گوین اندرسن (Gavin Andresen) کیست؟ بیوگرافی دانشمند ارشد بنیاد بیت کوین

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل تولد استرالیا، ملبورن
محل اقامت آمریکا، ماساچوست
دسته بندی توسعه دهندگان
محل تحصیل دانشگاه پریستون
علت شهرت عضو بنیاد بیت کوین – توسعه هسته اصلی رمزارز بیت کوین – جانشین ساتوشی ناکاموتو
شبکه‌های اجتماعی

من فکر می‌کنم که آمریکا باید به فکر تجارت‌های خودش باشد، نه به فکر محدود کردن رمزارزها. در کشورهایی که سیستم اقتصادی خوبی ندارند، باید از رمزارزها استفاده شود تا ثبات به بازار برگردد. کشورهایی مانند ونزوئلا که سیاست‌های بد در وضع اقتصادی آن نقش دارد.

بیوگرافی گوین اندرسن (Gavin Andresen)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

گوین اندرسن (Gavin Andresen) حرفه خود را در حوزه کامپیوتر و تکنولوژی به عنوان یک طراح گرافیک سه بعدی (3D) و واقعیت مجازی آغاز کرد. این شخص در سال 2019 به یکی از توسعه‌ دهندگان بیت کوین تبدیل شد. پس از اینکه ساتوشی ناکاموتو تیم اصلی بیت کوین را ترک کرد، این شخص سعی در پیدا کردن جایی در هسته اصلی بیت کوین داشت و بعد از مدتی در سال 2014 به عنوان سرپرست بخشی از بیت کوین انتخاب شد. همچنین گوین اندرسن بنیانگذار بنیاد بیت کوین نیز هست و به طور کلی از توسعه هر رمزارزی حمایت می‌کند. او کسی بود که از ادعای کریگ رایت مبنی بر معرفی او به عنوان ساتوشی ناکاموتو حمایت کرد.

عملکرد گوین اندرسن

گوین اندرسن در سال‌های اخیر از کانون توجهات و توسعه بیت کوین فاصله گرفته است. وقتی از ادعای جنجالی کریگ رایت (Craig Wright) در مورد ساتوشی ناکاموتو بودن حمایت کرد، دسترسی متعهدانه این شخص به Bitcoin Core Github repo لغو شد. طی دو سال گذشته، نظر اندرسن در مورد اتریوم و برخی از برنامه‌ها و بازی‌های توسعه‌یافته در شبکه، مانند پروژه‌ معاملات گربه‌ای (CryptoKitties) و پروژه PoolTogether، مثبت بوده است.

در تاریخ 1 ژانویه سال 2020، اندرسن در توییتر گفت که جالب‌ترین پروژه نوظهور در سال 2021 احتمالاً در اتریوم ساخته خواهد شد. در 10 ژانویه، اندرسن مقاله‌ای را در وبلاگ خود قرار داد و طرحی را برای یک کیف پول اتریوم خصوصی‌تر و کاربرپسند پیشنهاد کرد. بنابراین شاید در آینده از او پیشرفت‌هایی در این راستا دیده شود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments