معرفی نرم افزار بیت کوین

بیت کوین با موارد استفاده بی‌شمار خود توانسته است که ذهن تعداد زیادی از مخاطبان دنیای دیجیتال را به خود معطوف کند.

زمان مطالعه: 6 دقیقه

بیت کوین اولین رمزارز معرفی شده در جهان است که با وجود فراز و نشیب‌هایی که بر سر راه خود دیده است، امروز گران‌بهاترین رمزارز موجود در دنیای ارز‌های دیجیتالی است. بیت کوین با موارد استفاده بی‌شمار خود توانسته است که ذهن تعداد زیادی از مخاطبان دنیای دیجیتال را به خود معطوف کند. برای استفاده یا استخراج این ارز گران‌بها شما به یک نرم افزار بیت کوین نیاز دارید که با هم تعدادی از آنها را مرور می‌کنیم. فراموش نکنید که به دلیل تعدد این نرم افزار‌ها، امکان دسته‌بندی آنها در یک دسته خاص به نام نرم افزار بیت کوین وجود ندارد.

انواع نرم افزار بیت کوین

نرم افزار استخراج بیت کوین با کامپیوتر

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

استخراج بیت کوین برای اولین بار از طریق کامپیوتر‌ها صورت پذیرفت. در آن زمان استخراج بیت کوین با کامپیوتر کار چندان سختی نبود و کافی بود تا شما کمی از حوزه رمزارز‌ها اطلاعات کسب کنید و با نصب نرم افزار‌های لازم به استخراج بیت کوین بپردازید.

نرم افزار‌هایی مانند GUIminer و همچنین CGMiner از جمله نرم افزار‌های مشهور در این زمینه هستند که می‌توانید برای استخراج بیت کوین از آنها استفاده کنید. این نرم افزار‌ها با بهره‌گیری از توان هشینگ CPU و GPU ‌سیستم شما اقدام به ماین یا استخراج بیت کوین می­‌کنند.

افزونه CryptoTab یک افزونه است که در مرورگر‌های کروم، اپرا و فایرفاکس قابل نصب و استفاده است. بعد از نصب این افزونه در مرورگر، وارد صفحه اختصاصی خود می‌شوید. تنها کاری که برای استخراج باید انجام دهید، تنظیم سرعت ماینینگ است. در ظاهر هر چه سرعت ماینینگ را بیشتر قرار دهید، میزان استخراج نیز افزایش پیدا می‌کند اما حقیقت چیز دیگریست. هر چه سرعت ماینینگ بیشتر باشد توان بیشتری از سیستم شما گرفته می‌شود و این عمل باعث کندی سیستم شما خواهد شد. شما علاوه بر استخراج بیت کوین از این طریق می‌توانید با به اشتراک گذاشتن لینک دعوت خود در شبکه‌های اجتماعی، دیگران را نیز ترغیب به استفاده از این افزونه کنید و با شروع ماینینگ توسط آنها، شما در بیت کوین آنها سهیم خواهید شد.

باید توجه داشت که با ظهور و میدان‌‌داری دستگاه‌های ماینر یا همان ایزیک و همچنین افزایش سختی شبکه، استخراج از طریق این نرم افزار‌ها مقرون به صرفه نبوده و بیشتر اوقات به ضرر‌دهی نیز منجر می‌شود.

نرم افزار استخراج بیت کوین با گوشی

گوشی‌ تلفن همراه وسیله‌­ای کوچک و کاربردی که امروزه وظایفی فراتر از برقراری ارتباط و ارسال پیامک دارد و هر روز شاهد رونمایی از مدل‌ها و تکنولوژی‌های جدید در این زمینه هستیم. اما آیا نرم افزار استخراج بیت کوین برای گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارد؟ پاسخ مثبت است. دو برنامه کاربردی AA Miner و Crypto Miner برنامه‌هایی هستند که می‌توانید از آنها برای استخراج استفاده کنید. ماموریت اصلی این برنامه‌ها اتصال شما به یک استخر ماینینگ است و بس. شما بعد از اتصال به استخر استخراج می‌توانید به ماین بیت کوین بپردازید. فراموش نکنید که برای استخراج 1 واحد بیت کوین با گوشی شما نیاز به میلیون‌ها گوشی تلفن همراه دارید. پس این شیوه نیز صرفه اقتصادی ندارد.

نرم افزار استخراج بیت کوین با گوشی

نرم افزار استخراج بیت کوین با ماینر

ماینر‌ها دستگاه‌هایی هستند که قادرند بسته به قدرت هشینگ خود اقدام به استخراج بیت کوین کنند. این دستگاه‌های پول‌ساز به صورت پیش فرض نرم افزار‌های لازم برای این کار را دارند ولی اگر بنا به دلایلی مانند راه‌اندازی فارم، نیاز دارید که از برنامه‌های نرم افزاری دیگری استفاده کنید باید بگوییم که بسیاری از این نرم افزار‌ها، همان نرم افزار‌های استخراج بیت کوین با کامپیوتر هستند.

با این حال به ذکر 2 نمونه از این برنامه‌ها بسنده می‌کنیم:

مولتی ماینر (multiminer): این نرم افزار با برخورداری از یک رابط گرافیکی کاربر‌پسند و همچنین ارائه تنظیمات پیشرفته توانسته است گوی سبقت را در این زمینه از دیگر نرم افزار‌ها برباید. این نرم افزار با امکانات پیشرفته خود باعث شده است تا افراد زیادی فارغ از مبتدی یا حرفه‌­ای، در زمینه ماینینگ از آن استفاده کنند.

ایزی ماینر (EASYMINER): یک برنامه استخراج بیت کوین است که علاوه بر داشتن رابط گرافیکی به شما این امکان را می‌دهد که پروسه استخراج را تنها با فشردن یک دکمه آغاز کنید. البته در برخی مواقع آنتی ویروس‌ها از فعالیت آن جلوگیری می‌کنند و این مساله را شاید بتوان از معایب این نرم افزار برشمرد.

آنچه مسلم است در حال حاضر بهترین شیوه استخراج بیت کوین را می‌توان استفاده از همین ماینر‌ها دانست که با توان هشینگ بالای خود سرعت استخراج را افزایش داده‌­اند و عملا راه را برای استخراج بیت کوین با کامپیوتر و گوشی بسته­‌اند.

نرم افزار والت بیت كوین

والت یا همان كیف پول ارز دیجیتال، یكی از الزامات شما برای شروع كار در عرصه بیت كوین است. این والت‌ها می‌توانند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند. والت‌های نرم افزاری بسته به نیاز شما طراحی شده­‌اند كه می‌توانید از آنها استفاده كنید. برخی از والت‌های نرم افزاری عبارتند از:

  • والت Green Address: این والت با تایید 2 لایه‌­ای باعث افزایش امنیت تراكنش‌های شما می‌شود. این بدا معناست كه برای هر تراكنش باید 2 بار آن را تایید كنید. البته این ویژگی منحصر به فرد سبب ایجاد تاخیر در تراكنش‌ها می‌شود. در هر صورت اگر امنیت برایتان مهم است این نرم افزار بیت کوین گزینه خوبی است.
  • والت info: این والت به شما امكان خرید و فروش بیت كوین را می‌دهد. شما می‌توانید با این نرم افزار نمودار قیمتی بیت كوین را نیز پیگیری كنید تا بهترین زمان برای خرید یا فروش را پیدا كنید.

نرم افزار استخراج بیت کوین با ماینر

برای آگاهی از بهترین والت‌های نرم افزاری می‌توانید به این مقاله مراجعه كنید.

استخراج بیت کوین با بازی و مشاهده تبلیغ

 اگر اهل بازی با گوشی‌های تلفن همراه هستید و زمان زیادی را برای این کار اختصاص می‌دهید، بهتر است که حداقل از این صرف زمان استفاده مفیدی کرده باشید. جالب است بدانید که بازی‌هایی وجود دارند که شما با انجام آنها می‌توانید بیت کوین کسب کنید. آن‌هم به صورت رایگان!!!

بیایید با هم چند نمونه از این بازی‌ها را مرور کنیم:

  • بازی Blockchain: شما با انجام این بازی که در گوشی موبایل شما نصب می‌شود، به بیت کوین رایگان دسترسی پیدا می‌کنید.
  • بازی bitcoin aliens: این بازی، یک بازی جنگی است که شما با انجام مراحل آن می‌توانید به بیت کوین رایگان دسترسی پیدا کنید و آن را مستقیما به والت بیت کوین خود ارسال کنید. این جایزه حداقل 20 هزار ساتوشی خواهد بود.
  • بازی save my bitcoin: شما بیت کوین دارید و دزدان به دنبال شمایند تا آن‌ها را از چنگ شما در بیاورند. این بازی یک بازی مهیج و جذاب است که با گذراندن مراحل مختلف آن، بیت کوین رایگان کسب می‌کنید.

علاوه بر این بازی‌ها که نمونه‌هایی از ده‌ها بازی موجود در این زمینه هستند، اپ‌هایی نیز وجود دارند که برای شما فیلم‌هایی را به نمایش می‌گذارند و در ازای مشاهده آن به شما بیت کوین پرداخت می‌کنند.

یکی از این برنامه­‌ها Free bitcoin نام دارد. شما در این برنامه اندرویدی می‌توانید با مشاهده ویدیوها و انجام بازی صاحب بیت کوین رایگان شوید. به گفته سازندگان این اپ شما تا 25 هزار ساتوشی در ساعت می‌توانید از این طریق درآمد کسب کنید.

از آنجا که این برنامه‌ها به صورت فراوان در اینترنت وجود دارند، برای آگاهی از این برنامه‌ها کافیست در مرورگر خود این برنامه‌ها را جستجو کنید.

نتیجه گیری

همانطور كه در این مقاله خواندید نرم افزار بیت کوین را نمی‌توان فقط به دسته خاصی از نرم افزار‌ها اطلاق كرد. با این وجود در نگاه اول آنچه با شنیدن این كلمه به ذهن می‌­رسد همان گزینه اول یعنی نرم افزار استخراج بیت كوین با كامپیوتر است و موارد بعدی در زیر مجموعه آن قرار می‌گیرند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments