آموزش ساخت کیف پول بیت کوین مایسلیوم (Mycelium) + ویدئو

زمان مطالعه: 7 دقیقه

کیف پول مایسلیوم (Mycelium) یک کیف پول بیت کوین است که برای استفاده در تلفن‌های همراه هوشمند ارائه شده است. در طراحی و پیاده‌سازی کیف پول مایسلیوم، خلاقیت بسیاری به کار رفته و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. کیف پول مایسلیوم (Mycelium Wallet) از قدیمی‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در دنیا محسوب می‌شود که توسط تیمی از مهندسان سخت‌افزار در سال ۲۰۰۸ ارائه شده است. هدف از راه‌اندازی شرکت مایسلیوم، پاسخ‌گویی به نیازهای در حال رشد کاربران بیت کوین است. کیف پول مایسلیوم یکی از سه محصولی است که شرکت Mycelium در زمینه بیت کوین ارائه کرده است و به علت مزایا، امکانات و رابط کاربری فوق‌العاده‌ای که دارد، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در بازار ارز دیجیتال به حساب می‌آید.

کیف پول مایسلیوم (Mycelium)
ارز BTC
پلتفرم
امنیت
افزودن توکن اختصاصی ندارد
تایید دو مرحله‌ای ندارد
رابط کاربری متوسط
صرافی داخلی دارد
وب سایت Mycelium Wallet

کیف پول مایسلیوم

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کیف پول mycelium

مایسلیوم یک کیف پول اچ دی (HD) است. کیف پول اچ ‌دی (HD) بعد از هر تراکنش یک آدرس جدید بیت کوین برای کاربر می‌سازد، به طوری که آدرس‌های قبلی نیز معتبر هستند. این مورد کمک زیادی به افزایش امنیت تراکنش‌ها و حریم خصوصی می‌کند. کیف پول ارز دیجیتال مایسلیوم به کاربران این امکان را می‌دهد تا بیت کوین را به راحتی ذخیره، ارسال و مبادله کنند. کیف پول Mycelium به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های موبایلی در تاریخ بیت کوین به حساب می‌آید و برندۀ جایزه بهترین اپلیکیشن موبایل در سال 2014 توسط Blockchain.info شده است.

ویدئو آموزش ساخت کیف پول بیت کوین مایسلیوم

حتما ببینید: لیست کیف پول های ارز دیجیتال

کیف پول مایسلیوم (Mycelium) فقط از بیت کوین پشتیبانی می‌کند و این امکان را فراهم می‌آورد که ارزهای فیات رایج از قبیل دلار آمریکا، یورو و … را به بیت کوین تبدیل و ذخیره کنید و به راحتی از طریق پرداخت‌های ارزی بیت کوین خریداری کنید.

آموزش نصب و استفاده از کیف پول مایسلیوم

شما می‌توانید با دو روش کیف پول مایسلیوم را دانلود کنید. روش اول، دانلود مستقیم از وب‌سایت رسمی مایسلیوم و روش دوم، دانلود از گوگل پلی استور برای اندروید یا دانلود از اپ استور برای iOS است.

کیف پول mycelium

کیف پول مایسلیوم نسخه تحت دسکتاپ ویندوز یا لینوکس ندارد و این کیف پول فقط برای تلفن همراه عرضه شده است.

در این قسمت نحوه دریافت و راه‌اندازی کیف پول مایسلیوم در تلفن همراه تحت اندروید را آموزش می‌دهیم.

جهت دریافت مایسلیوم به فروشگاه گوگل مراجعه کنید و عبارت Mycelium Wallet را جستجو کنید.
کیف پول mycelium

پس از اتمام دانلود و نصب کیف پول مای سلیوم، آن را اجرا کنید.

کیف پول mycelium

در این مرحله در صورتی که از قبل کیف پول بیت کوین داشتید، از گزینه RESTORE BACKUP جهت بازیابی کیف پول خود استفاده کنید و در صورتی که قصد ایجاد کیف پول جدید دارید، از گزینه CREATE NEW استفاده کنید. پس از این مرحله وارد کیف پول خود می‌شوید و می‌توانید از آن استفاده کنید.

کیف پول mycelium

پیش از استفاده از کیف پول مایسلیوم و انجام هر تراکنش در آن، حتماً گزینه BACKUP NOW را بزنید تا بتوانید با استفاده از عبارات بازیابی، از کیف پول خود بک آپ تهیه کنید و در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید کیف پول خود را بازیابی کنید.
کیف پول mycelium

پس از انتخاب این مرحله، کلمات بازیابی به ترتیب نمایش داده می‌شود. شما می‌بایست این عبارات را به ترتیب یادداشت کنید و در مرحله بعد مجدداً به همان ترتیب عبارات بازیابی را وارد کنید.

در این قسمت از شما خواسته می‌شود یک رمز برای کیف پول خود انتخاب کنید که به افزایش امنیت آن کمک خواهد کرد. پس از اعمال این مراحل، راه‌اندازی کیف پول مایسلیوم (Mycelium) به اتمام می‌رسد و می‌توانید جهت ارسال و دریافت بیت کوین از آن استفاده کنید.

در صفحه اصلی کیف پول مایسلیوم (Mycelium) می‌توانید موجودی بیت کوین خود و ارزش آن را بر اساس ارز‌های مختلف مشاهده کنید. همچنین در صفحه اصلی کیف پول مای سلیوم می‌توانید قیمت بیت کوین را به صورت لحظه‌ای در صرافی‌ها مشاهده کنید.

ارسال و دریافت بیت کوین در کیف پول مایسلیوم

جهت ارسال بیت کوین از طریق کیف پول مایسلیوم کافی است در صفحه اصلی گزینه Send را بزنید و سپس آدرس مورد نظر خود را وارد کنید و در قسمت پایین، مقدار بیت کوین مورد نظر خود را وارد و در نهایت گزینه Send را بزنید.

همچنین شما می‌توانید میزان کارمزد پرداختی جهت هر تراکنش را مشخص کنید. در نظر داشته باشید که هر میزان کارمزد پرداختی شما بیشتر شود، تراکنش شما اولویت بالاتری جهت تأیید خواهد داشت و زودتر تأیید می‌شود. اگر کارمزد خیلی کم باشد، احتمال اینکه تراکنش شما هیچ وقت تأیید نشود وجود دارد. لذا در انتخاب کارمزد با دقت عمل کنید و در صورتی که در این زمینه اطلاعات کافی ندارید از کارمزد پیش‌فرض تعیین شده توسط کیف پول استفاده کنید.

خرید و فروش بیت کوین و رمزارزها از طریق کیف پول مایسلیوم

با در اختیار داشتن کیف پول مایسلیوم شما می‌توانید با استفاده از پرداخت‌های بین‌المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت و سایر درگاه‌های پرداخت به راحتی اقدام به خرید بیت کوین و سایر رمزارزها نمایید.

جهت خرید و فروش بیت کوین وارد صفحه اصلی شوید و گزینه BUY/SELL BITCOIN را بزنید.

در این قسمت می‌توانید انتخاب کنید که از چه طریقی قصد خرید یا فروش بیت کوین را دارید. با انتخاب Credit card می‌توانید از طریق کارت‌های پرداخت معتبر اقدام به خرید بیت کوین نمایید. در نظر داشته باشید که خرید مستقیم بیت کوین از طریق کارت‌های پرداختی، کارمزد بالایی (حدود 9%) دارد و خیلی به صرفه نیست و از طرفی محدودیت‌هایی هم دارد؛ به طور مثال از طریق پرداخت دلاری، حداکثر 20000 دلار می‌توان بیت کوین خریداری کرد.

کیف پول کاغذی و سرد مایسلیوم

یکی از قابلیت‌های جالب در مای سلیوم امکان ذخیره بیت کوین‌های موجود در یک کیف سرد یا کیف پول کاغذی است.

برای ذخیره بیت کوین‌های موجود در کیف پول کاغذی در گوشۀ بالای نرم افزار، گزینه menu را بزنید و Cold Storage را انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه‌های موجود می‌توانید بیت کوین‌های خود را به روش‌های مختلف کیف پول‌های سرد ذخیره کنید. به طور مثال می‌توانید موجودی بیت کوین خود را در کیف پول‌های سخت افزاری مانند تزور (Trezor) و کیپ کی (KeepKey) ذخیره نمایید.

سخن پایانی

مایسلیوم (Mycelium) یک شرکت تخصصی سخت افزاری-نرم افزاری بیت کوین است که بسیار یکپارچه و دارای امنیت بسیار بالایی است. کیف پول ارز دیجیتال مایسلیوم به کاربران این امکان را می‌دهد که بیت کوین را به راحتی ذخیره، ارسال و مبادله کنند. کیف پول مای سلیوم یک کیف پول تخصصی بیت کوین موبایلی است که می­توانید نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments