قیمت لحظه ای آوه + نمودار قیمت AAVE 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Aave
AAVE
رتبه: 78
$ 86.14
5,675,480 تومان
0.69%
ارزش کل بازار
$ 1,275,946,733
حجم معاملات 24 ساعته
$ 94,029,878
عرضه در گردش
14,804,966 AAVE
عرضه کل
16,000,000 AAVE


نوسانات و اطلاعات قیمت آوه

هر واحد آوه در این لحظه با قیمت 86.12 $، معادل 5,675,480 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال آوه، معادل $ 1,275,946,733 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 94,029,878 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.69% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت آوه یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره آوه

پروتکل ارز دیجیتال Aave یک پروتکل وام‌دهی در حوزۀ سیستم‌های مالی غیر متمرکز (DeFi) است. Aave به کاربران خود اجازه می‌دهد که از پروتکل متن باز و غیر متمرکز خود برای ایجاد بازارهای پولی استفاده کنند و به لیست گسترده‌ای از پروژه‌ها مانند Compound بپیوندند تا امکان استفاده از سیستم غیر متمرکز را برای کاربران ایجاد نمایند.
پروتکل Aave یک پروتکل متن باز و غیر متمرکز است که به کاربران امکان می‌دهد بازارهای غیرمتمرکز پولی خود را روی بلاکچین اتریوم ایجاد کنند. توکن لِند (Lend) توکن اصلی AAVE است که استاندارد ERC-20 دارد و تعداد کلی تولیدشدۀ آن حدود ۱ میلیارد و سیصد میلیون است. از این مقدار ۱ میلیارد توکن در زمان عرضۀ اولیه آن فروخته شده است.
توکن اختصاصی این شبکه توکن لند (LEND) نام دارد که برخی آن را با نام گذشتۀ آن ETHLend می‌شناسند. این توکن بر اساس استاندارد ERC-20 اتریوم ایجاد شده است. همچنین استفاده از این توکن مزایایی همچون کاهش کارمزد تراکنش‌ها در شبکه را به همراه دارد. علاوه بر این، دارندگان این توکن مقداری از کارمزد تراکنش‌ها را به عنوان پاداش در قبال حفظ امنیت شبکه دریافت می‌کنند.
این پروژه در سال 2017 با نام ETHLend ایجاد شد و در سال 2018 به Aave تغییر نام داد.
Aave یک واژۀ فنلاندی و به معنای روح است. هدف این پروژه، ایجاد زیرساختی شفاف و متن باز برای وام دهی (لندینگ) بر پایۀ تکنولوژی بلاکچین است و این نام بر اساس این هدف انتخاب شده است.
کاربران می‌توانند توکن‌های Lend خود را با نسبتی معادل 100:1 به توکن AAVE تبدیل کنند. این بدین معنی است که شما در قبال 100 توکن Lend، 1 توکن Aave دریافت می‌کنید.

قیمت AAVE

قیمت Aave درست چند روز پس از عرضه شروع به رشد کرد؛ به صورتی که چند ماه بعد قیمتAave  ( توکن اوه) نسبت به مقدار اولیه خود بیش از 1500% درصد رشد داشت. البته این افزایش قیمت Aave (Lend) ادامه‌دار نبود و از فوریه 2018 قیمت Aave روند نزولی به خود گرفت و این روند تا آوریل 2020 ادامه‌دار بود. پس از آن قیمت توکن لند مجدداً وارد کانال صعودی شد.
در اواخر سال 2020 قیمت آوه (AAVE) رشد چشمگیری داشت و طی چند روز قیمت AAVE رشد بیش از 400 درصد را تجربه کرد.

قیمت AAVE در آینده

پیش بینی قیمت AAVE در آینده دشوار است؛ زیرا قیمت اکثر رمزارزها در اوایل سال 2021 در بالاتر از هر زمان دیگری قرار گرفت. با فرض اینکه این روند افزایش قیمت ارز دیجیتال AAVE در آینده نیز رو به افزایش است، ما در حال ورود به زمین ناشناخته‌ای هستیم که هیچ داده قیمت تاریخی برای این قیمت‌های جدید در دسترس نیست. با این حال، می‌توانیم از برخی اطلاعات یا شاخص‌هایی استفاده کنیم که به ما امکان می‌دهد فرضیاتی را ارائه دهیم. در عین حال پیش بینی قیمت آوه (AAVE) به راحتی قابل انجام نیست.
ارز دیجیتال Aave در حال حاضر یکی از امیدوارکننده‌ترین پروژه‌ها در بخش در حال رشد دیفای (DeFi) است. با این حال ، این پروژه یک رقیب جدی و قوی با نام کامپوند دارد. هر دو ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند. کامپوند USDT را به عنوان دارایی قابل استفاده در شبکه در اختیار دارد، اما Aave طیف گسترده‌ای از رمزارزهای پیشنهادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای ارز دیجیتال Aave، نرخ بهره و مقررات جدید، مانند تغییر نرخ بهره، کمی سودآوری را افزایش داده است. برای کاربران جدید Aave نیز مشوق‌های خوبی در قالب نرخ سود ارائه می‌شود.
همه موارد ذکرشده نشان‌دهنده این است که می‌توان آینده قیمت AAVE (ارز دیجیتال آوه) را بسیار روشن دید و انتظار می‌رود که تا پایان سال 2021 قیمت آوه (توکن LEND) به بیش از 500 دلار برسد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

الان فیمت ۷۹۰۰

سلام با توجه به اینکه همه سایت ها در مورد ارز آوی نوشتند اما هیچ کدوم از سایت ها خرید و فروش ندارند امروز من به سایتی برخورد کردم که بیش از ۴۰۰ ارز را میتونی توش معامله کنی. این صرافی جدید دیجی ریال و واقعا هم پشتیبانی ما رو سورپرایز کرد. گفت هر ارزی که میخواهید بخرید اگر در سایت فعال نیست دو دقیقه براتون راه اندازی می کنیم. و من ارز slp را درخواست دادم واقعا دو دقیقه طول نکشید . اتفاقا صحبت کردم که چرا با این سرعت راه اندازی کردید. گفت ما هممون برنامه نویس هستیم از تمام نقاط ایران. برای ما این کارها خیلی ساده است. کیف کردم بخدا. حال کردم. ادمین محترم لطفا در مورد سایتهای و صرافی های جدید مطلب بذارید دوستانی که جدیدا دنبال خرید و فروش هستند بتوانند با ریال ارزدیجیتال بخرند حیفه به خدا این سایتها دور از دسترس باشند. من نظرم اینه اگر دنبال کیفیت و خدمات خوب هستیم باید بهترین ها را معرفی کنیم. نظر شما چیه؟

اينده اين ارز؟؟

الان قیمت ۷۹۰۰تومنه

توی قیمت لحظه ای ارز دیجیتال