بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای اندروید + دانلود

زمان مطالعه: 8 دقیقه

مقدمه

امروزه ارز دیجیتال در دنیا، طوفانی به وجود آورده است. در سراسر جهان افرادی هستند که درمورد بیت کوین، دوج‌کوین، اتریوم و انواع دیگر ارزها تحقیق می‌کنند. این افراد شروع به استفاده از این ارزها در دنیای واقعی کرده و از آنها به عنوان پرداخت و خدمات استفاده می‌کنند.در این مقاله تحت عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال به معرفی بهترین والت‌های رمرزارزها برای موبایل‌های اندرویدی می‌پردازیم.

  1. Trust Wallet
  2. Exodus
  3. Electrum
  4. Atomic
  5. Coinomi
  6. Blockchain
  7. Blockfolio
  8. Coin Stats
  9. Cobo
  10. Coins.ph Wallet
  11. CryptoWake
  12. Delta
  13. Investing.com Crypto News
  14. Simple Bitcoin Wallet
Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

حتما ببینید: لیست کیف پول های ارز دیجیتال

اَتُمیک (Atomic)

یک کیف‌پول با امکان پشتیبانی از 300 نوع کوین و توکن متفاوت است که در بین این 300 نوع توکن‌های مبتنی بر بلاکچین ERC20 یا همان اتریوم نیز به چشم می‌خورد. این والت با استفاده از فناوری ATOMIC SWAPS توانسته است واسطه‌ها از جمله صرافی‌های آنلاین را حذف و به تمرکززدایی در زمینه رمزارز‌ها کمک کند.

نقاط قوت:

  • پایین بودن کارمزد

دانلود کیف پول Atomic

اکسودوس (Exodus)

اگر کیف‌پول شما از نوع کیف‌پول سخت‌افزاری ترزور است خبر خوبی برایتان داریم. اکسودوس یک والت اندرویدی‌است که قابلیت اتصال به لجر شما را دارد. اما این همه ماجرا نیست چرا‌ که علاوه بر لجر این کیف‌پول از پلتفرم‌های دیگر نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نقاط قوت:

  • دارای صرافی داخلی
  • پشتیبانی قدرتمند و همیشگی
  • طراحی کاربر ‌پسند

نقاط ضعف:

  • عدم امکان تائید هویت 2 مرحله‌ای
  • عدم امکان اضافه کردن امضا (حساب چند امضایی)
  • کارمزد بالا در صرافی داخلی

دانلود کیف پول Exodus

الکتروم (Eluctrum)

اگر به دنبال افزایش امنیت در حوزه ارز‌دیجیتال در اختیار خود هستید الکتروم را می‌توان بهترین کیف‌پول ارز‌دیجیتال از منظر امنیت دانست. این کیف‌پول با ظاهر ساده خود شرایطی فراهم کرده است تا هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه‌ای بتوانند از آن استفاده کنند.

نقاط قوت:

  • کارمزد پایین
  • متن‌باز بودن
  • امنیت و اعتبار بالا
  • پشتیبانی از پلتفرم‌های غیر اندرویدی

دانلود کیف پول Electrum

تراست (Trust)

این کیف‌پول که متعلق به صرافی چینی بایننس است یک والت با پشتیبانی از چندین ارز‌دیجیتال است که از محبوبیت قابل توجهی نیز برخوردار است. از ویژگی‌های نسباتا بارز این صرافی امکان اتصال شما به صرافی‌های چنجلی و بایننس است که کار را برای تریدر‌ها آسان‌تر می‌کند.

نقاط قوت:

  • پشتیبانی از وب نسل 3
  • دارای صرافی داخلی برای مبادله رمزارز‌ها
  • نصب اختصاصی بدون نیاز به سرور‌های خارجی

نقاط ضعف:

  • امنیت نسباتا پایین نسبت به دیگر رقبا

دانلود کیف پول Trust

کوینمی (Coinomi)

یک کیف‌پول محبوب و امن که نه تنها از بیت‌کوین بلکه از 500 کوین و توکن دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مواردی که این کیف‌پول را در زمره بهترین‌ کیف‌پول‌های رمزارزی قرار می‌دهد امکان استفاده از آن برای خرید و فروش مستقیم ارزدیجیتال در بستر کوینمی است که شما را از صرافی‌ها بی نیاز می‌کند. البته این صرافی تحت تاثیر تحریم‌های اعمال شده علیه ایران از ارائه خدمات خرید و فروش به ایرانیان خودداری می‌کند.

نقاط قوت:

  • پشتیبانی از پلتفرم‌های متفاوت ازجمله اندروید
  • محیط کاربرپسند

نقاط ضعف:

  • عدم متن باز بودن برنامه

دانلود کیف پول Coinomi

بلاکچین (blockchain)

قیمت: رایگان

blockchain یکی از بهترین برنامه‌های کیف پول ارز دیجیتال است که با بیت کوین کار می‌کند و ویژگی‌های بسیاری دارد. برخی از این ویژگی‌ها شامل مبدل ارز، امکان ارسال و دریافت و پرداخت با بیت کوین، احزار هویت دو عاملی، محاظت از پین، پشتیبانی از 18 زبان، مسدود کردن tor و پشتیبانی از QR کد است. همچنین این برنامه رایگان است. گرافیک این برنامه بسیار عالی و نحوه استفاده از آن بسیار راحت است.

DOWNLOAD ON GOOGLE PLAY!

کیف پول ارز دیجیتال بلاکچین(blockchain)

Blockfolio

قیمت: رایگان

Blockfolio یک برنامه مالی برای کاربران با هدف ارز دیجیتال است. با این برنامه شما می‌توانید با سرعت بالایی به سرمایه گذاری ارز دیجیتال خود بپردازید. همچنین این برنامه می‌تواند زمانی که قیمت‌ها به آستانه دلخواه شما رسید، مطلع‌تان کند. در حال حاضر بیش از 800 واحد پول را پشتیبانی می‌کند که می‌توانید جزئیات هر یک را دریافت نمایید. یک بخش خبر در این برنامه برای اطلاع رسانی محصولات جدید صنعت وجود دارد. این برنامه برای افرادی که به طور جدی ارز دیجیتال را دنبال می‌کنند، بسیار مفید است.

DOWNLOAD ON GOOGLE PLAY!

کیف پول ارز دیجیتال Blockfolio

coin state

قیمت: رایگان/ 4.99 دلار برای یک ماه/ 33.99 دلار برای یک سال

coin state یک برنامه قیمت ارز دیجیتال است که بیش از 3000 ارز را در 100 صرافی برای مبادلات نگه می‌دارد. این برنامه مبادلات مورد نظر شما و میزان موجودی را به طور خودکار همگام سازی کرده و در صورت تمایل یک نمونه کار کامل شده را شبیه سازی می‌کند. برخی ویژگی‌های دیگر شامل اشتراک‌گذاری نمونه کارها، هشدار قیمت، اخبار، ویجت و بروز‌رسانی هفتگی برنامه است. در کل برنامه روان و تمیزی است.

DOWNLOAD ON GOOGLE PLAY!

Cobo

قیمت: رایگان

Cobo یک برنامه کیف پول برای چندین رمزارز است و از ارزهای بیت‌کوین، اتریوم، دکرد، ریپل، لایت‌کوین، زدکش، دوج‌کوین و چند رمزارز دیگر پشتیبانی می‌کند. این برنامه بیش از 80 زبان کشورهای جهان را پشتیبانی کرده و برخی از ویژگی‌های فناوری پیشرفته ارز دیجیتال مانند ثبات شرایط و استحکام آن را داراست. برخی کاربران درمورد اشکال‌هایی شکایت دارند اما به نظر می‌رسد، بیشتر افراد از این برنامه راضی هستند.

DOWNLOAD ON COBO!

کیف پول ارز دیجیتال cobo

Coins.ph Wallet

قیمت: رایگان

Coins.ph Walletیکی دیگر از برنامه‌های کیف پول ارز دیجیتال است. این برنامه به کاربر اجازه می‌دهد تا تغییرات رمزارز خود را مشاهده کند، با دیگران به اشتراک بگذارد و پرداخت کند. دارای گرافیکی مناسب و معقول است. یکی از ویژگی‌های عالی آن گزینه خرید است. از جمله توانایی‌های آن خرید کارت‌های هدیه از بیش از 20 سرمایه‌گذار است. در صورت نیاز می‌توانید یک بانک یا فروشگاه هم در این برنامه پیدا کنید. این برنامه از سمت کاربران بسیار توصیه شده و ارزش بررسی را دارد.

DOWNLOAD ON GOOGLE PLAY!

کیف پول ارز دیجیتال coins.ph

cryptowake

قیمت: رایگان/ حداکثر 5.99 دلار

cryptowake یک برنامه بسیار قوی در این لیست است. زمانی که صفحه نمایش قفل می‌شود نمایانگر مجموعه‌ای از اطلاعات ارزی است. همچنین شامل ساعت جهانی، تاریخ، اطلاعیه‌ها و سایر موارد در هنگام قفل صفحه است. علاوه بر این می‌تواند قیمت و آمار ارزهای مجازی را نمایش دهد. ما این برنامه را فقط برای نمایش‌گر‌های AMOLED پیشنهاد می‌کنیم زیرا در غیر این صورت باتری شما را به قدر زیادی تخلیه می‌کند. این برنامه یک روش ساده و مرتب برای پیگیری برخی از قیمت‌های رمزارزها است.

DOWNLOAD ON GOOGLE PLAY!

کیف پول ارز دیجیتال Cryptowake

delta

قیمت: رایگان/ 8.49 دلار برای یک ماه/ 49.99 دلار برای یک سال

delta یکی از برنامه‌های جدید کیف پول ارز دیجیتال است که به طور مقایسه‌ای نمایش می‌دهد. این برنامه شامل یک نمونه کار با بیش از 3000 ارز و همچنین دارای یک لیست کامل از داده‌‌‌‌های بازار و هشدار قیمت است. این برنامه با قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های Coinbase, Bittrex, KuCoin, GDAX باعث همگام سازی سریع و آسان می‌شود. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم این برنامه از دیگر برنامه‌های موجود در لیست، دارای ویژگی‌های بیشتری است، با این حال این برنامه با هزینه 8.49 دلار درماه یا 49.99 دلار در سال قابل دسترسی است. ما طرفدار اشتراک‌گذاری نیستیم اما کسانی که به سختی وارد برنامه‌های رمزارزی شده‌اند ممکن است بخواهند این ویژگی برنامه را در نظر داشته باشند.

DOWNLOAD ON GOOGLE PLAY!

Bitcoin Price & Crypto News

قیمت: رایگان(همراه با تبلیغات)

این برنامه، از دو بخش مجزا تشکیل شده است، یک برنامه اخبار اقتصادی و دیگری یک برنامه خبری رمزارزی که به طور مستقل عمل می‌کند. این برنامه قیمت 1300 ارز مختلف را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید آماری مانند حجم معاملات، تسلط بازار بر روی هر کوین، سود و زیان برای هر ارز را مشاهده کنید. این برنامه شامل یک مبدل ارز، اخبار، تم تیره، نمودار‌های مختلف و پشتیبانی از محبوب‌ترین ارزها مانند بیت کوین و اتریوم است.

DOWNLOAD ON GOOGLE PLAY!

کیف پول ارز دیجیتال Bitcoin Price & Crypto News‏

Simple Bitcoin Wallet

قیمت: رایگان

Simple Bitcoin Wallet نیز یکی دیگر از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال است. این برنامه از بیت کوین، لایت‌کوین، بیت کوین کش و اتریوم به طور کامل پشتیبانی می‌کند. این برنامه در واقع یک ویجت است و اطلاعات را روی صفحه نمایش اصلی نشان می‌دهد. این ویجت‌ها برای به روز رسانی‌های دوره‌ای قابل تنظیم هستند. استفاده از این برنامه یک روش عالی برای توجه دقیق به هر آنچه مورد توجه شماست و نیز رایگان و بدون تبلیغ است.

DOWNLOAD ON GOOGLE PLAY!

کیف پول ارز دیجیتال Simple bitcoin wallet

سوالات متداول

والتهای کوینومی، تراست، الکتروم و… از بهترین کیف پولهای بیت کوین برای اندروید هستند.

اکثر کیف پولهای بیت کوین اندروید، رایگان هستند.

در صورتی که مسائل امنیتی مربوط به موبایل را رعایت کنید مشکلی نخواهد بود.

منبع
اندروید اوتوریتی

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments