قیمت لحظه ای گالا + نمودار قیمت GALA 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

GALA
GALA
رتبه: 66
$ 0.046722
2,950 تومان
2.96%
ارزش کل بازار
$ 1,631,477,765
حجم معاملات 24 ساعته
$ 113,950,468
عرضه در گردش
34,905,711,026 GALA
عرضه کل
34,905,711,026 GALA


نوسانات و اطلاعات قیمت گالا

هر واحد گالا (GALA) در این لحظه با قیمت 0.046709 $، معادل 2,950 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال گالا، معادل $ 1,631,477,765 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 113,950,468 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.96% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت گالا یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره گالا

ارز دیجیتال گالا گیمز (Gala Games)، با نماد اختصاری GALA، یک ارز دیجیتال در حوزه بازی‌های بلاکچینی است که با معرفی بازی‌های جذاب و پرطرفدار، امکان کسب درآمد رمزارزی را برای کاربران فراهم کرده است. مأموریت ارز دیجیتال گالا این است که بازی‌های بلاکچینی‌ای بسازد که کاربر واقعاً دوست دارد آن را بازی کند. در واقع، تیم گالا قصد دارد با بازگرداندن کنترل بازی‌ به بازیکنان، صنعت بازی را متحول کند.

بازی ارز دیجیتال Gala

ارز دیجیتال گالا فقط یک بازی ندارد، بلکه مجموعه‌ای از بازی‌های بلاکچینی مختلف است که سرگرمی را اولویت اول و بلاکچین را در پس‌زمینه قرار داده‌اند. در اکوسیستم گالا گیمز، بازیکنان می‌توانند توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) داشته باشند و در مدیریت بازی‌ها نیز مشارکت کنند. به عبارت دیگر، مکانیسم رأی‌گیری این اکوسیستم به بازیکنان اجازه می‌دهد که در مورد بازی‌های توسعه‌یافته توسط تیم گالا و اختصاص بودجه به بازی‌های مختلف، نظر بدهند. در حال حاضر، Town Star تنها بازی است که می‌توان در اکوسیستم گالا بازی کرد. این بازی یک شبیه‌سازی شهر است که در آن، بازیکنان مدیریت و مالکیت شهر را بر عهده دارند. این شرکت قصد دارد در آینده بازی‌های بیشتری، از جمله بازی‌های ماجراجویی، استراتژیک علمی-تخیلی و دفاعی نیز منتشر کند. علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده گالا گیمز کلکسیونی از توکن‌های NFT را نیز به نام VOX منتشر کرده است. در این مجموعه که از بازی Town Star الهام گرفته شده، هر VOX منحصربه‌فرد است و برخی از VOXها کمیاب‌تر از بقیه هستند. دارندگان این توکن‌ها می‌توانند ارز دیجیتال گالا (GALA) را قفل و با بازی با آواتارهای VOX خود، در آینده VOXcoin کسب کنند. دارندگان توکن‌های VOX همچنین فایل FBX خود را دریافت می‌کنند که به آنها اجازه می‌دهد آواتارهای خود را متحرک سازند یا حتی در آینده آنها را به صورت سه بعدی چاپ کنند.

قیمت ارز دیجیتال Gala

ارز دیجیتال گالا در ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۲۰ و با قیمت ۰٫۰۰۱۵ دلار وارد بازار کریپتو شد. قیمت توکن گالا تا دسامبر ۲۰۲۰ در یک روند نزولی قرار داشت که طی آن، پایین‌ترین قیمت GALA در ۲۸ دسامبر ۲۰۲۰ در حدود ۰٫۰۰۰۱۵ دلار به ثبت رسید. تا ماه سپتامبر ۲۰۲۱، قیمت ارز دیجیتال گالا یک روند تقریباً خنثی داشت و رشد چندانی را تجربه نکرد. تا اینکه در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱، قیمت ارز دیجیتال Gala با یک رشد قابل‌توجه به حدود ۰٫۱۱ دلار رسید. پس از آن، برای تقریباً دو ماه قیمت توکن GALA در یک محدوده ثابت در نوسان بود. تا اینکه در اواسط ماه نوامبر ۲۰۲۱، ارز دیجیتال گالا جهش چشمگیری را تجربه کرد و طی این رالی، اوج تاریخی قیمت خود را در ۲۶ نوامبر و در محدوده ۰٫۸۴ دلار به ثبت رساند. اما روزهای اوج گالا دوام چندانی نداشت و این ارز دیجیتال طی چند ماه بعد بیش از ۶۱ درصد از ارزش خود را از دست داد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام دوستان ، فردا تا پس فردا که اپدیت نسخه گالا هست بعد از آپدیت نسخه به ۲ امکانش هست که قیمت تغییر کنه ؟

ارز گالا خیلی باارزشی این رو همه کارگزاران میگن

ارز ای گالا هیچ پشتوانه ای نداره به این علت که میگن روی بلاک چین اتریوم هستش ولی سایت اتراسکن که مرجع هست نشناختش و کوین مارکت کپ هم نشناختش پس هواستون باشه یه وقت پولتون بالا نکشن اصلن ارز بی اعتباریه

دوستان مواظب صرافی والکس باشید ارز گالا رو به مردم انداختن و اصلا جوابگو کاربران نیستند

انشاله تا ۵۰ درصد بره

فقط گالا

فرصت رو از دست ندید استارت زده

این رمز ارز اینده خیلی خوبی داره