مارتا پیکارسکا (Marta Piekarska) کیست؟ بیوگرافی مدیر پلتفرم Hyperledger

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل تولد لهستان
محل اقامت انگلیس، کمبریج
دسته بندی تکنولوژی
محل تحصیل دانشگاه فنی برلین
علت شهرت هدایت، توسعه و گسترش هایپر لجر
شبکه‌های اجتماعی

الآن زمان هر تغییری است که می‌تواند به ارتقا بلاکچین‌ها و تکنولوژی دی ال تی (DLT) در حوزه رمزارزها کمک کند. رمزارز بیت کوین یک بلاکچین ساخت و فعالیت‌های خود را روی آن آغاز کرد و سر و صدای زیادی را در بازار ارزهای دیجیتالی به وجود آورد. برخی از رمزارزها یک بلاکچین برای خود ساختند و برخی دیگر به عضویت آنها درآمدند. بلاکچین بهترین راه‌حل برای رمزارزها است.

بیوگرافی مارتا پیکارسکا (Marta Piekarska)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

مارتا پیکارسکا (Marta Piekarska) مدیر اکوسیستم هایپر لجر (Hyperledger) است که پروژه‌ای مبتنی چارچوب‌های بلاکچین متن باز و ابزارهای مرتبط به آن است. این شرکت در دسامبر 2015 به دست بنیاد لینوکس و مارتا پیکارسکا تأسیس شد. در طراحی هایپر لجر از کاربران و کمی نیز در معماری از بلاک استریم (Blockstream) کمک گرفته شده است.

مارتا پیکارسکا با توجه به شغلی که در هایپر لجر داشت، این تکنولوژی را در کنفرانس‌های سراسر جهان معرفی می‌کرد تا باعث جمع‌آوری سرمایه برای آنها شود. همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کرد تا بفهمند که آیا بلاکچین‌ها می‌توانند در شغل آنها استفاده شوند. او همچنین مدیر صنعتی انجمن بلاکچین کمبریج (Blockchain Cambridge) نیز هست و به استارت آپ‌های مختلف مشاوره می‌دهد.

عملکرد مارتا پیکارسکا

گزارش سالانه هایپر لجر برای سال 2019، آمار چشمگیری در مورد رشد اکوسیستم فناوری‌ها، تیم‌ها، پروژه‌ها و جوامع رمزارزی دارد. مارتا پیکارسکا چهار گروه ویژه را برای بازارهای سرمایه، مخابرات، تلکام و آموزش را‌ه‌اندازی کرده است. همچنین دو کارگروه جدید را نیز با محوریت قراردادهای هوشمند و شناسایی رمزارزها تشکیل داده است. هایپر لجر همچنین به ورژن نرم افزاری ID2020 پیوست که هدف آن ساختن یک سیستم هویتی برای 1.3 میلیارد انسان در سراسر جهان است.

طبق گزارشات دریافت‌شده از نشریه فوربس بلاکچین  (Forbes Blockchain 50 )، هایپر لجر نیمی از سرمایه پروژه‌های ذکرشده را تأمین می‌کند. همچنین در این سال سلز فورس (Salesforce) و مایکروسافت (Microsoft) نیز به کنسرسیوم هایپرلجر پیوستند.

ما انتظار داریم که فناوری‌ها، ابزارها، اعضا و جوامع موجود در هایپرلجر در آینده رشد خوبی داشته باشند، اما مشخص نیست که فضای بلاکچین برای استفاده شرکت‌ها به طور کلی رونق خواهد گرفت یا نه. اما قطعا برخی از شرکت‌ها به دنبال آن هستند که زیرساخت‌های بلاکچین های موجود را تقویت کنند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments