آینده ارز دیجیتال اولانچ (Avalanche) + پیش‌ بینی قیمت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

عملکرد ارز دیجیتال اولانچ (Avalanche) در سال 2020 تقریباً راکد و ایستا بود اما با آغاز سال 2021 همراه با سایر ارزهای دیجیتال روند صعودی قدرتمندی را در پیش گرفت. بنیاد کوین AVAX و مزایایی که در حل مسئله مقیاس‌ پذیری دارد، باعث شده که کارشناسان نسبت به آینده ارز دیجیتال اولانچ (Avalanche) خوش‌بین باشند. از این رو قصد داریم در این مقاله آینده ارز دیجیتال اولانچ (Avalanche) را بررسی و قیمت آن را در کوتاه‌مدت و بلند‌مدت پیش‌ بینی کنیم.

آشنایی با اولانچ (Avalanche)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارز دیجیتال اولانچ (Avalanche) که سابقاً با عنوان AVA معروف بود، پروتکل اجماع نوآورانه‌ای ساخته است که به ایجاد اکوسیستمی با بیشترین حد مقیاس‌ پذیری باور دارد. این پلتفرم در نظر دارد که به اینترنت بلاکچین، اپلیکیشن غیر متمرکز (DApp)، قرارداد هوشمند و سیستم پرداخت‌ها تبدیل شود. اولانچ (Avalanche) پلتفرم منبع بازی را معرفی کرده است که بستری برای کاربران و توسعه‌دهندگان فراهم آورده که بتوانند اپلیکیشن غیر متمرکز و امور مالی ابتدایی ایجاد کنند.

آینده ارز دیجیتال اولانچ

این پلتفرم بر تعامل متقابل متمرکز است؛ به نحوی که بلاکچین‌های متفاوت بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

پژوهشگران سیستم‌های توزیع‌شده در سال 2018 اولانچ (Avalanche) را به همراه پروتکل اجماع اصیل آن معرفی کردند. اولانچ (Avalanche) یکی از پیشرفته‌ترین بلاکچین‌هایی است که توانسته مشکلاتی از قبیل مقیاس‌ پذیری، امنیت و یکپارچه‌سازی قرارداد هوشمند را حل کند. اولانچ (Avalanche) شبکه‌ای احداث کرده که عملکرد بهتری دارد و می‌تواند بیش از 4500 تراکنش را در ثانیه انجام دهد و در کمتر از 3 ثانیه تراکنش‌ها را تأیید کند.

مروری بر وضعیت اولانچ

نام پروژه اولانچ (Avalanche)
نماد AVAX
عرضه کل 720,000,000
وبسایت رسمی https://www.avalabs.org
مبتنی بر دیفای (DeFi)
سال عرضه 2018
پلتفرم صرافی Binance, Huobi Global, BKEX, LBank, ZG.com
کیف پول Ledger, Metamask

اولانچ (Avalanche) توانسته متفاوت از سایر پروژه‌های بلاکچین، با کاهش حملات سیبیل (Sybil Attacks) و همچنین با معرفی آستانه‌ای امن، مزایای بیشتری برای خود ایجاد کند. این شبکه از الگوریتم گواه اثبات سهام (PoS) و کارایی انرژی بهینه CPI بهره‌مند است.

مروری بر عرضه اولیه توکن AVAX

پلتفرم ERC-20
سرمایه جذب شده 42,000,000 دلار
تاریخ عرضه اولیه 15 ژوئیه 2020
قیمت عرضه اولیه  0.5 دلار

شُرکا

White block, Polyient Games, Torus, Chainlink, Bilira, Andreessen horowitz, initialized, polychain capital, abstract ventures, metastable,

علاوه بر اینها، اولانچ (Avalanche) شتابگر Avalanche-X را عرضه کرده است که می‌تواند توسعه‌دهندگان را در ساخت اپلیکیشن‌های غیر‌ متمرکز مانند ابزار مشتقه (Derivatives)، استیبل کوین‌ها، ابزار وام‌ دهی و وام‌گیری و زیرساختی با پشتیبانی میلیون‌ها کاربر یاری کند. این پلتفرم همچنین در ایجاد و توسعه بلاکچین‌های عمومی و خصوصی فعالیت دارد و ایجاد و معامله ارزهای دیجیتال متفاوتی را ممکن ساخته است.

تحلیل قیمت اولانچ  (Avalanche)

آینده ارز دیجیتال اولانچ

کوین AVAX در حال حاضر در یکی از بهترین اپلیکیشن‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال، یعنی صرافی بایننس (Binance) در دسترس است. به این معنی که بایننس بیش از 40 درصد ارزهای دیجیتال را به تریدرها عرضه می‌کند. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Avalanche  یا توکن AVAX حول و حوش 15 دلار است و بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران عرصه رمزارز بر این باورند که در ماه‌های آینده رشد خوبی خواهد داشت. پروژه اولانچ (Avalanche) مستعد آن است که به زودی بین 20 رمزارز برتر بر حسب ارزش بازار قرار گیرد.

به وضعیت فعلی ارزهای دیجیتال و اپلیکیشن‌های پروژه دیفای توجه کنید. به نظر می‌رسد که آینده ارز دیجیتال اولانچ (Avalanche) روشن است و احتمال دارد که در آینده‌ای نزدیک، قیمت AVAX به بالاتر از سطح 15 دلار برسد.

فروش توکن AVA در ژوئیه 2020 برگزار شد و در کمتر از چند ساعت 45 میلیون دلار به خود جذب کرد. پس از عرضه شبکه خود، مجدداً توکن خود را در پلتفرم معاملاتی متفاوتی با نام IOU لیست کرد. صرافی Binance گزارش می‌دهد که اولانچ (Avalanche) معاملات خود را در قیمت 0.85 دلار شروع کرده و آن طور که در گزارش آمده در تاریخ 22 سپتامبر 2020 به مرز قیمت 6 دلار آمریکا دست یافته است. اولانچ (Avalanche) در پلتفرم معاملاتی دیگری از مرز 15 دلار عبور کرد و در مقایسه با قیمت آن در عرضه اولیه، نزدیک به 1000% افزایش قیمت را از سر گذرانده است.

دارندگان توکن AVAX از امنیت اصلی شبکه برخوردارند. توکن AVAX به هزینه‌های عملکرد شبکه کمک می‌کند و مجموعه‌ای مناسب از خدمات را ارائه می‌دهد. توکن AVAX برای انجام عملیات اصلی مانند تراکنش‌های نظیر به نظیر، استیک کردن، امنیت شبکه، پرداخت‌ها، ذخیره‌سازی و ایجاد بلاکچین اصلی کاربرد دارد و از طریق Synetworks، یعنی شبکه ایجادشده در پلتفرم اولانچ (Avalanche)، پشتیبانی می‌شود.

سخن پایانی

اولانچ (Avalanche) شبکه اصلی خود را به همراه پلتفرم منبع باز عرضه کرده که هر کس می‌تواند در آن به راحتی اپلیکیشن‌های مالی غیر متمرکز بسازد و به شبکه بلاکچینی متصل شود که از اکوسیستمی مبتنی بر تعامل متقابل برخوردار است. عملکرد مناسب بلاکچین اولانچ (Avalanche) با برخورداری از مزایای مثبت فراوان خود توانسته مشکلاتی مانند مقیاس‌ پذیری، قرارداد هوشمند و محافظت از حملات DDOS را حل کند.

انتظار می‌رود که اولانچ (Avalanche) به زودی در جمع 20 رمزارز برتر قرار گیرد. رفتار قیمت کوین AVAX در سال 2020 تقریباً راکد و ثابت بود اما از ابتدای سال 2021 روند صعودی پایداری به خود گرفت و کارشناسان پیش‌ بینی می‌کنند که در کوتاه‌مدت، یعنی تا پایان سال 2021 و 2022 بتواند به ترتیب به قیمت 52 و 85 دلار برسد. همچنین پیش‌ بینی می‌شود که این کوین با توجه به مزایای فراوان خود در بلند‌مدت نیز توفیق یابد و تا پایان سال‌های 2025 و 2030 به ترتیب به سطوح قیمتی 150 و 269 دلار صعود کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments