معرفی بهترین کیف پول های سوشی سواپ (SushiSwap)

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

اخیراً یکی از پروژه‌های خبرساز در دنیای ارزهای دیجیتال، سوشی سواپ بوده است. این پروژه از جدیدترین پروژه‌های دیفای است و به عدم تمرکز بیشتر در حوزه ارز دیجیتال کمک می‌کند. نام سوشی سواپ از نام سوشی غذای معروف ژاپنی گرفته شده است. در این مطلب توضیح مختصری درباره سوشی سواپ ارائه می‌دهیم و پس از آن بهترین کیف پول های سوشی سواپ (Sushi) را به شما معرفی می‌کنیم. شناخت بهترین کیف پول‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار مهم است؛ زیرا شما دارایی خود را در کیف پول نگهداری می‌کنید و اگر کیف پول معتبری انتخاب نکنید ممکن است همه دارایی خود را از دست بدهید.

سوشی سواپ (SushiSwap) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارز دیجیتال سوشی سواپ (Sushi) و توکن سوشی (SUSHI)، یکی از جدیدترین پروژه‌های دیفای (سیستم‌های مالی غیرمتمرکز) است که به دست صرافی سوشی سواپ طراحی و عرضه شده است. صرافی سوشی سواپ در واقع نسخه توسعه‌یافته صرافی یونی سواپ (Uniswap) است. سوشی سواپ یک صرافی غیر متمرکز (DEX) بر بستر اتریوم است و در واقع یک فورک از یونی سواپ است. هسته اصلی سوشی سواپ مشابه یونی سواپ است؛ فقط طراحی آن تعاملی‌تر شده است. این صرافی کاربرمحور است و کاربران هستند که نقدینگی لازم را برای شبکه تأمین می‌کنند. بخشی از کارمزد تراکنش‌ها و مقداری توکن سوشی به عنوان پاداش به کاربرانی که در شبکه نقدینگی قرار داده‌اند، تعلق می‌گیرد. در این پلتفرم، کاربران بازارساز هستند و کاربران با توکن SUSHI خود در مدیریت صرافی نقش دارند.

بهترین کیف پول سوشی سواپ

توکن سوشی (SUSHI) چیست؟

توکن سوشی یک توکن ERC-20 است. توکن‌ SUSHI، هم به عنوان پاداش برای کاربران تأمین‌کننده نقدینگی در صرافی سوشی سواپ استفاده می‌شود و هم به عنوان ابزاری برای رای گیری در شبکه کاربرد دارد. دارندگان توکن سوشی می‌توانند با استفاده از توکن‌های خود در رای‌گیری در شبکه شرکت کنند. همچنین دارندگان این توکن‌ها می‌توانند در صرافی‌هایی همچون بایننس، OKEx و FTX خرید و فروش کنند و از نوسانات قیمتی توکن سوشی سود ببرند.

در صفحه قیمت سوشی سواپ (Sushi) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت سوشی و توکن SUSHI و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

تعداد عرضه کل ارز دیجیتال سوشی تاکنون حدود 194 میلیون توکن بوده است که حدود 127 میلیون توکن در گردش دارد.

بهترین کیف پول های سوشی سواپ (Sushi)

همان‌طور که می‌دانید، برای ذخیره ارزهای دیجیتال به کیف پول رمزارزی نیاز دارید. این کیف پول‌ها در شکل‌های سخت افزاری، نرم‌افزاری و کاغذی موجود هستند. در ادامه، بهترین کیف پول های سوشی سواپ را معرفی و خصوصیات مهم هر کدام را بررسی می‌کنیم.

همچنین ببینید: قیمت لحظه‌ای ارزهای DeFi

کیف پول کوینومی (Coinomi)

بهترین کیف پول سوشی سواپ

کیف پول کوینومی یکی از بهترین کیف پول ها برای ذخیره سوشی سواپ است که در سال 2014 به بازار عرضه شد. در واقع این کیف پول یکی از قدیمی‌ترین کیف پول‌ها در حوزه رمزارزها است. این کیف پول هم نسخه موبایلی و هم نسخه دسکتاپ دارد و از بیش از 125 کوین و 1000 توکن پشتیبانی می‌کند. کوینومی در میان کاربران اعتبار بالایی دارد؛ زیرا تاکنون هیچ کیف پول کوینومی هک نشده است. کوینومی یک صرافی داخلی دارد و امکان مبادلات با ارزهای فیات را هم فراهم کرده است. همین نکته باعث راحتی کاربرد کوینومی برای کاربران شده است.

برای دانلود این کیف پول به سایت رسمی کیف پول کوینومی مراجعه کنید.

کیف پول سخت افزاری لجر نانو (Ledger Nano)

کیف پول‌های سخت ‌افزاری دستگاه‌هایی هستند که شما بدون نیاز به اینترنت می‌توانید رمزارزهای خود را نگهداری کنید. این کیف پول‌ها به دلیل اینکه به اینترنت متصل نیستند، در مقابل هک‌شدن مقاوم هستند. شرکت لجر چند کیف پول سخت ‌افزاری ساخته است که تاکنون بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. امنیت کیف پول‌های لجر بسیار بالا است. کیف پول لجر نانو (Ledger Nano) شبیه یک دستگاه یو اس بی است. دو نوع پرطرفدار این کیف پول Ledger Nano S و Ledger Nano X است.

لجر نانو از بهترین کیف پول ها برای ذخیره سوشی سواپ است. اگر مقدار زیادی توکن سوشی دارید، به شما توصیه می‌کنیم که حتماً از کیف پول لجر نانو استفاده کنید. اما اگر مقدار کمی سوشی سواپ یا ارزهای دیجیتال دیگر دارید، شاید استفاده از کیف پول لجر نانو مقرون‌به‌صرفه نباشد؛ چون قیمت این کیف بالا است و جز کیف پول‌های گران‌قیمت به حساب می‌آید. در این شرایط استفاده از کیف پول‌های نرم افزاری دیگر که در این مقاله معرفی شده، به‌صرفه‌تر است.

کیف پول لومی (Lumi Wallet)

کیف پول لومی یا لیومی یک کیف پول بلاکچینی چندارزی است. این کیف پول از بیش از 1000 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. لومی والت، هم نرم‌افزار موبایلی برای اندروید و iOS و هم کیف پول تحت وب دارد.

کیف پول لومی طراحی کاربرپسندی دارد و کاربران مبتدی و حرفه‌ای از آن به راحتی استفاده می‌کنند. این کیف پول کلید خصوصی را در سیستم کاربر قرار می‌دهد و خود کیف پول لومی، کلید خصوصی کاربران را نگهداری نمی‌کند. همین نکته باعث بالا رفتن امنیت کیف پول و کاهش ریسک هک شدن کلید خصوصی کاربران می‌شود.

کیف پول لومی یک صرافی داخلی نیز دارد. این کیف پول اعلام کرده که کارمزد معاملات ارز دیجیتالی که از طریق صرافی داخلی این کیف پول انجام شود، صفر خواهد بود.

برای نگهداری توکن‌های سوشی خود می‌توانید از این کیف پول استفاده کنید. برای استفاده از کیف پول لومی ابتدا باید نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید.

برای دانلود کیف پول لومی می‌توانید به سایت کیف پول لومی مراجعه نمایید.

کیف پول متامسک (Metamask)

کیف پول متامسک به دست Aaron Davis و Dan Finlay در سال 2016 ساخته شد. هدف اصلی کیف پول متامسک آسان کردن استفاده از اتریوم بود. دفتر مرکزی این شرکت در ایالات متحده آمریکا است.

کیف پول متامسک از اتریوم و همه توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند. سوشی سواپ نیز چون یک توکن ERC-20 است، توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شود. این کیف پول به صورت پلاگین در مرورگر‌های وب طراحی شده است. این کیف پول یک صرافی داخلی دارد و همچنین از آن می‌توان برای پرداخت در اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (DApp) مثل بازی‌ها و صرافی‌های غیر متمرکز استفاده کرد.

از طریق سایت رسمی کیف پول متامسک می‌توانید این کیف پول را نصب کنید.

کیف پول تراست والت (Trust wallet)

آخرین کیف پول در لیست بهترین کیف پول های سوشی سواپ (SushiSwap) کیف پول تراست والت است. تراست والت یک کیف پول چند ارزی و متن باز است. این کیف پول توسط صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود. کیف پول تراست والت برای پلتفرم‌های موبایل طراحی شده است و هم نسخه اندروید و هم iOS دارد. تراست والت یک کیف پول کاربرپسند است و از بیش از 100 توکن پشتیبانی می‌کند. یکی از توکن‌هایی که این کیف پول از آن پشتیبانی می‌کند، توکن سوشی است. تراست والت یکی از کیف پول‌های معتبر و با امنیت بالا در حوزه ارزهای دیجیتال است و شما می‌توانید با خیال راحت از این کیف پول برای نگهداری سوشی سواپ‌های خود استفاده کنید.

این کیف پول کلید خصوصی کاربران را در سرور خود ذخیره نمی‌کند و کلید هر کاربر فقط در دستگاه موبایل خودش نگهداری می‌شود؛ در نتیجه حساب کاربران از هک و سرقت در امان است.

برای استفاده از کیف پول تراست والت از طریق سایت رسمی تراست والت آن را دانلود نمائید.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین کیف پول های سوشی سواپ (SushiSwap) را معرفی کردیم. سوشی سواپ یک صرافی است و توکن این صرافی هم سوشی (SUSHI) نام دارد. به نظر می‌رسد این صرافی با صرافی‌هایی مثل بایننس تفاوت دارد و تفاوت اصلی آن در عدم تمرکز صرافی است؛ یعنی فرد خاصی صاحب صرافی نیست و صرافی متعلق به همه کاربران آن است. همین نکته این صرافی را برای کاربران حوزه ارزهای دیجیتال بسیار جذاب کرده است. دارندگان ارز دیجیتال سوشی (Sushi) می‌توانند در مدیریت صرافی نقش داشته باشند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments