همه چیز درباره کرییپتوتب، نحوه کارکرد و امنیت آن

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

امروزه در فضای اینترنت، امکانات بسیاری برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. تنها کاری که شما به عنوان یک کاربر باید انجام دهید، این است که بهترین روش را انتخاب کنید. بعد از ایجاد توکن‌های اختصاصی و امتیازاتی که آنها نسبت به پول فیات داشتند، کسب درآمد از طریق کریپتوکارنسی‌ها انفجاری ایجاد کرد و در حال حاضر وبسایت‌های زیادی به فعالیت در این زمینه می‌پردازند. در این مقاله به بررسی یکی از این وبسایت‌ها به نام کریپتوتب (Cryptotab) خواهیم پرداخت و چگونگی دریافت بیت کوین رایگان یا استخراج بیت کوین با کریپتو تب را بررسی خواهیم کرد.

کریپتو تب (Cryptotab) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کریپتو تب (Cryptotab) یک مرورگر اینترنت است و تمرکز اصلی آن بر استخراج بیت کوین با استفاده از توان معمول CPU ها است. ممکن است در مورد صحت این موضوع تردید داشته باشید و برایتان این سؤال پیش بیاید که چگونه یک CPU بدون استفاده از ایسیک (Asic) می‌تواند به استخراج بیت کوین بپردازد؟

در ادامه با توضیحات بیشتر به پاسخ به سؤالات و تردیدهای ذهنی شما خواهیم پرداخت.

در واقع مرورگرهای استخراج بیت کوین مقدار بسیار ناچیزی بیت کوین استخراج می‌کنند و این مقدار بر حسب ساتوشی محاسبه می‌شود. از دیگر ادعاهای چنین سایت‌هایی این است که مصرف برق زیادی ندارند و برای عملکرد کامپیوتر شما اختلال و آسیبی به وجود نمی‌آورند.

کریپتوتب یک مرورگر شبیه به مرورگر کروم (Chrome) است و از امکاناتی همچون نصب افزونه، همگام­‌سازی حساب‌های کاربری و مدیریت تاریخچه پشتیبانی می‌کند. تمرکز اصلی مرورگر کریپتو تب، بر استخراج بیت کوین از زمان ورود شما به سایت است و شما در ازای عملیات استخراج، مقداری ساتوشی (واحدهای کوچک بیت کوین) به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

کریپتو تب

چگونگی نصب کریپتو تب (Cryptotab)

  • از وبسایت‌های رسمی و معتبر، برنامه Cryptotab را دانلود کنید.
  • بعد از نصب فایل دانلود شده، برنامۀ کریپتو تب را باز کنید.
  • با حساب گوگل خود وارد سایت شوید. همچنین می‌توانید تمامی تنظیمات مربوط به نشان‌دار کردن مطالب، لیست علاقه‌مندی‌ها یا ذخیرۀ پسورد را شخصی­‌سازی کنید.

چگونگی استخراج بیت کوین رایگان در کریپتو تب

برای شروع استخراج در این مرورگر نیاز دارید که حساب کاربری مربوط به استخراج را ایجاد نمایید.

بعد از ورود به Cryptotab، از قسمت تنظیمات، حساب کاربری خود را به یکی از حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی متصل کنید.

توجه داشته باشید که اتصال حداقل یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی به کریپتو تب لازم است. چون در مواقعی همچون اختلال در سسیستم یا نیاز به نصب مجدد، برای بازیابی حساب از آن استفاده خواهد شد.

از این پس به محض شروع به کار این مرورگر، فرآیند استخراج آغاز می‌شود و هیچ پیش‌نیازی ندارد.

چگونگی برداشت‌ها و پرداخت‌ها در کریپتو تب (Cryptotab)

حداقل مقدار لازم جهت برداشت در کریپتوتب (Cryptotab)، 0.00001 بیت کوین است. کریپتو تب، بیت کوین استخراج می‌کند و پرداختی‌ها را نیز با بیت کوین انجام می‌دهد؛ بنابراین دقت داشته باشید که آدرس بیت کوین خود را وارد کرده باشید. برای برداشت موجودی از حساب کاربری خود در کریپتو تب، مراحل زیر را طی کنید:

وارد Cryptotab شوید و از قسمت منو گزینۀ Withdtraw را انتخاب کنید. سپس آدرس کیف پول بیت کوین خود و مقداری را که قصد دارید آن را برداشت کنید، وارد نمایید.

برای پیگیری تراکنش بیت کوین خود می‌توانید در قسمت پایین صفحه در مرورگر کریپتوتب از گزینۀ Payment Journal استفاده نمایید.

در حال حاضر پرداختی‌های کریپتو تب دو بار در روز و به صورت دستی انجام می‌شود، اما قصد دارند در آینده سسیتم پرداختی را به حالت خودکار درآورند.

ویژگی‌های کریپتو تب (Cryptotab)

افزونه‌ها

این پلتفرم از افزونه‌های کروم پشتیبانی می‌کند و امکان اضافه کردن افزونه‌ها برای کاربران فراهم شده است.

استخراج بیت کوین

این وبسایت به طور دائمی به استخراج ارزهای دیجیتال می‌پردازد. این یعنی به محض ورود شما به این وبسایت، عملیات استخراج به صورت خودکار برایتان فعال می‌شود.

پشتیبانی از چند مرورگر

این مرورگر می‌تواند به تنهایی به عنوان یک مرورگر کامل استفاده شود اما امکان دریافت اطلاعات از مرورگرهای دیگری همچون کروم، فایرفاکس، Microsoft Edge، اپرا و سافاری در این وبسایت فراهم شده است.

دعوت از دوستان

در کرپتو تب امکان دریافت پاداش از طریق معرفی دوستان فراهم شده است. در این سیستم، ده سطح معرفی وجود دارد و بر این اساس پاداش کاربران تعیین می‌گردد.

پرداخت‌ها

تنها محدودیت برای برداشت بیت کوین‌های استخراج‌شده، رسیدن به حداقل مقدار 0.00001 بیت کوین است. در غیر این صورت هر زمانی که مایل باشید می‌توانید نسبت به برداشت بیت کوین‌های استخراج‌شده بپردازید.

زیرمجموعه‌گیری و کسب درآمد در Cryptotab

کریپتو تب (Cryptotab) در پاسخ به کسانی که نسبت به درآمد و خروجی اندک و غیرمنطقی استخراج معترض هستند، سیستم زیرمجموعه‌گیری را معرفی می‌کند.

در این سیستم، همچون شرکت‌های هرمی، افراد با استفاده از لینک معرف هنگام ثبت‌ نام، به زیرمجموعه‌گیری و کسب درآمد از این طریق می‌پردازند.

برای این کار 10 سطح کاربری تعریف شده است و افراد با توجه به سطحی که در آن قرار دارند، پاداش دریافت خواهند کرد.

این موضوع باعث جلب توجه افراد بسیاری به کریپتوتب شده است. همچون دیگر پروژه‌های هرمی که نیاز به زیرمجموعه‌گیری دارند و درآمد شما وابسته به زیرمجموعه‌ها و فعالیت آنها خواهد بود، پس از گذشت مدتی، افرادی که در سطوح پایین‌تری قرار گرفته‌اند، با توجه به مقدار ناچیزی که در قبال مصرف برق و توان سیستم خود به دست می‌آورند، از این کار ناامید می‌شوند. به همین ترتیب، درآمد در سطوح بالاتر نیز با مشکل مواجه می‌شود و به مرور پروژه با شکست مواجه خواهد شد.

کریپتو تب

آیا کریپتو تب یک پروژۀ کلاهبرداری است؟

در پروژه کریپتو تب (Cryptotab)، استخراج بیت کوین صورت می‌گیرد. در مورد صحت این موضوع تردیدی وجود ندارد. اما مقدار درآمد حاصل از این فرآیند، بسیار ناچیز است و با در نظر گرفتن مواردی همچون حداقل مقدار لازم برای برداشت، برق مصرفی، توان مصرفی سیستم شما و همچنین پرداخت کارمزدهای مربوط به برداشت، این فرآیند اصلاً به­‌صرفه نخواهد بود.

تنها نکته‌ای که در حال حاضر توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده ‌است، کسب درآمد از طریق کد معرف است. همان‌­طور که در بخش قبلی هم توضیح دادیم، با توجه به درآمد اندک کاربران در سطح‌های پایین‌­تر و عدم ترغیب آنها به ادامۀ حضور در این شبکه، به تدریج این پروژه با شکست مواجه خواهد شد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی کریپتو تب (Cryptotab) پرداختیم. این پروژه بر موضوع کسب درآمد از ارز دیجیتال از طریق فعالیت در اینترنت تمرکز دارد.

در حال حاضر کاربران می‌توانند از دو طریق از این پروژه کسب درآمد داشته باشند. یکی از این راه‌ها، استخراج است. بعد از نصب، به محض ورود شما به این مرورگر، عملیات استخراج بیت کوین آغاز می‌شود.

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از کریپتوتب (Cryptotab) استفاده از کد معرف و زیرمجموعه‌گیری است. در این روش شما با معرفی دیگران و ترغیب آنها به عضویت و استفاده از این پروژه کسب درآمد می‌کنید.

دقت داشته باشید که این مقاله صرفاً جنبۀ معرفی دارد و در نهایت این شما هستید که با در نظر گرفتن ریسک‌ها و هزینه‌های لازم، در مقابل درآمد حاصل از یک پروژه، تصمیم می‌گیرید که به فعالیت در آن پروژه بپردازید.

همان‌­طور که در قسمت‌های قبلی اشاره شد، درآمد حاصل از چنین پروژه‌هایی جزو درآمدهای قطره­‌چکانی محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن برق مصرفی، توان سیستم و کارمزدهای برداشت و دیگر مسائل مربوطه، این گونه درآمدها به هیچ وجه به­‌صرفه نخواهند بود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

در صورتی که بتونید زیرمجموعه زیادی داشته باشید احتمال داره بصرفه باشه براتون.

سلامممنون از مطلب خوبتون

سلام .کریپتو تب واقعا کار می‌کنه واریزی دارد باید برنامه را درست دانلود ونصب کنید .لینکس را براتون می زارم در هنگام دانلود فیلتر شکن کامپیوتر روشن باشد لینک دانلود کریپتو تب (crytotab) برای کامپیوتر و لب تاب را براتون می زارم که سرعتش بالاست .و در آمد بدون هزینه دارد.

من از حدود ۳ ماه پیش با این مرورگر آشنا شدم و روی ۷ گوشی اندروید و ۱ آیفون ۶ و همینطور یک مک‌بوک پرو i7 ،نصب کردم و از اون زمان تا حالا ۲۴ ساعت مشغول ماین هستم راستش هیچ زیرمجموعه فعالی هم ندارم و میشه گفت به تنهایی مشغول هستم ، اون زمان که من شروع به ماین کردم قیمت بیت کوین روی ۱۰/۰۰۰ دلار بود و امروز قیمت به ۲۷/۷۰۰ دلار رسیده و من تونستم با مرورگر کریپتو‌تب حدوده ۳۰/۰۰۰ ساتوشی استخراج کنم و با موفقیت به کیف پول دیجیتالی انتقالشون بدم ، در حال حاضر حدوده ۸ یورو شده ، استفاده از این مرورگر بدون زیرمجموعه گیری و داشتن زیر مجموعه‌های فعال به هیچ وجه توجیه خوبی نداره، یعنی من اگر در همون زمان که شروع به نصب مرورگر کردم ۵۰ یورو بیت کوین می‌خریدم امروز سوده بیشتری میکردم.

سلام. دقیقا درسته. این نوع درآمدهای قطره چکانی، به جز سود کمی که دارند، وقت زیادی رو هم از هر فرد میگیرن.