قیمت لحظه ای تزوس + نمودار قیمت XTZ 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Tezos
XTZ
رتبه: 97
$ 1.01
63,816 تومان
1.30%
ارزش کل بازار
$ 989,773,389
حجم معاملات 24 ساعته
$ 34,052,860
عرضه در گردش
979,656,183 XTZ
عرضه کل
1,000,223,307 XTZ


نوسانات و اطلاعات قیمت تزوس

هر واحد تزوس (XTZ) در این لحظه با قیمت 1.01 $، معادل 63,816 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال تزوس، معادل $ 989,773,389 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 34,052,860 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.3% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت تزوس یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره تزوس

ارز دیجیتال تزوز یا تزوس (Tezos) یک بستر بلاکچین است که امکان اعتباربخشی به قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند. تزوس با هموار ساختن روند تأیید رسمی قراردادهای هوشمند، از کدهای معیوب جلوگیری می‌کند. افزون بر آن، تزوس مشابه بلاکچین اتریوم است و ساخت و رسمیت بخشیدن به قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند.
این بستر، قوانین نظارت را که کاربران داخل شبکه به هنگام تأیید معامله باید رعایت کنند، ایجاد می‌کند. شبکه تزوس روش پروتکل متفاوتی را نسبت به بلاکچین‌های مرسوم دنبال می‌کند.
رمزارز Tezos یک شبکه بلاکچین جدید است که توکن‌های دیجیتالی ارائه کرده است که به آنها تز یا تزی (XTZ) می‌گویند. کوین‌های این رمزارز، برخلاف اکثر رمزارزهای معروف مانند بیت کوین، با ماین (استخراج) به دست نمی‌آیند. افرادی که علاقمند به داشتن این کوین هستند، باید در یک مکانسیم Proof of stake  یا گواه اثبات سهام حضور داشته باشند.
ارز دیجیتال Tezos یک پوسته شبکه کلی متمرکز بر روش پیمانه‌ای را به کار می‌برد. این برنامه با زبان برنامه‌نویسی OCaml نوشته شده است. رمزارز تزوس به منظور تأیید و امضای بلاک‌ها، الگوریتم توافق اثبات سهام نیابتی را به کار گرفته است. دارندگان توکن XTZ که به عنوان پشتیبانان شناخته می‌شوند، در این روش سهام‌داری، در فرآیند پشتیبانی تزوس شرکت می‌کنند. پشتیبانان باید چند توکن را سپرده‌گذاری کنند و بعد برای امضای بلاک‌ها پاداش دریافت کنند یا برای رفتار انحرافی جریمه شوند. جریمه‌ها شامل از دست رفتن سپرده افراد می‌شود. تزوس امیدوار است که با دادن کنترل کامل شبکه به سهام‌داران، عملکرد خود را بهبود بخشد تا عدم تمرکز را ارتقا دهد. این شبکه زاییده افکار آرتور بریتمن، ریاضی‌دان و دانشمند فرانسوی و همسرش کتلین بریتمن با سوابق فعالیت در امور مالی است.

قیمت تزوس

قیمت تزوز در بین اکتبر 2019 تا فوریه 2020 به بالاترین حد خود رسید و تا سه برابر رشد کرد. در فوریه 2020 دوباره رشد قیمت توکن XTZ توجه‌ها را به خود جلب کرد و تعداد بسیار زیادی از علاقمندان به دنیای رمزارز اقدام به خرید این رمزارز کردند.
قیمت تزوس در سال 2020 روند کلی صعودی داشت و بیشترین قیمت خود را تا سال 2021 در آگوست 2020 ثبت کرد که قیمت Tezos به 4.48 دلار رسید.
در سال 2021 نیز قیمت رمزارز تزوس (Tezos) نسبت به گذشته، روندی صعودی را طی می‌کند که نشان‌دهنده آینده مناسب برای قیمت Tezos است. بنابراین، سرمایه‌گذاری بلندمدت قطعاً روی رمزارز تزوس جواب می‌دهد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments