قیمت لحظه ای اکسی اینفینیتی + نمودار قیمت AXS 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Axie Infinity
AXS
رتبه: 90
$ 7.16
454,288 تومان
11.22%
ارزش کل بازار
$ 1,032,400,491
حجم معاملات 24 ساعته
$ 87,121,880
عرضه در گردش
143,668,309 AXS
عرضه کل
270,000,000 AXS


نوسانات و اطلاعات قیمت اکسی اینفینیتی

هر واحد اکسی اینفینیتی (AXS) در این لحظه با قیمت 7.16 $، معادل 454,288 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی، معادل $ 1,032,400,491 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 87,121,880 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 11.22% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت اکسی اینفینیتی یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره اکسی اینفینیتی

یکی از بازی‌هایی که اخیراً توجه بسیاری از افراد را در دنیای ارز دیجیتال و بلاک‌چین به خود جلب کرده، بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) است. این بازی که در واقع نوعی نقش‌آفرینی در دنیای مجازی است، فضایی را برای افراد ایجاد می‌کند تا بتوانند هیولاهای کوچکی به نام اکسی‌ها را خریداری و آنها را تربیت کنند تا در نهایت بتوانند از آنها، در میدان نبرد استفاده کنند.
هرکدام از این اکسی‌ها، دارای ویژگی‌های خاصی هستند که می‌تواند در صحنه نبرد، بسیار تعیین‌کننده باشد. همچنین با توجه ‌به نژاد و اعضای بدن هر اکسی، مشخص می‌شود که در میدان نبرد از کدام کارت‌های خود می‌تواند استفاده کند. این اکسی‌ها نوعی NFT هستند که در چند ماه گذشته، بخش عظیمی از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند و طی کمتر از یک ماه، حدود ۲۰۰ میلیون دلار از آنها به فروش رفته است.

توکن AXS

توکنی که برای این بازی معرفی شده، اکسی اینفینیتی شاردز ( Axie Infinity Shards) است که با نماد AXS نیز نمایش داده می‌شود. این ارز که قیمت آن طی مدت‌ بسیار کوتاهی، از ۳ دلار، به ۵۳.۲۸ دلار رسید، توکن مخصوصی به نام SLP نیز دارد که قیمت آن نیز در همان بازه کوتاه، از ۰.۱ دلار، به ۰.۲۸ دلار رسید. از دیگر ویژگی‌های پلتفرم اکسی اینفینیتی، امنیت آن است که با الگوریتم اثبات کار یا POW تأمین می‌شود.

قیمت توکن AXS

حداکثر حجمی که برای عرضه این توکن اعلام شده، حدود ۲۷۰ میلیون واحد است که حدود ۶۰.۹۰۷ میلیون واحد آن، در گردش است. قیمت اکسی اینفینیتی در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، معادل ۹۵.۱۸ دلار است. قیمت Axie Infinity در ماه‌های اخیر با تغییرات زیادی مواجه شده که بالاترین آن ۱۴۴.۹۲ دلار و پایین‌ترین آن، 15 دلار است. بالاترین قیمت توکن AXS تاکنون، مربوط به تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۱ و معادل ۱۶۰.۳۶ دلار بوده است.

آینده توکن AXS

بازی اکسی اینفینیتی، پلتفرمی برای کسب درآمد به روش دیجیتال و یک بازی بسیار جذاب است که قصد دارد فضای تازه‌ای را در دنیای مبتنی بر بلاک‌چین، به افراد مختلف نشان دهد. از آنجا ‌که این بازی، از همان ابتدا طرفداران بسیار زیادی داشته و همچنین از طرف شرکت‌های معتبری مانند سامسونگ، یوبی‌سافت، اچ‌تی‌سی، بایننس و میکردائو، برای جذب کاربران بیشتر حمایت می‌شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آینده خوبی در انتظار این بازی و توکن مربوط به آن است و می‌توان آن را به ‌عنوان یک بازی موفق مبتنی بر بلاک‌چین، معرفی کرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

میخوام اکانتم بفروشم دوتا اکوا با یک تانک سبزه اسمش یادم رفته

تو صرافی راستین فک کنم بابت استیک این ارز سالیانه ۵۰درصد سود میشه سود گرفت