پولکا استارتر (Polkastarter) چیست؟ معرفی توکن پولز

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

در حال حاضر و با رشد روزافزون توجه و تمایل افراد به استفاده از ارزهای دیجیتال و بلاکچین، روزانه اخبار زیادی از روی کار آمدن پروژه‌ها و رمزارزهای جدیدی به گوش می‌رسد که هر یک از آنها با هدف رفع یا بهبود مشکلات یا امکانات موجود در این حوزه ایجاد می‌شوند. همچنین هر یک از پروژه‌های جدید سعی دارند که با ارائه امکانات و مزیت‌های جدید، گوی رقابت را از سایر رقبا و پروژه‌ها بربایند. در این مقاله قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال پولکا استارتر (PolkaStarter) بپردازیم.

این پروژه ممکن است برای طرفداران ارز دیجیتال پولکادات (Polkadot) جالب به نظر برسد. پولکا استارتر بر بستر پروژه پولکادات ایجاد شده است و ایدۀ استخرهای توکنِ قابل تعاملِ میان بلاکچینی را ارائه داده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

توکن پولز

در ادامه به جزئیات مربوط به این پروژه، چگونگی کارکرد و استفاده از آن و دیگر نکاتی که لازم است در این باره بدانید، خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های ارز دیجیتال پولکا استارتر (Polkastarter)

با توجه به مستندات موجود، پروژه پولکادات پتانسیل‌های زیادی برای رشد و توسعه دارد. همچنین با وجود تمایل توسعه‌دهندگان، شرکت‌ها و افراد به استفاده از بستر این پروژه، در آینده استارتاپ‌ها، پروژه‌ها و برندهای جدیدی از این تیم ایجاد خواهد شد. یکی از این پروژه‌ها، ارز دیجیتال پولکااستارتر است و با هدف فراهم کردن امکان استفاده از استخرهای نقدینگی با قابلیت تعامل میان بلاکچینی ایجاد شده است.

سؤالی که برای بسیاری از کابران ایجاد شده است این است که چرا پروژه ارز دیجیتال پولکا استارتر به عنوان یک صرافی غیر متمرکز (DEX) به شمار می‌رود؟ در پاسخ به این سؤال، ذکر این نکته ضروری است که این پروژه با ایجاد و ارائه استخرهای نقدینگی قابل تعاملِ میان بلاکچینی برای توکن‌های مختلف، گامی بزرگ را در مسیر تأمین نقدینگی بیشتر، برداشته است.

علاوه بر این، کاربران، مؤسسات و دیگر پروژه‌ها، می‌توانند با استفاده از این پلتفرم غیر متمرکز، بدون محدودیت به جذب سرمایه از طریق برگزاری مزایدۀ توکن‌ها بپردازند.

ارز دیجیتال Polkastarter

ویژگی‌های کلیدی این پروژه عبارتند از تعاملات میان بلاکچینی، اقدامات کامل در حوزه احراز هویت (KYC)، امکان لیست توکن‌ها به صورت غیر متمرکز و بدون محدودیت و … ، که وجود تمامی این ویژگی‌ها برای ایجاد یک محیط غیرمتمرکز تعیین‌کننده است.

علی‌رغم اینکه این پروژه در ابتدای مسیر خود قرار گرفته و همچنان اقداماتی توسعه‌ای برای بهبود عملکرد آن لازم است، اما با توجه به ویژگی‌های مهم و ابتدایی موجود در این پروژه، می‌توان به آیندۀ آن امیدوار بود.

توجه داشته باشید که این مقاله صرفاً جنبه معرفی دارد و معرفی و بررسی یک پروژه به معنی توصیه به خرید یا سرمایه‌گذاری در آن نیست. این شما هستید که در نهایت و بعد از تحقیق و بررسی‌های لازم تصمیم می‌گیرید که به یک پروژه وارد شوید.

اهداف ارز دیجیتال پولکا استارتر

یکی از ویژگی‌های جذاب پروژه ارز دیجیتال پولکا استارتر، امکان جذب و جمع‌آوری سرمایه در این بستر است. با استفاده از این بستر، افراد می‌توانند به صورت فردی، گروهی یا برای شرکت یا مؤسسات مشخصی به جذب سرمایه بپردازند. در این پلتفرم افراد می‌توانند با استفاده از روش مزایده توکن به جذب سرمایه بپردازند. پولکااستارتر با داشتن این امکان، قدمی بزرگ در جهت تغییر ایده‌های برگزاری ICO و IEO برداشته است.

اخیراً روش جمع‌آوری و جذب سرمایه از طریق مزایده توکن‌ها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. البته تاکنون مخالفت‌ها و انتقادات زیادی نیز به آن وارد شده است.

یکی دیگر از امکانات مهمی که از طریق این پلتفرم ارائه شده است، امکان تبادلات OTC با محافظت از رمز عبور کاربران است.

ارز دیجیتال پولکا استارتر و توکن پولز (POLS)

امروزه بسیاری از پروژه‌هایی که بر بستر بلاکچین ایجاد می‌شوند، توکنی را به عنوان توکن اختصاصی خود ارائه می‌دهند. پروژه ارز دیجیتال پولکااستارتر نیز از این امر مستثنی نیست و توکن اختصاصی مربوط به شبکه خود را دارد که به توکن پولز (POLS) معروف است.

در زمان نگارش مقاله، این ارز دیجیتال در رتبۀ 104ام سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. عرضه کل این توکن چیزی حدود 100 میلیون توکن پولز است که تاکنون از این مقدار، چیزی حدود 56 میلیون و 500 هزار توکن در گردش قرار گرفته است. از میزان عرضه کلی این توکن‌ها آمار دقیقی در دسترس نیست.

ارز دیجیتال پولکااستارتر

از توکن پولز، علاوه بر اهداف معاملاتی، برای اهداف دیگری همچون اقدامات حاکمیتی، پرداخت به عنوان کارمزد تراکنش‌های میان بلاکچینی و ایجاد استخرهای جدید استفاده می‌شود.

برای مشاهده قیمت ارز دیجیتال پولکا استارتر به این آدرس مراجعه نمایید.

کیف پول‌های ارز دیجیتال پولکا استارتر

تراست والت (Trust Wallet)

کیف پول تراست والت، کیف پول رسمی صرافی بایننس است و در حال حاضر مالکیت آن تحت اختیار مجموعه بایننس قرار دارد. این کیف پول یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کیف پول‌ها در میان کاربران است و شما می‌توانید برای ذخیره توکن‌ های پولکا استارتر (POLS) از این کیف پول استفاده کنید. اگر به تازگی به بازار رمزارزها وارد شده‌اید و به دنبال محلی برای ذخیره توکن ‌های POLS خود هستید، این کیف پول می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

برای شروع می‌توانید این کیف پول را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. بعد از نصب، به راحتی می‌توانید توکن‌های POLS خود را ذخیره نمایید یا آن را به هر توکن ERC-20 دیگری که تمایل دارید تبدیل کنید.

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

امکان نگهداری و ذخیره توکن‌ های پولز در کیف پول اتمیک نیز وجود دارد. کیف پول اتمیک از نسخه‌های اندروید، IOS و دسکتاپ برخوردار است و از چیزی بیش از 300 ارز دیجیتال شامل توکن پولز، توکن‌های ERC-20 و توکن‌های موجود بر بستر بلاکچین بایننس پشتیبانی می‌کند.

در این کیف پول امکان ذخیره ارز دیجیتال پولکااستارتر و همچنین تبدیل آن به هر توکن ERC20 دیگری که مایل هستید، وجود دارد. همچنین لیست توکن‌هایی که توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند به سرعت به‌روزرسانی می‌شود و به تعداد آنها افزوده می‌گردد.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال پولکا استارتر را خریداری کرد؟

اگر سرعت تبدیل ارزهای دیجیتال، برای شما به عنوان یک تریدر اهمیت دارد، می‌توانید به جای استفاده از کیف پول‌ها، توکن‌ های پولز خود را در صرافی‌هایی که از مبادلات این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند نگهداری نمایید.

توکن پولز

علی‌رغم اینکه نمی‌توان نگهداری دارایی در هیچ یک از صرافی‌های ارز دیجیتال را توصیه کرد، اما صرافی‌های بزرگ‌تری همچون بایننس، کوکوین و هوبی جزو صرافی‌هایی هستند که تاکنون سابقه زیادی در حفظ امنیت دارایی افراد داشته‌اند و حتی در مواقع وقوع حملات و هک‌ها نیز در مقابل دارایی افراد از خود تعهد نشان داده‌اند.

در حال حاضر امکان خرید و تبادل ارز دیجیتال پولکا استارتر در صرافی‌های ارز دیجیتال بسیاری وجود دارد. شما می‌توانید با ثبت نام و استفاده از صرافی‌های مورد نظر و مورد اعتماد خود و در صورتی که آن صرافی از این ارز دیجیتال پشتیبانی کند، به خرید و تبادل این ارز دیجیتال بپردازید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ارز دیجیتال پولکا استارتر پرداختیم. ارز دیجیتال پولکا استارتر بر بستر پروژه پولکادات ایجاد شده است و ایده استخرهای توکن قابل تعامل میان بلاکچینی را ارائه داده است. همچنین در این پلتفرم روش جدید و نوینی برای جذب و جمع‌آوری سرمایه ارائه شده است و افراد چه به صورت فردی و چه به صورت گروهی و تحت عنوان یک شرکت یا مؤسسه می‌توانند به صورت غیرمتمرکز و بدون محدودیت به جذب سرمایه از طریق مزایدۀ توکن‌ها در این پلتفرم بپردازند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments