آینده ارز دیجیتال هیوبی توکن (Huobi Token) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

در بازار ارزهای دیجیتال تریدرهایی هستند که به دنبال کوین‌های ویژه و کمتر شناخته شده می‌گردند. شناسایی به موقع این دسته از ارزهای دیجیتال همواره جذاب بوده است؛ زیرا چنین فرصت‌هایی برابر است با کسب سودهای کلان. هیوبی توکن پتانسیل آن را دارد که از دسته این ارزهای دیجیتال باشد. در این مقاله قصد داریم آینده ارز دیجیتال هیوبی توکن (Huobi Token) را با استفاده از پیشینه‌اش بررسی و قیمت آن را در کوتاه‌مدت و بلند‌مدت پیش‌ بینی کنیم.

هوبی توکن (Huobi Token) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارز دیجیتال هیوبی توکن یا هوبی توکن، به صرافی مشهور هیوبی (Huobi) تعلق دارد؛ درست شبیه به بایننس کوین که توسط صرافی بایننس عرضه شده است. با استفاده از هیوبی توکن می‌توان تمام ارزهای دیجیتال را خریداری کرد؛ زیرا در صرافی هیوبی انواع ارزهای دیجیتال موجود است و از این نظر مشکلی برای تنوع گزینه‌ها وجود ندارد.

مروری بر وضعیت هوبی توکن (HT)

نام پروژه هوبی (Huobi)
نماد HT
عرضه کل 500,000,000
وبسایت رسمی Hbg.com
مبتنی بر پلتفرم صرافی
سال عرضه 2018
اوج قیمت 26.73 دلار
پلتفرم صرافی Huobi global, Binance JEX, BKEX, hoo, BitZ, MXC, Bitmax, DragonEx, Gate.io
کیف پول Huobi Wallet

HT نماد اختصاری هوبی توکن است. این ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین اتریوم قرار دارد و از آنجا که برای انجام فعالیت‌های مختلف از این توکن استفاده می‌شود، لذا دارندگان آن می‌توانند از مزایای ویژه‌ای برخوردار باشند. پلتفرم صرافی هیوبی بسیاری از امکانات و کارکردهای اصلی خود را به دارندگان هوبی توکن اختصاص داده است. هیوبی توکن در کنار چین لینک (Chainlink) و بیت کوین اس وی (Bitcoin SV) عملکرد قابل‌توجهی داشت و توانست خود را بالا بکشد. این ارز دیجیتال موفق شد در ماراتن جذب ارزش بازار و همچنین تعداد تراکنش‌ها از رقبایی مانند نئو (NEO)، آیوتا (IOTA) و نم (NEM) جلو بزند.

نوسانات قیمتی هیوبی توکن (Huobi Token) در سال 2020 از همین تحولات سرچشمه می‌گرفت. البته در بررسی وضعیت ارزهای دیجیتال باید به این نکته توجه کرد که تنها یک عامل نمی‌تواند موجب رشد یا زوال یک رمزارز شود بلکه مجموعه‌ای از فاکتورها در رشد و زوال یک ارز دیجیتال دخیل است. از این رو در بررسی آینده ارز دیجیتال هیوبی توکن (HT)، چندوجهی دیدن مسئله حائز اهمیت است.

آینده ارز دیجیتال هیوبی توکن

مروری بر عرضه اولیه HT

پلتفرم ERC-20
سرمایه جذب شده 300,000,000  دلار
تاریخ عرضه اولیه 28 فوریه 2018
قیمت عرضه اولیه 1.52 دلار

شرکا

Fomohunt

هیوبی توکن (Huobi Token) کار خود را در سال 2013 آغاز کرد و هم اکنون در سنگاپور مستقر است. خالق این ارز دیجیتال فردی به نام لئون ‌لی بود که پیش‌تر به عنوان مهندس در شرکت معتبر اوراکل کار می‌کرد. هیوبی توکن در حال حاضر در کشورهای کره، ژاپن، هنگ‌کنک و آمریکا دفتر دارد و در دورانی که فعالیتش در چین ممنوع اعلام شد، در حوزه بلاکچین مشاوره می‌داد.

هیوبی توکن امروز شرکت معتبری است که روزانه بالغ بر 350 میلیون دلار تراکنش دارد. 20 % از درآمد این شرکت صرف خرید هوبی توکن در بازار آزاد می‌شود که بر ارزش بازار آن می‌افزاید.

ارز دیجیتال هیوبی توکن (Huobi Token) در میان سرمایه‌گذاران و تریدرهای فعال چندان معروف نیست؛ زیرا محصول ویژه‌ای ارائه نداده و سرچ نامش در گوگل ترند پایین است. شرکت هیوبی پرو (Huobi Pro) به دارندگان توکن اختصاصی خود در قالب‌های مختلف از جمله ایردراپ (Airdrop) پاداش می‌دهد. این صرافی ششمین صرافی بزرگ جهان از لحاظ شمار کاربران به حساب می‌آید. یکی از تدبیرهای تیم طراحی هیوبی توکن اینجا است که برای قرار گرفتن نام یک توکن در لیست صرافی هیوبی، لازم است که متقاضیان، توکن HT را نگهداری کنند. این امر آینده ارز دیجیتال هیوبی توکن را با افزایش ارزش بازار مساعد می‌کند.

آینده ارز دیجیتال هیوبی توکن

پلتفرم هیوبی به حجم خرید بالا تخفیف اختصاص می‌دهد که برای نهنگ‌ها جذاب به نظر می‌رسد. ساز‌و‌کار عرضه هیوبی توکن به گونه‌ای است که تولید آن را دشوار و در نتیجه قیمت را بالا نگه می‌دارد.

پیش ‌بینی آینده قیمت هوبی توکن (Huobi Token)

اغلب ارزهای دیجیتالی که در سال 2018 عرضه شدند، در سال 2020 به زیر قیمت عرضه اولیه خود رسیدند. هیوبی توکن (Huobi Token) نیز در سال 2018 عرضه شد اما وضعیتش در این سال بر خلاف هم‌قطارانش مساعد‌تر بود. نرخ بازدهی سرمایه (ROI) هیوبی توکن در سال 2020 چیزی حدود 150 % بود و انتظار می‌رفت که تا پایان سال رشد بیشتری داشته باشد. شیوع همه‌گیری کرونا در سال 2020 شوکی سهمگین به اقتصاد جهان وارد کرد اما برای بعضی از بازارها _از جمله بازار ارز دیجیتال_ خوب بود و همچون شوکی مثبت محسوب شد. در دوران قرنطینه معاملات ارزهای دیجیتال شدت گرفت و از طرفی دیگر با اجرای هاوینگ یا همان فرآیند نصف شدن پاداش بیت کوین، عرضه کاهش یافت و قیمت‌ها از جمله قیمت آلت کوین‌ها تقویت شد.

در صفحه قیمت هیوبی توکن (Huobi Token) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت هوبی توکن و توکن HT را مشاهده کنید.

سال 2020 برای ارزهای دیجیتال خوب بود اما سال 2021 برای این بازار شگفتانه به همراه داشت. اکثر ارزهای دیجیتال در سال 2021 به پیشگامی بیت کوین به عنوان رهبر بازار اوج گرفتند و بعضاً اوج قیمت هم به ثبت رساندند، به نحوی که کمتر کسی از پیش انتظار چنین صعودی را داشت. هیوبی توکن نیز از این قافله عقب نماند. در کمتر از یک ماه قیمت هیوبی توکن از 4 به 27 دلار رسید و موفق شد اوج قیمت خود را ثبت کند. توکن HT پس از رسیدن به قله قیمتی تاریخی خود تا سال 2021، روندی نزولی را در پیش گرفت که در برابر چنان اوجی این روند طبیعی به نظر می‌رسد. آینده ارز دیجیتال هیوبی توکن با توجه به چنین پیشینه‌ای، مستعد رشد به نظر می‌رسد.

سخن پایانی

ارز دیجیتال هیوبی توکن (Huobi Token) به صرافی معتبر هیوبی اختصاص دارد و از اعتبار ناشر خود برخوردار است. هوبی توکن بر بستر بلاکچین اتریوم قرار دارد و مزیت آن در تخفیف‌هایی است که به خریداران و دارندگان توکن HT ارائه می‌شود. شرکت هیوبی برای رضایت خاطر کاربران در جهت تثبیت ارزش، 20 % درآمد خود را به بازخرید توکن خود اختصاص می‌دهد. عملکرد هیوبی در سال 2020 مناسب بود و از چند تن از رقبایش پیشی گرفت و در سال 2021 نیز تا مرز 27 دلار فرا رفت. با نگاهی به پیشینه و عملکرد این ارز دیجیتال، می‌توان گفت آینده هیوبی توکن خوب و روبه‌رشد است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments