بهترین کیف پول ‌های دوج کوین (Dogecoin)

زمان مطالعه: 8 دقیقه

مقدمه

دوج کوین رمزارزی است که ماه گذشته بسیار خبرساز بوده و نوسانات قیمتی بالایی داشته است. توییت ایلان ماسک، مدیر شرکت تسلا، در این میان بی‌تأثیر نبوده است. اگر بخواهید دوج کوین را نگهداری کنید باید کیف پول مناسبی برای نگهداری این ارز دیجیتال داشته باشید. در این مطلب 9 نمونه از بهترین کیف پول های دوج کوین (Dogecoin) معرفی شده است.

دوج کوین چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

دوج کوین (Dogecoin) در سال 2013 ابتدا برای شوخی راه‌اندازی شد، اما در بازار ارز‌های دیجیتال به سرعت محبوبیت پیدا کرد. ارزش این ارز دیجیتال با هزاران کاربر و جامعه اینترنتی توانست رشد کند و از لحاظ حجم بازار به یکی از 25 ارز دیجیتال رده بالای دنیا تبدیل شود.

دوج کوین یک آلت کوین‌ است که برای دستیابی به جمعیتی بسیار گسترده‌تر از بیت کوین طراحی شده است. دیوید مارکوس (David Marcus) که توسعه‌دهنده دوج کوین است، بنا داشت علاوه بر این خصوصیت، دوج را سرگرم‌کننده نیز نگه دارد. هم‌اکنون دوج کوین (DOGE) به طور گسترده در پلت‌فرم‌هایی مثل توییتر و Reddit برای پرداخت انعام به کاربران دیگر برای کسب اطلاعات و پست‌های خنده‌دار، استفاده می‌شود.

چه چیزی باید از کیف پول دوج کوین بخواهید؟

قبل از اینکه از یک کیف پول دوج کوین استفاده کنید، باید چند نکته را در آن بررسی کنید. نکاتی مثل امنیت، قابلیت دسترسی، اعتبار ارائه‌دهندگان کیف پول و کارمزد تراکنش. پس از اینکه این معیار‌ها را بررسی کردید، می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

بهترین کیف پول‌ های دوج کوین در سال 2021

9 تا از بهترین کیف پول‌های دوج کوین در سال 2021 عبارت‌اند از:

لجر نانو اس (Ledger Nano S)، اکسودوس (Exodus)، والت دوج کوین (Dogecoin Wallet)، اتمیک والت (Atomic Wallet)، اج والت (Edge Wallet)، کوینومی (Coinomi)، ترزور (Trezor)، والت کاغذی دوج کوین (Dogecoin Paper Wallet)، گوردا والت (Guarda wallet)

در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام از این والت‌ها می‌پردازیم.

لجر نانو اس (Ledger Nano S)

بهترین کیف پول های دوج کوین

کیف پول لجر نانو مدل S یک کیف پول آفلاین سخت افزاری محبوب است و چندین ویژگی امنیتی دارد. اکثر کاربران حوزه ارزهای دیجیتال، استفاده از کیف‌های آفلاین را برای امنیت بیشتر آنها توصیه می‌کنند. راه‌اندازی این کیف پول خیلی ساده است و از چندین ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل کیف پول لجر نانو اس جزو محبوب‌ترین و بهترین کیف پول‌ های دوج کوین به شمار می‌رود. این کیف پول شبیه یک دستگاه USB کوچک است که کلید خصوصی را به صورت امن در خود نگه می‌دارد. والت لجر نانو اس یک صفحه نمایش OLED و یک دکمه دارد که با استفاده از آنها می‌توان تراکنش را به صورت دستی تأیید کرد.

برای دسترسی به لجر نانو اس روی این لینک کلیک کنید.

اکسودوس (Exodus)

اکسودوس یک کیف پول چند کوینی است که تعداد زیادی ارزهای دیجیتال را در خود نگه می‌دارد. اکسودوس یکی از بهترین کیف پول های دوج کوین است. پلتفرم آن به عنوان یکی از امن‌ترین پلت‌فرم‌ها برای دارایی‌های دیجیتال شناخته شده است. رابط کاربری آن ساده است و شما می‌توانید تمام ارزهای دیجیتال خود را در یک مکان نگهداری کنید و تراکنش‌های خود را از یک نرم‌افزار انجام دهید.

والت Exodus یک عبارت seed دارد که در صورت خراب شدن رایانه کاربر یا خراب شدن هارد دیسک وی، می‌تواند از آن برای بازیابی ارزهای خود استفاده کند. همچنین این کیف پول، سرویس‌های پشتیبانی خوبی برای مشتریان خود دارد. بنابراین می‌توان آن را یکی از بهترین کیف پول های Dogecoin نامید.

برای دسترسی به اکسودوس روی این لینک کلیک کنید.

والت دوج کوین (Dogecoin Wallet)

بهترین مکان برای نگهداری دوج کوین، کیف پول رایگان دوج کوین است. این کیف پول در پلت‌فرم‌های دسکتاپ مثل ویندوز، مک و لینوکس و همچنین برای سیستم عامل اندروید طراحی شده که مدیریت دوج کوین را بسیار راحت کرده است. به همین دلیل یکی از بهترین کیف پول های دوج کوین به حساب می‌آید.

برای دسترسی به کیف پول دوج کوین روی این لینک کلیک کنید.

والت اتمیک (Atomic Wallet)

کیف پول اتمیک یا اتمیک والت یکی از بهترین کیف پول های چند ارزی است که از بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، بیت کوین اس وی (BSV) و خیلی از ارزهای دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند. کیف پول اتمیک با استفاده از تمرکززدایی در فرآیند‌هایش به کاربران کمک می‌کند که ناشناس و امن بمانند. شما می‌توانید موجودی خود را به راحتی کنترل کنید یا به صورتی کارا توکن‌ها را مبادله نمایید. این کیف پول با سیستم عامل‌های مک، ویندوز، فدورا، آبانتا و دبین سازگار است.

برای دسترسی به کیف پول اتمیک اینجا را کلیک کنید.

والت اج (Edge wallet)

بهترین کیف پول های دوج کوین

کیف پول اج یکی از بهترین کیف پول های دوج کوین و یک والت چند ارزی است که حتی افراد مبتدی هم می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. شما می‌توانید در یک نرم افزار هم خرید و هم فروش و هم ترید ارزهای مختلف را انجام دهید. کیف پول اج بر حریم خصوصی و امنیت کاربر تمرکز زیادی دارد. بنابراین آنها همیشه روی لبه تکنولوژی کار می‌کنند تا کاربران با فقط یک پین یا آی دی بتوانند دسترسی امنی داشته باشند.

برای دسترسی به کیف پول اج روی این لینک کلیک کنید.

کوینومی (Coinomi)

کوینومی یکی از قدیمی‌ترین و بهترین کیف پول های دوج کوین است. والت کوینومی یک والت چند ارزی است که بیش از 2.5 میلیون کاربر به آن اعتماد کرده‌اند. این کیف پول یک کیف پول سلسله مراتبی است که از بیش از 125 بلاکچین و 1770 توکن پشتیبانی می‌کند و بالاترین استاندارد‌ها را برای امنیت و حریم خصوصی دارد. کیف پول کوینومی هیچ داده‌ای را از کاربران جمع‌آوری نمی‌کند، حتی آدرس IP کاربران برای حفظ حریم خصوصی آنها پنهان می‌ماند.

کوینومی یکی از اولین کیف پول‌هایی بود که سگویت (Segwit) را برای بیت کوین و 14 بلاکچین دیگر ارائه داد و کاربران می‌توانستند بین شبکه‌های سگویت مختلف یا فرمت آدرس‌های مختلف با کلیک یک دکمه جابه‌جا شوند. کاربران از کنترل کامل کارمزد‌ تراکنش‌ها و خروجی های خرج نشده تراکنش (UXTO)‌ خود درکوینومی لذت می‌برند. رابط کاربری آن به عنوان یکی از بصری‌ترین رابط‌های موجود در این حوزه شناخته می‌شود که هم برای کاربران مبتدی و هم برای کاربران پیشرفته مناسب است. کوینومی به بیش از 25 زبان ترجمه شده است و همچنین دارای 175 ارز فیات است.

برای دسترسی به کیف پول کوینومی روی این لینک کلیک کنید.

ترزور (Trezor)

کیف پول ترزور یک کیف پول سخت افزاری تقریباً ارزان است. این کیف پول سخت افزاری به دست SatoshiLab، شرکتی در جمهوری چک، ساخته شده است. ترزور و لجر دو تا از مطمئن‌ترین کیف پول های سخت افزاری هستند. علاوه بر دوج کوین، این کیف پول از 700 توکن دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. ترزور مانند کیف پول لجر نانو کلیدهای خصوصی کیف پول دوج کوین را روی خود دستگاه شما نگه می‌دارد و در نتیجه دستیابی به آن برای هکرها از طریق اتصالات آنلاین بسیار دشوار می‌شود. این کیف پول با پل ترزور (Trezor Bridge) ارتباط برقرار می‌کند که باعث می‌شود ارتباط بین دستگاه ترزور و مرورگر وب شما بسیار آسان شود. همین ویژگی آن را به یکی از بهترین کیف پول‌ های دوج کوین تبدیل کرده است.

برای دسترسی به کیف پول ترزور اینجا کلیک کنید.

والت کاغذی دوج کوین

کیف پول کاغذی چیزی جز یک کلید خصوصی که روی کاغذ پرینت شده است، نیست. کیف پول‌های کاغذی غالباً برای راحتی کار از کد‌های QR استفاده می‌کنند. جذاب‌ترین ویژگی کیف پول کاغذی این است که به اینترنت متصل نیست و امکان اینکه فردی کوین‌های شما را برباید خیلی کم است. همین ویژگی امنیت کیف پول کاغذی دوج کوین را افزایش می دهد.

برای دسترسی به کیف پول کاغذی دوج کوین اینجا کلیک کنید.

والت گواردا (Guarda Wallet)

 

کیف پول گواردا یکی از بهترین کیف پول‌های چند ارزی است که امکان ارسال، دریافت، مدیریت و ذخیره بیش از 45 بلاکچین و هزاران توکن را به کاربر می‌دهد.

این کیف پول، با ویژگی چندامضایی خود، امنیت و حریم خصوصی کامل را برای کاربران خود فراهم می‌کند. این کیف پول هیچ گونه اطلاعات شخصی کاربران را نگهداری نمی‌کند بلکه به جای آن داده‌ها را رمزگذاری می‌کند و روی دستگاه کاربر نگه می‌دارد.

کار کردن با این کیف پول بسیار آسان است و رابط‌های کاربری موبایل، دسکتاپ و وب دارد. کیف پول گوادرا گزینه صرافی و استیکینگ نیز دارد.

برای دسترسی به کیف پول گوادرا اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

دوجی کوینی که با هدف شوخی و سرگرمی تولید و معرفی شد، حالا بسیار ارزشمند شده و به جمع 20 رمزارز برتر بازار راه پیدا کرده است. تب خرید دوج کوین در ماه گذشته بسیار بالا گرفت و همین باعث رشد قیمت آن گردید. از این رو در این مقاله، نه تا از بهترین کیف پول های دوج کوین را به شما همراهان رمزارز نیوز معرفی کردیم.

یک نکته مهم را همیشه به یاد داشته باشید: قبل از وارد شدن به بازار رمزارزها، حتماً درباره آنها بررسی و تحقیق کنید و برای بار اول با سرمایه اندک وارد شوید. بازار رمزارزها، بازار پرنوسانی است و احتمال سود و زیان، هر دو، وجود دارد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

با سلام
تمام کیف پول های ذکر شده قابل استفاده هستند ولی من جدیدا یک کیف پول ایرانی به اسم www. kifpool .me پیدا کردم که علاوه بر ایرانی بودنشون تمام این خدمات رو ارائه میدن و خواستم اونو به بقیه هم معرفی کنم

با سلام در استفاده از این کیف پول ها باید مراقب بود و از معتبر بودن اون مطمین بشید.