زمان مطالعه: 2 دقیقه

کریس مارس زالک (Kris Marszalek) کیست؟ بیوگرافی مدیرعامل Crypto.com

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل تولد لهستان
محل اقامت هنگ کنگ
دسته بندی پرداخت‌ها – صرافی‌ها
محل تحصیل دانشگاه آدام میچویکز
علت شهرت بنیانگذار کریپتو دات کام (موناکوی سابق)
شبکه‌های اجتماعی

این حق طبیعی هر انسان است که پول، اطلاعات و هویت خود را کنترل کند.

بیوگرافی کریس مارس زالک (Kris Marszalek)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کریس مارس زالک (Kris Marszalek) در سمت‌های مختلفی در مشاغل مختلف از تجارت الکترونیکی تا توسعه برنامه‌های تلفن همراه فعالیت داشته است. این شخص یک کارآفرین موفق در هنگ کنگ است که سابقه و پرونده پاکی دارد. کریس مارس زالک در طول سال برای شرکت‌هایی در آنجا کار کرده و خودش بیش از میلیون‌ها دلار سرمایه به دست آورده است.

این شخص در سال 2016 پلتفرم پرداخت بدهی و پرداختی رمزارز موناکو (Monaco) را تأسیس کرد که فقط در فصل بهار سال 2019، 26.7 میلیون دلار در عرضه اولیه به دست آورد. چندی بعد موناکو پس از خرید دامنه مورد نظر خود در یک بازه زمانی کوتاه، نام خود را به کریپتو دات کام (Crypto.com) تغییر نام داد. این شرکت، خدمات مالی بسیار زیاد و متنوعی را در پلتفرم خود ارائه می‌دهد که از آنها می‌توان به برنامه پرداخت بدهی، کارت بدهی ارز فیات و رمزارز، پرداخت با ویزا کارت، وام و اعتبار ارزهای دیجیتال صرافی‌ها اشاره کرد.

عملکرد کریس مارس زالک

در ماه می 2019، کریپتو دات کام راه‌اندازی دو محصول جدید خود را اعلام کرد. یکی از آنها کریپتو ارن (Crypto Earn)، یک پلتفرم جدید است که به کاربران امکان می‌دهد رمزارزهای مختلفی را در اختیار داشته و سود سهام خود را کسب کنند و دیگری که کریپتو کردیت (Crypto Credit)، سرویسی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در ازای دریافت استیبل کوین، وامی با ضمانت از رمزارزهای خود بگیرند. در ماه دسامبر، این شرکت صرافی کریپتو دات کام را راه‌اندازی کرد که نقدینگی، کارمزد پایین‌تر و یک سیستم معاملات خوب و سریع را فراهم می‌کند.

کریس مارک زالک و تیم کریپتو دات کام برای گسترش منطقه‌ای خدمات خود تلاش می‌کنند. هدف فعلی آنها ورود به 10 صرافی برتر و ورود به آسیا طی 5 سال آینده است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments