راجر ور (Roger Ver) کیست؟ بیوگرافی مدیرعامل اجرایی Bitcoin.com

زمان مطالعه: 3 دقیقه
سن 41
محل تولد آمریکا، سن خوزه
محل اقامت توکیو، ژاپن
دسته بندی سرمایه‌گذاری
محل تحصیل دانشگاه استنفورد – دانشگاه دیزا
علت شهرت توسعه اولیه بیت کوین – حمایت از رمزارز بیت کوین کش – سرمایه‌گذاری‌های موفق
شبکه‌های اجتماعی

زمانی که بیت کوین کمتر از یک دلار ارزش داشت، من وارد فضای ارزهای دیجیتال شدم؛ بنابراین به نوسانات کوتاه‌مدت توجه نمی‌کنم. […] قیمت برای من کمترین جاذبه را دارد و توجه من را جلب نمی‌کند.

بیوگرافی راجر ور

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

راجر ور (Roger Ver) یکی از قدیمی‌ترین سرمایه‌گذاران بیت کوین است که بودجه بسیاری از استارت آپ‌های بیت کوین را تأمین کرده است. این شخص در حال حاضر یکی از طرفداران بیت کوین کش است که یک هارد فورک‌ رمزارز بیت کوین به شمار می‌رود و با کدهای آن نیز ساخته شده است. راجر ور که یک آزادیخواه (libertarian) و آنارشیست بازار (anarcho-capitalist) است، مدتی را به دلیل فروش مواد اولیه مواد منفجره به صورت پستی در زندان فدرال گذراند.

راجر ور پس از گذراندن دوران محکومیت خود، به توکیو نقل مکان کرد و در سال 2014 میلادی از تابعیت آمریکایی خود چشم‌پوشی کرد. تا آگوست 2019، راجر ور مدیرعامل بیت کوین دات کام (Bitcoin.com) بود؛ سایتی که علاوه بر صرافی رمزارز و کیف پول، اخبار ارزهای دیجیتال را هم منتشر می‌کرد. او اکنون به عنوان مدیرعامل اجرایی بیت کوین دات کام در حال فعالیت است. راجر ور همچنین یکی از پنج بنیانگذار اصلی بنیاد بیت کوین است که نقش مهمی در رشد بیت کوین داشته است.

عملکرد راجر ور در سال 2019 و 2020

در ماه ژوئیه، دادگاه عالی انگلیس و ولز، دادخواست علیه راجر ور را که توسط کریگ رایت برنامه‌ریزی شده بود، رد کرد. کریگ رایت ادعاهای مشابه را در انگلیس مطرح کرده و امیدوار بود که قوانین سخت‌گیرانۀ مجازات برای توهین، برای وی اعمال شود. اما دادگاه با استناد به اینکه انگلیس صلاحیت مناسب برای بررسی این پرونده را ندارد، پرونده را رد کرد. در ماه اوت، راجر ور سمت مدیرعاملی خود در Bitcoin.com را ترک کرد و در عوض در سمت مدیر اجرایی مشغول به کار شد.

در ماه نوامبر، راجر ور مسئولیت انتشار خبر تصویب رمزارز بیت کوین کش (BCH) را به فیسبوک داد. هر یک از دوستان Roger Ver در فیس بوک 5 دلار بیت کوین کش دریافت کردند که به گفته او به راحتی ارزش آن می‌تواند به 5 هزار دلار در یک روز برسد؛که تقریباً یعنی هزار برابر افزایش خواهد داشت. در ماه نوامبر، راجر ور از راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری بیت کوین کش با هدف تأمین بودجه توسعه راه‌حل‌های پرداخت و خدمات مالی غیر‌حضوری برای این ارز خبر داد.

انتظارات از راجر ور در آینده

با کنار رفتن راجر ور از مدیریت Bitcoin.com، انتظار داریم او در طول سال جدید به توسعه و تأمین بودجه اکوسیستم بیت کوین کش ادامه دهد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments