بررسی کیف پول گواردا (Guarda) به همراه آموزش نصب

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

کیف پول گواردا (Guarda) از کیف پول‌هایی است که به دلیل کاربردی بودن و استفاده آسان مورد استقبال کاربران دنیای ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. کیف پول گواردا برای دسکتاپ، وب، موبایل و افزونه گوگل کروم ارائه شده است. در کیف پول گواردا (Guarda) یا گاردا می‌توانید کلیدهای خصوصی را مشاهده کنید و در اختیار داشته باشید. کیف پول Guarda یک حافظه رمزارزی غیرانتفاعی است که از محبوب‌ترین کوین‌ها و توکن‌ها از جمله BTC، BCH، BSV، ETH، توکن‌های مبتنی بر اتریوم (ERC-20، ERC-721) ETC، ZEC، LTC، XRP، NEO EOS، DASH و بسیاری از توکن‌ها و کوین‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.

کیف پول گواردا (Guarda)
ارز BCH، BSV، ETH و توکن های بلاکچین اتریوم
پلتفرم
امنیت
افزودن توکن اختصاصی ندارد
تایید دو مرحله‌ای ندارد
رابط کاربری متوسط
صرافی داخلی دارد
وب سایت guarda.com

 

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

معرفی کیف پول گواردا (Guarda Wallet)

اولین کیف پول Guarda به صورت اختصاصی برای اتریوم (ETH) در سال 2017 راه‌اندازی شد. از آن زمان، تیم توسعه گواردا (Guarda) یک پلتفرم منحصربه‌فرد از محصولات مرتبط با بلاک چین ساخته است. تیم توسعه گواردا (Guarda) از متخصصان بسیار باتجربه‌ای تشکیل شده است. این شرکت مجوز (reg. FVR000109) را برای صرافی ارز دیجیتال و تبدیل ارز فیات، مطابق با قوانین و مقررات مربوط به هر حوزه قضایی که در آن گواردا فعالیت می‌کند، دریافت کرده است.

آموزش نصب کیف پول گواردا (Guarda)

توسعه دهندگان Guarda یک کیف پول دیجیتالی ایجاد کرده‌اند که امنیت کاملی دارد. همه می‌توانند از کیف پول‌های گواردا برای ذخیره سازی آسان و مدیریت رمزارزها استفاده کنند. اولویت تیم توسعه‌دهنده گواردا (Guarda) عدم تمرکز نرم افزار Guarda مطابق با اصول اساسی بلاکچین است. کیف پول Guarda سبک است، رابط کاربری راحت و ظاهری زیبا دارد. همچنین می‌توانید برای به حداکثر رساندن امنیت دارایی‌های رمزارزی خود، کیف پول سخت افزاری لجر را با کیف پول Guarda Wallet خود همگام کنید.

حتما ببینید: لیست کیف پول های ارز دیجیتال

حریم خصوصی و ناشناس بودن کاربر در این کیف پول بسیار مهم است و به همین دلیل کلیدهای خصوصی، فایل‌های پشتیبان یا هر اطلاعات دیگری در سرورهای Guarda ذخیره نمی‌شود و تمام اطلاعات کاربر فقط توسط خودش ذخیره می‌شود.

کیف پول Guarda با کیف پول تک ارز شروع شده است و اکنون محصولات گواردا از هر مرورگر، هر سیستم عامل رایانه شخصی (Windows، macOS، Linux / Ubuntu) و تلفن هوشمند (iOS و Android) در دسترس است و بیش از 45 بلاکچین و همچنین بیش از 10 هزار توکن و کوین و ده‌ها استیبل کوین را پشتیبانی می‌کند.

دانلود، نصب و راه‌اندازی کیف پول Guarda

برای استفاده از نسخه وب Guarda Wallet نیازی به نصب هیچ نرم‌افزاری نیست و می‌توانید با مراجعه به وبسایت رسمی گواردا Guarda به راحتی از آن استفاده کنید. اما برای دانلود کیف پول گواردا برای دسکتاپ یا تلفن همراه باید به وبسایت آن مراجعه کرده و نسخه مناسب خود را با توجه به سیستم عامل خود دانلود کنید.

به خاطر داشته باشید که همیشه کیف پول‌ها را از سایت اصلی آنها یا منابع معتبر دریافت کنید.
کیف پول گواردا برای دسکتاپ

پس از دانلود کیف پول گواردا آن را نصب کنید.

کیف پول گواردا برای دسکتاپ

پس از اینکه مراحل نصب به پایان رسید، در این مرحله در صورتی که از قبل کیف پول بیت کوین داشتید، از گزینه Restore or Import جهت بازیابی کیف پول خود استفاده کنید و در صورتی که قصد ایجاد کیف پول جدید دارید، از گزینه Create a New Wallet استفاده کنید.

کیف پول گواردا برای دسکتاپ

در مرحله بعد جهت راه‌اندازی کیف پول گواردا از شما خواسته می‌شود که یک رمز مطمئن برای کیف پول خود انتخاب کنید.

کیف پول گواردا برای دسکتاپ

اکنون شما می‌توانید با ورود به بخش Wallet در کیف پول خود اقدام به ارسال، دریافت و تبدیل رمزارز دلخواه کنید.

کیف پول گواردا برای دسکتاپ

جهت ارسال رمزارز کافی است در این قسمت گزینه Send را بزنید و سپس آدرس مورد نظر خود را وارد کنید و در قسمت پایین، مقدار رمزارز مورد نظر خود یا مقدارِ دلاریِ آن را وارد و در نهایت گزینه Send را بزنید.

در مرحله بعد پس از وارد کردن آدرس گیرنده، می‌توانید مقدار کارمزد شبکه و ارزش دلاری رمزارز ارسالی را نیز مشاهده کنید و با زدن Advanced option، می‌توانید مقدار کارمزد شبکه را به میزان دلخواه تغییر دهید.

توجه داشته باشید که هر چقدر کارمزد تراکنش بیشتر باشد، اولویت بالاتری جهت تایید دارد و تایید تراکنش زودتر انجام می‌شود. در صورتی که میزان کارمزد انتقال خیلی کم باشد، احتمال تأیید نشدن تراکنش یا تأخیر زیاد انتقال وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تراکنش‌های تأییدنشده می‌توانید مقاله تراکنش تایید نشده بیت کوین را مطالعه کنید.

سخن پایانی

در کیف پول گواردا (Guarda) یا همان گاردا مسئولیت کامل امنیت بر عهده کاربر می‌باشد. زیرا تیم توسعه‌دهنده گواردا (Guarda) به کیف پول شما هیچ گونه دسترسی ندارد و نمی‌تواند کلیدهای خصوصی شما را بازیابی یا ویرایش کند. علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده گواردا (Guarda) به رمز ورود دسترسی ندارد و نمی‌تواند آن را بازیابی یا تنظیم مجدد کند. در خصوص تراکنش‌ها هم نمی‌تواند معاملات شما را تغییر دهد یا لغو کند. یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این کیف پول این است که در خودِ آن می‌توانید با کارت بانکی یا دیگر روش‌های پرداخت ارز فیات، اقدام به خریداری رمزارزها نمایید یا برای تبادل ارزهای خود از این کیف پول استفاده کنید. در واقع با نصب کیف پول گواردا برای دسکتاپ یا تلفن همراه، Guarda Wallet علاوه بر ایفای نقش خود به عنوان کیف پول، یک صرافی همراه نیز خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

10 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

من داخل آن تتر دارم وقتی میخام انتقال بدم خطای Failed send tx میده . کسی تا حالا بهش برخورده . خواهشا راهنمایی کنید .

من خرید کردم آدرس کیف پول گواردا رو دادم ارزی وارد نشد صرافی هم میگه ارسال کردم باید چ کار کنم کجا پیگیر بشم پشتبانی آنلاین داره گواردا

ببخشید چ جوری در بلاکچین پیگیری کنم یه سایتیه یا چ جوریه من اولین باره خرید کردم لطف میکنی صفر تا صد توضیح بدی

ترا ب خدا اینو نصب نکنین وگرنه مث من داراییتونو از دست میدین کسیم پاسخگو نیستت

این کیف پول دارای های من را هم از بین برد

این کیف پول حک شده و فاقد اعتبار میباشد

در گواردا کلید خصوصی در اختیار قرار نمی گیره؟ بکاپ فایل همون کلید خصوصی است یا چیزی شبیه به آن است؟ یعنی با بکاپ فایل گواردا می تونیم از کیف پول دیگری مثل اتمیک به بیتکوین ها مون دسترسی داشته باشیم؟

سلام. کیف پول گواردا کلید خصوصی رو در اختیار شما قرار میده. امکان وارد کردن کلید خصوصی در کیف پولهای دیگه وجود داره، البته در صورتی پروتوکل عبارت ریکاوری هر دو کیف یکسان باشه. مثلا هردو BIP-44 باشن.
ولی این کار توصیه نمیشه چون معمولا با مشکلاتی همراه هست. مثل اینکه مقداری از دارایی شما در کیف پول جدید ظاهر نمیشه.
اگر مقدار کوین شما زیاد هست پیشنهاد میشه به صورت تراکنش به کیف پول جدید منتقل کنید.