قیمت لحظه ای کرو دائو + نمودار قیمت CRV 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Curve DAO
CRV
رتبه: 156
$ 0.435841
28,895 تومان
0.74%
ارزش کل بازار
$ 517,452,637
حجم معاملات 24 ساعته
$ 68,558,331
عرضه در گردش
1,188,969,112 CRV
عرضه کل
2,105,493,174 CRV


نوسانات و اطلاعات قیمت کرو دائو

هر واحد کرو دائو در این لحظه با قیمت 0.435724 $، معادل 28,895 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال کرو دائو، معادل $ 517,452,637 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 68,558,331 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.74% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت کرو دائو یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره کرو دائو

کرو (Curve) یک صرافی غیرمتمرکز برای استیبل کوین‌ها است که از یک بازارساز خودکار (AMM) برای مدیریت نقدینگی استفاده می‌کند. کرو در ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان یک پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) راه‌اندازی شد و همزمان با رشد این پدیده در نیمه دوم همان سال، رشد چشمگیری را تجربه کرد.
در ماه آگوست، کرو یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز (دائو- DAO) را راه‌اندازی کرد که توکن CRV به عنوان توکن اختصاصی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دائو از ابزار مبتنی بر اتریوم آراگون (Aragon) برای اتصال چندین قرارداد هوشمند استفاده‌شده برای نقدینگی واریزی کاربران استفاده می‌کند.
راه‌اندازی دائو و توکن CRV با توجه به استفاده از این توکن برای مشارکت در مدیریت پلتفرم، سودآوری بیشتری برای کرو به همراه داشت؛ چراکه یکی از موارد استفاده از این توکن، پاداش‌دهی آن به کاربران در ازای تأمین نقدینگی و مالکیت و نگهداری آن است.
رشد قابل‌توجه معاملات دیفای و بازگرداندن میزان زیادی از نقدینگی و سودهای مرتبط با آن به کاربران توسط بازارسازهای خودکار، ماندگاری توکن کرو دائو را تضمین کرده است.
به این ترتیب، می‌توان گفت که کرو برای هر کسی که در فعالیت‌های دیفای مانند ییلد فارمینگ (Yield farming) و استخراج نقدینگی مشارکت دارد و همچنین افرادی که به دنبال به حداکثر رساندن سوددهی بدون ریسک از طریق نگهداری استیبل کوین‌ها هستند، گزینه مناسبی است.
توکن کرو (CRV) در زمان راه‌اندازی در آگوست سال ۲۰۲۰، با قیمت ۵۴ دلار معامله می‌شد. در همان ماه، کرو بالاترین رکورد قیمتی خود را در ۶۰٫۵ دلار به ثبت رساند. با این حال، قیمت ارز دیجیتال Curve Dao Token به سرعت به ۱۵ دلار سقوط كرد و با در پیش گرفتن یک روند نزولی، به پایین‌ترین سطح ماهانه خود در ۲٫۵۵ دلار رسید.
در پایان ماه آگوست و ابتدای سپتامبر، قیمت کرو دائو دوباره به ۳ دلار و سپس ۴ دلار بازگشت. قیمت توکن Curve Dao در اولین روز سپتامبر حتی توانست تا ۵٫۷۹ دلار صعود کند. با این حال، این توکن دوباره وارد یک بازار خرسی شد، به طوری که در پایان ماه سپتامبر، قیمت آن به زیر ۱ دلار رسیده بود.
در ماه اکتبر، قیمت توکن CRV کمتر از ۱ دلار باقی ماند و در ۲۵ همان ماه، این توکن پایین‌ترین قیمت تاریخی خود را در ۰٫۳۳ دلار ثبت کرد. پس از آن و تا پایان سال ۲۰۲۰، قیمت توکن کرو دائو یک روند تقریباً خنثی به خود گرفت و تغییرات قیمتی محسوسی نداشت.
تا اینکه در ژانویه سال ۲۰۲۱ و همزمان با آغاز روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت توکن کرو دائو نیز تا ۲٫۸۷ دلار افزایش یافت. روند صعودی این توکن تا اواخر ماه فوریه با ثبت اوج ۳٫۸۷ دلاری ادامه داشت، تا اینکه در پایان ماه به ۱٫۶۱ دلار سقوط کرد. از مارس تا می سال جاری نیز، قیمت رمزارز Curve Dao بیشتر در محدوده ۲ تا ۴ دلار قرار داشت.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments