منس هارمون (Mance Harmon) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار مشهور Hedera Hashgraph

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل تولد آمریکا
محل اقامت آمریکا، دالاس
دسته بندی بنیانگذاران – تکنولوژی
محل تحصیل دانشگاه ماساچوست – دانشگاه مرکزی
علت شهرت بنیانگذار و مدیرعامل هدراهش گراف
شبکه‌های اجتماعی

با احترام به پروژه لیبرای فیسبوک. تقلید، کامل‌ترین راه برای رسیدن به موفقیت است.

بیوگرافی منس هارمون (Mance Harmon)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

منس هارمون (Mance Harmon) بیش از 20 سال تجربه در سمت‌های ارشد در استارتاپ‌ها و شرکت‌های مختلف دارد. در سال 2017، منس هارمون بنیانگذار هارمون بر این حرف خود بسیار پایبند است.

عملکرد منس هارمون

همان‌طور که پیدا است، پروژه لیبرا (Libra) در فیسبوک باعث توجه به دیگر رمزارزها شده و به طور کلی همۀ چشم‌ها به این ارز دیجیتالی است. منس هارمون در مصاحبه‌ای گفت که جامعه کنسرسیوم (Consortium) تا حدی از مکالمه خود با رئیس لیبرا یعنی دیوید مارکوس (David Marcus) شکل گرفته است.

راه‌اندازی نسخه بتای شبکه هدراهش گراف در ماه سپتامبر با ارائه سه سرویس انجام شد که این سه سرویس عبارتند از: آغاز مبادلات ارز دیجیتال اچ‌بار (HBAR)، قراردادهای هوشمند و File services نام دارند. ارزش رمزارز اچ‌بار پس از گذشت چند ماه در بازار ارزهای دیجیتال حدود 90 درصد کاهش داشت. در پایان سال 2019، هارمون و تیم هدرا هش گراف گفتند که جذب کاربر به همان سرعتی که پیش‌بینی کرده‌اند، اتفاق نیفتاده است و در نهایت تصمیم گرفتند که وقت تیم هدراهش گراف را به ارزیابی آینده توکن‌ها و همکاری‌هایی که می‌توانند با دیگر شرکت‌ها انجام دهند، اختصاص دهند.

برای مشاهده قیمت ارز دیجیتال هدرا هش گراف (Hedera Hashgraph) به این آدرس مراجعه کنید.

در سال 2020 راه‌اندازی فناوری هدراهش گراف (Hedera Hashgraph) طبق انتظارات پیش نرفت. منس هارمون و تیمش در تلاش‌اند که ارزش توکن‌ها را بررسی کنند و در صورتی که راه‌حلی برای افزایش قیمت آنها پیدا کردند، از آنها استفاده کنند. اگر این کار انجام شود، می‌توان گفت که توکن‌ها این توانایی را پیدا می‌کنند که در بلاکچین تأیید شوند که به طور کلی باعث افزایش ارزش آنها می‌شود.‌

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments