن سخته باید صبر داشته باشید

خودتون بشینیدفکرکنیدوقتی چندتاصرافیه خیلی معتبرشیبارولیست کرده دیگه چرا این همه خودتونواذیت میکنیددوجم میگفتن خوب نیست که الان این شده خیالتون راحت باشه فقط یه مقدارزمان میبره که ما ایرانیا نداریم

یه صرافی دنبال کسب درآمد خودشه . میبینه که شیبا محبوبیت پیدا کرده و همه دارن میخرن ، میارنش توی لیست که سود داشته باشن . نه اینکه چون اونا لیستش کردن دیگه خیلی ارز مهمیه . خیلی ارزا هستن که هیچ ارزشی ندارن ولی توی صرافیای برزگی لیست شدن

دوستان گرامي به نظر شما شيبا تا كريسمس يك صفر كم ميكنه؟

به نظر من اعتماد نکن

شیبا رو برا کوتاه مدت نگیر
یه مقداری از سرمایتو بزار توش ۲ سال دیگه نگاش کن

سلام دوستان
شیبا یا قاتل دوج یه ارز فوق العاده هست که شاید پول تون رو ۱۰۰۰ برابر‌ کنه
تحلیل. تکنیکال عالیه برای پولدار شدن می ره بالا

سلام دوستان تا الان ۳ میلیون روی شیبا ضرر داشتم 😪
بنظرتون جبران میشه

۳ تومن چیزی نیست من ۱۰۰ م ضرر دادم تو این بازار ولی میره بالا

اول امید به خدا

شیبا به زودی روند نزولی شکسته میشه با امید به خدا هیچ کاری غیر ممکن نیست اول نام الله

تو که به خدا معتقدی برو کاری که خدا گفته بکن نه اینکه امید به نماد یک سگ بستی
حداقل شیبا یک شرکت هم نیست که بگی سهام میخرم چند نفر نماد سگی رو عرضه کردند هر وقت هم بشه مردم رو بخاطرش بیچاره میکنند
مردم به شیبا دل نبندید ارز شرکتهای معتبر رو بخرید که پشتوانه داره

خیلی داری حرص میخوری ازکوری چشم خیلیا شیبا میره بالا فقط دماغ سوختگیش برای بعضیامیمونه

برید پیامهای ۱۰ روز پیشو بخونین چه امیدوارانه صحبت میکنن راجب صعود ، الان دقیقا تو این ۱۰ روز ۳۰ ٪ حدودا اومده پایین

شما تاریخچه ارزها رو بررسی کنید بعدش نظر بدید

روند سود دهی سالانش روهم نگاه کن

اقا اگه یکریز بره بالا که ایرانیها تریلیاردر میشن اونوقت پولامونو کجا بزاریم