نیک سابو (Nick Szabo) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار صرافی BitGold

زمان مطالعه: 2 دقیقه
دسته بندی تکنولوژی
محل تحصیل دانشگاه جرج واشنگتن
علت شهرت تأسیس صرافی بیت گلد – حمایت از ایده‌های ارزهای دیجیتالی

هر وقت کسی با محدودیتی روبه‌رو می‌شود یا سانسور می‌شود، سریعاً به یکی از طرفداران بیت کوین (یعنی دنیای بدون سانسور و محدودیت) تبدیل می‌شود.

بیوگرافی نیک سابو (Nick Szabo)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

نیک زابو (Nick Szabo) از دهه 90 در حوزه ارزهای دیجیتالی مشارکت داشته است. از شراکت‌های او می‌توان به قراردادهای هوشمند و طراحی بیت گلد (BitGold) اشاره کرد. بسیاری از سرمایه‌گذاران و فعالان بازار رمزارز، این شخص را به عنوان ساتوشی ناکاموتو خالق رمز ارز بیت کوین می‌شناسند و معتقدند که مخترع بیت کوین نیک سابو بوده است.

نیک سابو حضوری نسبتاً آرام و بی‌حاشیه را در حوزه فعالیتی خود دارد. اما گاهی در حساب توییتر خود درباره مسائل اجتماعی و اتفاقاتی که در فضای ارزهای دیجیتالی رخ می‌دهد، اظهار نظر می‌کند.

 عملکرد نیک سابو

در یک سخنرانی درباره بیت کوین، نیک زابو پیشنهاد داد که بانک‌های مرکزی در سراسر جهان می‌توانند برای تأمین ذخایر خود و اثبات توانایی پرداخت بدهی به صورت ارز دیجیتال، بیت کوین را در روش‌های پرداخت خود بگنجانند.

همچنین این شخص اظهار داشت که استفاده از ارزهای دیجیتال در مناطق بی‌ثبات که سیستم‌های پولی غیرقابل اعتماد هستند و تحت نوسان شدید قرار دارند، قابل گنجانده شدن است. نیک سزابو از شبکه لایتنینگ حمایت کرده است و از این طرح بسیار راضی است.

از نظر سرمایه‌گذار‌ها مشخص نیست که نیک سابو روی چه چیزی کار خواهد کرد. ما انتظار داریم که این شخص از رمزارزها و آینده آنها بیشتر صحبت کند و حتی در مورد رویدادهای جهانی و تحولات تکنولوژی نیز اظهار نظر داشته باشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments