آموزش کیف پول اتمیک Atomic Wallet + ویدئو

زمان مطالعه: 9 دقیقه

کیف پول atomic wallet در سال 2017 توسط کنستانتین گلادیچ، مدیر اجرایی ارشد فعلی آن و بنیانگذار و مدیر عامل صرافی Changelly تأسیس شد. کیف پول اتمیک والت نام خود را از مکانیسم داخلی موجود در این کیف پول، که در واقع مبادلات اتمی را تسهیل می‌کند، گرفته است. علاوه بر این، سازگاری کیف پول Atomic Wallet با سیستم عامل‌های ویندوز، Mac OS، اوبونتو، فدورا و دبیان، استفاده از آن را در دستگاه‌های مختلف آسان می‌کند.

این کیف پول ترکیبی از کارایی و سادگی است. به گونه‌ای طراحی شده است که هر کاربری با هر سطحی از آشنایی با دنیای ارزهای دیجیتال بتواند از آن استفاده کند. اگر شما هم علاقمند به پیگیری قیمت بیت کوین هستید و می­‌خواهید یک کیف پول مناسب برای ذخیره ارز دیجیتال خود انتخاب کنید، کیف پول اتمیک یکی از گزینه‌­های مطرح برای شماست.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع
کیف‌ پول اتمیک (Atomic Wallet)
ارز بیش از 500 کوین و توکن
پلتفرم
امنیت
افزودن توکن اختصاصی دارد
تایید دو مرحله‌ای ندارد
رابط کاربری متوسط
صرافی داخلی دارد
وب سایت atomicwallet

ویژگی‌های کیف پول Atomic wallet

مهم‌ترین ویژگی‌ کیف پول Atomic wallet، مبادلات اتمی یا Atomic Swaps است. نام این کیف پول نیز از همین ویژگی گرفته شده است. مفهوم مبادلات اتمی اینگونه است که با استفاده از این قابلیتِ غیرمتمرکز، دیگر نیازی به استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال برای مبادله‌ی کوین‌ها و توکن‌های مختلف نیست و کیف پول رمزارز شما همان قابلیت‌های صرافی را دارد و به راحتی می‌توانید مبادلات رمزارزها را در کیف پول خود انجام دهید. البته تاکنون بطور کامل از این ظرفیت استفاده نشده است و فاصله زیادی تا تحقق کامل این امر باقی مانده است، لذا پیشرفت این ویژگی می‌تواند تحول بزرگی در بازار رمزارزها ایجاد کند. رابط کاربری ساده‌ و کاربر پسند از دیگر ویژگی‌های کیف پول Atomic wallet است.

ویدئو آموزش ساخت کیف پول اتمیک

حتما ببینید: لیست کیف پول های ارز

کیف پول atomic wallet

علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان پشتیبانی کیف پول Atomic wallet از بیش از 500 کوین و توکن مختلف را یک مورد مثبت و کاربردی دانست. از این میان می‌توان به بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل، دوج کوین، دیجی بایت، زیکش، بیت کوین کش، تتر، ایاس، استلار، کاردانو، ترون، نئو، تزوس، بَت و … اشاره کرد. همچنین این کیف پول از تمام توکن‌های ERC-20 که بر بستر اتریوم هستند نیز پشتیبانی می‌کند.

کیف پول atomic wallet

کارمزد کیف پول Atomic wallet

به طور کلی استفاده از این کیف پول رایگان است. اما برای استفاده از برخی امکانات آن مانند خرید رمزارز با کارت اعتباری و معاملات همتا به همتا باید کارمزد پرداخت کرد.

خرید ارز دیجیتال با استفاده از کارت اعتباری 7% و حداقل به میزان 10 دلار کارمزد دارد. خرید رمزازرها از طریق کیف پول Atomic wallet به وسیله کارت‌های اعتباری بسیار آسان است، اما روش‌های کم‌هزینه‌تری هم وجود دارد. معاملات داخلی کیف پول، کارمزدهای مختلفی دارد و کارمزد سواَپ (Swap) بسیار کم است و کارمزد معاملات در بازار اصلی بر اساس داده‌های Coinmarketcap تعیین می­‌شود.

مراحل نصب و راه اندازی کیف پول اتمیک اندروید و دسکتاپ

با مراجعه به سایت رسمی اتمیک والت می­‌توانید نسخه مورد نظر کیف پول‌تان را دانلود کنید. کیف پول Atomic wallet سیستم عامل‌های اندروید، ویندوز، Mac OS، اوبونتو، فدورا و دبیان را پشتیبانی می‌کند.

پس از دانلود برنامه در صفحه اول می­‌توانید یک والت جدید بسازید یا والت قبلی‌تان را ریکاوری کنید. برای ساخت کیف پول جدید روی گزینه NEW WALLET کلیک کنید.

سپس یک رمز عبور مناسب و با امنیت بالا تعیین کنید.

کیف پول atomic wallet

در آخر هم عبارت بازیابی 12 کلمه­‌ای که نمایش داده می‌شود را روی کاغذ یادداشت یا پرینت کرده و در جای امنی نگهداری کنید. عبارت بازیابی، ساده‌ترین راه برای پشتیبان‌ (بک‌آپ) گرفتن و بازیابی کیف پول‌ ارز دیجیتال است. این عبارت بازیابی در صورت فراموشی رمز عبور برای بازکردن کیف پول استفاده می‌شود. اکثر کیف پول‌های پیشرو به کاربران اجازه می‌دهند وجوه خود را با یک عبارت بازیابی دوباره به دست آورند، البته به این شرط که این عبارت بازیابی را به‌درستی ثبت کرده باشند.

در این مرحله نصب کیف پول اتمیک والت به اتمام می‌رسد و می‌توانید از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنید.

مراحل نصب و راه اندازی کیف پول Atomic wallet بر روی تلفن همراه و سیستم عامل اندروید مشابه نصب آن بر روی ویندوز می‌باشد و می‌توانید تصاویر 3 مرحله نصب کیف پول Atomic wallet بر روی اندروید را در تصویر زیر به صورت کامل مشاهده کنید.

آموزش ارسال و دریافت رمزارزها در کیف پول Atomic wallet

به منظور ارسال یا دریافت رمزارز با استفاده از کیف پول Atomic Wallet ، در قسمت wallet از منوی سمت چپ، از لیست نمایش داده شده، ارز دیجیتالی که می‌خواهید ارسال یا دریافت کنید را انتخاب کنید. به عنوان مثال در اینجا ما بیت کوین را انتخاب می‌کنیم.

با کلیک روی رمزارز مورد نظر، صفحه رمزارز مورد نظر شما باز می‌شود و شما می‌توانید موجودی رمزارز، نمودار تغییرات قیمت و تراکنش‌های قبلی انجام شده خود را در آن را مشاهده کنید و در بالای صفحه گزینه‌های ارسال (Send) و دریافت (Receive) وجود دارد که از طریق آن می‌توانید اقدام به ارسال یا دریافت رمزارز مورد نظر نمایید.

جهت ارسال رمزارز گزینه Send را بزنید. سپس از شما خواسته می‌شود تا جزئیات مربوط به ارسال را وارد کنید. آدرس مقصد و مقدار رمزارزی که قرار است بفرستید را وارد کرده و بعد از چک کردن دوباره جزئیات، Send را انتخاب کنید.

برای دریافت ارز دیجیتال، ارزی که قرار است دریافت کنید را انتخاب کرده و گزینه Receive را بزنید تا صفحه زیر باز شود. آدرس کیف پول Atomic wallet خود را مشاهده می‌کنید که می‌توانید این آدرس را برای شخصی که قرار است از وی ارز دیجیتال دریافت کنید، ارسال کنید.

بعد از تائید انتقال وجه از سوی طرف مقابل، جهت تائید دریافت باید حدود 30 دقیقه صبر کنید، سپس موجودی بیت کوین را چک کنید و یا می‌توانید آدرس تراکنش را از طرف مقابل دریافت کنید و داخل اکسپلورر بلاکچین مورد نظر خود، تراکنش را پیگیری نمایید.

آموزش تبدیل ارز‌های دیجیتال در کیف پول Atomic wallet

می‌توانید از صرافی داخل این برنامه برای تبدیل رمزارزها استفاده کنید. با استفاده از این بخش می‌توانید تبدیل سریع و آسان رمزارزها به یکدیگر را انجام دهید. برای این کار کافیست تا از منو سمت راست گزینه Exchange را انتخاب کنید. سپس رمزارزهای موردنظر خود را انتخاب و در قسمت اول رمزارزی که موجود دارید را انتخاب کنید و در قسمت دوم رمزارزی که می‌خواهید به آن تبدیل شود را انتخاب نمایید. در پایین صفحه می‌توانید نرخ تبدیل را مشاهده نموده و در نهایت گزینه Exchange را بزنید تا سریع و آسان رمزارز شما تبدیل شود.

سرمایه گذاری در کیف پول Atomic wallet

از قابلیت‌های کیف پول Atomic wallet ویژگی سرمایه گذاری یا استیکینگ این کیف پول است. به این معنی که شما با نگهداری رمزارزهای ذکر شده در تصویر زیر می‌توانید ارز دیجیتال رایگان بدست آورید. فقط کافیست که وارد بخش Staking کیف پول Atomic wallet شوید تا موجودی رمزارزهای مشمول سود سالیانه و مقدار سود را مشاهده کنید.

مثلا با نگهداری رمزارز کازماس (Atom) سالیانه 10%، تزوس (XTZ) سالانه 7% و با نگهداری توکن اتومیک والت (AWC) سالانه 20% سود به دست می‌آورید. البته برای ایردراپ‌ها باید حداقل 100 توکن داشته باشید.

آموزش خرید ارز‌های دیجیتال در کیف پول Atomic wallet

به منظور خرید رمزارزها در کیف پول Atomic wallet کافیست وارد بخش Buy Crypto در کیف پول خود شوید. سپس در قسمت اول ارز موردنظر خود را برای پرداخت انتخاب نموده و در قسمت دوم رمزارز موردنظر برای خرید را انتخاب نمایید.

برای خرید رمزارزها از طریق ارز فیات کارمزد 5% در نظر گرفته شده است که حداقل کارمزد 10 دلار می‌باشد. می‌توانید از طریق کارت‌های اعتباری بین المللی خرید خود را به آسانی انجام دهید. طبیعتا متوجه خواهید شد که کارمزد خرید این کیف پول کمی بالاست که کاملا طبیعی است. زیرا کیف پول­ ها اکثرا بصورت تخصصی در زمینه خرید و فروش وارد نمی­‌شوند. در نتیجه کارمزد خرید بالایی دارند. چنانچه قصد سرمایه گذاری دارید و می‌­توانید برای خرید ارز به صرافی مناسب مراجعه نمایید، خرید ارز دیجیتال را از صرافی انجام دهید و برای نگهداری آن از کیف پول­ هایی مانند اتمیک استفاده نمایید. می‌­توانید برای خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود به مقاله بهترین صرافی‌­های ارز دیجیتال سری بزنید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

کیف پول atomic wallet

سخن پایانی

البته برخی کارشناسان انتقاداتی به کیفیت نرم افزار اندروید کیف پول اتمیک والت وارد می­‌دانند که احتمالا در آپدیت­‌های جدید، این موارد حل خواهد شد. اما کیف پول اتمیک برای حفظ امنیت وجوه شما ویژگی‌های امنیتی نسبتا بالایی دارد. قابلیت عدم نیاز به اتصال به یک سرور در این کیف پول، باعث می‌شود که به فرایند ثبت نام توسط کاربر نیازی نباشد. به این ترتیب، این کیف پول هیچ گونه اطلاعات شخصی حساسی را ذخیره نمی‌کند و برای تسهیل معاملات، به شخص ثالثی نیاز ندارد. این ویژگی‌ها باعث افزایش امنیت کیف پول Atomic wallet می‌شود. این کیف پول یک کیف پول چندگانه ارز دیجیتال است که برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده است.

این کیف پول از فناوری BitTorrent برای دفاتر توزیع شده و از فناوری اتمی (atomic) برای انجام تبادل بین زنجیره‌های بلاکچین مختلف بدون نیاز به صرافی استفاده کرده و از بیش از 300 رمزارز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها سبب شده که کیف پول Atomic wallet همواره در فهرست محبوبترین کیف پول‌های ارز دیجیتال قرار گیرد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

167 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام من میخوام ارز بی بی دوج کوین از صرافی کوینکس به کیف پول اتمیک ولت انتقال بدم بی بی دوج کوین رو به تتر trc20 تبدیل کنم انتقال بدم به اتمیک ولت بعد تتر trc20 رو در کیف پول اتمیک ولت به بی بی دوج کوین تبدیل کنم یا ارز بی بی دوج کوین رو میتونم بدون تبدیل به ارز تتر trc20 انتقال بدم به اتمیک ولت

سلام.بررسی بفرمائید ارز مورد نظر در ولت پشتیبانی می شود یا خیر.

سلام من از نوبیتکس به ولت اتمیک تتر واریز کردم trx هستش الان میخام به صرافی انتقال بدم میگه ١٠ ترون میخام راهی نداره بدون نیاز به ترون انتقال صورت بگیره؟

برای انتقال ارز از کیف پول، نیاز به داشتن ارز پایه شبکه جهت پرداخت کارمزد به وسیله آن است. در غیر این صورت تراکنش انجام نمیشود.
به عنوان مثال برای انتقال تتر روی شبکه TRC20 نیاز به داشتن ارز TRX روی همان شبکه برای پرداخت کارمزد انتقال است.

سلام از اتمیک ارز وینک به رمزینکس بخوام انتقال بدم چه شبکه ایی باید انتخاب کنم

سلام اگر منظورتون رمزارز وینک لینک هست هم روی شبکه ترون و هم شبکه bep20 قابل انتقال هست

سلام از اتمیک میخوام ریپل انتقال بدم به صرافی ارور میده، نمیدونم چی میگه. هم آدرس درست زدم هم تگ.بروزرسانی هم انجام دادم
این پیغامو میده
Block Explorer is currently
unavailable

سلام روی چه شبکه ای ؟

ممنون از پاسخگویی شما
ولی توی اون پیچی که این سایت معرفی کرده بود نتیجه سرمایه گذاری ها رو مرتب میذاره

با سلام و وقت بخیر
من حدود یک ماه پیش تقریبا ۲۲۰ دلار از طریق اتمیک ولت( به صورت دوج کوین) به سایت ریکوین ماینر انتقال دادم برای سرمایه گذاری
ولی برام هیچ پلنی فعال نشده
میشه لطفا راهنمایی کنید منو؟
ممنون از لطفتون

سلام این سایت اسکم هست

سلام و خسته نباشید
میخواستم ببینم برای هولد بی بی دوج و کیشو و یو اف اُ از چه کیف پولی استفاده کنم آیا روی اتومیک می‌شود انتقال داد غیر از متاماسک و تراس والت کیف پول دیگری واسه هولد این ارزها هست یا نه

سلام فقط کیف پول های متامسک و تراست ولت این ارز رو پشتیبانی می کنند

سلام وقت بخیر مقداری زلیکا استیک کردم خارج نمیشه میشه کمک کنید ریوارد کلیم میکنم ولی خارج نمیشه

سلام خدمت شما
کجا استیک کردین ؟

اتمیک ولت تو قسمت کارمزد که متغیره گذاشتم رو پایین ترین کارمزد و در انتها میزنه موفقیت آمیز ولی از استیک خارج نمیشه؟

از استیک خارج نمیشه یا پاداشتون رو نمیده؟

هر دو هم پاداش نمیده هم از استیک خارج نمیشه!

مدت زمان استیک تموم شده ؟ یعنی زمانی که انتخاب کردین که پول شما استیک بشه ؟ و اینکه طول دوره فریز دارایی چقدر بوده ؟

Unstake کنی ۱۵ روز طول میکشه تا آزاد بشه

با سلام تعدادی تتر در کیف پول اتمیک دارم که می خوام ۱۰ تاش رو کاردانو بخرم چطور این کار رو انجام بدم؟

سلام خدمت شما . تتر شما روی کدوم شبکه هست ؟ اگر روی TRC20 باشه می تونید سواپ کنید به کاردانو باید حداقل ۱۲ تتر داشته باشید که یک تتر هم کارمزد بر می داره. اما اگر تتر شما روی شبکه ERC20 باشه حدود ۴۲ تتر کارمزد باید پرداخت کنید.

سلام ، یه سوال داشتم
من در کیف پول ارز awc رو حدود ۴۵ روز هست استیک کردم و الان از استیک در آوردم ، سوالم اینه که چگونه میتوانم به ارزهای دیگه تبدیل کنم ،جایی برای اکسچنج وجود ندارد فقط میشه ارسال کرد
البته به ارز bnb ارسال زدم ولی به اون ارزم نیامده
ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

سلام می تونید تبدیلش کنید. این مقاله رو مطالعه کنید:
https://support.atomicwallet.io/article/167-where-to-exchange-your-awc

سلام من مقداری ترون جابجا کردم متاسفانه ناپدید شدن انتقال پیدا نکرده تمام راهها هم رفتم لطف پیگیری کنید

سلام مبدا و مقصد تراکنشتون کجا بوده و چه مقدار ؟

سلام من مقداری لایت کوین دارم که میخواهم انتقال بدم به یه کیف پول اتومیک دیگه
وقتی دوی send میزنم میگه کد ترنسفر لایت کوینتون رو وارد کنید لطفا راهنمایی کنید

سلام دقیقا متن خطا رو بنویسید

سلام . من توی کیف پول اتمیک خودم مقداری تتر بر بستر ترون دارم . وقتی میخوام send کنم حدودا معادل ۲۰ تتر کارمزد انتقال میشه . چرا اینقدر زیاد . تو تراست ولت ۱ دلار هم نمیشه .

سلام روز بخیر
ممکنه اون لحظه بخاطر شلوغی و ترافیک شبکه مقدار کارمزد زیاد بوده
اما کلا کیف پول اتمیک یکم مشکل داره! از وی پی ان استفاده کنین و دوباره مجدد امتحان کنین

سلام من مقداری تتر trc20 تو کیف پول اتمیک دارم خاستم تبدیل کنم ب bnb ترون هم برا کارمزدش داشتم ترون رو از حسابم کم کرد ولی هیچی تغییر نکرد بازم امتحان کردم دوباره ترونم رو کم کرد برا کارمزد بازم هیچی عوض نشد هنوزم همون تتر رو دارم میشه راهنماییم کنین

سلام وقت و بخیر، من مقداری اتر داخل اتمیک داشتم که میخواستم به نوبیتکس انتقال بدم، چون اتریوم برای کارمزد میخواست مقداری اتریوم داخل اتمیک واریز کردم، ولی باز اون مقادیری که به صورت دیفالت لازم بود نشد. من برای انتقال سریعتر gas fee را یه کم لیمیت کردم و بعد ارسال کردم. انجام شد و موجودی الان روی اتمیک صفره ولی در نوبیتکس هنوز وارد نشده. میشه راهنمایی کنید.

سلام . چون کارمزد تراکنش رو کم کردید زمان می بره تا وارد حسابتون بشه باید صبر کنید.

سلام خسته نباشید من میخواهم از کیف پول اتمیک تتر انتقال بدم کارمزداتریوم میخواد و من اتریوم در کیف پول ندارم میشه راهنمایی کنید چکار کنم

سلام . به کجا می خواهید انتقال بدید ؟ اگر میشه که روی ترون انتقال بدید . اگر نمیشه باید حتما اتریوم داشته باشید

سلام من مقداری اتریوم کلاسیک روی شبکه bep20 خریدم ولی ب حسابم نیومد ب پشتیبانی ایمیل زدم و گفتن روی متامسک بازیابی کنم .من این کارو کردم دو کلمه عبور اتومیک رو دادم متامسک.شبکه رو گذاشتم روی بایننس اسمارت چین و توکن etc رو اضافه کردم ولی بازم موجودی رو صفر نشون میده.با فیلترشکنم بارها وارد شدم بازم صفره.میشه کمکم کنید؟ کجای کارم میتونه اشتباه باشه؟

اتریوم کلاسیک هایی که خریدین رو به آدرس چه کیف پولی زدین؟ اتمیک؟

ادرس کیف پول اتمیک بود ولی روی شبکه BEp20 .به اتومیک ایمیل زدم گف روی متامسک بازیابی کنید؛ کردم و شبکه BSC رو بالا اوردم توکن etc هم اضافه کردم ولی موجودی صفره

دوستان به من گفتن اگ بازیابی کنم و ۱۲ کلمه رو به متامسک بدم ادرس کیف پول اتریوم کلاسیک توی هردو ولت یکی میشه ولی نشد،اشتباه کارم کجا میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنید.ممنونم

روی گزینه import token کلیک کنید و smart contract اتریوم کلاسیک و سایر اطلاعاتی که می خواد رو وارد کنید.

همرو وارد کردم.توکن اتریوم کلاسیک رو اوردم روی صفحه.ولی جلوش زده صفر‌.واقعا نمیدونم دیگ چیکار کنم😐

سلام من حدود ۴۰ تا تتر در اتمیک دارم که برای انتقال حدود ۶۰ تا تتر میخواد .میخواستم ببینم هیچ راهی برای انتقال وجود نداره و فقط بر بستر شبکه erc20 باید انتقال بدم.

تتر بر بستر ترون در کیف پول اتمیک به صورت trx-usdt نمایش داده شده

سلام من مقداری تتر از صرافی نوبیتکس انتقال دادم اتمیک ک هگز بگیرم حالا کارمزد TRXمیخاد چیکار کنم؟

سلام مقدار کمی ترون هم به اتمیک تون انتقال بدید.

سلام وقت بخیر من از اتمیک والت مقداری اتریوم خریدم، حالا می خوام بفروشم مراحل که میرم پیغام Insufficient funds (بودجه ناکافی) میده و اجازه مرحله آخر رو بهم نمیده. ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام به علت کارمزد بالای اتریوم احتمالا موجودیتون نمی رسه .

سلام
بلخشيد من دات زدم ب اتميك ولت كلا صفر ميزنه موجودي رو

سلام احتمالا مشکل از فیلتر شکنتون هست

سلام
وقت بخیر
من ارز کاردانو خریدم،ولی کیف پولم موجودیشو نشون نمیده
یعنی تراکانشا بالا نمیاد، با هر وی پی ان هم باز کردم باز نشون نمیده.
از صرافی هم ک پیگیری کردم منتقل شده ولی کیف پول نشونش نمیده.
میشه لطف کنین بفرمایین با چه وی پی انی کانکت شم ک نشونش بده؟؟

سلام وقت بخیر میتونین از وی پی ان هایی مثل نورد وی پی ان استفاده کنین

با سلام خسته نباشید من چهار روز هستش که ارز شیبا خریداری کردم و کیف پولم اتمیک والت هستش این چند روزه هیچ موجودی در صفحه کیف پولم نشون نمیده میخواستم ببینم علت چی هستش حتی خواستم بفروشم صرافی ازم لینک ارسال ، آدرس والت و شناسه ارسال Txidلطفا راهنمایم کنید که موجودیم تو کیف پول ببینم یا بتونم بفروشم

سلام Txid تون رو بدید بررسی کنیم

0xf38300d4803a055e88215dd10cc66f80fc7db6872e02f757a4610833131489d سلام بفرمایید اینم Tixd

اگر فقط مشکل نمایش موجودی دارین یک بار با فیلتر شکن امتحان کنین شاید ایراد از کانکت شدن کیف پولتون باشه

فیلتر شکن هم روشن کردم بازم چیزی معلوم نیست اخه میخوام بفروشم هم نمیشه لینک ارسال میخواد

با VPN های مختلف امتحان کنید

سلام واسه انتقال تتر ارور میده میگه باید کارمزد رو پرداخت کنی؟ چیکار باید بکنم؟

سلام شما باید از ارزی که روی شبکه اش برداشت میزنید ، مقداری موجودی داشته باشید که کارمزد ارسال رو از اون کم کنه
مثلا برای ارسال Tether trc20 باید مقداری ترون داشته باشید

سلام
من حواسم نبود، هرچی کاردانو داشتم چنج کردم به چیلیز، حدود ۴۰ دلار کارمزد ازم کم کرد!
حالا هم برای چنج یا انتقال چیلیز روی شبکه اتریوم، تقریبا همون قدر کارمزد میخواد، راه دیگه ای وجود نداره با کارمزد کم انتقال بدم؟

سلام ارزتون داخل صرافی هست یا کیف پول ؟

سلام حدود دوهفتس از اتمیک نمیتونم از ورج رو انتقال بدم و ارور های مسخره مثل به روزرسانی و وی پی ان میده

سلام ایاکارشناس ایرانی داره من باهاش تماس بگیرم مشکلم روبگم

سلام فکر نمی کنیم که کارشناس فارسی زبان داشته باشه شما باید با زبان انگلیسی مشکلتون رو بگید.

سلام من گوشی روعوض کردم کیف پول اتمیک با۱۲کلمه قبلی بازیابی کردم ۱۳۹تا کاردانوداشتم بالانمیادحدود۱۰۰ایمیل به پشتیبانی زدم ولی گمراه کننده جواب میده

سلام کیف پول اتمیک تون رو یکبار حذف کنید دوباره نصب کنید و کلمات بازیابی رو بزنید احتمالا درست بشه . اگر درست نشد باید با پشتیبانی صحبت کنید.

سلام ممنون بابت اطلاعات مفیدتون
من مقداری تتر بر بستر اتریوم در اتمیک دارم می خوام به بیت تبدیل کنم برای کارمزد اتریوم می خواهد و کلا تبدیل و نقل و انتقال بر پایه اتر مبلغش بالاست
ااااااایا راهی وجود دارد که تتر داخل اتمیک را بسترش رو به ترون تغییر دهم البته بدون خارج کردن از کیف پول.
چون بخوام به صرافی انتقال بدم اول باید اتر داخل کیف پول بریزم که ۳۸ دلار کارمزد می خواهد و برای خارج کردن از کیف پول به صرافی دوباره حداقل ۲۵ دلار کارمزد میخواهد

سلام داخل اتمیک چرا نمیشه ارز solرو تبدیل کنم میشه راهنمایی کنید

قصد تبدیل به چه رمزارزی رو دارین؟

سلام چگونه با پشتیبانی کیف پول اتمیک تماس برقرار کنم راهنمایی لطفا سه روزه ارز پولکادات میخوام بفروشم به بیت برگ فرستاده نمیشه

سلام رمز ازر نیوز عزیز

من تعداد ۱۰۰متیک دو هفته پیش ارسال کردم اتمیک از صرافی خارج شده ولی ب اتمیک نرسیده. کوین مارکت هم پیگیر شدم لینک ادرس زدم هیچی نیومد میشه شما کمک کنین

اقا مشکلت حل شد؟

سلام کیف پول اتمیک از چه شبکه هایی پشتیبانی میکنه

سلام. در کیف اتومیک والت جدیدا برای انتقال یا تبدیل از من فی Eth می خواهد چه کنم؟

سلام برای ارزهای روی شبکه اتریوم به عنوان کارمزد باید اتریوم داشته باشین

سلام برای انتقال اتریوم از باینانس به کیف اتمیک باید چه شبکه ای را انتخاب کنم ؟ (erc20 یا BEP20)

سلام erc20

سلام . من مقداری تتر بر روش شبکه ترون trc20 در والت دارم . حالا که میخام منتقل کنم به صرافی coinex کار انتقال انجام نمیشه . در صورتی که مبلغ هم بیشتر از ۱۰ تتر در صورتی که خودش زده حداقل انتقال ۱.۱ تتر . ممکنه لطفا منو راهنمایی کنید؟
یعنی کارگزاری coinex تتر روی ترون نمیخونه؟

مقداری ترون داخل کیف پولتون برای کارمزد داشته باشین

سلام
من ۳۰تا matic از بایننس به اتمیک برپایه شبکه bep20 انتقال دادم ولی نمیدونستم که اتمیک از bep20 پشتیبانی نمیکنه تو بایننس کامپلت شده ولی تو اتمیک نیومده
چیکار کنم که برگردونمش

کیف پولتون رو روی کیف پول تراست بازیابی کنین

چجوری؟میشه بیشتر توضیح بدین لطفا…من تازه واردم

کیف پول تراست رو نصب کنین و عبارات بازیابی که از این کیف پول دارین رو اونجا وارد کنین. میتونین از مقالات مربوط به این موضوع که داخل سایت هست هم استفاده کنین

دوست عزیز تونستین بازیابی کنید روی ولت تراست؟

دقیقا منم همین مشکل رو دارم سه تا ارز از شبکه bep20 انتقال دادم به اتمیک برداشت انجام شده ولی به کیف پول اتمیک واریز نشده….شما مشکلتون حل شد؟میشه راهنمایی کنید؟لطفا

لطفا اگ تونستین مشکلتونو حل کنید به منم توضیح بدید منم همین اشتباهو کردم.ممنون میشم🙏

تو کیف پول اتمیک وقتی میخام پولکادات انتقال بدم میگه باید یک DOT تو کیف پولت داشته باشی دیگه نمیدونم اونو به عنوان کارمزد میخاد یا اینکه منظورش اینکه کمتر از یک دات انتقال نمیده. حتی برای ارز ریپل هم میگه ۲۰ تا ریپل باید تو کیف پولت باشه ممنون اگه راهنمایی کنید. در ضمن ارز دات رو روی کدوم شبکه باید انتقال بدیم به اتمیک

سلام باید مقداری رو برای کارمزد داشته باشین.
در مورد ریپل هم اولین باری که از کیف پول ریپل استفاده میکنین ۲۰ تارو نگه میداره و اجازه برداشت و انتقال اون ۲۰ تا رو بهتون نمیده

دوستان سلام . افرادی که اتمیک ولتشون مشکل داره یا باز نمیشه یا هنگه . به ادرس جدید که خود پشتبانی داده برن و ورزن جدید را دانلود و نصب کنن درست میشه . این پیام خود پشتیبانی است که به من داده .
ابتدا ورزن قدیمی را از حافظه سیستم پاک کنید .

من چند وقت پیش یه مقدار تتر روی شبکه ترون یا همون trx20 انتفال دادم ولی موجودی توی کیفم نشون نمی‌داد با این که توی history تاریخچه نشون می‌داد که منتقل شده بعد از چندین بار ارتباط با پشتیبانی اونا گفتن یه کم ترون به کیفت انتقال بده تا درست بشه وموجودی تتر ها درست بشه بعد از اینکه این کارو کردم دیدم ترون هارو هم نشون نمیده خلاصه دوباره با پشتیبانی که اینجوری شده و اونا گفتن نسخه ویندوز رو روی کامپیوتر یا لپ تاب نصب کن و با فیلتر شکن بازش کن این کار رو که کردم درست شد و هم ترون و هم تتر هامو نشون داد

سلام من پولکادوت رو به تتر و تتر رو به شیبا چنج کردم ولی جدا از اینکه خیییلی کارمزد کم کرد دیدم ۶هزارم اتریوم هم ازم کم شده. چرااا واقعا

سلام. تبدیل رمز ارزها در والت ها، شامل کارمزد خیلی زیادی میشه. باید ارزهاتون رو به صرافیها ببرید، تبدیل کنید و برگردونید به والت

با سلام
دوستان کیف اتمیک من چند روزه باز نمیشه . رمز های ورودی درسته و وارد میشه اون نوار سبز رنگ هم تا نزدیک به آخر میره و همونجا وامیسته و دیگه باز نمیشه
آنتی ویروس اصولا چنین مشکلی بوجود میاره که اونم من ندارم
کسی علتش را میدونه . ممنون

با سلام
دوستان کیف اتمیک من چند روزه باز نمیشه . رمز های ورودی درسته و وارد میشه اون نوار سبز رنگ هم تا نزدیک به آخر میره و همونجا وامیسته و دیگه باز نمیشه
آنتی ویروس اصولا چنین مشکلی بوجود میاره که اونم من ندارم
کسی علتش را میدونه . ممنون

چرا در کیف پول من AVVE قابل exchange نیست؟

سلام دوستان. یه سوال؟
شبکه انتقال کیف پول بر بستر چه درگاهی است؟ یعنی بستر آن موقع نقل و انتقال دیده نمی شود؟ کسی میتونه کمکم بکنه؟

راه حلش چیه یعنی سهام پرید

من ارزهای chz.wink.band.dot.sand.ankr.avax.ncashرا دارم‌ میخواستم انتقال بدم ب کیف پول اتمیک آیا این ارزها را ساپورت میکنه؟؟؟

سلام
میتونین داخل سایتش لیست ارزهایی که پشتیبانی میکنه رو ببینین

سلام میخاستم مقداری ارز وینک از اتمیک به صرافی رمزینکس انتقال بدم آدرس کیف پول رمزینکس وینک رو وارد میکنم خطا میزنه ترون هم برای کارمزد دارم میشه راهنمایی کنید

سلام دقیقا چه خطایی میده؟

Invalid adrees

احتمالا شبکه کیف پولتون با شبکه صرافی مقصد متفاوته و نمیتونید ارسال کنید

خوب باید چکار کنم

شبکه وینک تو رمزینکس زدهBEP2

خب BEP2 شبکه بایننسه، شما دارین رو شبکه ترون منتقل میکنین

البته رمزینکس یک کد تگ هم داده که وارد کنیم هنگام ارسال که من کادری برا نوشتنش ندیدم تو اتمیک

سلام بنده ۱۰۰ تا usdt trc20 در کیف پول اتمیکم دارم، میخواستم این پول رو انقال بدم به یه نفر دیگه، میزنه شما حداقل به ۰.۱ TRX نیاز دارین تا بتونین این ۱۰۰ تتر رو برداشت کنین، حالا اومدم مقدار کمی ترون بریزم به والت اتمیک که کارمزد رو از این ترون کم کنه، زده حداقل ترونی که میتونی واریز کنی به حساب اتمیک ۵۰۰ تاست،
سوالم اینه که من چجوری میتونم این ۱۰۰ تا تتر رو اتمیک بردارم؟
الان این ۱۰۰ تا تتر اونجا گیر کرده، میترسم ۵۰۰ تا ترون بریزم به حساب اتمیک، بعد نتونم نه تترها رو بردارم و نه ترون ها رو، و اوضاع بدتر شه
ممنون میشم منو راهنمایی کنین

شما نیاز به مقداری ترون برای پرداخت کارمزد شبکه دارین. باید یک مقدار ترون به کیف پولتون واریز کنین تا بتونین برداشت رو انجام بدین

سلام رمز ازر نیوز عزیز

من تعداد ۱۰۰متیک دو هفته پیش ارسال کردم اتمیک از صرافی خارج شده ولی ب اتمیک نرسیده. کوین مارکت هم پیگیر شدم لینک ادرس زدم هیچی نیومد میشه شما کمک کنین

شبکه ها و آدرس رو به درستی انتخاب کرده بودین؟

نمیدونم . ارز متیک با شبکه خود متیک ارسال کردم . اگه اشتباه باشه چی میشه

باید آدرس تراکنشتون رو به پشتیبانی کیف پول مقصد بفرستین و ازشون بخواین که پیگیری کنن

فرستادم . اینو الان فرستاده چیکار کنم

فرستادم. لطفا نگران نباشید ، وجوه شما از بین نمی رود ، اما برای بازیابی آنها به اقدامات بیشتری نیاز خواهید داشت. شما باید کلیدهای خصوصی ETH خود را به کیف پول Metamask وارد کنید.
در اینجا یک دستورالعمل گام به گام در مورد آن وجود دارد: آیا می توانم کیف پول اتمی خود را برای توکن های مبتنی بر چند ضلعی استفاده کنم؟

اگر سوال دیگری دارید به ما خبر بدهید
این جواب ایمیل اتمیک ولت
الان چیکار کنم

نه مقدار بسیار کمی ترون میخاد اگه صرافی شما میگه باید حداقل ۵۰۰ تا ترون بزنی سعی کن از یه صرافی دیگه استفاده کن اگه راه دیگه ای نبود ۵۰۰ تا ترون بزن بعد اول تتر رو برداشت کن بعد ترون

سلام شما تونستی تتر خودتو در بیاری از اتمیک منم ۲۰ تتر دارم میگه کارمزدش ۲۱ تتر میشه ،

سلام کسی میتونه کمکم کنه لطفا
کیف پول اتمیک برا انتقال وینک چقدر ترون لازم داره
لطفا. اهنمایی کنید لطفا

سلام یک دهم trx