کتلین لانگ (Caitlin Long) کیست؟ بیوگرافی رئیس WyoHackathon

زمان مطالعه: 3 دقیقه
سن 50
محل تولد آمریکا، وایومینگ
محل اقامت آمریکا، وایومینگ
دسته بندی بنیانگذاران – سیاست‌مداران
محل تحصیل دانشگاه هاروارد – دانشگاه کندی – دانشگاه وایومینگ
علت شهرت هدایت وایومینگ برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین طرفداران رمزارزها در آمریکا
شبکه‌های اجتماعی

درست است که بیت کوین نوسانات بیشتری نسبت به بازارهای سنتی دارد، اما من فکر می‌کنم که بیت کوین از نظر فنی از بازارهای سنتی پیشرفته‌تر است.

بیوگرافی کتلین لانگ

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کیتلین لانگ (Caitlin Long) که 22 سال را در وال استریت در مقام‌های ارشد گذرانده بود، اولین بار در سال 2012 در کلاس‌های اقتصادی مکتب اتریشی با بیت کوین آشنا شد. او در سال 2013 وقتی مقاله‌ای را در مورد نحوه خرید و ذخیره بیت کوین خواند، به این رمزارز جذب شد. کتلین لانگ با هدف ایجاد بازارهای اوراق بهادار و صرافی‌ها در بلاکچین، رئیس کل و رئیس استارت آپ بلاکچین Symbiont تا سال 2018 بود.

در سال 2017، او بلاکچین وایومینگ (Wyoming Blockchain) را تأسیس کرد و از 2018 تا 2019، کتلین لانگ به عنوان مدیر در این پروژه بلاکچین کار می‌کرد که مسئولیت تصویب 13 قانون امکان‌پذیر بلاکچین را در وایومینگ داشت. این شخص همچنین ریاست WyoHackathon را در سال‌های 2018 و 2019 بر عهده داشت.

عملکرد کتلین لانگ در سال 2019 و 2020

در حالی که Caitlin Long از بلاکچین وایومینگ در سال 2019 خارج شد، همچنان در کار حمایت از توسعه بلاکچین در داخل آمریکا بود. او همزمان مدیر پروژه هو هکیتون (WyoHackathon) شد که برگزاری یک رویداد بزرگ را مدیریت می‌کرد که چندین کنفرانس با موضوع تجارت و توسعه و سیاست در آنجا برگزار گردید. همچنین کتلین لانگ در کنفرانس Consensus Invest در نیویورک سخنرانی کرد و در آنجا در مورد کار خود در ایجاد دولت برابری، که بهشتی برای تجارت بلاکچین است، صحبت کرد.

در سال 2020 کتلین لانگ کار خود را در توسعه وایومینگ برای مشاغل مرتبط با رمزارز در آمریکا ادامه خواهد داد. سومین رویداد هو هکتون (WyoHackathon) که درباره بلاکچین است، توسط کتلین لانگ در سال 2020 در 24 تا 27 سپتامبر در دانشگاه وایومینگ برگزار شد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments