راه حل مشکل انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک

زمان مطالعه: 10 دقیقه

مقدمه

در بعضی مواقع کار با کیف پول رمزارزها، ممکن است اندکی گمراه‌کننده باشد. بعضی از کاربران گاهی اوقات هنگام کار کردن با کیف پول‌های بلاکچین (Blockchain.comکیف پول jaxx، کیف پول‌های تحت وب و … دچار سردرگمی می‌شوند. این سردرگمی‌ها و مشکلات، می‌تواند به دلیل عدم آشنایی با نوع کار کیف پول‌ها یا ضعیف بودن زبان انگلیسی کاربران باشد. اگر اخیراً وارد حوزۀ‌ رمزارزها شده‌اید ممکن است شما نیز با این مشکلات رو‌به‌رو شوید. در این مقاله سعی شده که علاوه بر بیان مشکلات عمدۀ کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، به مشکل انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک پرداخته شود. چنانچه با کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) آشنایی ندارید، ابتدا مقاله مربوط به این کیف پول را مطالعه نمایید.

معرفی کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) یکی از مشهورترین و کاربردی‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است. این کیف پول با بلاک چین کوین‌هایی که ذخیره می‌کنید ارتباط دارد. به عنوان مثال اگر به دنبال پیگیری تراکنشی بودید، می‌توانید با وارد کردن کد آن، اطلاعات تراکنش را از بلاک چین دانلود کنید. این ویژگی سبب شده که دیگر نیازی به ذخیرۀ چنین اطلاعاتی روی کامپیوتر نباشد. به طور کلی برای استفاده از این کیف پول نیاز به پرداخت هزینه ندارید، اما برای استفاده از برخی امکانات آن باید کارمزد پرداخت کنید.

در مورد امنیت این کیف پول باید بدانید که تا لحظه‌ای که خطایی از خود فرد سر نزند، اتمیک یک کیف پول امن است. به دلیل اینکه اتمیک، یک کیف پول با کد منبع باز است، احتمال حمله هکری به آن به شدت کاهش می‌یابد و لذا اتمیک از لحاظ تئوری قابل هک نیست. اطلاعات مهم مانند رمز کیف پول فقط روی دستگاه شما و به صورت رمزگذاری‌شده ذخیره می‌شود. اگر مایلید در مورد هک کیف پول بیت کوین مطالعه کنید، این مقاله را از دست ندهید.

اتمیک بیش از 500 کوین را پشتیبانی می‌کند؛ از آن جمله می‌توان به بیت کوین، کاردانو (cardano)، تتر، ریپل، لایت کوین و … اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های‌ اتمیک، «Atomic Swaps» است. اگر دقت کنید نام این کیف پول نیز از همین ویژگی گرفته شده است. با استفاده از ویژگی اتومیک سواپس (Atomic Swaps) که به صورت غیرمتمرکز است، دیگر نیازی به استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال برای مبادلۀ کوین‌های مختلف نیست. در واقع این کیف پول دارای یک اکسچنج (Exchange) داخلی می‌باشد که امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر در آن فراهم شده است. البته کارمزدهای تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر قدری بالاست با این حال ممکن است مورد نیاز شما باشد.

بررسی دلایل مشکل انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک

انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک

ما با بررسی‌های متعدد متوجه مشکل انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک شدیم. در گذشته در کیف پول اتمیک، از کاردانو (cardano) به عنوان یک ارز دیجیتال پشتیبانی می‌شد.

در حال حاضر انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک با مشکل مواجه شده است و کاربران نمی‌توانند cardano های خود را منتقل کنند. علاوه بر این مشکل، کاربران نمی‌توانند cardano های خود را به رمزارزهای دیگر تبدیل کنند. در واقع عملاً کاردانو در کیف پول اتمیک مسدود شده است.

بسیاری از کاربران دچار هراس شده‌اند. برخی نیز با استفاده از روش‌های معمول و غیرمعمول سعی در حل این مشکل داشته‌اند. برای مثال تعدادی از کاربران سعی داشتند یک وی پی ان (VPN) قوی بخرند، زیرا فکر می‌کردند با تغییر vpn خود، می‌توانند مشکل انجام تراکنش‌ها را برطرف کنند. اما مشکل انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک بسیار جدی‌تر بوده و روش‌هایی همچون تغییر vpn کارساز نبوده است. البته بعضی از کاربران ادعا کرده‌اند که با تغییر وی پی ان و همچنین آپدیت کیف پول خود، موفق به حل این مشکل شده‌اند!

بهترین راه برای حل مشکل انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک

انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک

در چنین شرایطی بهترین راه برای حل مشکل انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک، مدیریت کردن cardano های مورد نظر از سایت adalite.io است. با وارد شدن به این سایت مراحل ارسال را انجام دهید.

با پیگیری از پشتیبانی سایت اتمیک برای انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک، جواب قابل تأملی را دریافت کردیم.

پاسخ پشتیبانی سایت اتمیک در برابر مشکل به وجود آمده برای cardano:

نودهای کاردانو به صورت ناپایدار کار می‌کند. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که تمام تلاشمان را برای حل این مشکل خواهیم کرد تا هر چه زودتر مشکل انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک برطرف شود. اگر شما احتیاج به دسترسی فوری به ماندۀ حسابتان دارید، ما شما را از طریق فرآیند کلیدی مهمی به والت (کیف پول) دیگری راهنمایی خواهیم کرد. نگران نباشید؛ دارایی شما بدون خطر در بلاک چین نگهداری می‌شود.

با این حال چیزی که مشخص است این است که باید هرچه زودتر با کمک پشتیبانی سایت اتمیک، cardano خود را به کیف پول دیگری انتقال دهید.

تا اینجا با مشکل انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک آشنا شده و راه حل آن را ارائه دادیم. در ادامه مقاله به بررسی 7 مورد از اشکال‌بحرف­های پرتکرار که کاربران در کار با کیف پول­ها به آن برخورد می­کنند، می­پردازیم.

7 مشکل اساسی کیف پول ارزهای دیجیتال

انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک

1- تراکنش‌های من وارد کیف پولم نشده!

اگر آدرس کیف پول‌ خود را به یک صرافی یا فردی داده‌اید تا ارز دیجیتال برای شما ارسال کند و پس از انجام تراکنش هنوز ارز دیجیتال موردنظر وارد کیف پول شما نشده، موارد زیر را بررسی کنید:

مقدار زمان تأیید تراکنش چقدر می‌باشد؟

بعضی اوقات تأیید تراکنش‌‌ها تا یک ساعت نیز طول می‌کشد. باید بررسی کنید کسی که می‌خواهد برای شما ارز دیجیتال ارسال کند، مقدار زمان تأیید تراکنش را مشخص کرده است یا نه. مقدار زمان تایید تراکنش کاملا بستگی به سختی شبکه و همچنین مقدار کارمزد تعیین شده تراکنش شما دارد که در زمان ارسال تراکنش توسط کیف پول تنظیم می­‌گردد. برخی کیف پول‌­ها فقط با یک کارمزد مشخص، تراکنش را انجام می‌­دهند. برخی دیگر چند سطح برای تنظیم مقدار تراکنش دارند و برخی دیگر علاوه بر حالت قبل، امکان تنظیم هر مقدار دلخواه کارمزد نیز دارند.

اگر شما یک کاربر حرف‌ه­ای در استفاده از کیف پول­ها و ارزهای دیجیتال نیستید، مقدار کارمزد تراکنش را بصورت پیش فرض تنظیم کنید، زیرا چنانچه کارمزد را اشتباها کم وارد کنید، ممکن است تراکنش شما برای روزها یا هفته­ها در حالت تایید نشده باقی بماند.

برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله با تراکنش تایید نشده بیت کوین چکار کنیم، را مطالعه نمایید.

آیا آدرس کیف پول خود را درست ثبت کرده‌اید؟

آدرس یک کیف پول متشکل از کاراکترها و حروف تصادفی است. یک اشتباه کوچک موجب می‌شود که آدرس کیف پول شما ناقص ارسال شود.

همیشه آدرس کیف پول را کپی و پیست کنید و از تایپ کردن آن پرهیز کنید. همچنین برای ارسال مجدد به یک کیف پول، آدرس دریافت کیف پول مقصد را دوباره بگیرید. زیرا برخی کیف پول­‌ها پس از هر واریز، آدرس دریافت خود را تغییر می‌­دهند.

آیا واقعاً تراکنش از سمت فروشنده ثبت و ارسال شده است؟

شاید شما به اشتباه فکر می‌کنید که مبلغی دریافت خواهید کرد، اما در واقع هیچ تراکنشی ارسال نشده است و قرار نیست ارزدیجیتالی برای شما ارسال شود. شما می­‌توانید با مشاهده مانده بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال خود، از دریافت ارز مورد نظر مطمئن شوید. همچنین می­‌توانید با پیگیری تراکنش بیت کوین از ارسال آن اطمینان حاصل نمایید.

2- موجودی کیف پول من به‌روزرسانی نشده است

در برخی مواقع تراکنش شما ارسال می‌شود و ارسال‌کنندۀ تراکنش، آن را نهایی‌شده می‌داند ولی به کیف پول شما چیزی وارد نشده است. در این شرایط بهتر است که وضعیت تراکنش انجام شدۀ خود را بررسی کنید.

اگر شما از کیف پول‌های نرم افزاری استفاده می‌کنید، برای بار اول آن را رفرش (refresh) کنید. اگر همچنان مشکل شما رفع نشد، با استفاده از مرورگرهای بلاک به مشاهده مانده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود بپردازید. اگر موجودی به آدرس کیف پول شما اضافه شده بود ولی در کیف پول خود آنرا مشاهده نمی‌­کنید، از کیف پول خود خارج شوید و دوباره وارد شوید و برای آخرین کار کیف پول خود را به‌روزرسانی کنید. اگر با انجام دادن تمام مراحل بالا همچنان مشکل شما پابرجا بود، کیف پول خود را در نرم‌افزاری دیگر بازیابی کنید. برای بازیابی کیف پول بیت کوین خود می­‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

3- فراموش کردن رمز عبور کیف پول

معمولاً در کیف پول‌های نرم‌افزاری برای حفظ محرمانه‌بودن تراکنش‌های شما، اطلاعات شخصی، شماره تلفن یا آدرس ایمیل شما را دریافت نمی‌کنند. اما در کیف پول‌های نرم‌افزاری ممکن است برای ورود به کیف پول یا انجام تراکنش، رمز عبور برای شما قابل ثبت باشد. اگر این رمز را از یاد ببرید، هیچ راهی برای بازیابی آن وجود نخواهد داشت. برای جلوگیری از این کار، از کیف پول خود نسخۀ پشتیبان (backup) بگیرید تا بتوانید موجودی خود را در یک کیف پول جدید بازیابی کنید.

جالب است بدانید در برخی از کیف پول‌های آنلاین مانند (blockchain.com) امکان بازیابی رمز وجود دارد.

4- پاک شدن کیف پول از روی تلفن همراه‌

اگر این اتفاق برایتان رخ داد، تنها راه بازیابی دارایی‌تان استفاده از بکاپ گرفته‌شده است. پس باید تا الآن متوجه اهمیت بکاپ‌گیری شده باشید.

هنگامی که کیف پول خود را روی موبایل نصب کردید، در اولین اقدام یک بکاپ از آن بگیرید تا در چنین مواقعی بتوانید به راحتی دارایی خود را بازیابی کنید.

5- فراموش کردن آی‌دی تراکنش

در ارسال ارزهایی مانند استلار و ریپل به برخی آدرس‌ها، وارد کردن Memo یا آی‌دی و یا تگ لازم است. اگر تراکنشی بدون موارد بالا فرستاده شد، باید تراکنش را از مقصد پیگیری کنید و بررسی کنید که آیا امکان بازیابی تراکنش وجود دارد یا خیر.

برخی از اکسچنج‌ها مقرر کرده‌اند که در صورت ارسال تراکنش بدون آی‌دی، امکان بازیابی و برگشت تراکنش وجود نخواهد داشت. پس در ارسال‌ ارزهای دیجیتال خود که نیاز به این موارد دارند، دقت کنید.

6- آیا کیف پول‌ها هم تحریم می‌کنند؟

این سؤال همراه با نگرانی‌هایی بین عده‌ای مطرح شده که آیا احتمال تحریم شدن کاربران ایرانی توسط برخی از کیف پول‌ها وجود دارد یا خیر؟

به دلیل وجود ویژگی بکاپ‌گیری نباید نگران این موضوع باشید. زیرا در صورت تحریم شدن، با یک بک‌آپ ساده به راحتی می‌توانید دارایی خود را به یک کیف پول دیگر انتقال بدهید. به جز این راه حل، تعداد زیادی از کیف پول‌ها، اطلاعات شخصی افراد نظیر کشور محل سکونت را ثبت نمی‌کنند.

7- کیف پول‌ها موجودی کاربران را می‌بینند؟

جالب است بدانید که هر فردی که آدرس یک کیف پول را داشته باشد، توانایی دیدن تراکنش‌ها و موجودی آن را با وارد کردن آن در یک اکسپلورر بلاک (Explorer) مانند مرورگر بلاک سایت کوین مارکت کپ و یا مرورگر سایت بلاکچیر دارد. اما در این میان، بلاک‌چین برخی ارزها این چنین قابلیتی ندارد.

نگران نباشید، چون مشخصات دارنده آدرس قابل رؤیت نیست. همان‌طور که گفته شد، تمام تراکنش‌هایی که از آغاز خلقت بیت‌کوین و اتریوم انجام شده‌اند و همچنین تمام‌ آدرس‌ها برای همگی قابل رؤیت هستند.

سخن پایانی

انتخاب یک کیف پول مناسب احتیاج به جست‌وجوی فراوان دارد. همچنین در انتخاب یک کیف پول مناسب باید تمام نکات امنیتی را رعایت کنید.

بعضی از کیف پول‌ها همچون اتمیک، با اینکه در ابتدا از بسیاری از رمزارزها پشتیبانی می‌کردند اما بعد از مدتی بنا به دلایلی پشتیبانی خود را برای برخی ارزهای دیجیتال محدود کردند.

همان‌طور که گفته شد، انتقال کاردانو در کیف پول اتمیک با مشکلاتی مواجه شده است. پس بهتر است همیشه ازکیف پول خود یک بک آپ داشته باشید تا بتوانید در مواردی که با مشکلاتی از این دست مواجه شدید، دارایی‌تان در امان باشد و بتوانید آن را به کیف پولی دیگر انتقال دهید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

79 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام راه حل انتقال کاردانو در اتمیک ولت چیه چرا انتقال نمیشه لطفا راهنمایی کنید

سلام. چه مشکلی هست برای برداشت؟

سلام من مقداری کاردانو داشتم در ولت خود به ترون چنج کردم برداشت شده ولی تبدیل نشده تیک سبز هم خورده و تو کاردانو پولس هست فکر کنم قفل شده ایا میتوانم ارز خود را برگردانم یا خیر

سلام ممنون از مقاله مفیدتون

سلام
لطفا راهنمایی کنید منو
من تعدادی کاردانو از کوین ایکس انتقال دادم به اتمیک ولی به کیف پول من نیومده و از کوطن ایکس کسر شده.
چیکار باید بکنم؟

سلام یکبار با VPN امتحان کنین

سلام وقت بخیر من مقداری کاردانو و پولکادات خریدم از والت بایننس استفاده میکنم واریز انجام شد ولی بعد ۳ساعت ارز هایی که خریده بودم کلا پریده نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم🙏

سلام . احتمالا به خاطر VPN مشکل ایجاد شده . وی پی ان رو عوض کنید مشکل حل میشه

نه متاسفانه درست نشد الان نگاه کردم برداشت خورده از حساب هیشکی هم رمز والت رو نداشته امکان داره از صرافی که خریدم برگشت خورده باشه یا هکم کردن

سلام من مقداری کاردانو خریدم انتقال دادم به کیف پول ویا ولت ولی تو ولت ۳تا نوع کاردانو داشته و اشتباه یکی رو که کاردانو بوده ولی رنگش آبی بود رو زدم حالا چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین؟

سلام
منظورتو اینه که کاردانو رو روی شبکه اشتباهی خریداری و منتقل کردین؟

سلام وقت به خیر موجودی آدا داخل اتمیک من درسته ولی وقتی روش ضربه می زنم پیام زیر میاد:

بلاک چین ADA با ارتقاء شلی وارد دوران جدیدی شد. ارتقاء با سیستم عامل قدیمی Android سازگار نیست. لطفاً Web View را در سیستم عامل Android خود به روز کنید و Atomic Wallet را به عنوان راه حل احتمالی راه اندازی مجدد کنید. ما در حال کار برای حل این مسئله هستیم.
با انتقال به اپ استور Web view رو آپدیت کردم در ورود مجدد به اتمیک دوباره همین پیام میاد و این بار با انتقال به اپ استور گزینه uninstall برایweb view میاد لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام کیف پول اتومیک رو دوباره از نو نصب کنید. احتمالا مشکل حل میشه

سلام من مقداری هدراهشگراف در کیف پول اتمیک خود دارم که میزان اون رو ولت نمایش میده اما وقتی میخوام برداشتش بکنم پیغام خطا میده و میگه بعدا دوباره سعی کنید …الان یک هفته است سعی میکنم اما نمیشه برداشت کرد ..چکار کنم؟؟؟

اگر امکانش هست پیغامی که نمایش میده رو ارسال کنید. و اینکه با اتصال به وی پی ان هم امتحان کنید.

سلام وقت بخیر لطفا راهنمای کنید چطور کاردانو از ولت اتمیک برداشت کنیم.چون تا آپ تا کانفریم میکنم اپ کلا میبنده.ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام اگر تا مرحله کانفرم رو درست انجام میدین احتمالا اشکال از اپ هست اپ کیف پول رو دوباره نصب کنید و دقت کنید حتما از جای معتبر نصب کنید. بهتره که از سایت خود اتومیک ولت نصب کنید

سلام دوستان .. میخواستم مطلبی رو بگم خدمتتون.. با وجودی که تمامی رمزهای اتمیک محفوظ بوده برام اما متاسفانه کیف پولم خالی شد و هیچ کس هیچ کاری نتونست برای برگشتش بکنه.. حتی پشتیبانی اتمیک هم جواب درستی نداد گفت هک شدی و متاسفیم .. همین .. من تمامی موارد ایمنی رو میدونم و رعایت کرده بودم , عوامل اتمیک خودشون هکر هستن اینو دقت کنین و دارایی تون رو به کیف دیگه ای انتقال بدین چون دیر یا زود این بلا سر شمام میاد..

سلام، من کاردانو انتقال دادم از اتمیک به صرافی، وضعیتش هم confirmed شده و از اتمیک خارج شده گویا ولی ۲ روزه هنوز به کوینکس نیومده، قبلش انتقال دادم یک کمی تست کنم اوکی بود بعد که مقدار بالا انتقال دادم هنوز نیومدهآ البته زمان آپگرید الونزو هم هست الان فکر کنم، میخواستم ببینم تو بلاکچین حفظ میشه تراکنشم یا پریده؟

سلام . بله . اگر آدرس را درست وارد کرده باشید مشکلی برای داراییتون به وجود نمیاد

سلام وقتتون بخیر.ممنون میشم راهنمایی کنین.من بیت کوین داشتم و به کاردانو از داخل صرافی اتومیک چنج کردم و مقدار قابل توجهی کارمزد گرفت.الان برای چنج کردن به ریال چه راهی پیشنهاد میدین.یا کدوم صرافی ایرانی هست که بتونم ازش استفاده کنم

سلام اغلب صرافی های ایرانی از معاملات کاردانو پشتیبانی میکنن

برای انتقال کاردانو از بایننس به اتمیک ولت باید از چه بستری استفاده کنیم لطفا!!!!!

سلام هنوز انتقال کاردانو از اتمیک مشکل داره باید چه کنیم لطفاً راهنمایی کنید

تنها راه حل انتقال به کوینکس هست و از اونجا مسیرشو عوض کنید

سلام.کسی میدونه چه کیف پولی را برای کاردانو انتخاب کنم کهvpnنخواد.
ضمنا برای کیف پول اتم باید vpnاختصاصی باشه یا باvpnهای رایگان مثل سایفون هم میشه انتقال داد؟

vpnخاصی مد نظرتان هست؟

هر VPN که آی پی شما رو عوض کنه میتونه مفید باشه

سلام در پاسخ برخی از نفرات که ادا در کیف پول اتمیک شأن کم شده بود گفتند از vpn استفاده کنید من از vpn استفاده کردم ولی کماکان مشکل پابرجاست و بخش زیادی از ادا در کیف پول دیده نمیشه آیا ایشان vpn خاصی منظورشان هست؟

سلام خسته نباشید چطوری میشه ادرس بستر شبکه Bep2 کاردانو از ت کیف پول اتمیک پیدا من هر چی میزنم میگ ادرس کیف پول اشتباهه از سایت پرسیدم گفت باید بستر Bep2 ارسال کنی میشه لطفا راهنمایی کنین

کیف پول اتمیک نداره همچین آدرسی رو برای دسترسی به آدرس BEP2 میتونید کیف پول تراست نصب کنید.

سلام موجودی کاردانو من تو کیف پول اتمیکم کم شده تو ترنسلیشن هم میبینم زده منفی ولی تیک سبز نخورده کنارش من اصلا نفروختم ونه انقال دادپ یهوویی این مشکل اومده کمکم کنید لطفا تو روخدا دارم دیونه میشم

سلام امکان اینکه بدون دلیل از موجودی شما کم بشه وجود نداره، مطمئن شوید که کسی به عبارات بازیابی شما دسترسی نداره

سلام به هم وطنان عزیزم
کسایی که از صرافی یا هر جای دیگه به کیف پول اتومیک انتقال زدن و تمام موارد از جمله آدرس و شبکه را درست وارد کرده ولی هنوز ارزی در کیف پولشان موجود نیست به ترتیب این موارد را بررسی کنند ۱. والت آپدیت نیست ۲.اتصال اینترنت ضعیفه ۳. از وی پی ان استفاده کنین ۴.آنتی ویروس یا فایروالی جلوی کار اپلیکیشن رو گرفته. اگر این موارد وجود نداشت به آدرس support@atomicwallet.io یه ایمیل بزنین و مشکلتون بگید
بنده خودم این مشکل برام پیش امد و مشکلش آنتی ویروس سیستم بود که اجازه فعالیت به اپ را نمی داد
امیدوارم همه هموطنانم پر پول پر پول باشند

سلام بنده مقداری ارز آدا را به اتومیک انتقال زدم ولل با این که آدرس و شبکه را به درستی وارد کردم حدود ۲ روز گذشته ولی چیزی به کیف پولم اضافه نشده از وی پی ان هم چند بار استفاده کردم ولی تفاوتی نکرد از موجودی صرافی هم کم شده . مشکل کجاست منون می شم راهنمایی کنید

با استفاده از آدرس تراکنشتون میتونین چک کنین ببینین تراکنش شما در چه مرحله ای قرار داره

سلام، من از اتمیک انتقال دادم به کوینکس هش ترنسکشن هم باز میکنم نوشته confirmed ولی هنوز تو کوینکس نیومده، می تونه بخاطر آپدیت نود های کاردانو باشه و منتظر بشم میاد به صرافی؟

احتمال زیاد برای به روزرسانی جدید هست و اینکه صرافی کوینکس سابقه خیلی بدی در تاخیر واریز ها داره .

سلام من کاردانو خریدم رو شبکه کاردانو هم گزاشتم برای انتقال به اتمیک ولت ادرسم اکی بود ولی موجودی کاردانو صفره بد از چند ساعت

سلام از وی پی ان استفاده کنید.

سلام
در کیف پول اتومیک تعدادی ada استیک کردم بعد از گذشت چند دوره یک مقدار ada برای claim کردن پیشنهاد شد اما وقتی من claim. رو زدم به جای اینکه اون مقدار به من اضافه شه از من کم شد
ممنون میشم بفرمایید دلیلش چی بوده و باید چیکار کنم
سپاسگزارم

سلام دوست عزیز
کارمزد شبکه کاردانو برای هر تراکنش ۰.۴۳ ADAهستش شما هربار که claim میکنین چون کمتر از مقدار ۰.۴۳ استیک میکنین و هربار مقدار ۰.۴۳از حسابتون کم میشه برای تراکنش در نتیجه به جای اینکه به شما اضافه بشه ازتون کم میشه

سلام من مقداری کاردانو را با BTT اکسچنج کردم و از کاردانو کم شده ولی هیچی به BTT اضافه نشده و معامله هم FAILED شده ولی هنوز کاردانو برنگشته.چیکار باید بکنم؟

سلام خسته نباشید میگم مگه چنج کردن تو اتمیک حذف شده؟ چرا چنج نمیکنه؟ آنتولوژیم انتقال نمیده چرا؟ دیروز خوب کار میکرد امروز چش شده

سلام از وی پی ان استفاده کنید

سلام خسته نباشید قسمت چنج کردن تو کیف پول اتمیک حذف شده؟ من بخوام آنتولوژیم انتقال بدم باید چیکار کنم حتی نمیشه انتقال داد

سلام من کاردانو انتقال دادم به اتمیک بعد از دو روز کاردانو صفر شده ولی هیچ تراکنش کسر شدنی وجود نداره فقط صفر شده

سلام از وی پی ان استفاده کنید.

سلام تو کیف اتمیک ولت من یهو کاردانوی من صفر شد هیچ انتقالیم نداشتم فقط از استیک در اوردم بعدش صفر شد لطفا کمک کنید

سلام از وی پی ان استفاده کنید.

کاردانو توی اتمیک داشتم یهو صفر شد و دیگه هیچی نشون نداد…..چبکار باید بکنیم؟؟؟؟

سلام از وی پی ان استفاده کنید.

باید vpnاختصاصی باشه یا با vpnرایگان مثل سایفون هم میشه انتقال داد.ضمنا چه کیف پولی برای کاردانو خوبه کهvpnنخواد.مممنون میشم جوابم رو واسم به ایمیل بفرستید.ممنون

از هر وی پی انی میتونین استفاده کنین
معمولا چون کیف پولها و سایت های خارجی ایران رو تحریم کردن یا در آینده تحریم خواهند کرد، بهتره که با وی پی ان متصل بشید

سلام من ۳ تا ارزbtg از اتمیک به صرافی انتقال دادم confirmedشده ولی ارسال نشده هش معامله را که باز میکنی جلوی اون ۳ تاbtgعلامت×گذاشته شده یعنی ارسال نشده کسی میدونه چگونه این مشکل را حل کنم؟

سلام
من میخوام wazirx از اتمیک ولت به صرافی انتقال بدم کارمزد انتقال رو به bnb محاسبه میکنه مقداری bnb اکسچنج کردم ولی بازم انتقال نمیده
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، از کیف پول اتمیک بخوام انتقال انجام بدم تمام ارزها قابل برداشت می باشد ؟ یا مقداری باید تو کیف پول بماند ؟ اگه هر ارزی یک مقدار باید بماند از کجا میتونم مقدارشو ببینم ؟ با تشکر

سلام ببخشید من کاردانو به اتمیک والت انتقال دادم در قسمت موجودی میزان کاردانو به دلار ثبت شده ولی در قسمت transaction چندتا پیام اومده که در حالت pending موجودی صفر است..‌خواستم بپرسم این پیام های وضعیت معلق که تو کیف پولم نمایش داده میشه به چه معناست؟

سلام همین مقاله رو مطالعه کنید!
به پشتیبانی اتمیک تیکت بدید

سلام وارد کردم تمامی مواردی ک ارسال کردم faild شده ینی ۵ بار امتحان کردم اما از کیف پولم کسر شده از دیروز هم برنگشته

سلام وقتتون بخیر
من دیروز ارز win رو از توی کیف پول اتمیک انتقال دادم هنوز هیچی نیومده و حتی ای دی تراکنش هم در هیستوری نشان داده نشده و مبلغ از کیف پولم کم شده
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام. ایردراپ دریافت کرده بودید؟
داخل ترون اسکن، آدرس کیف پول win تون رو وارد کنید و تراکنش هاشو ببینید:
https://tronscan.org/
از داخل اپلیکیشن بخش support پیام بدید.

سلام
وقت بخیر
میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم
من چند وقت پیش از یک صرافی مقداری کاردانو خریدم
موقع خرید و انتخاب شبکه بجای bep2 من cardano رو انتخاب کردم..
بعد از اتمام فرایند خرید حالا ارز توی والتم به تایید نشده و pending خورده و نمیتونم بفروشمش
راهی هست که بتونم برگردونمشون؟

سلام وقتی شبکه رو اشتباه میزنید، صرافی یا والتِ مقصد میتونه برش گردونه. ولی بعضی کیف پولها دیگه قبول نمیکنن.
به پشتیبانی مقصد پیام بدید

سلام. وقت بخیر. نزدیک به یک هفتس ‌دوج کوین send کردم به ی کیف پول دیگه ولی به کیف پول مقصد انتقال پیدا نکرده و از کیف پول خودم کسر شده به پشتیبانم ک پیام دادم چیزی جواب نداد. لطفا کمکم کنید.

سلام وضعیت تراکنشتون چی هست الان؟ از داخل اکسپلورر ببینید.

سلام من ۱۰۰۰ تا xvg خرید کردم وبه کیف پول والت واریز شد وموجودی درست بود ولی امروز نیست ودر history جزییات معامله هستش ولی میخوام چنج کنم موجودی صفره ودر کیف پول نیست لطفا راهنمایی کنید

سلام. آدرس کیف پولتون رو در اکسپلورر verge سرچ کنید و تمام ورودی و خروجی ها رو ببینید.
https://xvg.tokenview.com/

سلام ممنون از اطلاعات خوب و‌عالیتون
۲ تا مشکل دارم امکانش هست راهنمایی کنید
من در کیف پول اتمیک مقداری واحد اتمیک(cosmos) استیک کردم و بعد ۱ ماه انستیک کردم و الان در حالت انباندینگ قرار داره و نه به موجودیم اضافه میشه نه استیک هست باید چیکار کنم ؟
مشکل دوم کاردانو خودم‌رو استیک کردم ولی الان بعد ۲۰ روز هیچ جایزه ای بهم نداده صبر کنم یا بی خیالش بشم؟

سلام
مورد رو به این ایمیل گزارش کنید. معمولا سریع پاسخ میدن
support@atomicwallet.io

خود کیف پول اتمیک ،کاردانو های منو بلاک کرده غیب شدن تراکنشی صورت نگرفته

من متوجه نشدم چی شده. میتونید با پشتیبانی Atomic هم تماس بگیرید:
www . atomic.com / en/ contactform

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط محمد عبادی

برگشت ارزتون؟؟؟

سلام من از کیف پول اتمیک استفاده میکنم و ارز کاردانو من حذف شده از کیف پولم باید چطوری پیگیری کنم ؟

سلام. منظورتون رو متوجه نمیشم. موجودی کاردانوتون کم شده؟ یا کیف پول کاردانوتون؟

موجودی کاردانو در کیف پول اتمیک کم شده و نمیدونم چیکار کنم که ارز دوباره برگرده ؟لطفا راهنمایی کنید

اگر بالانس شما کم یا زیاد شده باشه، در قسمت Transactions میتونید لینک تراکنش اون رو ببینید. از روی لینک تمام جزییات برداشت مشخصه.

سلام قربان خسته نباشید
برای من هم همینطور شده اما حتی توی transaction هم نیومده!!!شما راهی بلدید؟

ماهم همین مشکل رو داریم چیکار کنیم؟؟؟