معرفی کیف پول جکس (Jaxx)

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

کیف پول جکس لیبرتی (Jaxx Liberty) را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای همه کاربران ارز‌های دیجیتالی دانست. این کیف پول، یک کیف پول چندارزی است که در سال ۲۰۱۴ توسط شرکتی به نام دیسنترال (Decentral) طراحی و وارد بازار شد و توانست محبوبیت چشمگیری را بدست آورد. البته این کیف پول تا تیر ماه 97 جکس نام داشت که پس از بروزرسانی بزرگ آن به جکس لیبرتی تغییر نام داد.

کیف پول جکس (Jaxx)
ارز بیش از 100 کوین و توکن
پلتفرم
امنیت
افزودن توکن اختصاصی دارد
تایید دو مرحله‌ای ندارد
رابط کاربری ساده
صرافی داخلی دارد
وب سایت jaxx.io
Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کیف پول جکس لیبرتی چیست؟

کیف پول جکس یک والت ارز دیجیتال است که برای نگهداری و نقل و انتقال بیش از 85 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم و البته ارز‌های ارزشمند دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. جکس را می‌توان از بهترین‌های نسل دوم کیف پول‌ها دانست.

حتما ببینید: لیست کیف پول های ارز دیجیتال

ویژگی‌های جکس لیبرتی

والت جکس از ویژگی‌های بسیار ارزشمندی برخوردار است که می‌تواند آن را تبدیل به یک کیف پول دیجیتال همه کاره و مورد پسند کاربران کند. با هم به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

کیف پول جکس

ادغام با شیپ شیفت (ShapeShift)

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که بدون نیاز به صرافی‌های متمرکز اقدام به خرید و فروش ارز‌های دیجیتال خود در سریع‌ترین زمان کنند. از سوی دیگر کارمزد این معاملات نسبتا پایین است و همین ویژگی باعث تمایز آن نسبت به سایر رقبای کیف‌ پول جکس شده است.

جکس لیبرتی یک والت گرم و سرد

جکس لیبرتی با ارائه پلتفرم‌های متفاوت به شما در ذخیره‌سازی ارز‌های دیجیتال به صورت گرم کمک شایانی خواهد کرد. از سوی دیگر اگر قصد دارید تا رمزارز‌های خود را به صورت طولانی مدت نگهداری کنید، می‌توانید به جکس برای پشتیبانی از والت‌های کاغذی اطمینان کنید.

رابط کاربری جذاب

این والت با طراحی چشم‌نواز و گنجاندن امکانات مختلف در خود، کار را برای کاربران آسان کرده است. مشاهده میزان دارایی‌های ارزی به صورت یکجا (پرتفوی)، نمودار قیمتی، اخبار و از همه مهمتر سرویس جستجوی بلاک، همه و همه در کیف پول جکس برای شما قابل استفاده است.

کیف پول جکس

پشتیبانی حرفه‌ای

جکس لیبرتی یکی از والت‌هایی است که به پشتیبانی از کاربران خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. به عنوان نمونه شما برای دریافت پشتیبانی می‌توانید حتی از طریق توییتر این شرکت نیز اقدام کنید. ضمنا این شرکت در بحث شفافیت مالی همیشه پیش قدم بوده است.

امنیت بالا

پس از هک و سرقت حدود 400 هزار دلار از کاربران این کیف پول در سال 2017، جکس لیبرتی اقدام به بازبینی و افزایش سطح امنیتی کیف پول خود کرد. این کیف پول برای تامین اطلاعات از تابع «PBKDF2» استفاده می‌‌کند و پروسه هشینگ را تا 5000 بار تکرار می‌کند. این کیف پول، کلید خصوصی شما را ذخیره نمی‌کند و برای بازیابی آن نیاز به عبارت امنیتی 12 کلمه‌ای دارید. از سوی دیگر تیم پشتیبانی این والت هرگونه گزارش مبتنی بر باگ یا اختلال را فورا بررسی و اقدامات لازم را انجام می‌دهند. فراموش نکنید که حتما از سید (عبارت امنیتی 12 کلمه‌ای) خود بکاپ بگیرید و آن را درجایی امن نگهداری کنید.

کیف پول جکس

کارمزد 3 سطحی

ثبت نام و دانلود جکس رایگان است اما مانند هر کیف پول دیگری نقل و انتقالات ارزی در این کیف پول مستلزم پرداخت کارمزد است. این کارمزد‌ها بسته به سرعت تایید تراکنش دریافت می‌شود. خاطرنشان می‌شود که این کارمزد‌ها نفعی برای جکس نداشته و جکس از همان پروسه شیپ شیفت خود منتفع می‌شود.

پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف

یکی از ویژگی‌های این کیف‌ پول پول پشتیبانی آن از پلتفرم‌های مختلف از جمله ios است. این والت برای دستگاه‌های اندروید و رایانه‌های شخصی نیز قابل استفاده است. یکی از ویژگی‌های نسبتا منحصر به فرد این کیف‌ پول، امکان استفاده از آن از طریق افزونه گوگول کروم آن است که کار را برای کاربران به شکلی باور نکردنی آسان می‌کند.

با ما همراه باشید تا به مرور شیوه نصب و استفاده از این والت همه فن حریف بپردازیم.

دانلود و آموزش نصب و استفاده از کیف پول Jaxx Liberty

برای دانلود این کیف پول کافیست تا به سایت jaxx.io مراجعه کنید. شما برای ورود به این سایت گاهی مجبور می‌شوید که از مرحله راستی‌آزمایی سایت عبور کنید تا از ربات نبودن شما اطمینان حاصل کند.

پس از ورود به صفحه اول، اولین گزینه‌ای که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد گزینه دانلود است. پس از دانلود والت خود که در اینجا ورژن مخصوص ویندوز است، آن را اجرا کنید.

در این مرحله شما 2 انتخاب دارید: اگر قبلا از کیف پول جکس استفاده می‌کردید، می‌توانید آن را به جکس لیبرتی منتقل کنید. در غیر این صورت باید گزینه ایجاد کیف پول جدید را بزنید.

در صورتی که می‌خواهید از کیف پولی که قبلا داشته‌اید استفاده کنید، حتما باید عبارت امنیتی 12 کلمه‌ای خود را داشته باشید. چه کیف پول خود را بازیابی کنید و چه یک کیف پول جدید بسازید، آنچه در صفحه اول مشاهده خواهید کرد، تصویر مشابه این تصویر است.

با کلیک بر روی آیکون 3 خط و انتخاب گزینه Manage wallets می‌توانید نسبت به فعالسازی یا غیر‌فعالسازی والت‌های مختلف ارزی خود اقدام کنید.

در تصویر زیر، لیست والت‌های مختلف را می‌بینید و می‌توانید آنها را فعال یا غیرفعال نمایید.

در تصویر زیر صفحه فعال سازی والت‌های مختلف در نرم افزار موبایل کیف پول جکس را مشاهده می‌نمایید.

کیف پول جکس

ارسال و دریافت ارز

برای خرید بیت کوین روی بیت کوین کلیک کنید تا صفحه اختصاصی آن برای شما به نمایش گذاشته شود. شما می‌توانید درهمین مرحله از کد QR نمایش داده شده برای چاپ آدرس خود بر روی کاغذ استفاده کنید. برای ارسال نیز از همین صفحه می‌بایست استفاده کنید.

کیف پول جکس

تنظیمات امنیتی

تنظیمات امنیتی کیف‌ پول جکس را می‌توانید در قسمت تنظیمات آن بیابید.

در این قسمت شما با 3 گزینه مواجه هستید.

کیف پول جکس

گزینه اول مربوط به پشتیبان‌گیری یا همان بکاپ والت شماست. با انتخاب این گزینه، 12 کلمه امنیتی در طی 3 مرحله برای شما به نمایش درخواهد آمد که با کنار هم قرار دادن آنها، این مرحله تکمیل می‌شود.

12 کلمه امنیتی را حتما در جایی یادداشت کنید، چراکه در زمان بازیابی والت خود به آنها نیاز پیدا خواهید کرد.

گزینه دوم این کلمات را برای شما به نمایش می‌گذارد تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

گزینه سوم برای قرار دادن رمز بر روی والت استفاده می‌شود و برای تغییر در هرکدام از گزینه‌های بالا باید آن را وارد کنید.

نتیجه گیری

آنچه گفته شد مروری بر ویژگی‌های کیف‌ پول جکس لیبرتی و همچنین آموزش دانلود و استفاده از آن بود. این کیف‌ پول با امکانات نسبتا پیشرفته‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد. نظر شما در مورد این کیف‌ پول چیست؟

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments