معرفی بهترین استخرهای استخراج بیت کوین

زمان مطالعه: 15 دقیقه

مقدمه

آیا در استخراج رمزارزها، تازه‌کار هستید و علاقه دارید یک ماینر بیت ‌کوین شوید؟ یا ماینر هستید و اخیراً به دنبال یک استخر استخراج تازه می‌گردید؟ در این مطلب، بهترین استخرهای استخراج بیت کوین معرفی و بررسی می‌شود.

استخر استخراج بیت کوین چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ماینرهای بیت کوین به صورت گروهی با هم برای حل کردن بلاک‌ها برای دریافت پاداش بلاک (block reward) همکاری می‌کنند. این پاداش‌ها به دلیل تشویق ماینرها جهت فعالیت در شبکه بیت کوین در نظر گرفته شده است. پاداش به صورت مساوی مطابق با قدرت هش‌گذاری اعطایی آنها تقسیم می‌شود. استخر استخراج، راهی برای استخراج منابع آنها و به اشتراک گذاشتن قدرت هش‌گذاری آنها محسوب می‌شود.

برای به دست آوردن پاداش استخراج لازم است که یک مدرک کار ارائه شود. در ابتدا، تولید یک بلاک تکی برای ماینرهای کندتر چندین سال زمان می‌بُرد. سپس استخر استخراج بیت ‌کوین به وجود آمد که در آن ماینرها می‌توانستند سهمی از پاداش بلاک را به دست آورند و بلاک‌ها نیز سریع‌تر تولید شوند.

استخرهای استخراج بیت ‌کوین مختلفی امروزه وجود دارد و انتخاب محبوب‌ترین آنها کار به شدت سختی است. معمولاً ماینرها استخرهای کوچک بیت ‌کوین را به خاطر اجتناب از تمرکز بالقوه آسیب‌زای قدرت هش‌گذاری ترجیح می‌دهند.

بهترین استخرهای استخراج بیت کوین

چین از نظر پردازش بیشترین تعداد استخرهای استخراج بیت ‌کوین حرف اول را در جهان می‌زند. استخرهای استخراج بیت کوین به واسطه قدرت هش‌گذاری که توسط استخرها نظارت می‌شود رده‌بندی می‌شوند. در ادامه فهرستی از بزرگ‌ترین استخرهای استخراج بیت کوین همراه با قدرت هش‌گذاری و سهم آنها از بازار ارائه می‌شود.

ترتیب قرارگیری آنها از بزرگ‌ترین استخر شروع شده و به کوچک‌ترین استخر می‌رسد.

AntPool (25.2%), BTC.TOP (11.2%), BTC.com (10.2%), Bixin (8.1%), BTCC Pool (7.3%), F2Pool (5.4%), ViaBTC (5%), BW.COM (5%), BitClub Network (4.8%), Bitcoin.com (3%), SlushPool (2.6%), Unknown (2.3%), GBMiners (2%), BitFury (1.9%), CANOE (1.2%), 1Hash (1.1%), Telco 214 (1.1%), Eligius (1%), BATPOOL (0.9%), Waterhole (0.6%), ConnectBTC (0.6%), Bitcoin India (0.2%), Solo CKPool (0.2%), BitcoinRussia (0.2%).

بهترین استخرهای استخراج بیت کوین
20 استخر برتر استخراج بیت کوین در دسامبر 2020 بر اساس نرخ هش

پیش از شروع استخراج

مجموعه‌ای از استخرهای ماینینگ برای ارزهای دیجیتال مختلف وجود دارد. در حالی که اندازه استخرها افزایش می‌یابد، پرداختی آنها کاهش می‌یابد؛ چون لازم است بین ماینرهای بیشتری تقسیم شود. چندین نوع مختلف پاداش وجود دارد که لازم است قبل از شروع استخراج با آنها آشنا شوید.

  • پرداخت برای اشتراک (Pay-per-Share (PPS)): مبلغ ثابتی که برای هر کاربر در نظر گرفته می‌شود و هر گاه که قدرت هش به اشتراک گذاشته شود پرداخت می‌شود.
  • نسبتی (Proportional): کاربران بر اساس نسبتی که با قدرت هش به اشتراکی خود ارائه می‌دهند پاداش دریافت می‌کنند.
  • مبتنی بر امتیاز (Score-based): این روش ارجحیت را به جای سهم‌های (سهم کاربر از قدرت هش به اشتراک گذاشته شده) قدیمی به سهم‌های جدید می‌دهد و کاربر با توجه به زمان وارد کردن سهم خود پاداش می‌گیرد.
  • پرداخت برای آخرین سهم (PPLNS): این نوع شبیه نوع نسبتی است اما از آنجا که به هر سهم چند بار پاداش می‌دهد با آن متفاوت است.
  • پرداخت کامل برای هر سهم (FPPS): شامل تقسیم حق‌الزحمه تراکنش‌ها در کنار پاداش‌های استخراج می‌شود. حق‌الزحمه تراکنش‌ها با توجه به قدرت هش‌گذاری ماینر تعیین می‌شود.
  • حداکثر پرداخت مشترک برای هر سهم (SMPPS): شبیه روش قبلی است با این تفاوت که کاربران سهم کمتری از چیزی که استخر به دست می‌آورد کسب می‌کنند.

بین استخرهای استخراج ارز دیجیتال و استخراج ابری تفاوت وجود دارد.

استخرهای استخراج با گروهی از ماینرها که پاداش‌ها را متناسب با قدرت هش اشتراک گذاشته شده تقسیم می‌کنند کار می‌کنند، اما استخراج ابری شامل یک تأمین‌کننده خدمات می‌شود که باید مبلغی را در ازای استخراج به او پرداخت کنید و در مقابل، به پاداش دست پیدا کنید.
بهترین استخرهای استخراج بیت کوین

11 مورد از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین

در ادامه 11 مورد از بهترین استخرها برای استخراج ارز دیجیتال بیت ‌کوین معرفی می‌شود.

برای اطلاع از قیمت بیت کوین به این صفحه بروید.

انت‌پول (AntPool)

بهترین استخرهای استخراج بیت کوین

انت‌پول (AntPool) بزرگ‌ترین استخر استخراج بیت ‌کوین از نظر قدرت هش‌گذاری است که در چین قرار دارد. این استخر به دست بزرگ‌ترین تولیدکننده سخت‌افزار بیت ‌کوین در جهان که با نامBitmain Technologies کار می‌کند، اداره می‌شود. بدون پرداخت هیچ حق‌الزحمه‌ای می‌توانید در انت‌پول یک حساب باز کنید، اما در کنار نرم‌افزار استخراج بیت ‌کوین که بعداً می‌توانید دانلود کنید، به یک سخت‌افزار استخراج بیت ‌کوین هم نیاز دارید.

رابط کاربری انت‌پول طراحی کاملاً ارگونومیکی دارد. می‌توانید کارکرد خود را از طریق داشبورد خود مشاهده کنید و نرخ هش خود را در دقیقه، ساعت یا به شکل روزانه رصد کنید.

حق‌الزحمه‌ها و پرداخت

ساختن یک حساب در استخر انت‌پول رایگان است.

در اینجا می‌توانید بین استخراج فردی با سخت‌افزار خود (حق‌الزحمه 1%) و حداکثر پرداخت مشترک برای هر سهم (حق‌الزحمه 0%) و پرداخت کامل برای هر سهم (حق‌الزحمه 5/2%) انتخاب کنید. حق‌الزحمه‌ای که به تراکنش تعلق می‌گیرد پنهان است و توسط انت‌پول گشوده نمی‌شود. حق‌الزحمه تراکنش بیت‌ کوین اخیراً توسط انت پول تغییر یافته و انت پول در ازای برداشت هر بلاک 1 تا 2 بیت ‌کوین را برای خود بر می‌دارد و آن را با ماینرها تقسیم نمی‌کند.

انت‌پول هیچ محدودیت پرداختی ندارد و هر روز برای مانده‌حساب‌های بالای 001/0 بیت ‌کوین و معمولا به صورت روزی یکبار (10 صبح به زمان UTC)، پرداخت انجام می‌دهد.

امنیت

انت‌پول شامل احراز هویت (KYC) دو‌مرحله‌ای، قفل کیف پول و ایمیل هشدار به عنوان معیارهای ایمنی می‌شود. کاربران این استخر که از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین محسوب می‌شود، انجمن‌های گفتگو (forums) خاص خودشان و مستندسازی ساده‌ای برای وظایف اصلی ماینرها در داخل استخر دارند.

نقاط قوت

انت‌پول بزرگ‌ترین و یکی از محبوب‌ترین استخرهای استخراج بیت‌ کوین با یک رابط کاربری ساده برای ماینرهای تازه‌کاری است که تازه می‌خواهند شروع کنند.

می‌توانید بین حالت‌های مختلف استخر سهم خود را انتخاب کنید که خودش یک ویژگی مناسب است. همچنین با ریز شدن در جزئیات این استخر، متوجه بسیاری از گزینه‌های عالی دیگر نیز می‌شوید. پرداخت‌ها بسیار خوب هستند. در نهایت انت‌پول با معیارهای امنیتی عالی کار می‌کند.

بهترین استخرهای استخراج بیت کوین

نقاط ضعف

از آنجا که یک استخر بزرگ است و از طریق کارمزدهای دریافتی درآمد فراوانی به دست می‌آورد، بنابراین می‌تواند کارمزدها را کاهش دهد.

اسلاش پول (Slush Pool)

اسلاش پول (Slush Pool) اولین استخر استخراج بیت‌ کوین است که در سال 2010 با نام سرور استخراج استخری بیت ‌کوین افتتاح شد. این سایت اولین بلاکچین خود را در سال 2012 به دست آورد و از آن پس بیشتر از 15 هزار بلاک بیت ‌کوین از طریق این سایت استخراج شده است.

اسلاش پول توسط Satoshi Labs، که یک شرکت تکنولوژی مستقر در جمهوری چک است اداره می‌شود. اولین کیف پول آفلاین بیت ‌کوین و اولین نقشه جهان مبتنی بر بیت‌ کوین در کنار پروتکل استخراجی مورد استفاده در استخرهای استخراج دیگر، توسط ساتوشی لبز ابداع شده است.

اسلاش پول به دلیل استفاده از روش مبتنی بر امتیاز، منحصربه‌فرد است.

در اسلاش پول، سهم‌های قدیمی از سهم‌های جدید در شروع استخراج بلاک جدید ارجحیت کمتری دارند. این روش از ریسک مورد خیانت قرار گرفتن از سوی ماینرهای دیگر، در صورتی که در طول دور استخر خود را تغییر بدهند، پیشگیری می‌کند.

یک حساب دمو برای تمام ماینرهای جدید در نظر گرفته می‌شود تا قبل از ورود واقعی بتوانند آزمایش کنند. این به ماینرهای تازه‌کار کمک می‌کند. کاربران از طریق انتشار یادداشت‌ها یا پیام‌هایی که به حساب‌های شبکه‌های اجتماعی آنها فرستاده می‌شود، به طور مرتب با نمودارها، اطلاعات و اخبار، به‌روز می‌شوند.

حق‌الزحمه‌ها و پرداخت

حق‌الزحمه استاندارد 2% ثابت وجود دارد که با ماینرها به اشتراک گذاشته می‌شود. یک آستانه مانده‌حساب 0002/0 بیت‌ کوینی در این استخر تنظیم شده و پرداخت‌ها به شکل منظم پس از رسیدن به این آستانه، توسط کاربر انجام می‌شود. روش مبتنی بر امتیاز، اجازه توزیع منصفانه پاداش‌ها بین ماینرها را به آنها می‌دهد.

امنیت

اسلاش پول از احراز هویت دو‌مرحله‌ای، قفل آدرس کیف پول همراه با یک توکن ورودی خاص پشتیبانی می‌کند. این به کاربر امکان می‌دهد که اگر کسی استخراج او را رصد کرد، متوجه شود. اسلاش پول روی سرورهای بسیار امن کار می‌کند. این باعث محافظت از کیف پول بیت‌ کوین کاربران می‌شود.

نقاط قوت

اسلاش پول قدیمی‌ترین استخر استخراج است که به خوبی طراحی شده است. رابط کاربری آن ساده است و با روش منحصربه‌فرد مبتنی بر امتیاز کار می‌کند که از ریسک مورد خیانت قرار گرفتن اجتناب می‌کند.

نقاط ضعف

حق‌الزحمه تراکنش در مقایسه با سایت‌های دیگر قدری گران است. اگرچه استفاده از روش مبتنی بر امتیاز یک مزیت است، اما امتیاز کاربر به محض متوقف کردن استخراج، به سرعت کاهش پیدا می‌کند.

اف‌توپول (F2Pool)

اف‌توپول (F2Pool) یکی دیگر از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین محسوب می‌شود که در چین قرار دارد و در سال 2013 افتتاح شده است. علاوه بر بیت‌ کوین، لایت ‌کوین، اتریوم، و زدکش در این سایت استخراج می‌شود.

سطح سختی در استخراج بر پایه قدرت هش‌گذاری تعیین می‌شود؛ چراکه این سایت از پروتکل استخراجی بر این پایه استفاده می‌کند. این سایت همراه با یک رابط کاربری انگلیسی ارائه می‌شود که ساده و به راحتی قابل درک است.

حق‌الزحمه‌ها و پرداخت

این استخر از یک سیستم پاداش بر اساس سهم استفاده و 4% حق‌الزحمه دریافت می‌کند که خیلی گران است. پرداخت‌ها هر روز با تنظیم یک سطح برداشت معادل با 001/0 بیت‌ کوین انجام می‌شود.

امنیت

این سایت بر اساس پروتکل HTTPS کار می‌کند و امکان قفل کیف پول بیت‌ کوین را نیز دارد. بعد از ثبت نام دیگر نمی‌توانید آدرس ایمیل خود را تغییر بدهید. همچنین این سایت، احراز هویت دومرحله‌ای ندارد.

نقاط قوت

استخر اف‌تو‌پول اجازه استخراج بیت ‌کوین، لایت ‌کوین، و زدکش را می‌دهد. آستانه پرداخت در آن بسیار پایین است و پرداخت‌های منظم انجام می‌دهد.

نقاط ضعف

حق‌الزحمه 4% در مقایسه با استخرهای دیگر کاملاً گران محسوب می‌شود.

استخر بی‌تی‌سی‌سی (BTCC Pool)

استخر بی‌تی‌سی‌سی (BTCC Pool) نیز یک استخر چینی است که در سال 2014 افتتاح شده است. شرکت آن یک شرکت مبتنی بر بیت‌ کوین است که صرافی بیت ‌کوین، کیف پول‌های مختلف و بیت‌ کوین‌های چاپی فیزیکی و مواردی مانند این را تولید می‌کند. این سایت از یک حساب رسمی با نام وی‌چت (WeChat) تشکیل شده است که ماینرها می‌توانند قدرت هش‌گذاری خودشان، قدرت هش‌گذاری استخر و همچنین شبکه را همراه با آمارهای دقیق از طریق آن پیگیری کنند.

حق‌الزحمه‌ها و پرداخت

استخر بی‌تی‌سی‌سی از شفافیت بالایی برخوردار است و حق‌الزحمه‌ها را با ماینرها به اشتراک می‌گذارد.

این سایت برای هر بلاک بیت‌ کوین که به استخر اضافه شود، پاداشی برابر با 1 تا 2 بیت ‌کوین ارائه می‌دهد.

پرداخت‌های آن منظم هستند و در کیف پول مورد علاقه کاربر انجام می‌شوند. پرداخت به کیف پول‌های خود این صرافی، بلافاصله است و به کیف پول‌های دیگر 30 دقیقه زمان می‌برد. این سایت بر اساس مدل پرداخت به ازای سهم (با حق‌الزحمه 2%) کار می‌کند و پیرو پروتکل‌های استخراجی امن است.

اخیراً بی‌تی‌سی‌سی اعلام کرد که قصد انتقال به یک مدل شفاف استخراج ارزهای دیجیتال تحت عنوان FPPS را دارد. همچنین اعلام کرد که شروع به عرضه حق‌الزحمه استخراج 1% به ماینرهای بیت‌ کوین خواهد کرد. بی‌تی‌سی‌سی به ماینرها 5/12 بیت ‌کوین پاداش می‌دهد که به شکل برابر بین آنها تقسیم می‌شود.

نقاط قوت

بی‌تی‌سی‌سی یکی از بزرگ‌ترین استخرهای استخراج بیت ‌کوین است که در کنارش خدمات صرافی و کیف پول را نیز ارائه می‌دهد.

این سایت یک ساختار شفاف حق‌الزحمه دارد و مدل‌های جدید استخراج را معرفی می‌کند. پاداشی که توسط این سایت پرداخت می‌شود واقعاً خوب است.

نقاط ضعف

اگر در حساب‌های غیرفعال کاربران، درآمدی وجود داشته باشد، بعد از 90 روز عدم فعالیت، حساب آنها معلق می‌شود. این درآمدها توسط سایت توقیف می‌شوند.

الیجیوس (Eligius)

الیجیوس (Eligius) یکی از کوچک‌ترین استخرهای بیت ‌کوین است که در ایالات متحده مستقر است و از سال 2011 افتتاح شده است. بعد از ثبت نام، کاربران می‌توانند از گراف‌ها و اطلاعات خوب استفاده کنند که به آنها سرنخ‌هایی در مورد درآمد می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند آمار و ارقام کاربران دیگر را در جدولی که ویژگی‌های قدرت هش‌گذاری را نمایش می‌دهد دنبال کنند. این یک ویژگی عالی برای تمام ماینرها محسوب می‌شود.

حق‌الزحمه‌ها و پرداخت

این استخر از یک مدل استخراج با حق‌الزحمه 0% استفاده می‌کند. برای برداشت، یک آستانه تنظیم شده است. کاربر لازم است که حداقل مبلغ 04194304/0 بیت‌کوین داشته باشد تا واجد شرایط پرداخت شود. همین که کاربر به این آستانه برسد و بلاک ایجاد شود، می‌تواند پرداخت‌ها را دریافت کند.

حتی اگر چند روز استخراج را متوقف کنید، درآمد شما به میزان پرداختی اضافه می‌شود.

این حتی به کاربران اجازه می‌دهد که با حجم کمی از قدرت هش‌گذاری بتوانند چیزی به کیف پول خود اضافه کنند.

امنیت

هر تغییری که قرار باشد اتفاق بیفتد، به امضای شما از طریق آدرس کیف پول احتیاج دارد که همچنین نام کاربری شما نیز محسوب می‌شود. آمار و ارقام این استخر را می‌توان روی پروفایل گیت‌هاب آنها بررسی کرد.

نقاط قوت

به سادگی می‌توانید وارد این سایت شوید؛ چون به ثبت نام نیاز ندارد. این استخر بر پایه حق‌الزحمه صفر درصدی عمل می‌کند و یک شماره تلفن برای سیستم پشتیبانی مشتریان دارد.

نقاط ضعف

برای واجد شرایط پرداخت شدن لازم است که به یک ارزش آستانه‌ای به نسبت بالا برسید. رابط کاربری نیز کاملاً غیرپیوسته است.

بی‌تی‌سی.کام (BTC.com)

بی‌تی‌سی‌دات‌کام (BTC.com) یکی دیگر از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین است که تحت مالکیت Bitmain، سازنده انت‌پول، است. این سایت از پروتکل‌های پیشرفته استخراج استفاده می‌کند. این استخر در سال 2015 افتتاح شده و کیف پول خاص خودش را در کنار استخر استخراج ارائه می‌دهد.

حق‌الزحمه‌ها و پرداخت

بی‌تی‌سی‌دات‌کام از نظر به اشتراک گذاشتن حق‌الزحمه‌های تراکنش با ماینرهایش شفافیت زیادی دارد. این سایت از مدلی با میانگین حق‌الزحمه 5/1% استفاده می‌کند. دو ساعت طول می‌کشد تا این سایت پرداخت‌ها را برای کاربران منتقل کند. این موضوع یکسره به سرعت شبکه بیت ‌کوین بستگی دارد. به هر ترتیب، این استخر تلاش می‌کند درآمد کاربران را در مدت بسیار کوتاهی برای آنها منتقل کند.

امنیت

این سایت از کلودفلیر (Cloudflare) برای پیشگیری از حملات اینترنتی استفاده می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که سودها و قدرت هش‌گذاری گم نشوند.

نقاط قوت

بی‌تی‌سی‌دات‌‌کام به شکل جهانی فعالیت دارد و شفافیت با ماینرها را حفظ می‌کند. این سایت، امنیت خوب و یک سیستم پشتیبانی را ارائه می‌دهد.

نقاط ضعف

بعضی وقت‌ها ارسال پرداخت‌ها ممکن است زمان ببرد؛ چون بستگی به شبکه بیت ‌کوین دارد.

استخر بی‌دبلیو (BW Pool)

استخر بی‌دبلیو (BW Pool) یک استخر استخراج بیت کوین چینی با یک رابط کاربری کاربرپسند است. گذشته از بیت ‌کوین، این سایت خدمات استخراج لایت‌ کوین و اتریوم را نیز ارائه می‌دهد. این استخر از یک پروتکل پیشرفته استخراج استفاده می‌کند.

حق‌الزحمه‌ها و پرداخت

این سایت نیز با به اشتراک گذاشتن حق‌الزحمه‌های تراکنش با ماینرها، شفافیت بالایی ارائه می‌دهد.

این استخر از متدهای مختلف استخراج با حق‌الزحمه 1% استفاده می‌کند. حداقل پرداختی در این استخر 001/0 بیت ‌کوین است.

نقاط قوت

این استخر امکان استخراج ارزهای دیجیتال مختلف را با استفاده از یک رابط کاربری ایجاد می‌کند. گذشته از استخراج، خدمات دیجیتال بسیاری را ارائه می‌دهد و همچنین روی محاسبات ابری کار می‌کند.

نقاط ضعف

این استخر هیچ نوع خدمات استخراج الحاقی ارائه نمی‌دهد.

بیکسین (Bixin)

یکی دیگر از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین بیکسین (Bixin) است که در چین مستقر است. بیکسین همچنین به افراد، خدمات کیف پول نیز ارائه می‌دهد.

بیکسین همراه با به‌روزرسانی‌های منظم و رابط کاربری آسانی که استفاده از آن را برای کاربران راحت می‌کند، ارائه می‌شود.

حق‌الزحمه‌ها و پرداخت

بیکسین از یک مدل استخراج 4% برای توزیع پاداش‌ها استفاده می‌کند. پرداخت‌ها سریع هستند و هر روز انجام می‌شوند.

امنیت

این سایت، علیه حملات مختلف اینترنتی به شکل‌های گوناگون ایمن شده است.

نقاط قوت

بیکسین با یک ویژگی بسیار جذاب کار می‌کند که کاربر می‌تواند به کمک آن از پیش پاداش‌ها را پیش‌بینی کند.

نقاط ضعف

کاربرانی که از چین باشند، در این سایت ارجح محسوب می‌شوند. حق‌الزحمه دریافتی از سوی سایت بسیار گران است.

بیت‌فیوری (Bitfury)

بیت‌فیوری (Bitfury) یک استخر خصوصی است که در جورجیا قرار گرفته است. بیت‌فیوری تولید‌کننده سخت‌افزارها و چیپ‌های استخراج است.

Bitfury چیزی حدود 11% کل بلاک‌ها را استخراج می‌کند.

این استخر با حق‌الزحمه 0% فعالیت می‌کند.

ویابی‌تی‌سی (ViaBTC Pool)

ViaBTC Pool یکی از جدیدترین و بهترین استخرهای استخراج بیت کوین است که از لایت کوین و بیت ‌کوین ‌کش نیز پشتیبانی می‌کند. این استخر از دو روش استخراج با حق‌الزحمه‌های 4% و 2% پشتیبانی می‌کند. حداقل پرداختی که توسط این سایت ارائه می‌شود، 0001/0 بیت ‌کوین است. این سایت در حال کار روی انواع پروتکل‌های استخراج است و خدمات استخراج الحاقی نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

سی‌کی‌‌پول (CkPool)

این استخر که به نام کانوپول نیز شناخته می‌شود، کوچک‌ترین استخر استخراج بیت ‌کوین است که در سال 2014 افتتاح شده است. این سایت از یک مدل استخراج با حق‌الزحمه 9/0% با پاداش‌های تراکنش اشتراکی استفاده می‌کند. هیچ آستانه پرداختی در آن وجود ندارد و پرداخت‌های با مبلغ بسیار کم انجام می‌دهد. احراز هویت دو‌مرحله‌ای در این استخر، یک لایه محافظتی به آن اضافه می‌کند. این سایت نیازمند به‌روزرسانی مرتب است و رابط کاربری آن آزاردهنده است.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مقاله خواندید، استخرهای استخراج بیت کوین مختلفی وجود دارند که خدمات متفاوتی به همراه پاداش‌های گوناگون ارائه می‌دهند. گزینه استخراج تکی و منفرد ممکن است به ذهن شما رسیده باشد؛ چراکه می‌توانید تمام پاداش‌ها را بدون به پرداخت کارمزد و تقسیم آنها به دست بیاورید. اما اگر در عالم استخراج تازه‌کار هستید، به شما پیشنهاد می‌شود به یک استخر استخراج بپیوندید.

ساختن یک حساب در بهترین استخرهای استخراج بیت کوین بسیار راحت و شبیه ثبت یک ایمیل است. معیار اصلی برای شروع با استخرهای استخراج این است که مالک یک سخت‌افزار استخراج مناسب باشید. به غیر از این مورد، خود فرآیند استخراج به کمک این همه استخرهای استخراج واسط، به کار ساده‌ای تبدیل شده است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

توسط معین

تجربه فعالیت در استخر ها یه سری تجربیات رو به من آموخت که این و موارد که شرح میدم جزعه اصلی ترین مورد هست. استخر که بهتون معرفی میکنم کارمزد که دریافت میکنه  ۱.۵درصد بقیه استخر ها همه ۲.۵ درصد به بالا هستن. پایین ترین کارمزد بین استخر های دیگس و همچنین سقف پرداختی به کیف پول تون  دست خودتون هست و اگر دستگاه رو خاموش کردید  و یا خراب شد و دیگه روشن نکردید بهر دلیلی می تونید  پرداخت استخر  رو روی صفر قرار بدید و ساعت ۷ شب به وقت ایران مقدار بیتی که ماین کردین و تو استخرتون مونده رو   به حساب کیف پولتون واریز کنید  . یکانال تلگرام پشتیبانی فارسی داره که دائم آنلاین  پاسخ گو هستن و یه کانال عمومی داره که من خودم کلی چیز اموزش دیدم و سوالاتم رو جواب گرفتم .دفتر اصلیشون روسیه هست . و پینگ سرور  عالی دارن . من خودم از اف تو پول F2pool که پرداختی حداقل ۰.۰۰۵ بود و کارمزد ۲.۵ درصد داشت اومدم رو این استخر و خیلی راضیم به شماهم پیشنهاد میکنم امتحان کنید.چون می تونید پرداختی رو رو صفر بزارید هر روز می تونید واریز به کیف پول داشته باشید و این امکان تحریم یا بلوک کردن یا کلاهبرداری رو کاهش میده .و در صورت هر گونه مشکل می تونید روزانه استخرتون رو اگر دوست نداشتید تغییر بدید. سایت اصلی فارسی رو پشتیبانی میکنه . فریم ور های جدید و بروز  دستگاه های  ماینر  رو قرار میده و شما همیشه اپدیت هستید. این بود تجربیات من خودتون می تونید بررسی و تست کنید.

موفق باشید.

سلام به دوستان
تجربه فعالیت در استخر ها یه سری مشکلات رو به من آموخت که این و موارد که شرح میدم اصلی ترین مورد هست.
استخر که بهتون معرفی میکنم کارمزد پرداخت نداره و همچنین سقف پرداختی به کیف پول تون دست خودتون هست و اگر دستگاه رو خاموش کردید می تونید و دیگه روشن نکردید بهر دلیلی پرداخت رو روی صفر قرار بدید و ساعت ۸ صبح به وقت ایران پرداختی بدون کارمزد با مقدار مانده تو استخرتون به حساب کیف پولتون واریز بشه . یکانال تلگرام پشتیبانی فارسی داره که دائم آنلاین. پاسخ گو هستن و دفتر اصلیشون روسیه هست . و پینگ سرور عالی دارن . من خودم از اف تو پول F2pool که پرداختی حداقل ۰.۰۰۵ بود اومدم رو این استخر و خیلی رازیم
به شماهم پیشنهاد میکنم امتحان کنید.چون می تونید پرداختی رو رو صفر بزارید هر روز می تونید واریز به کیف پول داشته باشید و این امکان تحریم یا بلوک کردن یا کلاهبرداری رو کاهش میده .و در صورت هر گونه مشکل می تونید روزانه استخرتون رو اگر دوست نداشتید تغییر بدید.من خودم دیدم خیلی ها حرف منفی در مورد این استخر میزدن اما یک ماه که تست کردم دیدم همش دروغ بود.
سایت اصلی فارسی رو پشتیبانی میکنه .
فریم ور های دستگاه ها رو قرار میده از کارخونش و شما همیشه اپدیت هستید .
و یه گروه عمومی داره که می تونید از تجربیات دیگران استفاده کنید و هر سؤالی دارید جواب بگیرید .
این بود تجربیات خودتون بررسی کنید.
موفق باشید.
pool . emcd . io

بله دقیقا منم بعد از کلی سرکله زدن با استخرهای مختلف این استخر رو پیدا کردم و الان خیلی خیی ازش راضیم. مشکل اصلی من با استخر ها سیستم سود دهی و نحوه پرداخت بود. و همینطور کارمز و واریز ها، اکثر استخر ها کارمزد بالایی میگیرن ولی این استخر emcd که برای کشور روسیه هست واقعا با سیستمی بسیار عالی و منصفانه پرداخت میکنه مخصوصا واسه افرادی که استخراج پایینی دارن.
واسه دوستانی که اگر خواستن عضو بشن. https:// pool.emcd .io /
پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید. خودتون بعد از چنوقت استفاده متوجه میشید چقد استخراج و پرداخت ها بهتر هست
موفق و پیروز باشید.

دوستان من از این استخر emcd استفاده میکنم بعد از امتحان کلیه استخرهای موجود خودتون می تونید تفاوت پاداش رو ببینید .
واقعا عالیه چند تا حسن داره
اول این که سقف برداشت نداره و هر روز کارکرد روز قبل رو ساعت نه صبح واریز میکنه -البته میتونید خودتون محدودش کنید
دوم خودش برای دوستانی که میخوان اور کلاک کنن فریمور داره
سوم زبون فارسی رو اسپورت میکنه
ایراد بزرگش هم اینه که تازه اپلیکیشن رو راه انداخته و خیلی اپلیکیشن چنگی به دل نمیزنه.