قیمت لحظه ای ترون + نمودار قیمت TRX 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

TRON
TRX
رتبه: 14
$ 0.118016
7,502 تومان
3.20%
ارزش کل بازار
$ 10,337,910,851
حجم معاملات 24 ساعته
$ 418,007,197
عرضه در گردش
87,567,351,582 TRX
عرضه کل
87,567,506,875 TRX


نوسانات و اطلاعات قیمت ترون

هر واحد ترون (TRX) در این لحظه با قیمت 0.117984 $، معادل 7,502 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال ترون، معادل $ 10,337,910,851 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 418,007,197 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.2% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت ترون یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره ترون

ترون (TRX) یک بلاکچین پیشگام غیرمتمرکز به شمار می‌رود که توسط بنیاد TRON در سال ۲۰۱۷ توسعه یافته است. جالب توجه است ترون در ابتدا روی شبکه اتریوم (ETH) و با استاندارد ERC-20 فعالیت داشت، اما خیلی زود به شبکه‌ی مستقل خود مهاجرت کرد.
هدف اصلی ترون، توانمندسازی سازندگان محتوای دیجیتال با اعطای مالکیت کامل آثار به خودشان است. ترون با دور زدن واسطه‌هایی مانند یوتیوب یا اپل، مصرف‌کنندگان محتوا را تشویق می‌کند تا مستقیما به سازندگان پاداش دهند.
ترون با تکیه بر زیرساخت‌های قدرتمند فناوری، از قراردادهای هوشمند، بسترهای بلاکچینی متنوع و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) پشتیبانی می‌کند. مدل تراکنش آن مشابه سازوکار خروجی خرج‌نشده تراکنش (UTXO) بیت ‌کوین (BTC) است و تراکنش‌ها را از طریق ثبت در یک دفتر کل عمومی شفاف می‌سازد.
ترون در تلاش است تا اینترنت را به یک دنیای غیرمتمرکز تبدیل کند و به توسعه‌دهندگان، جایگزینی برای اتریوم در ساخت dApps ارائه دهد. ترون محیطی را فراهم می‌آورد که در آن هر کسی بتواند بدون نگرانی در مورد کارمزد تراکنش، محتوای خود را تولید و توزیع کند و دارایی‌های دیجیتال را به ‌عنوان پاداش دریافت نماید.
جاستین سان، فردی با دانش و تجربه زیاد در حوزه‌ی کارآفرینی که در دانشگاه‌های معتبر مانند دانشگاه پکن و دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل کرده، مدیرعامل و بنیان‌گذار ترون است. بد نیست بدانید که وی پیش از این در شعبه آسیای شرقی ریپل (XRP) فعالیت داشته است و این موضوع، تجربه‌ی او را در حوزه‌ی بلاکچین به تصویر می‌کشد.
ارزش TRX در ارتباط مستقیم بین سازنده و مصرف‌کننده نهفته است و واسطه‌های سنتی رایج در صنعت سرگرمی را کنار می‌زند. ترون با کاهش کارمزدهایی که پلتفرم‌های متمرکز دریافت می‌کنند، چشم‌اندازی از کاهش هزینه‌های محتوا برای مصرف‌کنندگان ترسیم می‌کند که همسو با تحول سرگرمی‌های دیجیتال است.
تیم توسعه‌ی ترون، از سراسر جهان گردهم آمده و از افراد حرفه‌ای و بااستعدادی تشکیل شده است که پیش‌تر در شرکت‌های بزرگی مانند ریپل‌ لبز فعالیت داشته‌اند. این امر باعث ایجاد یک تیم توسعه‌ی قدرتمند می‌شود.
ترون با استفاده از سازوکار اثبات سهام نمایندگی‌شده (DPoS) به دارندگان TRX این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های خود را برای دریافت Tron Power به اشتراک بگذارند. این قدرت به آن‌ها امکان رای دادن به نمایندگان را می‌دهد که وظیفه‌ی تولید بلاک را عهده‌دار هستند. این نمایندگان برای تأیید تراکنش‌ها به عنوان پاداش TRX دریافت می‌کنند که در نهایت منجر به کارایی بالاتر و بازدهی بیشتر شبکه می‌شود.
به طور خلاصه، رویکرد نوآورانه‌ی ترون در زمینه‌ی خلق و توزیع محتوا، از ویژگی غیرمتمرکز بودن بلاکچین برای توانمندسازی هر دو گروه سازندگان و مصرف‌کنندگان محتوا بهره می‌برد. ترون با داشتن رهبری آینده‌نگر، تیم توسعه‌دهنده‌ی بااستعداد و نقشه راهی شفاف، به عنوان رقیبی قدرتمند در عرصه‌ی اینترنت غیرمتمرکز ظاهر شده است و این پلتفرم آمادگی برهم زدن معادلات اقتصادی محتوای دیجیتال را دارد.

تاریخچه قیمت ترون

افزایش تعداد کاربران، dApps و پروژه‌های فعال روی ترون، می‌تواند تقاضا برای TRX را افزایش دهد و به رشد قیمت آن کمک کند. همچنین رونق یا رکود در بازار ارزهای دیجیتال، به طور مستقیم بر قیمت TRX تاثیر می‌گذارد و قوانین و مقررات دولتی در خصوص ارزهای دیجیتال، می‌تواند بر تقاضا و در نتیجه قیمت TRX اثرگذار باشد.
ترون در سال ۲۰۱۷ به عنوان رقیبی برای اتریوم پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشت. در سپتامبر همان سال، TRX با قیمتی ناچیز در حدود ۰.۰۰۲ دلار آغاز به کار کرد. طولی نکشید که شوق و اشتیاق سرمایه‌گذاران، قیمت ارز دیجیتال ترون را به طور چشمگیری افزایش داد. تا پایان سال ۲۰۱۷، قیمت رمزارز TRX با رشدی ۵۰ برابری، به ۰.۱۰ دلار رسید و نام خود را به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال بزرگ مطرح کرد.
سال ۲۰۱۸ نقطه عطفی در تاریخچه قیمت توکن TRX بود. در ژانویه، این ارز دیجیتال به سقف قیمتی خود یعنی ۰.۲۰۹۶ دلار رسید و هیجان بازار را به اوج خود رساند. متاسفانه این رشد کوتاه‌مدت بود و با شروع رکود در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت TRX نیز به طور پیوسته سقوط کرد. تا پایان سال ۲۰۱۸، TRX بیش از ۹۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و به ۰.۰۱۵ دلار رسید.
از ابتدای سال ۲۰۱۹ تا انتهای ۲۰۲۰، قیمت TRX در محدوده ۰.۰۱ تا ۰.۰۳۳ دلار نوسان داشت. در این دوره، شاهد رشد و توسعه پلتفرم ترون بودیم، اما این موضوع به طور کامل در قیمت TRX منعکس نشد. در اوایل سال ۲۰۲۱، با رونق دوباره بازار ارزهای دیجیتال، TRX نیز به ۰.۱۸ دلار نزدیک شد، اما این افزایش پایدار نبود و تا ژوئن ۲۰۲۲، ترون دوباره به ۰.۰۵ دلار بازگشت.
سال ۲۰۲۳ نویدبخش روزهای بهتری برای TRX بود. با افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال، قیمت آن به طور پیوسته افزایش یافت. در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳، TRX به ۰.۱۲ دلار رسید و رشدی ۱۴۰ درصدی را در طول سال تجربه کرد.

پیش‌بینی قیمت ترون

پیش‌بینی قیمت ترون به عوامل مختلفی از جمله شرایط کلی بازار ارزهای دیجیتال، پیشرفت‌های صنعت بلاکچین و میزان پذیرش آن توسط کاربران و توسعه‌دهندگان بستگی دارد. با توجه به توان بالای ترون، انتظار می‌رود که قیمت TRX در بلندمدت افزایش یابد.
تحلیل‌گران Changelly پیش‌بینی می‌کنند که قیمت رمزارز TRX در پایان سال ۲۰۲۴ پایین‌تر از ۰.۰۹۷۶ دلار نخواهد آمد. با بررسی روند قیمت‌ ارز دیجیتال ترون در سال‌های گذشته، فرض بر این است که در سال ۲۰۲۵، حداقل و حداکثر قیمت توکن TRX حدود ۰.۲۵۴۲ و ۰.۳۰۶۷ دلار باشد. بر اساس تحلیل کارشناسان Changelly، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۶ توکن ترون حداقل ۰.۳۴ دلار و حداکثر ۰.۴۳۸۵ دلار قیمت داشته باشد.
از سوی دیگر، در سال ۲۰۲۷، حداقل قیمت ارز دیجیتال TRX ممکن است به ۰.۴۹۱۷ دلار کاهش یابد، در حالی که حداکثر آن می‌تواند به ۰.۵۹۱۸ دلار برسد. در نهایت، برآورد شده است که قیمت رمزارز ترون در سال ۲۰۳۰ بین ۱.۵ دلار و ۱.۸۶ دلار معامله شود.

توکنومیک ترون

عرضه کل ترون کمی بیش از ۱۰۰ میلیارد TRX است و عرضه در گردش فعلی آن به بیش از ۸۵ میلیارد می‌رسد. در پیش‌فروش توکن که در سال ۲۰۱۷ برگزار شد، ۱۵.۷۵ میلیارد توکن TRX به سرمایه‌گذاران خصوصی اختصاص یافت، در حالی که ۴۰ میلیارد دیگر برای مشارکت‌کنندگان در عرضه اولیه در نظر گرفته شد. همچنین بنیاد ترون ۳۴ میلیارد و شرکتی متعلق به جاستین سان ۱۰ میلیارد TRX دریافت کردند.
در مجموع، این بدان معناست که ۴۵ درصد از عرضه TRX به بنیانگذار و خود پروژه اختصاص یافته، در حالی که ۵۵ درصد بین سرمایه‌گذاران توزیع شده است. منتقدان استدلال می‌کنند این نسبت بسیار بالاتر از آن چیزی است که در پروژه‌های دیگر ارزهای دیجیتال مشاهده شده است. همچنین ترون از فرایند توکن‌سوزی بر اساس حجم تراکنش‌ها برای کاهش عرضه و افزایش ارزش TRX استفاده می‌کند که توسط بنیاد TRON صورت می‌پذیرد. تا کنون، بیش از ۱۰ میلیارد TRX سوزانده شده است.
موارد استفاده از TRX زیاد است که این دیجیتال را تبدیل به یک رمزارز آینده‌دار می‌کند. پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در بلاکچین ترون، استیکینگ برای دریافت پاداش، مشارکت در حاکمیت و استفاده در dApps های مختلف، از جمله مواردی هستند که می‌توان از TRX در آن‌ها استفاده نمود.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام داداش ترون لاو کلاه برداری هست یانیست لطفا جواب بدهید

آخرین ویرایش 6 ماه پیش توسط محمد میری تنها

سایت خوبیه ولی زیاد شناخته شده نیست
کمی ساختار سایت ساده بشه وکاربرها بتونن راحت با هم چت کنن خیلی خوب میشه

سلام تاحالا کسی تو سایت ترون لاو سرمایه گذاری کرده؟

سلام من ترون ۴۰۰ تا خریدم ۲سال نمیتونم وردارم که سود میدن اصلا نمیدونم چی شد

سلام من ترون هام تو پروژه ftریختم دیگ نمیتونم بردارم صد هزار تا دارم ولی نمیتونم انتقال بدم به داخل کیف پول راهنمایی کنید ممنون

برای خرید رمز ارزها برای طولانی مدت عجله نکنید قطعا کف های پایین تری از بیت رو شاهد خواهیم بود.

ممنون از تیم رمز ارز نیوز که امکان به اشتراک گذاشتن تحلیل ها رو برای کاربران در نظر گرفته امیدوارم دوستان به تحلیل های خوبی که ارئه می دن باعث پیشرفت ما و دیگران بشن

سلام من پارسال همین موقع قد ۱۰تومن ترون خریدم البته کسی برام خریده بود الان امروز که فروخته میگه ۱۳۶۰۰ شده حس میکنم اونموقع ترون ۱۲۰۰ بود و الان ۳۷۰۰
چون آگاهی ندارم نمیدونم درست حساب کرده یا نه میشه راهنماییم کنید

ترون یکی از ارزهای محبوبه.درسته الان یکم نزول کرده ولی آینده خوبی داره..👍

چی شد امروز کیف همه ما خالی شد

من کجا میتونم کیف پولمو به حسابم بریزم

سلام آقا ۱۰۰ترون چندریال میشود

سلام، به نظرتون ترون میره بالا توی این چندروز آینده؟

اگه ترون داری میتونی سرمایه گذاری کنی و ماهانه ده درصد سود به ترون بگیری

کجا

برای ورود کد معرف میخواد اگه خواستین براتون بفرستم

ترون رو واقعا دوست دارم ارز سریع و جالبی هست با کارمزد پایین

اگه ده درصد هم ماهانه به شماسود بده چطوره

اگه منظورت ویکینگ ترون و دورج کوین و این قبیل باشه کلاهبرداریه من خودم لیدرشم، مردمو بدبخت نکن

سلام من ترون هامو ftسرمایه گذاری کردم نمیتونم انتقال بدم داخل کیف تا بفروشم قبلا یه کلمه fast بود حالانیس

پول خوردن دیگه نمیده

شرکت ftکلاهبرداری کرده دیگه ترون نمیده

انشااله بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری

روند نزولی ترون تا کی ادامه داره؟

چراترون تااینحداومده پایین ؟
تاکی این روندنزولی داره ؟؟

سلام من پول ریختم به ترون تبدیل کردم تو اتسی یک ماه خرید رو انجام دادم ولی از ۳۱اردیبهشت نمیشه پول برداشت کرد و الان دو روزه خرید هم نمیشه کرد برنامه بالا نمیاد بسته شد سایتش ؟؟؟ الان برای براشت باید چیکارکنیم هیچ راهی نیس

سلام. وقت بخیر
این مقاله و نظرات افراد در این باره میتونه کمکتون کنه:
https://ramzarz.news/news/52920/

قراره آزاد سازی کنه

سلام درست شد یانه

من ثبت نام کردم پول ریختم ترون خریدم ولی نمیتونم برداشت کنم نیاز به کنک دارم راهنمای کنید لطفا گوشی م اپل

سلام. در چه صرافی یا کیف پولی موجودی دارید و با چه خطایی مواجه شدید؟

وارد صرافی شوید.ترون رو انتخاب کنید.سپس گزینه تبدیل رو بزن.مقدارش وارد کن.وادرس تراس ولت خود رو وارد کن.و بزن رو کانتونیو.سپس منتظر زنگ از صرافی باش.یه کد بهت میده یادداشت کنید و جاگذاری کنید.و اوکی .سه ساعت تا یک روز بعد پول تو حسابته

سلام از کدوم صرافی خرید کردی

سلام من تو سایت trx.capital فعالیت میکنم تو یه طرح بونوس ۴۰ روزه سرمایه گذاری کردم الان که خواستم برداشت بزنم مالیات خواست ۶ میلیون میترسم فلنگو ببندن برن اگه دربارش چیزی میدونین راهنمایی کنین لطفا

سلام.غلط کردن .اسکمه..یک ترون هم نریز.می تونی با ترون ها ت خداحافظی کنی..دیگه وارد این سایتهای پانزی نشو.لعنت به پدر و مادرشان

آره واقعا منم ۵۰ میلیون سرمایه گذاشتم پرید الان

ممنون از سایت خوبتون

سلام من توی یه شرکت معتبر سرمایه گذاری کردم ترون خریدم سرمایه کردم هرماه دارم سود میگیرم نسبت ب حجم سرمایه ام ماهی ۱۰درصد سود میگیرم

اسم شرکت چیه؟

ویکینگ
الان تا ۳۳درصد داره افزایش میده
عالیه
من دوساله کار میکنم

ویکینگ کلاهبرداریه

ویکینگ

اگه خواستی بگو داخل ایمیلم بیشتر راهنمایی ت کنم

bqitمن چندماهه گذاشتم

میشه راهنمایی کنید

سلام

اشکال نداره باز بگیر

کم تو این شرکت های اشغال سرمایه گذاری کنید بیاید تو صرافی icb که غیر متمرکز سرمایه گذاری کنید باید ۲۵ میلیون ارز دیجیتال که استیک میکنید ۱۹۶ درصد سود میگیرید یعنی حدود ۵۸ میلیون توی دوسال من آلن ۵۰۰ میلیون گذاشتم بعد دوسال دومیلیارد پول دارم قراردادش دوساله هست

۴۰۰ تا Lmt دارم که توکن ترون هست رو میخوام از کیف پول ترون ولت به کارت بانکی انتقال بدم ولی بلد نیستم راهنمایی میخوام

با توجه به این که ارز مورد نظر، در صرافی های معتبر وجود ندارد، شما امکان تبدیل مستقیم آن به ریال را در صرافی های ایرانی نخواهید داشت. لذا باید آن را در صرافی هایی مانند Pancake Swap به ارز معتبر دیگری مانند BUSD یا USDT تبدیل کنید. سپس ارز جدید را در صرافی های ایرانی به فروش برسانید و وجه ریالی معادل آن را به کارت بانکی خود انتقال دهید.

سلام میخواستم ببینم چه جوری میتونم از کیف پول ترون ولت به کارت بانکی انتقال بدم میشه راهنماییم کنید

سلام. شما باید ارز موجود در کیف پول خود را توسط یک صرافی ایرانی معتبر به ریال تبدیل کنید و آن را به حساب یا کارت بانکی خود برداشت بزنید.

وارد صرافی شوید.ترون رو انتخاب کنید.سپس گزینه تبدیل رو بزن.مقدارش وارد کن.وادرس تراس ولت خود رو وارد کن.و بزن رو کانتونیو.سپس منتظر زنگ از صرافی باش.یه کد بهت میده یادداشت کنید و جاگذاری کنید.و اوکی .سه ساعت تا یک روز بعد پول تو حسابته

من ۲۱۹۶تا ترون دارم به پول ایران چقدر میشه؟

تقریبا ۴۳۰۰۰۰۰ تومان

اگر نیوسنتری بسته شده چرا هر روز دریافت می‌زنی میده ولی قابل انتقال به کیف پول نیست میشه راهنمایی کنید باتشکر

انتقال اگر به کیف پول نباشه چه ارزشی داره

چرا میشه اگه میخوای راهنمایی میکنم

سلام چرا نمیشه ترون دریافتی از سایت رابه کیف پول انتقال داد میشه راهنمایی کنید نیوسنتری

سلام این سایت کلاهبرداری و پانزی هست

سلام میشه بگید ترون بسته میشه یا نه نیوسنتری بسته شده میشه راهنمایی کنید ایا این ۵ درصد تا کی میده ايا تو ایران بسته میشه یا نه؟ لطفا بگید

ارز اصلا سرمایه گذاری نکن چون همه اونها رو میبنده نیوسنتری هم بسته و پول مردم رو برده و پول سودی از نظر خداوند حرامه. چون همه مالتون رو از دست میدید چون دولت به ارز نیاز داره

دوست عزیز الان بانک های اسلامی هم سود میدن پس حرامه دیگه ؟و شما از کجا مطمئنید سایتو میبنده کسی که بخواد ببنده سایتشو نمیخره و توی فارکس سفته ۲۰۰میلیارد دلاریرنمیزاره اگه میخواست جمع کنه ۱۹ ماه فعالیت نمیکرد دوست عزیزمن

بله ترون کاملا کلاهبرداری هستش بعد دادن نصف پولتوازت مقداری ترون می‌خواد.اگه بدی ندی هم فرقی ندارن همه پولهاتو میخوره.

سلام میشه بگید ترون بسته میشه یا نه نیوسنتری بسته شده میشه راهنمایی کنید ایا این ۵ درصد تا کی میده ايا تو ایران بسته میشه یا نه؟

سلام ممنون از سایت خوبتون

قیمت یک ترون چقده

قیمت ترون امروز ۰.۰۶۱۶۸ دلار است

سلام دوستان منتظر پامپ ترون توو این بازار نزولی نباشید

سلام بخرید

نمیدونم از ضررش درمیام یانه

سلام، لطفا در مورد اعداد زیر نمودار عقربه ای، اگر کسی میدونه توضیح بده
تشکر 🙏

سلام این اعداد میگه که چه تعداد اندیکاتور پیشنهاد خرید میدن چه تعداد اندیکاتور پیشنهاد فروش و چه تعداد پیشهاد مشخصی ندارند

خودم حدود بیست روزه دارم سود میگیرم، البته دو تومن بیشتر نذاشتم، چون هر لحظه امکان داره که سایت دیگه باز نشه!!!!

اگر به پروژه های معتبر بپیوندین با این نگرانی های برخورد نخواهید داشت…اگر خواستین در واتس اپ با من تماس بگیرین…

درمورد ترون

چه سایتی معتبر تره داخل خرید ترون؟ آخه من دارم سود میگیرم ولی با کلی استرس

من میتونم بهتون معرفی کنم ، سایتی ک تحت نظر کمپانی معتبر در حال کار و میتونه ماهی ۱۰ در سود ، و در صورت افزایش کار سود مشارکت بده

میشه ادرس سایت رو بدید

میشه بگی چه پروژه ای معتبره . البته اگه نمیخای لینک ورود خودتو بدی

سلام. قرارداد ببندید ودر ازای هر ۱۰۵۰ ترون روزی ۵ترون به سرمایه تون اضافه میشه اگر هم بیشتر بخرید تعداد ترون بیشتری میاد به حسابتون

سلام ریسک نکنید

سلام
فقط ترون

روزی ۵% تا ۱۰% سود مادام العمر
برپایه ارز دیجیتال ترون
هرچقدر ترون بریزی سود روزانه مادام العمر میده

واقعا جدی اگه منم کمی ترون دارم بریزم اون سود بگیرم

دوستان این ارز تا کجا بالا میره

سلام تابعدعیدنفع خوبی داره

من چگونه میتوانم ترون داشته باشم

خیلی ممنون

سلام کلا سایتها بسته شده.خیلی ها ضرر کردن.امکان داره دوباره باز بشه.کسی هست خبر بده.ک سرانجام چی میشه؟کلاهبرداریه یا نه اشکال گرفته برنامه واصلاح میشه

سلام کدوم سایت ها بسته شده ؟

Imtoken

این سایت رو که ما بارها گفتیم که کلاهبرداری هست این مقاله و کامنت های زیرش رو بخونید https://ramzarz.news/common-bitcoin-scams/

New century

سایت new century هم کلاهبرداری است.

ممنون از مطلب خوبتون

سلام وقت بخیر من هرچی ترون داشتم سرمایه گذاری کردم سود ۵ درصد میده به من معتبر هم هست مثال ۱۰۰۰ ترون اگر بزاری روز ۵۰ ترون سود میکنی

کجا سرمایه گذاری کردید؟

ممنون

فقط بیبی دوج!!!

با خود کمپانی قرارداد یک ساله میبندی

چقدر خوب من میخوام راهنمایی کن

چطور با هم در ارتباط باشیم

چچقدر خوب راهنمایی کن لطفا فاطمه

سلام و درود…
روزتون بخیر
معذرت میخوام ،ترون رو کجا سرمایه گذاری کردین؟؟؟
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید..

همواره موفق و پرسود باشید.
ان شاالله

توی کیف پول تراست

هر هزار ترون روزی پنج ترون سود میده ، من ۴ ماهه که قرار داد بستم

کجا

روزی ۵۰تا؟
۵% ماهانه ک میشه ماهی ۵۰ تا

اشتباه گفتی

الان چی شد بسته شده بدبخت شدیم

کجا میشه سرمایه گذاری کرد ترون را میشه آدرس کاملش بدی

سلام دوستان
ابن ۳۰۰ ترون حالا حالا نقد بشو نیست

من كيف پول ترون را نصب كردم ۳۰۰ پوينت هم بهم داد ولي چجوري ميتوانم برداشتش كنم لطفا راهنمائي كنيد ممنون

سلام الان یه ساله یه برنامه نیکات اینوست نصب کردم ومقدار۴تومن ترون خریدم یه چن ماهی داخل برنامه میرفتم قیمتشو میدیدم ولی الان حدود نه ماه هسش این برنامه دیگه وا نمیشه بروزش هم‌کردم فایده نداره واقعا یکی اگه میتونه کمکم کنه

سلام برنامه رو از روی گوشیتون پاک کنید دوباره نصب کنید.

ازبرنامه اوکی اکسنج استفاده کن عالیه کارمزدشم خیلی پایینه

فیلتره

با درود مقداري ترون استيك كردم ١-بعداز سه روز جايزه جطور دريافت ميشه ٢- اياامكان ازبين رفتن ارزهاي استيك شده وجوددارد

با سلام . ارز های استیک شده شما از بین نمیره. برداشت مقدار سود استیک هم بستگی به پلتفرمی داره که در اون استیک کردین. در تراست ولت می تونید بعد از سه روز بردارین