پیتر اسمیت (Peter Smith) کیست؟ بیوگرافی مدیرعامل بلاکچین دات کام

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل اقامت انگلیس، لندن
دسته بندی بنیانگذاران
علت شهرت بنیانگذار بلاکچین دات کام
شبکه‌های اجتماعی

یک دهه قبل، من نمی‌توانستم حدس بزنم که امروز یک سیستم اقتصادی ایجاد می‌شود که سیستم اقتصادی دولت و سیستم‌های خصوصی هیچ کنترلی روی آن ندارند (بیت کوین).

بیوگرافی پیتر اسمیت (Peter Smith)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

پیتر اسمیت (Peter Smith) جزو اولین کارآفرینان در فضای رمزارز بیت کوین بود. در سال 2011، این شخص جزو بنیانگذاران بلاکچین دات اینفو (Blockchain.info) بود -اکنون به بلاکچین دات کام (Blockchain.com) تغییر کرده است- که یک مرورگر و رابط بلاکچین بیت کوین بود. چندی بعد، این شرکت یکی از اولین کیف پول‌های همراه را برای چند سیستم‌عامل مختلف ایجاد کرد. از آن زمان به بعد، بلاکچین دات کام (Blockchain.com) بیش از 40 میلیون کیف پول را ثبت کرده و محصولات خود را با وام دهی، استیکینگ رمزارز و کیف پول سخت افزاری گسترش داده است.

عملکرد پیتر اسمیت

بلاکچین دات کام با راه‌اندازی صرافی جدید با پشتیبانی از معاملات پرسرعت و نقدینگی بالا وارد رقابت با صرافی‌هایی مانند بایننس (Binance) و کوین بیس (Coinbase) شد و خدمات خود را در سال 2019 گسترش داد. در ماه نوامبر، بخش وام‌دهی بلاکچین دات کام تعداد زیادی رمزارز را به کاربران خود ارائه داد. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که این کار بلاکچین دات کام باعث می‌شود که کاربران به سمت وام‌دهی بروند و خطر بیشتری را تجربه کنند. اما این کار به خود کاربر بستگی دارد و می‌تواند اقدام به دریافت وام نکند. برخی از تحلیلگران این کار را یک استراتژی می‌بینند که در خدمات گنجانده شده است.

با تغییر وضعیت نظارت ارزهای دیجیتالی، بلاکچین دات کام و شرکت‌های مشابهی که در مرکز خدمات غیرحضوری فعالیت می‌کنند، ممکن است تحت فشار قرار بگیرند تا فقط روی ارائه یک خدمت متمرکز شوند. در حالی که بلاکچین دات کام سعی کرده است تعهد خود را در حمایت از کنترل اطلاعات کاربران حفظ کند، ممکن است در آینده، شرکت در مواجهه با عدم اطمینان، سیاست‌ها و استراتژی‌های خود را تغییر دهد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments