برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار کوین بیس (Coinbase)

زمان مطالعه: 3 دقیقه
سن 37
محل اقامت آمریکا، سانفرانسیسکو
دسته بندی بنیانگذاران – صرافی‌ها
محل تحصیل دانشگاه رایس
علت شهرت بنیانگذار یکی از معروف‌ترین صرافی‌های رمزارز
شبکه‌های اجتماعی

در سال‌های گذشته بیش از 379 مقاله در زمینه بیت کوین نوشته شده بود که هر کدام پایان کار بیت کوین را پیش‌بینی کرده بودند. بیت کوین نه تنها زنده ماند، بلکه رونق گرفت و بالاترین ارزش را در بین رمزارزها به خود اختصاص داد. ثابت شد که پیش‌بینی افراد در این باره اشتباه است.

بیوگرافی برایان آرمسترانگ

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

برایان آرمسترانگ مهندس نرم افزار، مشاور، دارای دانش مدیریت ریسک و کارآفرین ارز دیجیتال است. فعالیت برایان آرمسترانگ در بیت کوین از سال 2012 آغاز شد، زمانی که او یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل کوین بیس (Coinbase) شد.

Brian Armstrong یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های معاملات رمزارز را که بیش از 1.6 میلیارد دلار ارزش داشت، طراحی کرد. همچنین او یکی از بنیانگذاران بنیاد GiveCrypto است و یک مؤسسه خیریه دارد که 4 میلیون دلار کمک مالی به صورت رمزارز برای افراد فقیر جمع کرده است.

عملکرد برایان آرمسترانگ در سال 2019

سال 2019 یک سال مهم برای کوین بیس بود و رشد زیادی در آن سال داشت. با معاملات انجام‌شده مشخص شد که در سال گذشته 8 میلیون کاربر جدید به صرافی کوین بیس اضافه شده است و از زمان راه‌اندازی در سال 2012، تقریباً 2 میلیارد دلار برای معاملات هزینه کرده است.

در ماه اکتبر، آرمسترانگ از سناتورهای ایالات متحده، برایان شاتز و شرود براون، برای تحت فشار قرار دادن غول‌های پردازش پرداخت (Stripe، Mastercard و Visa) برای خروج از انجمن لیبرا -یک کنسرسیوم حاکمیتی برای رمزارز پیشنهادی- انتقاد کرد و این اقدام را بسیار غیرآمریکایی خواند.

در اواخر همان ماه، در یازدهمین سالگرد انتشار وایت پیپر بیت کوین، کوین بیس گزارشی منتشر کرد که بیت کوین از سال 2013 تاکنون از S&P 500 نیز پیشی گرفته است. در اواخر دسامبر، پس از آنکه گوگل و اپل کیف پول‌های رمزارز و مرورگرهای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) مختلفی را حذف کردند، برایان آرمسترانگ ابراز نگرانی کرد که اپل ممکن است نرم افزار کوین بیس را از لیست خارج کند و روندی را شروع کند که تأثیرات منفی بر صنعت ارزهای دیجیتال بگذارد.

انتظارات از برایان آرمسترانگ در سال 2020

کوین بیس یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های آنلاین برای تازه‌واردان در بازار ارزهای دیجیتال است. در بسیاری از موارد دیده شده که بسیاری از کاربران کوین بیس اولین رمزارز خود را خریداری می‌کنند. با این وجود انتظار می‌رود که فشار زیادی در این سال و سال‌های آینده به این صرافی وارد شود که باید مقاومت لازم را از خود نشان بدهد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments