جان مک آفی (John McAfee) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار صرافی McAfeeDEX

زمان مطالعه: 3 دقیقه
سن 75
محل تولد انگلیس، کلیدرفورد
دسته بندی صرافی‌ها – سرمایه گذاری
محل تحصیل دانشگاه رونوک
علت شهرت حمایت از بیت کوین – تأسیس صرافی مک‌آفی دکس – ایجاد امنیت در فضای مجازی
شبکه‌های اجتماعی

صدای من صدای مخالفت است. در صورتی که سکوت کنم، یعنی موافقت کرده‌ام، اما زمانی که حرف بزنم، قطعاً مخالفت می‌کنم.

بیوگرافی جان مک آفی (John McAfee)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

جان مک آفی (John McAfee) که پیش از این با راه‌اندازی آنتی ویروس مک آفی در دهه 1990 یکی از ایجادکنندگان امنیت در فضای مجازی بود، بعد از آن به طرز عجیبی زندگی خود را ادامه داد و در کار حرفه‌ای خود بدنام شد. از زمان بازگشت به آمریکا و اقامت در آمریکای مرکزی، مک آفی بر دو فعالیت متمرکز شده است: کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری به عنوان نامزد جمهوری خواه و تأسیس یک مرکز مشاوره برای مشاغلی که در حوزه ارزهای دیجیتال ایجاد می‌شوند. در نوامبر 2017، این شخص پیش‌بینی جسورانه‌ای را انجام داد مبنی بر اینکه ارزش بیت کوین تا پایان سال 2020 به 500 هزار دلار می‌رسد.

عملکرد جان مک آفی

جان مکافی سال 2019 را با رد کردن اتهامات مربوط به فرار مالیاتی که هنوز تأیید نشده است شروع کرد. او به همراه همسرش و چهار کارگر مبارزات انتخاباتی خود در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 در قایقی در آب‌های بین‌المللی زندگی می‌کرد. جان مک آفی در شبکه‌های اجتماعی به پیش‌بینی و صحبت درباره رمزارزها ادامه داد و برخی از آنها نیز درست بوده است.

در ماه اکتبر مک آفی صرافی غیر متمرکز رمز ارز مک‌آفی دکس (McAfeeDEX) را تأسیس کرد که روی بلاکچین عمومی اتریوم بارگذاری شده بود. زمانی که کریگ رایت با ادعای اینکه او ساتوشی ناکاموتو نیست، درگیر مسائل حقوقی بود، جان مک‌ آفی گفت که یک روز هویت مخترع گمنام بیت کوین را فاش‌خواهد کرد. این حرف برای مک‌آفی مسائل بحث‌برانگیز و حواشی زیادی را ایجاد کرد و بعد از گفتن آن، پیش‌بینی خود را تغییر داد و گفت که مطمئن باشید که قیمت رمزارز بیت کوین تا پایان سال 2020 به بیش از یک میلیون دلار می‌رسد و آنهایی که این رمزارز را فروخته‌اند، بسیار پشیمان می‌شوند.

هر زمان که صحبت از جان مک‌ آفی می‌شود، آن بحث و گفت‌وگو خسته‌کننده نیست. با راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز رمزارز به دست این شخص، ممکن است شاهد برخی توسعه‌ها در خدمات آن باشیم. همان‌طور که می‌دانید مالکان و مدیرعاملان صرافی‌های غیر متمرکز اخیراً هدف اس ای سی (SEC) قرار گرفته‌اند. بنابراین جان مک‌ آفی نیز با داشتن یک صرافی غیر متمرکز رمزارز، یک هدف محسوب می‌شود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments