جوزف لوبین (Joseph Lubin) کیست؟ بیوگرافی هم‌بنیانگذار اتریوم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
سن 55
محل تولد کانادا، تورنتو
محل اقامت آمریکا، نیویورک سیتی
دسته بندی تکنولوژی – سرمایه‌گذاری
محل تحصیل دانشگاه پریستون
علت شهرت هم‌بنیانگذار اتریوم و  بنیانگذار استارتاپ بلاکچین کانسن سیس
شبکه‌های اجتماعی

لیبرا مانند یک گرگ متمرکز است که در لباس یک گوسفند غیرمتمرکز ظاهر شده است.

بیوگرافی جوزف لوبین

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

جوزف لوبین (Joseph Lubin)، یکی از تکنسین‌های سابق وال استریت است که دارای دانش مدیریت موسیقی است و این روزها به یکی از تأثیرگذارترین افراد در فضای بلاکچین تبدیل شده است. جوزف لوبین که قبلاً مدیرعامل اتریوم بود، کار خود را با تأسیس کانسن سیس (ConsenSys) شروع کرد. این استارتاپ متشکل از پروژه‌ها و تیم‌هایی است که برنامه‌های اصلی را برای بلاکچین اتریوم ایجاد می‌کنند.

عملکرد جوزف لوبین در سال 2019

در پایان سال 2018، سهام کانسن سیس در بازار خرسی ارزهای دیجیتال که زمستان رمزارزها نیز نامیده می‌شود، به طور قابل توجهی کاهش یافت و تخمین زده می‌شود که 16 درصد از کارکنان خود را اخراج کرده باشد. امسال تمرکز روی پروژه‌هایی بود که در زیرساخت‌های مهم اتریوم در فعالیت‌های جداگانه کار نمی‌کنند و مشارکت‌های مختلف استراتژیک را تأمین می‌کنند. در ماه سپتامبر، جوزف لوبین اعلام کرد که کانسن سیس به عضوی از کنسرسیوم پروژۀ هایپرلجر (Hyperledger) تبدیل خواهد شد تا روی راه‌حل‌های قابل همکاری و پل‌های بلاکچین مجاز هایپرلجر و اتریوم کار کند.

در ماه ژوئن، هنگامی که لیبرا در شرکت فیسبوک در دست طراحی بود، جوزف لوبین با انتقاد از طراحی رمزارز لیبرا، آن را یک گرگ متمرکز در لباس گوسفند غیرمتمرکز خواند. در ماه نوامبر، هنگامی که چین مذاکرات اولیه در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را آغاز کرد، جوزف لوبین ابراز امیدواری کرد و گفت این ارز جدید به صورتی طراحی می‌شود که امکان همکاری با بلاکچین‌های باز و مجاز مانند اتریوم را فراهم کند.

انتظارات از جورف لوبین در سال 2020

با توجه به اینکه سال 2019، سال تغییر جهت و سازگاری کانسن سیس بوده است، انتظار داریم این شرکت به جای راه‌اندازی پروژه‌های متعدد بدون مدل‌های تجاری، تمرکز خود را بر کمک به توسعه زیرساخت‌ها و پروتکل‌ها ادامه دهد. ما همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که Joseph Lubin و کانسن سیس برای تأمین مشارکت استراتژیک برای توسعه بلاکچین و همکاری با دیگر شبکه‌های بلاکچین تلاش کنند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

اینا چرا همه کچلن ؟