کسب درآمد بیت کوینی از تلگرام! دروغ یا راست؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

کسب بیت کوین با تلگرام واقعیتی است که بیشتر شبیه یک رویاست، چراکه هنوز هیچ گزارشی مبنی بر موفقیت‌آمیز بودن این شیوه ارائه نشده است و این یعنی هیچ کس از این طریق به درآمد نرسیده است و بیشتر در حد یک نظریه است. این شیوه را بیشتر افرادی دنبال می‌کنند که در پی کسب درآمد‌های دلاری آنهم به ساده‌ترین شیوه هستند، غافل از اینکه هیچ شیوه‌ای برای بدست آوردن بیت کوین به جز خرید و یا استخراج آن وجود ندارد. اما با توجه به اهمیت و همچنین تکرار این موضوع به عنوان سوال در بین کاربران سعی می‌کنیم تا در مورد این موضوع بیشتر صحبت کنیم و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

شیوه‌های کسب بیت کوین

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

برای کسب بیت کوین علاوه بر استخراج و خرید از صرافی‌ها و افرادی که بیت کوین در اختیار دارند، چند راه دیگر نیز در پیش رو خواهید داشت. شیوه‌هایی که منجر به دریافت بیت کوین قابل توجهی نمی‌شود و فقط زمان شما را اتلاف خواهند کرد. در ادامه با برخی از این شیوه‌ها بصورت مختصر آشنا می‌شویم:

زیر مجموعه گیری: در این شیوه که به سیستم هرمی نیز معروف است شما باید اقدام به مجموعه‌سازی کنید. به عنوان مثال شما باید 10 نفر را از طریق لینک اختصاصی خود وارد مجموعه کنید و آنها نیز همین شیوه را ادامه دهند. از آنجا که این شیوه توسط افراد سودجو راه‌اندازی شده است، قطعا این شیوه برای شما سودآوری نخواهد داشت. البته برخی دیگر از سودجویان نیز با تلفیق این شیوه با تبلیغات کلیکی بسیار آسانتر به مقاصد شوم خود دست پیدا می‌کنند و آنچه برای قربانی باقی می‌ماند دلزدگی از بیت کوین و دنیای ارز‌های دیجیتال است.

فاست یا درآمد قطره‌ای: سایت‌های فاست سایت‌هایی هستند که ماهیت تبلیغاتی دارند. شما در ازای بازدید از یک صفحه خاص کسب درآمد می‌کنید. اما پشت این دست و دلبازی از سوی این سایت‌ها چیست؟ زمانی که شما به عنوان کاربر وارد صفحه مذکور می‌شوید، برای کسب درآمد باید با هر بار تازه‌سازی صفحه (رفرش) یکبار عملیات منصوب به ربات نیستم (captcha) را انجام دهید تا کارمزد شما واریز شود. کارمزد واریزی به حساب شما یا همان درآمد شما، بسیار کمتر از درآمد سایت نمایش‌دهنده تبلیغات است. براساس آمار این سایت‌ها درآمدی نزدیک به 50 هزار دلار از طریق نمایش تبلیغات بدست می‌آورند و در بهترین حالت 15 هزار دلار آن را بین تمامی کابران خود تقسیم می‌کنند.

کسب بیت کوین با تلگرام

بدافزار‌ها و باج‌ افزار‌ها: قبل از هر چیز باید بدانید که بد افزار و باج افزار 2 مقوله جدا از هم هستند و نباید آنها را با یکدیگر اشتباه گرفت. سیستم بدافزار‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که شاید هرگز متوجه وجود آن نشوید. به عنوان مثال شما زمانی که یک پک آموزشی را نصب می‌کنید به همراه آن یک بدافزار نیز نصب می‌شود. بعد از این مادامی که رایانه شما روشن باشد، بدافزار با استفاده از توان GPU و یا CPU شما اقدام به ماینینگ بیت کوین می‌کند و بدین ترتیب بیت کوین ماین شده به والت شخص توسعه دهنده منتقل می‌شود. هرچند این میزان بسیار کم به نظر می‌رسد ولی درصورت انتشار پک یا نرم افزار به صورت وسیع، عدد بدست آمده بسیار بزرگ خواهد بود. برای آنکه مطمئن شوید هیچ برنامه‌ای در پس زمینه رایانه شما در حال اجرا نیست، کافیست Task manger سیستم خود را کنترل کنید و پروسس کارت گرافیک خود را بررسی کنید. اما در مورد باج افزار باید بدانید که سیستم باج افزار‌ها به گونه‌ایست که در یک زمان و لحظه خاص کلیه اطلاعات سیستم شما را رمزنگاری می‌کند. در همین حین پیغامی دریافت خواهید کرد که از شما برای بازیابی اطلاعات مقداری بیت کوین درخواست می‌کند. اینجاست که شما بر سر یک دوراهی قرار می‌گیرید. اگر اطلاعات مهمی در سیستم خود نداشته باشید، می‌توانید با فرمت هارد خود از شر باج ‌افزار خلاص شوید و در غیر اینصورت محکوم به پرداخت بیت کوین درخواستی می‌شوید. ذکر این نکته لازم است که گاهی باج افزار‌ها از طریق نرم افزار‌های مدعی بیت کوین رایگان و سیستم قطره چکانی بر روی سیستم شما نصب و فعال می‌شوند. پس در این زمینه به شدت احتیاط کنید.

ربات‌های تلگرامی: و اما برسیم به جدیدترین شیوه استخراج بیت کوین که از طریق ربات تلگرامی صورت می‌پذیرد. کسب بیت کوین با تلگرام کار چندان دشواری نیست. در ادامه با این شیوه بیشتر آشنا می‌شویم.

یکی از بهترین ویژگی‌های ربات‌های کسب درآمد تلگرامی عدم نیاز شما به سرمایه برای شروع به کار است. در این شیوه شما کافیست تا علاوه بر آشنایی با ربات‌های تلگرامی اندکی نیز با فضای مجازی و شیوه‌های تبلیغات در آن آشنا باشید تا به هدف خود برسید.

این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با کسب بیت کوین با تلگرام و پیرو درخواست کاربران آماده شده است.

یادآوری می‌کنیم که این شیوه به هیچ وجه پاسخگوی نیاز شما برای کسب درآمد با بیت کوین نخواهد بود. با این حال اگر هنوز به دنبال آشنایی با این ربات‌ها هستید همراه ما بمانید.

معرفی ربات‌های کسب بیت کوین با تلگرام

کسب بیت کوین با تلگرام

قبل از معرفی ربات‌ها لازم است بدانید که هر رباتی ممکن است برای مدتی کوتاه و یا برای همیشه از دسترس خارج شود، بنابراین زمانی که تصمیم گرفتید از طریق ربات تلگرامی بیت کوین کسب کنید با جستجو در اینترنت می‌توانید به این ربات‌ها دسترسی پیدا کنید.

اولین رباتی که به شما پیشنهاد می‌دهیم ربات Bitcoin Cloud Mining است. رباتی که بدون نیاز به اینترنت و بصورت آفلاین اقدام به ماین بیت کوین می‌کند. عملیات برداشت آن نیز بسیار راحت است و به محض رسیدن به مبلغ 0.001 بیت کوین می‌توانید اقدام به برداشت کنید. از دیگر ویژگی‌های این ربات عدم نیاز شما به زیرمجموعه‌گیری است که نقطه قوت آن محسوب می‌شود.

ربات دوم نیز ربات BitMoneyBox Mining است. از ویژگی‌های بارز این ربات می‌توان به مواردی از جمله رابط کاربری آسان اشاره کرد. این ربات به عنوان هدیه ورود 1000 ساتوشی تقدیم شما می‌کند ولی برای برداشت شما باید 5000 ساتوشی داشته باشید که کار را کمی مشکل می‌کند.

سخن پایانی

آنچه در این مقاله به آن پرداختیم اطلاعاتی بود در مورد راه‌های کسب بیت کوین از طرق مختلف و دانستیم که اکثر این شیوه‌ها منتج به نتیجه دلخواه نخواهند شد. استخراج وکسب بیت کوین از طریق تلگرام و ربات‌های آن علاوه بر هدر دادن زمان شما می‌تواند به هک و یا حتی آسیب به رایانه و تلفن همراه شما شود. از اینها گذشته تبدیل شدن به یک فرد ثروتمند در زمان کوتاه رویایی است که هیچ گاه تعبیر نخواهد شد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

22 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام من از یه ربات تلگرامی استفاده میکنم نزدیک ۱۰ سال هست تمامی سایت ها و پلتفرم ها ازش تعریف کردن ولی من میخوام برداشت کنم این پیغام میدهYou must have at least one deposit or at least one friend invited have deposited at least once, so you can continue to withdraw Bitcoin!

ربات ها کلاهبردارن

مطلتون عالی بود

سلام.من دارم با ربات های بیت کوین و لایت کوین و… داخل تلگرام کار میکنم که از طریق بازدید سایت یا عضو کانال یا… هست.میخوام بدونم ایا صحت داره و کسی هست که کار کرده باشه و پولی دریافت کرده باشه?

سلام این رباتها معمولا یا هیچ پرداختی ندارن، یا انقدر پرداختشون کمه که به صرفه نیست

سلام من با ربات bitcoin minig به حد نصاب برداشت رسیدم ولی نمیتونم برداشت کنم میگه یا باید سپرده داشته باشی تو ربات یا از دوستانت برداشت کرده باشن . کسی اگه برداشت کرده راهنمایی کنه از خجالتش در میام

چطو شد پرداخت کدی یا نی

من هم همین مشکل رو دارم

سلام مقاله خوبی بود

سلام.ایا کسی تا حالا ازاین رباتها برداشت کرده؟

سلام اره من داشتم ولی خیلی کمه روزانه ۵هزار تومن من تو بات بیت کویین کشم…کانال و سایت باید ببینی

اگه ربات ماینینگ رو پاک کنیم پروسه ماین متوقف میشه؟؟؟

باسلام دوستان ربات های تلگرام همشون کلاهبرداری هستن

دقیقا قبول دارم

سلام، من از این ربات برداشت کردم، گرچه سرعتش کمه اما به گوشیتون آسیب نمیرسونه، کار باهاش راحته

سلام هرکدوم از دوستان که بدون سرمایه میخاد به یه درآمد خوب برسه تلگرام به من پیام بده در خدمتش هستم🌹
@Masoudarefii

سلام ممنون از مطلب خوبتون

من ربات درآمدزایی ساختم

یه ربات عالی که واقعی هم باشه به من بدید

بهترین ربات ات ماینر هست

ربات استخراج ترون TRX

۱.استارت بزنید
۲.گزینه visit links را انتخاب کنید
۳.وارد لینک نمایش داده بشید
۴.سپس برگردید و وارد ربات تلگرام بشوید
۵.گزینه more را انتخاب کنید
۶.گزینه 👥 Join Groups را انتخاب کنید
۷.عضو گروه بشوید
۸.ترون TRX رایگانتان را دریافت کنید

هرکی یک ربات عالی برای بیتکوین میخواد توی تلگرام به من پیام بدین Mhmdrp1375@