قیمت لحظه ای چین لینک + نمودار قیمت LINK 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Chainlink
LINK
رتبه: 18
$ 14.72
934,264 تومان
0.72%
ارزش کل بازار
$ 8,661,114,905
حجم معاملات 24 ساعته
$ 360,388,400
عرضه در گردش
587,099,971 LINK
عرضه کل
1,000,000,000 LINK


نوسانات و اطلاعات قیمت چین لینک

هر واحد چین لینک (LINK) در این لحظه با قیمت 14.72 $، معادل 934,264 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال چین لینک، معادل $ 8,661,114,905 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 360,388,400 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.72% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت چین لینک یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره چین لینک

چین لینک در سال 2017 و با هدف تأمین امنیت و اعتبار داده های خارجی در قراردادهای هوشمند روی کار آمده است. این فرآیند از طریق برقراری ارتباط میان بلاکچین‌ها و داده‌های خارجی صورت می‌گیرد. تا قبل از روی کار آمدن چین لینک قراردادهای هوشمند در داخل بلاکچین‌ها قابل استفاده بود و اوراکل‌ها به عنوان پلی میان بلاکچین‌ها و دنیای خارج از بلاکچین عمل می‌کردند.
اما با روی کار آمدن Chainlink و رویکرد نوآورانه آن، کارکرد قراردادهای هوشمند متحول شد؛ چراکه همانطور که گفته شد قبل از آن قراردادهای هوشمند در شبکه اتریوم تنها قابل استفاده برای داده‌های داخل بلاکچین بودند اما با روی کار آمدن چین لینک این ارتباط میان بلاکچین و اپلیکیشن‌ها و داده‌های خارجی نیز برقرار شد و همین موضوع از مزایای این ارزدیجیتال نسبت به اتریوم است.
چین لینک یک توکن ERC-20 است و به دلیل استفاده از سازوکار اثبات سهام، مقیاس پذیری و مصرف انرژی بهتری نسبت به سازوکار اثبات کار دارد.
تیم موسس این پروژه از سرگئی نازاروف  (Sergey Nazarov)و استیو الیس (Steve Ellis) تشکیل شده است که هر دو دارای سابقه درخشانی در زمینه بازارهای مالی و بلاکچین هستند.
همچنین چين ‌لينک با داشتن یک جامعه‌ی قدرتمند و ویژگی‌های پیشگامانه مانند استیکینگ LINK، همچنان به شکل‌دهی چشم‌انداز امور مالی غیرمتمرکز، تقویت اعتماد و کارایی در تعاملات بلاکچين پافشاری زیادی دارد.

تاریخچه قیمت چین لینک

هرگونه پیشرفت یا خبر مثبت از پروژه چین لینک می‌تواند به افزایش تقاضا برای LINK و در نتیجه افزایش قیمت آن منجر شود. برای مثال، در سال 2021، انتشار خبر همکاری چین لینک با شرکت‌های بزرگ مانند گوگل و مایکروسافت، نقش مهمی در افزایش قیمت LINK ایفا کرد.
قیمت LINK به طور کلی از روند کلی بازار ارزهای دیجیتال پیروی می‌کند. به عبارت دیگر، اگر قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بزرگ افزایش یابد، قیمت LINK نیز به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت.
تقاضا برای LINK از سوی کاربران و سرمایه‌گذاران، یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت آن است. افزایش تقاضا برای LINK می‌تواند به دلیل افزایش استفاده از این ارز دیجیتال در قراردادهای هوشمند، پلتفرم‌های DeFI و سایر برنامه‌های کاربردی باشد.
چین لینک که در سال ۲۰۱۷ با قیمت ۰.۰۸ دلار به بازار عرضه شد، از همان ابتدا مسیری پرنوسان را در پیش گرفته است. در سال ۲۰۱۹، شاهد رشد پیوسته قیمت ارز دیجیتال LINK بودیم، به طوری که در همان سال به سقف ۳.۷ دلار رسید. اما این آرامش دیری نپایید و با فرا رسیدن سال ۲۰۲۰ و همه‌گیری کووید، قیمت توکن LINK مانند سایر ارزهای دیجیتال به شدت افت کرد و در مارس ۲۰۲۰ تا ۲.۲۴ دلار سقوط کرد.
اما این سقوط، پایان کار LINK نبود. پس از آن، قیمت رمزارز LINK به طور چشمگیری افزایش یافت و در اواخر سال ۲۰۲۰ سقف ۱۸.۸۰ دلار را لمس کرد. این رشد در سال ۲۰۲۱ نیز ادامه پیدا کرد و LINK در ماه می ۲۰۲۱ با ثبت قیمت ۵۲.۸۸ دلار، بالاترین سقف خود تاریخی خود را تجربه کرد.
از آن زمان، قیمت LINK به طور قابل توجهی کاهش یافت و در جولای ۲۰۲۱ به ۱۳.۵۸ دلار و چند ماه بعد تا ۳۵ دلار رشد کرد. در نهایت، از می ۲۰۲۲ تا سپتامبر ۲۰۲۳ قیمت چین لینک تنها در محدوده ۹ تا ۵ دلار نوسان کرد.

پیش‌بینی قیمت چین لینک

پیش‌بینی قیمت چین لینک به عوامل مختلفی از جمله شرایط کلی بازار ارزهای دیجیتال، پیشرفت‌های صنعت بلاکچین و میزان پذیرش آن توسط کاربران و توسعه‌دهندگان بستگی دارد. با توجه به توان بالای چین لینک، انتظار می‌رود که قیمت LINK در بلندمدت افزایش یابد.
تحلیل‌گران Changelly پیش‌بینی می‌کنند که قیمت رمزارز LINK در پایان سال ۲۰۲۴ پایین‌تر از ۱۲.۲۱ دلار نخواهد آمد. با بررسی روند قیمت‌ ارز دیجیتال چین لینک در سال‌های گذشته، فرض بر این است که در سال ۲۰۲۵، حداقل و حداکثر قیمت توکن LINK حدود ۳۷.۸ و ۴۴.۸۴ دلار باشد. بر اساس تحلیل کارشناسان Changelly، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۶ قیمت توکن چین لینک حداقل ۵۵.۴۲ دلار و حداکثر ۶۶.۳۷ دلار باشد. از سوی دیگر، در سال ۲۰۲۷، حداقل قیمت ارز دیجیتال LINK ممکن است به ۸۰.۲۷ دلار کاهش یابد، در حالی که حداکثر آن می‌تواند به ۹۵.۴۶ دلار برسد. در نهایت، برآورد شده است که قیمت رمزارز چین لینک در سال ۲۰۳۰ بین ۲۴۴.۵ دلار و ۲۸۹.۶۱ دلار معامله شود.

توکنومیک چین لینک

عرضه کل چین لینک 1 میلیارد LINK است. قیمت چین لینک در عرضه اولیه معادل ۰.۱۱ دلار بود و در مجموع ۳۵۰ میلیون توکن LINK فروخته شد. این رقم نشان‌دهنده افزایش بیش از ۲۰۰ برابری قیمت LINK در زمان عرضه به قیمت فعلی است. ۳۵ درصد از کل عرضه توکن به اپراتورهای نود و ایجاد انگیزه برای اکوسیستم اختصاص خواهد یافت. ۳۵ درصد دیگر از توکن‌های LINK نیز طی رویدادهای فروش عمومی توزیع شد. در نهایت، ۳۰ درصد باقی‌مانده از کل عرضه توکن برای توسعه مستمر اکوسیستم و شبکه چین لینک به شرکت مادر اختصاص یافت.
انتظار می رود که LINK نقش مهمی در آینده بلاکچین ایفا کند. با رشد صنعت بلاکچین، تقاضا برای داده‌های دنیای واقعی و خدمات اوراکل افزایش می‌یابد. LINK به عنوان یک توکن با عرضه محدود و موارد استفاده‌ی زیاد، می‌تواند به عنوان یک ارز دیجیتال ارزشمند باشد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام خسته نباشید ایا ارز لینک تا سال ۲۰۲۵به بالای ۲۰۰دلار میرسه ممنون جواب بدین