پیتر مک کورماک (Peter McCormack) کیست؟ بیوگرافی میزبان پادکست دیفاینس

زمان مطالعه: 2 دقیقه
سن 42
محل تولد انگلیس، ردینگ
محل اقامت انگلیس، بدفورد
دسته بندی رسانه
علت شهرت میزبان پادکست‌های بیت کوین چه کرد و دیفاینس
شبکه‌های اجتماعی

من فکر می‌کنم که هیچ دولتی اقدام به ذخیره رمزارز بیت کوین نکرده است و قرار هم نیست که این کار را بکند.

بیوگرافی پیتر مک کورماک (Peter McCormack)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

پیتر مک کورماک (Peter McCormack)، مهندس تبلیغات قبلی شرکت گورو و میزبان پادکست های دیفاینس (Defiance) و بیت کوین چه کرد (What Bitcoin Did) است. بیت کوین چه کرد، به یکی از پرشنونده‌ترین پادکست‌های جهان در این حوزه تبدیل شد که شامل مصاحبه‌هایی با پیشکسوتان این صنعت مانند چارلی شرم (Charlie Shrem)، کتلین لانگ (Caitlin Long)، نیک سابو (Nick Szabo) و دیگر افراد است. در آوریل 2019، پیتر مک کورماک، کریگ رایت (Craig Wright) را به عنوان ساتوشی ناکاموتو مخترع بیت کوین متهم کرد. کریگ رایت با طرح ادعای افترا علیه مک کورماک در انگلیس پاسخ داد. بسیاری از افراد جامعه بیت کوین حمایت خود را از پیتر مک کورمک در پرونده اعلام کردند.

عملکرد پیتر مک کورماک

ادعای بحث‌برانگیز پیتر مک کورماک مبنی بر اینکه کریگ رایت همان ساتوشی ناکاموتو است، برای مدتی به یک دعوای قضایی تبدیل شد. شاید این مهم‌ترین اتفاقی بود که برای پیتر مک کورماک رخ داده است. اتفاق دیگر، شاید ساخت پادکست دیفاینس باشد که محتوای آن فراتر از بیت کوین است و به کنوانسیون‌ها، خبرهای آمریکا، اعتراضات هنگ کنگ، پرونده جفری اپستین (Jeffrey Epstein) و دیگر موارد اشاره دارد.

پیتر مک کورماک با وجود اجرای نمایش The Peter McCormack Show که در سال 2020 اکران شد، از سرعت اکران پادکست‌هایش کم نشد. ما انتظار داریم که در آینده گفت‌وگوی بیشتری در مورد بیت کوین انجام شود و شکایت کریگ رایت علیه پیتر مک کورمک که مبنی بر بدنامی این شخص بوده، در سال 2021 به نتیجه برسد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments