قیمت لحظه ای بیت کوین + نمودار قیمت BTC 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Bitcoin
BTC
رتبه: 1
$ 63,981.14
4,169,045,592 تومان
1.00%
ارزش کل بازار
$ 1,259,856,539,498
حجم معاملات 24 ساعته
$ 27,895,109,557
عرضه در گردش
19,687,743 BTC
عرضه کل
21,000,000 BTC


نوسانات و اطلاعات قیمت بیت کوین

هر واحد بیت کوین در این لحظه با قیمت 63,964.00 $، معادل 4,169,045,592 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال بیت کوین، معادل $ 1,259,856,539,498 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 27,895,109,557 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت بیت کوین یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره بیت کوین

بیت‌ کوین (BTC) یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که اولین بار در سال ۲۰۰۸ به دست فرد یا گروهی از افراد با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو در یک وایت پیپر شرح داده شد. این ارز دیجیتال در مدت کمی پس از آن، در ژانویه ۲۰۰۹ راه‌اندازی گردید.
بیت‌ کوین یک ارز آنلاین همتا به همتا است؛ به این معنی که تمام تراکنش‌ها به صورت مستقیم بین شرکت‌کنندگان شبکه، بدون نیاز به هیچ واسطه‌ای برای تأیید یا تسهیل آنها انجام می‌شود. بیت‌ کوین، طبق گفته‌های خود ناکاموتو، برای این ایجاد شد که «پرداخت‌های آنلاین مستقیماً از یک طرف به طرف دیگر، بدون نیاز به عبور از یک مؤسسه مالی، ارسال شود». اگرچه ایده‌هایی برای نوع مشابهی از ارز دیجیتال غیرمتمرکز پیش از بیت‌ کوین وجود داشته است، اما BTC اولین ارز دیجیتالی بود که به طور واقعی مورد استفاده قرار گرفت.
ناکاموتو در ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸، وایت پیپر بیت کوین را منتشر کرد و در آن به طور جزئی نحوه پیاده‌سازی یک ارز دیجیتال همتا به همتا را شرح داد. او یا آنها پیشنهاد کردند که از یک دفتر کل غیرمتمرکز تراکنش‌ها که در بسته‌هایی به نام «بلاک» دسته‌بندی و با الگوریتم‌های رمزنگاری تأمین می‌شد، استفاده کنند. کل این سیستم بعداً با عنوان بلاکچین شناخته شد.
فقط دو ماه بعد، در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۰۹، ناکاموتو اولین بلاک را در شبکه بیت کوین استخراج کرد که به عنوان بلاک جنسیس یا پیدایش (Genesis Block) شناخته می‌شود و بدین ترتیب اولین ارز دیجیتال جهان را راه‌اندازی کرد. قیمت بیت کوین در زمان معرفی، صفر دلار بود و اکثر بیت‌کوین‌ها از طریق استخراج به دست می‌آمدند.
اولین تراکنش رسمی بیت کوین در ۲۲ مه ۲۰۱۰ زمانی رخ داد که لاسلو هانیچ، یک برنامه‌نویس، ۱۰ هزار بیت کوین را با دو پیتزا معامله کرد. این رویداد اکنون با عنوان «روز پیتزای بیت‌ کوین» شناخته می‌شود. در جولای ۲۰۱۰، بیت کوین برای اولین بار معامله شد و قیمت آن در آن زمان از ۰.۰۰۰۸ تا ۰.۰۸ دلار متغیر بود.
به لطف ماهیت پیشرو بودن، بیت کوین حتی پس از گذشت بیش از یک دهه، همچنان در صدر این بازار پرهیجان باقی مانده که تا حد زیادی به دلیل افزایش علاقه مؤسسات به بیت کوین و فراگیر شدن بسترهایی است که موارد استفاده بیت کوین را فراهم می‌کنند؛ بسترهایی همچون: کیف پول‌ها، صرافی‌ها، خدمات پرداخت، بازی‌های آنلاین و موارد دیگر.
کل عرضه بیت‌ کوین‌ محدود است و هرگز از ۲۱ میلیون بیشتر نخواهد شد. BTCهای جدید در فرآیندی به نام «استخراج» ساخته می‌شوند: زمانی که تراکنش‌ها در شبکه ارسال می‌شوند، استخراج‌کنندگان (ماینرها) آنها را دریافت و در بلاک‌هایی بسته‌بندی می‌کنند. این بلاک‌ها با محاسبات پیچیده رمزنگاری محافظت می‌شوند.
استخراج‌کنندگان به‌ عنوان جبران هزینه‌ منابع محاسباتی خود، برای هر بلاکی که با موفقیت به بلاکچین اضافه می‌کنند، پاداش می‌گیرند. در زمان راه‌اندازی بیت‌ کوین، این پاداش ۵۰ BTC برای هر بلاک بود. این عدد پس از هر ۲۱۰ هزار بلاک جدید استخراج‌شده (که استخراج آنها تقریباً چهار سال طول می‌کشد) نصف می‌شود. بر اساس برخی تخمین‌ها، ساتوشی ناکاموتو به‌تنهایی مالک بیش از یک میلیون بیت ‌کوین است. درباره بیت کوین (BTC) کوچک‌ترین واحد بیت کوین، ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱ BTC، به افتخار سازنده مستعار این ارز دیجیتال، ساتوشی (یا به اختصار سات) نامیده می‌شود. بسیاری بر این باورند که این ارز دیجیتال پیشرو، همانند طلا، بیشتر به عنوان ذخیره ارزش عمل می‌کند تا یک روش پرداخت. این دیدگاه که بیت کوین به جای روش پرداخت، جایگزینی برای طلای دیجیتال و ابزاری برای نگهداری بلندمدت دارایی است، باعث شده که بسیاری به جای خرج کردن BTC برای خریدهای روزمره، آن را برای مدت طولانی نگه دارند یا به اصطلاح هودل (HODL) کنند.
بیت کوین با گذشت زمان، به ویژه پس از پذیرش آن به عنوان ارز رسمی در السالوادور، هر روز بیشتر از قبل جنبه سیاسی پیدا می‌کند. نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، این تصمیم را تقریباً به طور یک‌جانبه اعلام و اجرا کرد و انتقادات شهروندان خود، بانک مرکزی انگلستان، صندوق بین‌المللی پول، ویتالیک بوترین و بسیاری دیگر را نادیده گرفت.
در مقابل، کشورهایی مانند چین اقدامات شدیدی برای سرکوب فعالیت‌های استخراج و معامله بیت کوین انجام داده‌اند. در ماه مه ۲۰۲۱، دولت چین اعلام کرد که تمام تراکنش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال غیرقانونی هستند. این امر با سرکوب شدید عملیات استخراج بیت کوین همراه بود و بسیاری از کسب‌و‌کارهای مرتبط با رمزارزها را مجبور به فرار کرد.

تاریخچه قیمت

قیمت بیت کوین که در زمان معرفی در سال ۲۰۰۹ صفر دلار بود، در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۰ از ۰.۱ دلار به ۰.۲ دلار جهش کرد و قبل از پایان سال به ۰.۳ دلار رسید. در سال ۲۰۱۱، قیمت آن از ۱ دلار فراتر رفت و در ۸ ژوئن به بالاترین حد ۲۹.۶ دلار رسید. با این حال، پس از آن بازار ارزهای دیجیتال با رکود شدید مواجه گردید و قیمت بیت کوین در پایان سال به ۴.۷ دلار کاهش یافت.
سال ۲۰۱۲ برای بیت کوین سال نسبتاً آرامی بود؛ اگرچه چند دلار افزایش یافت. اما در سال ۲۰۱۳، بازار شاهد افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین بود. بیت کوین آن سال را با قیمت ۱۳.۳ دلار آغاز کرد و تا ماه آوریل از ۱۰۰ دلار و تا اکتبر از ۲۰۰ دلار عبور کرد. در بقیه سال، شاهد افزایش تاریخی قیمت بیت کوین بودیم. در ماه نوامبر از ۱۰۰۰ دلار عبور کرد و سال را با قیمت ۸۰۵.۹ دلار به پایان رساند.
قیمت بیت کوین در طول سال ۲۰۱۶ به آرامی افزایش یافت و تا پایان سال به بیش از ۹۰۰ دلار رسید. در سال ۲۰۱۷، قیمت آن تا اواسط ماه مه حدود ۱۰۰۰ دلار باقی ماند و سپس به طور ناگهانی به ۲۰۰۰ دلار افزایش یافت و در نهایت در ۱۶ دسامبر به سقف ۱۹،۳۴۵.۴۹ دلار رسید. این افزایش توجه سرمایه‌گذاران بزرگ، دولت‌ها، اقتصاددانان و دانشمندان را به خود جلب کرد و نهادهای دیگر نیز شروع به توسعه ارزهای دیجیتال برای رقابت با بیت کوین کردند.
قیمت بیت کوین در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در محدوده کوچکی نوسان می‌کرد. برای مثال، در ژوئن ۲۰۱۹، با افزایش قیمت و حجم معاملات، قیمت BTC از مرز ۱۰ هزار دلار عبور کرد. با این حال، تا اواسط دسامبر به ۶،۶۳۵.۸۴ دلار کاهش یافت.
در سال ۲۰۲۰، به دلیل همه‌گیری کووید، اقتصاد جهانی وارد رکود شد، اما قیمت Bitcoin دوباره جهش قابل توجهی پیدا کرد. این ارز دیجیتال سال را با قیمت ۶،۹۶۵.۷۲ دلار آغاز کرد. رکود اقتصادی ناشی از همه‌گیری و سیاست‌های بعدی دولت‌ها، ترس سرمایه‌گذاران را نسبت به اقتصاد جهانی افزایش داد و به رشد بیت کوین سرعت بخشید. در روز ۲۳ نوامبر، بهای بیت کوین ۱۹،۱۵۷.۱۶ دلار بود. قیمت رمزارز بیت کوین در دسامبر ۲۰۲۰ به حدود ۲۹ هزار دلار رسید که نسبت به ابتدای آن سال، ۴۱۶ درصد افزایش داشت. درباره بیت کوین (BTC) در سال ۲۰۲۱، بیت کوین تنها در عرض یک ماه سقف قیمتی سال ۲۰۲۰ را شکست و در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۱ از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کرد. تا اواسط آوریل، با عرضه اولیه صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس، قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود، یعنی بیش از ۶۰ هزار دلار رسید. استقبال نهادهای مالی از بیت کوین، قیمت آن را بیشتر بالا برد و این ارز دیجیتال در ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ به اوج خود یعنی ۶۳ هزار و ۵۵۸ دلار رسید.
در تابستان ۲۰۲۱، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین ۵۰ درصد کاهش یافت و در ۱۹ جولای به ۲۹ هزار و ۷۹۶ دلار سقوط کرد. در ماه سپتامبر شاهد یک دوره صعودی دیگر بودیم و قیمت BTC به ۵۲ هزار و ۶۹۳ دلار نزدیک شد، اما یک افت قابل توجه باعث شد قیمت حدود دو هفته بعد به ۴۰ هزار و ۷۱۰ دلار برسد.
در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱، بیت کوین دوباره به بالاترین سقف خود یعنی ۶۸ هزار و ۷۸۹ دلار رسید و در اواسط دسامبر ۲۰۲۱، به ۴۶ هزار و ۱۶۴ دلار کاهش یافت. با ادامه نگرانی‌ها درباره تورم و ظهور سویه جدیدی از ویروس کرونا به نام اومیکرون، نوسانات قیمت بیشتر شد و سرمایه‌گذاران را نگران کرد.
بین ژانویه ۲۰۲۲ و مه ۲۰۲۲، قیمت بیت کوین به تدریج افت کرد و تا ۱۱ مه به ۲۸ هزار و ۳۰۵ دلار کاهش یافت. در ۱۳ ژوئن، قیمت ارزهای دیجیتال به شدت کاهش یافت. برای اولین بار از دسامبر ۲۰۲۰، قیمت Bitcoin به زیر ۲۳ هزار دلار سقوط کرد. از زمان شروع "زمستان ارزهای دیجیتال" در نوامبر ۲۰۲۱، قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به زیر ۲۰ هزار دلار کاهش یافت.
اما سال ۲۰۲۳ برای بیت کوین با افزایش قابل توجهی در قیمت همراه بود. بیت کوین سال ۲۰۲۳ را با قیمت ۱۶ هزار و ۶۰۵ دلار آغاز کرد و در طول سال به طور پیوسته افزایش یافت و در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳ به ۳۴ هزار و ۱۵۴ دلار رسید. BTC در ۸ دسامبر قیمت ۴۳ هزار و ۷۷۰ دلار را دید و سال ۲۰۲۳ را با این سقف به پایان رساند.

پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی از جمله شرایط کلی بازار ارزهای دیجیتال، پیشرفت‌های صنعت بلاکچین و میزان پذیرش آن توسط کاربران و توسعه‌دهندگان بستگی دارد. با توجه به توان بالای بیت کوین، انتظار می‌رود که قیمت BTC در بلندمدت افزایش یابد. تحلیل‌گران Changelly پیش‌بینی می‌کنند که بیت کوین در پایان سال ۲۰۲۴ پایین‌تر از ۲۹٬۴۷۱٫۵۴ دلار نخواهد آمد. با بررسی روند قیمت‌ بیت کوین در سا‌های گذشته، فرض بر این است که در سال ۲۰۲۵، حداقل و حداکثر قیمت بیت کوین حدود ۱۰۲٬۹۸۷ و ۱۲۵٬۳۴۶ دلار باشد. بر اساس تحلیل کارشناسان Changelly، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۶ بیت کوین حداقل ۱۵۲٬۷۰۳ دلار و حداکثر ۱۸۰٬۲۹۹ دلار قیمت داشته باشد. از سوی دیگر، در سال ۲۰۲۷، حداقل قیمت Bitcoin ممکن است ۲۴۲٬۵۵۰ دلار باشد، در حالی که حداکثر آن می تواند به ۲۶۹٬۵۶۴ دلار برسد. در نهایت، برآورد شده است که بیت کوین در سال ۲۰۳۰ بین ۷۳۴٬۷۸۹ دلار و ۸۷۲٬۷۷۸ دلار معامله شود.

تحلیل بنیادی بیت کوین

شبکه بیت کوین بر پایه فناوری بلاکچین بنا شده است. بلاکچین یک دفتر کل عمومی و توزیع‌شده است که تمام تراکنش‌های بیت کوین را ثبت می‌کند. تراکنش‌ها توسط گره‌های شبکه تأیید و سپس به بلاک چین اضافه می‌شوند. این فرآیند به عنوان استخراج شناخته می‌شود.
با این حال، اگرچه ناکاموتو مخترع اصلی بیت کوین و همچنین نویسنده اولین روش پیاده‌سازی آن بود، اما کلید هشدار شبکه و اختیار مخزن کد را به گاوین آندرسن که بعداً توسعه‌دهنده اصلی بنیاد بیت کوین شد، تحویل داد. در طول سال‌ها، افراد زیادی با شناسایی و حل آسیب‌پذیری‌ها و افزودن ویژگی‌های جدید به بهبود این ارز دیجیتال کمک کرده‌اند.
بیت کوین، اولین ارز دیجیتال دنیا، مزیت منحصربه‌فردی دارد. این رمزارز توانسته جامعه جهانی بزرگی را شکل دهد و صنعت کاملاً جدیدی با میلیون‌ها علاقه‌مند به وجود آورد که BTC و سایر ارزهای دیجیتال را در زندگی روزمره خود خلق، سرمایه‌گذاری، معامله و استفاده می‌کنند. پیدایش اولین ارز دیجیتال، پایه‌ای مفهومی و تکنولوژیک ایجاد کرد که منجر به توسعه هزاران پروژه رقیب شد. درباره بیت کوین (BTC) یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بیت کوین، استفاده از آن به عنوان یک ذخیره غیرمتمرکز ارزش است. به عبارت دیگر، بیت کوین همانند دارایی فیزیکی یا واحد حساب، قابلیت مالکیت و ذخیره ارزش را ارائه می‌دهد. با این حال، عملکرد آن به عنوان ذخیره ارزش همچنان مورد بحث است.
بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و اقتصاددانان معتقدند که پذیرش جدی بیت کوین به عنوان یک ارز پیشرو، ما را به دنیای مالی مدرن جدیدی سوق خواهد داد که در آن مبالغ تراکنش‌ها با واحدهای کوچک‌تری محاسبه می‌شوند.

آیا بیت کوین برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

بیت کوین اولین و شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاموتو عرضه شد. BTC به دلیل عدم تمرکز، امنیت بالا و شفافیت معاملات، به عنوان یک ابزار ذخیره ارزش و پرداخت، مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. مزایای سرمایه‌گذاری در بیت کوین زیاد است. بیت کوین هنوز در مراحل ابتدایی توسعه خود است و فضای رشد بالایی دارد. Bitcoin از فناوری بلاکچین استفاده می‌کند که یک فناوری امن و شفاف است. تعداد بیت کوین‌ها محدود به ۲۱ میلیون است که این امر می‌تواند به حفظ ارزش آن در بلندمدت کمک کند. بیت کوین را می‌توان به راحتی و بدون نیاز به واسطه به هر نقطه‌ای از جهان ارسال کرد.
از سوی دیگر، بیت کوین یک بازار نوظهور است و سرمایه‌گذاری در آن با ریسک بالایی همراه است. قیمت بیت کوین به شدت نوسان دارد و ممکن است در یک روز ۱۰ درصد یا بیشتر افزایش یا کاهش پیدا کند. مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال هنوز در حال تکامل است و احتمالاً بر بیت کوین تأثیر بگذارد. استخراج بیت کوین به مصرف انرژی بالایی نیاز دارد که این امر می‌تواند برای محیط زیست مضر باشد. در نهایت، تصمیم به سرمایه‌گذاری در BTC بر عهده شما است. قبل از سرمایه‌گذاری، حتماً تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید و از ریسک‌های موجود آگاه باشید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2398 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام وعرض ادب
ببخشید ی سوال داستم خدمتتون
اگه شهریور سال ۴۰۲ بیت کوین خریده باشی الان چقدر سود کردی

درود دوستان در چند روز دیگه دوباره وارد ۶۲ هزار میشه خرید نزنید لطفا

سلام دوستان کسی می‌تونه کمکم کنه در خصوص بیت کوین؟من سررشته آیی ندارم با یه مشکلی روبرو شدم اگه دوستان میتونن یه راهنمایی و کمکی کنند…ممنون

سلام

سلام لطفاً برای من تازه وارد راهنمایی کنید خرید فروش بیت کویین

سلام. براش شروع میتوانید از آموزش‌های رایگان لوتوس رمزارز استفاده کنید.

احتمالا تا۱۰۰ هزار می‌ره بعد نیا روی ۹۰هزارتا

سلام، تا اوایل اردیبهشت اصلاح تا قیمت ۳۵هزار

خیلی برنامه خوبیه اموزش در کنار معامله

من بی درد سر به ریال می‌خوام تبدیل کنم شدیداً پول لازم دارم منصف باشید صادق

از صرافی های ایرانی استفاده کن. مثل والکس یا ارزپلاس

من تو ، نوبیتکس به تومان تبدیل میکنم

سلام به انسانهای لایق.
بیت به ۳۵۰ هزار میرسه.
حق نگهدارتون.

الیاس این تحلیلت رو چه حسابیه؟

سلام دوستان من به مدت چهار سال با موبایل در سایت کریپ توفری بیت کویین رول زدم و بعد از ایجاد پول کیف درولت حاصل کار کرد خود را انتقال دادم که نه تنها انتقال داده نشده مدت ده روز نوشتن معلق وتحت برسی قرار گرفت و نهایتا ناپدید شد آیا این سایت کلاه برداره یا از کجا وچه جوری پی گیر شوم مقدارش هم زیاده به من کمک کنید

بالاخره ۵۰ رو رد کرد
بریم واسه سقوط

ارز EGAME آماده ریزش ۵۰۰درصدی

باز بیت کوین داره میره به سمت ۲۰ هزار؟

هیچی حالیت نیست الکی تز نده

عالیه این بخش

هرچی بیت کویین وetfLمثلا چینلینک ۵Lدارین بفروشین کارش تمومه

سلام، دوستان عزیز بیت کوین بزودی شاهد کاهش وریزش شدیدی خواهد بود، دوستان من در اروپا و آمریکا که کارشان خریدوفروش انواع ارزهاست، مدعی بر ریزش شدید وکاهش قیمت آن هستند، لذا توصیه به مراقبت از سرمایه هاتون وبا تحقیق بفروشید که از ضررهای احتمالی ان جلوگیری شود، مراقب سرمایه هاتون باشید

سلام ماینر خوبه برا الان که ارزش پول ایران پایین هست دستگاه سی میلیونی ماهی شش تومان بهت میده با این پول تو بازار میشه چیکار کرد که بهت این اندازه بده و هر کاری باشه دردسرهای خودش و داره

تحلیلگر ارزمجازی دارین ممنون میشم آیدی شو بدین

هش فلو انشالله

ارز سی seiآماده برای پامپ فقط بشتابید

قیمت

ریزش ۱۲۰۰درصدی ارز ریپ چین در کشور چین ولی در ایران نمایش داده نمیشود و با قیمت بالا فروخته میشود بعدا همه ضرر خواهند نمود نخرید سقوط کرده

فقط دوج کویین ویا لایت کویین به اوج خودش در این ۲سال خواهد رسید تا روزها ویا ساعاتی دیگر
اگر درست گفتم رحمت کنید وگرنه لعنت

خوب پرلل چین رو هم که دیدین همه رفتن خریدن و۲۵درصد تا الان ریزش داشته غیر ضررهیچی نداره پرلل چین

سلام میلاد چطوری از حرم امام رضا ع چه خبر؟
کدوم ارز سود بیشتری دارد؟
میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

بیت گرت بفروشین همین حالا

ارز بیت گرت نوسال ریزشی بالافروشین تا سقوط نکرده سریع

ارز بعدی رو نیم ساعت دیگه میگم که ریزش ۸۰درصدی داره فقط بجنبین

خدا سلامت نگهت دارد یه ارزی هم به من بگو لطفاً و خواهشن

فورا از هر ارزی که داخل اسمش چین داره مثله پرلل چین لفت بدین و بفروشید چرا که ریزش۱۰۰۰۰درصدی خواهد داشت چون در لیست حذف بلاکچینها قرار گرفته

هر ارزی که داخل اسمش چین داشت ریزشی خیلی زیادی خواهد کرد در حد اعشار خواهد رسید
مثله ارز پرلل چین

سلام بیت کوین بالا میشه

رئیس واگنرو کشتن این خبر خوبه یا بد؟

خوبه

سلام من میخواستم دستگاه ماینر بخرم آیا به نظرتون بیت کوین بالا میره خواهشا راهنمائی کنید ممنون

به هیچ وجه چنین اشتباهی رو نکن ،سرمایه ای که داری هم از دستت میره .دستگاه هیچ اعتباری نداره ،شاید دوروز کارکنه شاید هم دوسال

سلام ببخشید کسی می‌تونه به من بگه اول بهمن ۱۴۰۰ قیمت بیت کوین چند بوده ممنون میشم ازتون

امیدوارم بازار به این روند صعودی خودش ادامه بده

ممنون از بچه های سایت خوبیتون

کلاه برداری بزرگ صرافی ها با لیکوئید. آگاه و به هوش باشید

با سلام به خرید و فروش کنندگان محترم ارزهای دیجیتالی به نظر بنده این یک نوع بازی استعماره پیشرفته است می پرسی چرا به عقیده بنده شما نگاه کنید از پیدایش ارز در زمانهای مختلف ارز را بالا بودنند و اکثر مردم را به طمع انداختند ووقتی قیمت به اون هدف آنها رسیده بک آن ۱۰۰۰ دلار پایین می‌آورند و شروع به خرید می‌کنند در آن وقت کار ما چیست که در ضرر هستیم با اخبار دروغ که مثلا تسلا مقدار ده هزار بیتکویین خریداری کرد این اخبار باعث میشه ما یک مقدار دیگه صبر کنیم همین صبر کردن های ما و آمدن پایین بیت کویین تا اینکه کل مبلغ خریداری شما به صفر می‌رسد برادران و خواهر عزیز من فکر میکنم این یک کلاهبرداری بیش نیست شما از زمان تاریخ بوجود آمدن ارزی که ما فقط اسمش را می‌شنویم ودیگر هیچ بنده به نوبه ی خودم نه نه سود اینها میخواهمنه از دست دادن کل سرمایه من در خواست میکنم هیچ وقت وارد با زار ارز مخصوصا دیجیتالی نشید این بازی قرن جدید استعماره پیروزی تمام برادران و خواهران را خواستارم کلام آخر پول بی زبان را به چیزی که نمی بینید نخرید تمام

همکاران و دوستانی دارم که از همین راه دارن سود میکنن حالا نمیگم کلان ولی یه درآمد خوب و دلاری دارن ضرر هم کردن هر کی بگه همش سوده دروغ گفته در ضمن آینده جهان با رمز ارزه موقعی که خودروهای بی سرنشین و ماشین هایی که با هوش مصنوعی کار میکنن وارد زندگی انسان ها بشن ارزهای دیجیتال هم جای پول رو خواهد گرفت

خدا رو هم نمیبینی چرا میپرستیش این چه توجیهی هست

ما که اصلا اعتقاد نداریم

دقیقا درسته باور کن من پول که گذاشتم تو این چهار سال یه اپارتمان الان میشد ،بازار دست کشور مثل امریکا هنک کنگ بریتانیا این ارز یازده هزار تا بیشتره هیچ خاصیت تو زندگی ما ندارن با کلک طمع جیب ما رو خالی میکنن حتی تکنیکال بلد باشی اخرش باختی

چ مبلغ و چ تاریخی خرید زدی؟

حتما فکر کردید مث بورس ایناس؟

سلام‌بیت‌ به ۳۲۰۰۰ نزدیکه اگر مقاومت ۳۲۲۰۰ رو عبور کنه به سمت ۳۵۵۰۰ که هدف بعدیش هستش میره وپرچم میزنه منتظر خبرهای جدید من ودوستانم که یک تیم واقعا حرفه ای هستن باشید اونوقت شرایط عضویت در گروه خودم رو میگم برقرار و پیروز باشید.

تو دوستات و دوستات اشتباه میکنید چون بیت کوین در حال ورشکسته شدن و بعد از حرف تو ۴هزار دلار افت کرد و اگر کل سرمایه به یک ملیون دلار برسه بیت کویین از بین میره برای همیشه

اول بگو بینم چند سالته؟و قبل از اینکه خودتو دوستاتون معرفی کنی یه اسکرین از موجودی کیف پولت بزار ک ما ببینیم با چقد سرمایه و چند سال عضویت میای مردم رو بیچاره میکن،برو با دوستات تکالیف مدرسه رو بنویسید و بعد یه تیم حرفه ای تشکیل بدید داخل کوچه گل کوچیک بازی کنید. آخه نمیدونم این پدرا چطور گوشی دست تو و امثال تو میدن وقتی که هنوز سنت قانونی نشده،مدرسه ها هم که بازن دلیلی نداره ک گوشی بدن دست تو،حالا زمانی ک آنلاین درس میدادن ک هیچ الان چرا؟

چقدر هم شکست

از کندل آخر تایم فریم روزانه میشه راحت تشخیص داد که بیت کوین میخواد بره بالا یا پایین ، فقط باید کندل شناسی فوق حرفه ای بلد باشی

از کندل آخر تایم فریم روزانه میشه راحت تشخیص داد که بیت کوین میخواد بره بالا یا پایین ، فقط باید کندل شناسی فوق حرفه ای بلد باشی

ممنون از سایت خوبتون

دوستان تحلیل ارائه بدین استفاده کنیم.

این بازار هنوز یک کف پایین تر به ما بدهکاره

دکتر بسیار واردی هستن

من احساسم با قیمت بالا پایین میره فروختم ولی نمیدونم چرا باز میام اینجا سر میزنم با اینکه قول دادم دیگه نخرم

سلام خانم های محترم وآقایان گرامی میشه لطفاً محبت کنید و بفرمایید که چگونه بیت کوین ودوج کوین بخرم و ابدا اطلاعاتی ندارم

تلگرام پیام دهید راهنمایی میکنم

سلام برادر
اصلا داخلش نرو حتی به قول استادان گرامی که یکسره درحال تحلیل هستن بیت خودش یک کلاه برداری فوق حرفه ای این استادان همیشه در لحظه هم اگه دقت کنید عین خود بیت اینها هم درحال کلاهبرداری به روش کندل و تحلیل برای ثبت نام هم باید۱۰ میلیون بهشون بدی که تحلیلی که خودش تو گل گیر کرده به شما یاد بده که چجوری بتونی یک کندل از حساب خودت به حساب بازار دودسته بهشون تقدیم کنید

سوالتو مطرح کن همین جا راهنمایی میشی

ابتدا باید یک کیف پول داشته باشین . که میتونه خارجی باشه مثل تراست ولت یا ایرانی باشه مثل اکسکوینو و یا نوبیتکس مثل ثبت نام و احراز هویت بانک ها هستش بعد داخل اون کیف پول میتونین خرید و فروش انجام بدین یک مدل کیف پول سخت افزاری هم هست که میتونین برای مبالغ بالا مثلا ۵۰ میلیون به بالا داخل اون کیف پول رمز ارز ها رونگهداری کنید چون خودش نزدیکه ۵ تا ۱۰ میلیون تومن هستش

آخرین ویرایش 11 ماه پیش توسط Foad

دوباره رسیدیم به ۲۵۰۰۰
احتمال شکست این مقاومت سنگین با توجه به قدرت صعود و بازگشت قیمت از زیر ۲۰۰۰۰ بالاست. در غیر این صورت تا ۲۱۰۰۰ اصلاح خواهیم داشت.
در صورت شکستن ۲۵۰۰۰ و تثبیت بالای ان به راحتی به ۳۰۰۰۰ خواهیم رسید.

این افزایش قیمت نگرانی سقوط را برطرف کرد ولی برای تداوم آن باید تا ۲۱۵۰۰ الی ۲۱۰۰۰ اصلاح کند و احتمال نوسان بین ۲۱۰۰۰ و ۲۳۰۰۰ در این هفته بالاست.

تحلیلگری که سال۲۰۲۲ریزش دقیق پیشبینی کرد گفته تاپایان فروردین اوضاع خوبی بیت نداره موفق باشین

تا ۹هزار میاد خرداد ۱۴۰۲

سلام بنظرتون چی میشه