ارز دیجیتال هوبی توکن (Huobi Token) چیست؟ معرفی توکن HT

آیا خرید توکن هوبی، یک سرمایه‌گذاری خوب برای شما است یا نه؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

ارز دیجیتال هوبی توکن (Huobi Token) یا توکن هوبی یکی از توکن‌هایی است که به طور جدی در محافل مختلف در مورد آن بحث می‌شود و علت این است که این توکن مزیت‌های فراوانی دارد. این مزایا باعث می‌شود افراد زیادی اقدام به خرید آن کنند. ما در این مطلب قصد داریم در مورد این مزیت‌ها صحبت کنیم. البته این مطلب یک توصیه‌نامه برای سرمایه‌گذاری نیست و فقط جهت آشنایی بیشتر شما با این توکن است. اگر قصد دارید توکن هوبی (HT) را خریداری کنید، لطفاً ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید و تصمیم بگیرید که آیا خرید این توکن، یک سرمایه‌گذاری خوب برای شما است یا نه.

توکن هوبی (HT) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

اجازه دهید ابتدا تعریفی از این توکن داشته باشیم و ببینیم که چگونه کار می‌کند. هوبی یک سیستم امتیازی مبتنی بر توزیع و مدیریت بلاکچین است که به صورت محلی در بلاکچین اتریوم با توکن ERC20 اجرا می‌شود. هوبی به روش‌های مختلفی قابل استفاده است که اساسی‌ترین کاربرد آن برای گرفتن تخفیف در هزینه‌های معاملاتی، تا 50 درصد است. بایننس (Binance) نیز سیستم مشابهی دارد اما تفاوت‌هایی نیز بین این دو رمزارز وجود دارد.

توکن هوبی عرضه اولیه کوین (ICO) نداشته است. کاربران فقط با خرید “کارت‌های پوینت” از Huobi Pro می‌توانند این توکن را دریافت کنند. پوینت کارت پیش‌پرداخت هوبی برای هزینه‌های اساسی خدمات مبادله‌ای تجاری است. یک پوینت کارت توکن هوبی تقریبا معادل یک دلار است. به عنوان مثال، در صورت خرید بسته 1000 امتیازی هوبی، 990 دلار می‌پردازید و 1000 هوبی دریافت خواهید کرد.

what is huobi

تعداد هوبی‌های جهانی به صورت محدودی توزیع می‌شوند و رقم دقیق آن‌ها 500 میلیون عدد هوبی است. این عدد هرگز بیشتر نخواهد شد. 300 میلیون از این توکن هوبی به عنوان هدیه به خریداران کارت‌های امتیازی اهدا خواهد شد.

شرکت Huobi Pro در هر سه ماه 20٪ از درآمد خود را برای بازپرداخت توکن‌های هوبی در بازار آزاد استفاده می‌کند. تمام توکن‌های هوبی که دوباره خریداری شده‌اند، به نسبت مشخصی به صندوق حمایت از سرمایه گذار HIPF اختصاص خواهند یافت. صندوق HIPF برای محافظت از منافع سرمایه‌گذاران و جبران خسارت‌های کاربران هوبی در هنگام بروز اشکالات در پلتفرم‌ها، برای اطمینان از ثبات بازار و محافظت از منافع سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود.

حال شاید برای شما سوال ایجاد شود که ارزش این هوبی‌ها به چه چیزهایی بستگی دارد؟ اگر در مورد این سوال کنجکاو هستید و قصد دارید بدانید که امتیازهای هوبی چه چیزی هستند، در قسمت بعد به بررسی و تجریه و تحلیل آن‌ها خواهیم پرداخت.

موارد استفاده هوبی توکن

  1. تخفیف هزینه معامله: کاربران می‌توانند با خرید سطوح مختلف وضعیت VIP با استفاده از هوبی‌ها، تا 50٪ در هزینه تراکنش صرفه جویی کنند.
  2. محافظت از نقدینگی: هر فصل، شرکت Huobi Pro برای اطمینان از وجود نقدینگی کافی و محافظت از منافع کاربران با 20٪ از هزینه‌های معامله‌ای که در طی آن فصل به دست می‌آورد‌، توکن‌های هوبی را در بازار آزاد خریداری می‌کند. توکن‌های هوبی خریداری شده توسط Huobi Pro در صندوق محافظت از کاربران هوبی نگهداری می‌شوند و برای محافظت از منافع کاربران و جبران خسارات آن‌ها در موارد اضطراری استفاده می‌شوند.
  3. رویدادهای اختصاصی برای دارندگان توکن هوبی: دارندگان توکن هوبی گهگاه از توکن‌های اختصاصی مانند دریافت توکن‌‌های تازه لیست شده در پلتفرم هوبی استفاده می‌کنند.
  4. جفت‌ ارزها: توکن‌های هوبی می‌توانند به صورت جفت به شکل‌های HT/USDT، HT/BTC و HT/ETH معامله شوند.
  5. شنیدن صدای شما در جامعه استفاده‌کنندگان هوبی: هر از گاهی، دارندگان توکن هوبی فرصت انحصاری دارند تا از طریق نظرسنجی‌ها، پیشنهادات خود را به Huobi Pro ارائه دهند. به عنوان مثال، سطح پشتیبانی دارندگان هوبی در تصمیمات مربوط به لیست Huobi Pro اثرگذار است زیرا Huobi Pro چارچوب ارزیابی دقیق آن را اعمال می‌کند.

huobi global

عملکرد توکن هوبی به زبان ساده

امتیازات هوبی توکن برای نهنگ‌هایی که حجم عظیمی از رمزازرها را معامله می‌کنند، بسیار جذاب خواهد بود. پلتفرم هوبی نیز برای معاملاتی که این نهنگ‌ها روی آن انجام می‌دهند، تخفیف می‌دهد. این کار هر از گاهی میزان گردش سرمایه را به مقدار زیادی کاهش می‌دهد. هوبی همچنین 20٪ سود خود را از معاملات تجاری در هر سه ماه به دست می‌آورد که همچنین برای کاهش عرضه در گردش مسیری طولانی طی خواهد کرد.

Huobi DM

شما همچنین به طور تصادفی از طریق ذخیره توکن‌های هوبی، کوین‌های تازه‌لیست‌شده در سایت huobi.pro را دریافت خواهید کرد. این مسئله باعث می‌شود قیمت هوبی توکن به میزان قابل توجهی افزایش یابد زیرا بسیاری از افراد به خاطر این عمل، توکن‌ها را نگه‌داری یا اصطلاحا هودل می‌کنند.

سیستم هوبی برای صرافی دیجیتال طراحی شده است، بنابراین لیست کردن و شروع ترید در آن دشوار نیست. همچنین خیلی زود حجم زیادی از این توکن‌ها برای شما به دست می‌آید، زیرا هوبی در حال حاضر ششمین صرافی بزرگ از نظر حجم است. این مسئله باعث افزایش ارزش این توکن می‌شود. در اصل افرادی که قصد دارند توکن‌های آن‌ها در لیست هوبی قرار بگیرد، باید توکن‌های هوبی را نگه‌داری کنند. این مسئله باعث می‌شود که توکن‌های آن‌ها ارزش زیادی بگیرد.

سخن پایانی

ما در این مطلب نگاهی به ارز دیجیتال هوبی توکن (Huobi Token) انداختیم و ویژگی‌های آن را بررسی کردیم. در حال حاضر با کمبود شدید توکن هوبی (HT) مواجه هستیم و به دست آوردن این توکن بسیار دشوار است. تجربه نشان‌ داده‌است که هر چقدر به دست آوردن یک توکن دشوارتر باشد، احتمال افزایش ارزش آن بیشتر است. این توکن‌ها اساساً در عرض چند ثانیه فروخته می‌شوند. با این حال مزیت‌هایی که این توکن دارد، باعث می‌شود که افراد زیادی علاقمند به خرید همین تعداد توکن‌های محدود باشند. به نظر می‌رسد این توکن آینده روشنی در پیش دارد، اما اگر قصد دارید به طور قطعی آن‌را خریداری کنید، حتما تحقیقات خود را در مورد آن تکمیل کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments