لی کوئن (Leigh Cuen) کیست؟ بیوگرافی روزنامه‌نگار صرافی CoinDesk

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل اقامت آمریکا، نیویورک
دسته بندی رسانه
محل تحصیل دانشگاه سان فرانسیسکو
علت شهرت روزنامه‌نگار ارشد صرافی کوین دسک
شبکه‌های اجتماعی

فضای رمزارزها پر از رؤیاپردازی است. قطعاً این ایده‌هایشان بسیار دیوانه‌وار خواهد بود. اما من فکر می‌کنم که دنیا با رویاپردازان مکان بهتری است؛ صرف نظر از اینکه رؤیای آنها به حقیقت می‌پیوندد یا خیر.

بیوگرافی لی کوئن (Leigh Cuen)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

لی کوئن (Leigh Cuen) روزنامه‌نگاری است که روی بسیاری از مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کار کرده است و با چگونگی سازگاری مردم با سیستم‌های موجود جامعه و تمرکز آنها آشنایی زیادی دارد. او برای رسانه‌های مختلف از جمله تین وگ (Teen Vogue)، هیستوری تودی (History Today)، میک (Mic)، اینترنشنال بیزینس تایم (International Business Times) و الجزیره (Al Jazeera) نویسندگی کرده است. لی کوئن یکی از بنیانگذاران اولین انجمن خبری آنلاین در خاورمیانه است.

از سال 2018، لی کوئن تمرکز خود را بر بلاکچین‌ و ارزهای دیجیتالی گذاشته است و قصد دارد که تجربه تحقیقاتی خود را در این زمینه افزایش دهد. در مدت‌زمان کوتاهی‌، لی کوئن به یکی از برجسته‌ترین روزنامه‌نگاران در این حوزه تبدیل شد.

عملکرد لی کوئن

از زمان پیوستن به کوین دسک (CoinDesk) در سال 2018، لی کوئن خود را به عنوان یکی از روزنامه‌نگاران برجسته در این صنعت معرفی کرد. از گزارش‌های جذاب او می‌توان به تصویب قانونی شدن بیت کوین در برخی کشورها، مقایسه اتریوم در مقابل بیت کوین و افزایش ساخت توکن‌ها در جشنواره برنینگ من (Burning Man) اشاره کرد. این شخص در حال حاضر در حال تحقیق درباره بیت کوین کاسا (BitCoin Casa) است.

ما انتظار داریم که لی کوئن به جمع‌آوری گزارشات مربوط به رمزارزها در کوین دسک ادامه دهد و شاید سرنخ‌های مهمی نیز به دست آورد. افراد زیادی علاقه‌مند به خواندن مقاله‌های او هستند؛ زیرا می‌توانند حقایق مهمی را درباره رمزارزها و رقابت‌های آنها بفهمند. همچنین انتظار می‌رود او بر به‌روزرسانی تکنولوژی رمزارزها، سرمایه‌گذاری‌ها، مشارکت‌ها، پیشرفت‌ها و موارد دیگر در حوزه ارز دیجیتال تمرکز کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments