لائورا شین (Laura Shin) کیست؟ بیوگرافی روزنامه‌نگار و میزبان پادکست Unchained

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل تولد آمریکا، اوهایو
محل اقامت آمریکا نیویورک
دسته بندی رسانه
محل تحصیل دانشگاه استنفورد و دانشگاه کلمبیا
علت شهرت تهیه گزارش از رمز ارزها و پادکست آنچیند
شبکه‌های اجتماعی

من فکر می‌کنم که دلیل نادیده گرفته شدن رمزارزها در کره شمالی، وجود مشکلاتی چون سانسور و تمرکزسازی است.

بیوگرافی لائورا شین (Laura Shin)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

لائورا شین (Laura Shin) روزنامه‌نگاری است که در حوزه ارزهای دیجیتالی و بلاکچین فعالیت می‌کند. لائورا شین بیشتر به عنوان یکی از اولین گزارشگران اصلی در پوشش خبرهای مربوط به ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و سردبیر سابق فوربس (Forbes) است. او همچنین به عنوان گزارشگر در نیوزویک (Newsweek)، نویسنده فنی در وال استریت ژورنال و تهیه کننده در نیویورک تایمز کار می‌کرد. در حال حاضر، لائورا شین تهیه کننده و میزبان پادکست‌های آنچیند (Unchained) و Unconfirmed است. همچنین او در حال نوشتن کتابی در مورد ارزهای دیجیتالی است.

عملکرد لائورا شین

در حالی که شین در طول سال 2019 میزبان مشاهیر دنیای رمزارز بود، پادکست‌های زیادی پخش می‌کرد. شاید بزرگ‌ترین نقطه شروع کنفرانس آنچیند لایو (Unchained Live) گفت‌وگو با اشخاص معروف در حوزه ارزهای دیجیتالی بود.

ما انتظار داریم که لائورا شین به دعوت کردن اشخاص برجسته به پادکست خود ادامه دهد. در حالی که قرار است کتاب شین در مورد تاریخ فضای ارزهای دیجیتالی توسط انتشارات هچت و پابلیک افیرز (PublicAffairs / Hachette) منتشر شود، اما تاریخ مشخصی برای انتشار کتاب اعلام نشده است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments